I ordered a product hard to find in Holland. Not only did I find it here butbit was at a great price! Definitely will order again!

Zeer betrouwbaar in levering

Zeer correct in bestellingen en belangrijk: altijd telefonisch bereikbaar, Belangrijk voor webwinkels.

Top service!

Het advies werd goed afgestemd op mijn huidtype. Naast het professionele advies krijg je ook een aantal proefjes die afgestemd zijn op je huidtype!

Kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service. Snelle levering en mooie producten.

Uitermate tevreden

De behandelingen zijn professioneel en worden uitgevoerd door deskundige en klantvriendelijke medewerkers. De producten die worden gebruikt en gegeven behandelingen zijn afgestemd op de cliënt

Blij met de service !

Snelle verzending ! Blij met het product, ook erg leuk om samples te ontvangen <3

Super service!

Heel erg tevreden, snelle reactie op vragen en leuke extra proefjes

Al jaren tevreden!

Snelle levering, prima spullen, wel aan de prijs, en dat mag. Uiterst tevreden. Dank

Super geholpen. Snelle levering en altijd zo blij met de extra monstertjes. Deze keer had ik gebeld omdat ik graag wilde overstappen op een andere creme. Ben toen goed voorgelicht en kreeg een aantal monstertjes daarvan. Hoe lief!

Goed geregeld

De bestelling was compleet en snel in huis

zorgenloos

veel keuzemogelijkheden. Ik heb eindelijk product dat ik wenste.

Leuke producten, tof van de gratis staaltjes!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle goede service

Er wordt altijd binnen een dag geleverd. De meegestuurde proefjes zijn erg prettig. Prijsniveau prima. Zeker een aanrader om hier te bestellen

heel erg goed

snelle levering, mooi verpakt, leuke samples

Snelle levering, leuke extra’s en zeer goede producten

Kwalitatieve producten aan scherpe prijzen met leuke extra’s en snelle levering!

Uitstekende ervaring!

Altijd goede en snelle service!

Ik heb alles ontvangen en zelfs nagebeld of alles oke was. Ik had een vergissing gemaakt in het invullen van deze review en daar werd gelijkop geanticipeerd. Top!!

Goed produkt, snelle service

Prettig bestelproces. Snelle levering Produkten van uitstekende kwaliteit

Uitstekende communicatie , levering!, aanbod .

Meerdere keren besteld , uitstekend !

Snelle levering, ruim assortiment met mooie merken.

Snelle levering, ruim assortiment met mooie merken.

Snelle levering en leuk dat er monstertjes bij zaten.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Super service met super goede producten .

Ik vraag eerst altijd raad en heel snel krijg je een heel goede uitleg over de producten die bij u passen . Super service en snelle levering , doe zo Verder .

Prima produkten, tegen een goede prijs, en supersnelle levering!!

Prima produkt!!...supersnelle levering. Echt een aanrader om hier te bestellen!!

vlot en vakkundig

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!