Naar verwachting, niks op aan te merken.

geen opmerkingen

Zeer goede en snelle service

Zeer snelle, fijne en goede service.

super site

Een super tevreden klant erbij

De prijzen van de producten zijn goed en daarnaast werden er ook nog leuke testers bij mijn bestelling toegevoegd. Na 2 dagen was het thuis geleverd. Ik ga er zeker vaker een bestelling doen.

Zeer positief

Snelle service, goede producten, correcte prijs

Zeer goed.

Na bestelling via mail altijd zeer snelle en adequate afhandeling. Product binnen een paar dagen in huis en steeds updates omtrent vervoer e.d.

Lieve medewerkers & goede medische producten

Ik bestel mijn zonnebrand altijd via luxury4you omdat zei het enige bedrijf in NL zijn wat zonnebrand met ingrediënten die bewezen het beste bescherming tegen zon bescherming. De medewerkers zijn altijd vriendelijk wanneer je een vraag hebt over een product of de levering. Daarnaast hebben ze goede reinigsproducten. Een van mijn favoriete is de obagi exfoliated. Krijg ontzettend veel complimenten over mijn huid sinds ik deze producten gebruik. Wat helemaal fantastisch zou zijn is als ze Zuid Koreaanse skincare zouden verkopen, en Skinmedica. Ook geven ze leuke testertjes.

Keurige levering, zeker voor herhaling vatbaar!

Netjes snel mooi verpakt

Leuke betaalbare kleding

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Snelle levering van heerlijke producten!

Mooie lijn van Meditopics gekocht, o.a. AHA crème! Goede prijs snelle levering!

Altijd een snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Duidelijk, helder, fijn product (Academie).

Ze doen alles wat ze op de website beloven

Een goede ervaring want wat ze beloven, komen ze ook na.

Goede ervaring

Goede prijzen en snelle levering. Een foute levering werd super snel opgelost. Meer dan tevreden met Luxury4you!

Superprodukten met een superservice!

Top!!

Tevreden over levering en proefjes.

Snelle levering. Op een vraag van mij hoe ik aan een kortingscode kon komen helaas geen reactie.

Perfect geregeld allemaal!

Maandags bestellen, dinsdag in huis. Goed geregeld!

Super goed advies gekregen van de medewerker van Luxury4you

Ik had problemen met de online bestelling en mijn vertrouwde nachtcrème was uit het assortiment gehaald. De medewerker heeft mij een prima advies gegeven voor een andere nachtcrème. En door het meedenken over het online bestellen, is het me uiteindelijk toch gelukt. Ik ben heel tevreden over de service en de producten.

Fijne producten !

Fijne producten goed geprijsd snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering. Top

Snelle verzending en top klantenservice

De verzending werd erg snel verzonden. Bij de bestelling zitten ook een aantal staaltjes. Het product werd blijkbaar aangepast door het merk zelf, maar nog niet op de website. De klantenservice kwam hiervoor vrijwel onmiddellijk met een erg gepaste oplossing. Zeker aan te raden. Ik kom zeker terug als klant!

Dag Lynn, Dat is uiteraard niet de bedoeling! Excuses hiervoor. De peeling soap van Christina is begin dit jaar gewijzigd van 50ml naar 30ml. De prijs is deze van de 30ml. Helaas was dit nog niet aangepast in de omschrijving van het product. Een foutje van onze kant. Uiteraard willen we dit rechtzetten met u en bewijzen dat we een betrouwbare webwinkel en huidkliniek zijn waar u ook in de toekomst terecht kunt. Daarom willen we u het volledige bedrag van uw bestelling terugstorten op uw rekening. U mag dan gratis de 2 x peeling soap 30 ml behouden. We vernemen graag uw reactie met uw rekeningnummer en tenaamstelling per ommegaand. Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn Ingrid

Heel goed en snel!

Een snelle en correcte bestelling en levering ervaren, leuk dat je er een klein kadootje bijkrijgt!

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!