Snel geleverd en goed verpakt.

Overzichtelijk Website, scherpe prijzen en optimale levering

Heb nu diversen keren wat bij Luxury4you.nl besteld. Alle keren snelle en correcte levering, bij de laatste bestelling zat ook nog een leuk cadeautje.

gewoon goed

was snel en veilig.

Altijd snelle verzending

Netjes en snel

Duidelijke website, met gunstige prijzen en snel bezorgd.

Snelle levering tegen gunstig tarief. Overzichtelijke website met goede omschrijving product.

Ik ben heel tevreden over luxury4you.

Ik heb al verschillende keren besteld en ben heel tevreden over deze webshop. Als t product op voorraad is wordt er snel geleverd en fijn dat je er proefjes bij krijgt zodat je andere cremes kunt testen voordat je ze koopt.

Prima service...

Persoonlijke en prima service. Goede producten. De website zoe iets vriendelijker kunnen; als je voor een merk kiest verdwijnt dat weer als je gaat ‘zoeken’ en zoekt het is alle producten.

Super bedrijf komt afspraken prima na

Zeer goede ervaring , bedrijf komt afspraken zeer correct na

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Mijn huidverzorgingsproducten koop ik altijd via Luxuryforyou.nl. Snelle levering en een fijn assortiment.

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling!

Bestelling de volgende dag keurig thuisbezorgd met de proefjes erbij die je voorkeur hebben. Zeer klantgericht.

Snel en keurige levering van producten

Snelle levering. Keurig verpakte producten

Geweldig. Sinds jaren klant .

Al Jaren klant. Heel tevreden over de produkten en de uitstekende service !

goede en snelle levering

Goede ervaring. Ik vraag me echter af of er nu na iedere bestelling gevraagd wordt naar mijn mening. Dat vind ik wat vaak dus als ik niets nieuws te melden heb dan reageer ik niet.

Altijd mooi wat je besteld en geen lange wachttijd👍🏼👍🏼👍🏼

Fijne webste

Efficient, snel, persoonlijke hulp, goeie site en aanbod.

Ook toen een item niet werkte op de site en ik mailde, kreeg ik vrijwel per omgaande antwoord en werd erg vriendelijk en goed geholpen.

Altijd snelle levering en als er iets onverhoopt niet goed gaat wordt dat prima en snel opgelost.

Top assortiment!

goede prijs en snelle bezorging

perfect!

Snel en makkelijk

Bestellen ging makkelijk en bestelling is snel geleverd. De extra monsters waren ook afgestemd op de bestelde producten.

hele goede webshop

Zeer goede ervaringen met deze webshop: betrouwbaar, snel, goede prijs, goede communicatie, altijd proefjes naar opgegeven voorkeur.

Adequate en keurige levering

Een fraaie en overzichtelijke website met een goede beschrijving.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Bestelling snel geleverd. Duidelijke uitleg waarom iets niet geleverd kan worden.

Snelle levering!

Top. Doet wat het belooft.

Correcte service

Mooie website en leuke kortingen en zeer goede service en levering top

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!