Goede prijs/kwaliteit met top service

Als ik vragen of opmerkingen heb dan wordt ik altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Goed advies en leuke extra samples

Goed advies over de te gebruiken producten. Erg leuk ook dat er extra samples bij zaten om andere producten uit te proberen.

Had een facelift crème besteld valt tegen ,had er meer van verwacht lift totaal niet op

Beste Daisy, Dank voor jouw compliment over onze service. Je geeft aan dat het product niet aan jouw verwachting voldoet. Spijtig dat je niet eerst contact opneemt met ons. Als je niet vertrouwd bent met de producten dan geven we gratis advies welke producten geschikt zijn voor jouw huidprobleem, wat je ervan mag verwachten en op welke termijn. Het valt ons op dat je het product nog maar net bent gaan gebruiken. We stellen voor dat je even contact met ons opneemt dan kunnen we samen kijken hoe we dit het beste oplossen voor jou. Je kan ons bereiken op werkdagen van 09u00 tot 17u00.

Goede producten, maar vooral uitstekende klantenservice!

Mijn pakket was even zoek vanwege een technisch defect aan de brievenautomaat. PostNL was erg traag en reageerde niet adequaat. Het contact met de klantenservice van Luxury4you was perfect! Zij namen actie richting PostNL en verzekerde mij dat het goed zou komen en zaten er bovenop. Heel erg fijn, dat zie je niet vaak! Perfecte service!

Klantgericht

Goede productinformatie, makkelijk te bestellen, keuze voor testertjes en vlotte bezorging. Ik bestel er al jaren met plezier mijn verzorgingsproducten !

Fijne webwinkel!

Al meerdere malen een bestelling gedaan. Mooi assortiment en goede prijs. Alle producten zijn zonder problemen thuisbezorgd en ook nog met mooie testers/proefmonsters erbij.

Snel en vakkundig geholpen

Ik heb telefonisch om huidadvies gevraagd en ik ben heel goed geholpen. Ik heb de juiste crème besteld voor mijn gezicht en snel geleverd. Goede en snelle service.

Heel goed!

Reeds eerder iets besteld en ook toen goede ervaring. Prettige webwinkel, eenvoudig een bestelling te plaatsen. Dat is fijn, vooral voor mensen van mijn leeftijd die minder thuis zijn in de digitale wereld. Ook het voldoen van de rekening via Billink is super geregeld. Zeker aan een ieder aan te bevelen.

Snelle levering, goed produkt

Betrouwbare site, vandaag besteld , morgen in huis. Leuke proefmonstertjes

alles ging snel en eenvoudig

bestellen heel makkelijk en supersnel geleverd

Super goede en snelle service

Ik ben super tevreden over de snelle en goede service van Luxury4you.nl. Duidelijke en mooie webshop ook.

Goede prijs en aantrekkelijk om monsters bij de bestelling te ontvangen.

Goede prijs van het product. De monsters maken mijn bestelling gewoon een cadeautje.

Goede producten , snelle levering

Altijd perfect!!

Al meerdere keren besteld voor eerlijke prijzen. Altijd super snel verzonden en nog eens keuze uit verschillende proefjes. Echt top!

Beste Fenna, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze snelle bezorging en gratis samples. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Erg tevreden

Kreeg duidelijk advies bij retourneren van een zending via een persoonlijke mail.

Beste Siomara, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Je krijgt onmiddellijke feedback als je een vraag hebt gesteld via hun online chat. Ze hebben goede kennis van hun producten. Vandaag besteld, morgen geleverd ! Bij een bestelling kan je kiezen uit hun keuzemenu voor staaltjes en je krijgt een kortingsbon te gebruiken bij een nieuwe bestelling. Ik ben favoriet !

Beste Karen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Prima levering

Prima producten

Beste Paula, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Bij Luxery4you is het handig bestellen

Product makkelijk te zoeken en te betalen. Het product is snel in huis. Afhankelijk van het bedrag mag je proefjes uitzoeken, helaas niet helemaal vrije keuze meer.

Beste Margreet, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze producten en snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Fijne webshop

Veel producten tegen een veel lagere prijs dan bij schoonheidssalon en snelle bezorging.

Beste Ambreen, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Top merken aan betaalbare prijzen

Heel blij deze site gevonden te hebben! Verzending dezelfde dag, volgende dag in huis. Meer moet dat niet zijn...

Beste Carine, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Perfecte service

Goede prijs/kwaliteit Super fijn dat men de mogelijkheid biedt om nieuwe producten uit te proberen d.m.v. gratis staaltjes Vlotte en perfecte service

Beste Petra, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Gezichtsverzorging besteld, extra staaltjes erbij gekregen die we zelf mochten kiezen. Ook is onze bestelling zeer snel geleverd!

Beste Nele, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Snelle service, interessante prijzen

Snelle levering. Vaak leuke aanbiedingen. En fijne proefjes

Beste Inge, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Heel snel geleverd en leuke attenties erbij!

Goede website, mooie producten en snel geleverd. Ben er erg tevreden over. Ook zaten er leuke attenties bij!

snelle service - goede producten

Snelle service!

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!