Supersnelle service

Snelle levering en alles keurig Netjes verpakt. Luxury4 you jullie zijn top.

Goede producten en snelle levering !

Goede ervaring met dit bedrijf. Blij met de proefjes die altijd meegestuurd worden. Aanrader !

Goede website. Goede producten. Makkelijk te bestellen. Producten snel in huis.

Snelle en nette levering van fijne producten

Snelle en nette levering van fijne producten En telefonisch goed bereikbaar

Goede en snelle levering

Het product is als enige bij luxury4you. Nl te bestellen. De prijs is oké

Netjes verpakt ..op tijd bezorgd...correct aan de telefoon.

Correct in alle opzichten..zeer tevreden met deze web. Winkel .

Goede ervaring Word heel goed verder geholpen

prijs en kwaliteit

Snelle levering, juiste prijs

Zeer goed geholpen met juiste keuze van producten

Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen door de juiste keuze te maken van de producten die we zochten. Bedankt voor de goede en vriendelijke service!

in orde, zoals altijd

snelle levering, netjes verpakt

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Top ervaring!

Ene dag besteld, volgende dag in huis.

Bij mijn eerste bestelling kreeg ik vrij snel een telefoontje. Het product was niet meer leverbaar: het was vervangen door een andere crème. Ik kon dit voor dezelfde prijs krijgen of wilde ik liever mijn geld terug. Ik koos voor de nieuwe crème en die is goed bevallen, dus nu een nieuwe bestelling geplaatst.

Pakket wordt snel geleverd en ook fijn dat de gevraagde proefjes erbij zitten.

Heel klantvriendelijk

prima website, snelle reactie op mijn vraag en zeer klantvriendelijke afhandeling

Perfecte service

Met zorg verpakte vlotte levering Telkens 3 staaltjes bij de bestelling om nieuwe producten te ontdekken

Supergoed

Zeer goede ervaring gehad Producten snel geleverd

Vandaag besteld, volgende dag bezorgd.

Verscheidene keren een bestelling gedaan en altijd de producten dag erna goed ontvangen.

altijd zoals beloofd

5 sterren!

Erg tevreden over Luxury4you. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook fijn dat je zelf een keus kunt maken uit een aantal samples. Vlotte aankoop en ontvangst procedure. Een aanrader!

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd

Zeer snelle levering! Groot aanbod en goede prijs! Bovendien krijg je bij elke bestelling altijd zeer leuke staaltjes! Aanrader!

Snelle levering en keurig verpakt ik ga zeker vaker gebruik maken van jullie En niet te vergeten zaten er monstertjes bijgesloten. Super leuk.

snelle levering en goede service

Alles werd zeer snel geleverd met cadeautjes:)

Zeer Tevreden

Zeer tevreden met de leuke acties en service Je kan je eigen voorkeur aangeven voor gratis proefjes bij je bestelling Daar hou ik van

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!