Goede prijzen, snelle levering. Top!

Prettige webshop. Zoeken gaat makkelijk, omschrijvingen zijn uitgebreid en volledig. Dat is echt heel fijn en ontbreekt vaak bij anderen. Daarnaast echt supersnelle bezorging!

Goede vriendelijke en snelle service

Geweldig goede prijs op Valmont en proefjes :)

Super snel geleverd

Ik doe nog niet zo lang zaken met Luxury4 You Het produkt bevalt mij goed . Thalgo vochtinbrengende dagcream . Zal zeker vaker bestellen via Luxury

Alles altijd goed geregeld

Hele goede ervaringen altijd alles optijd in huis en goed verpakt

Snelle levering goede service

Altijd hele snelle levering. Goede service

Klant vriendelijk en snel en goed geholpen

Ben zeer tevreden over crème no 5 Maria Galland

mijn producten deze keer snel ontvangen

gebruik Maria Galland al zeker 35 jaar zeer tevreden

Snelle levering l!

Snelle levering, goedkoper dan andere sites!!

Goed assortiment en snelle service!

Product wat ik zocht stuk voordeliger dan elders en heel snelle service! Top!

Goede prijs, snel, netjes op de hoogte gehouden

Super bedrijf komt altijd afspraken na.

Als ik mijn bestelling door geef wordt het een dag later al bezorgd ,altijd topkwaliteit Ben erg tevreden ben al heel wat jaren een tevreden klant

Perfecte service

Vlotte en perfecte service Topproducten 3 staaltjes van gewenste producten bij de bestelling ontvangen om deze te kunnen uitproberen. Was heel fijn Een aanrader

Mooie producten - snelle levering

Mooi assortiment en prima service

Super snel geleverd, dinsdag besteld en de volgende dag al binnen

Helemaal prima !

Ruime keus in mooie producten en snel geleverd.

vlotte afwerking van de bestellingen

als er iets niet klopt met de levering wordt het per omgaande geregeld zonder vervelende zaken. Dat schept vertrouwen voor de toekomst!

Geweldig!!

Iedere bestelling die ik bij Luxury4you plaats is iedere keer opnieuw een succes! De service en proefjes die je ontvangt is ongekend. Ik zal hier steeds opnieuw bestellen

zeer professionele informatie over producten

zeer correct en supersnelle levering! kan niet beter!

Perfecte service voor een perfecte prijs!

Heel tevreden over Luxury4you. Snelle levering Prijzen zijn goedkoper dan op andere websites

goede masacara

alleen, waarom wordt zo'n klein object in zo'n enorm grote doos verzonden, kan ook als brievenbus pakketje.

Altijd tevreden

Altijd goed !! maar deze keer moest ik 6 dagen wachten op mijn bestelling.Toen ik jullie belde heeft een van jullie medewerkers me heel goed uitgelegd wat de oorzaak was en daar konden jullie niets aan doen.

Beste Oda, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en fijn dat u begrip had voor de situatie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Ben blij regelmatig mijn crème bij Luxury4you te kunnen bestellen.

Bij mijn vroegere schoonheidsspecialiste kocht ik de dagcrème van dr. Baumann. Na haar overlijden kwam ik erachter dat ik die nu zelf bij u kon bestellen. Ben heel tevreden met de manier waarop dit gaat: snel en goed verzorgd. Leuk ook de kleine testers die erbij verpakt zitten!

Beste Carolien, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Super snelle levering. Keurig verpakt. Top

Het door mij bestelde product werd super snel geleverd.

Beste Jet, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!