Perfecte service voor een perfecte prijs!

Heel tevreden over Luxury4you. Snelle levering Prijzen zijn goedkoper dan op andere websites

goede masacara

alleen, waarom wordt zo'n klein object in zo'n enorm grote doos verzonden, kan ook als brievenbus pakketje.

Altijd tevreden

Altijd goed !! maar deze keer moest ik 6 dagen wachten op mijn bestelling.Toen ik jullie belde heeft een van jullie medewerkers me heel goed uitgelegd wat de oorzaak was en daar konden jullie niets aan doen.

Beste Oda, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en fijn dat u begrip had voor de situatie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Ben blij regelmatig mijn crème bij Luxury4you te kunnen bestellen.

Bij mijn vroegere schoonheidsspecialiste kocht ik de dagcrème van dr. Baumann. Na haar overlijden kwam ik erachter dat ik die nu zelf bij u kon bestellen. Ben heel tevreden met de manier waarop dit gaat: snel en goed verzorgd. Leuk ook de kleine testers die erbij verpakt zitten!

Beste Carolien, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Super snelle levering. Keurig verpakt. Top

Het door mij bestelde product werd super snel geleverd.

Beste Jet, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Altijd snelle service

De extra korting zorgde ervoor dat ik een extra product erbij heb besteld.

Beste Beyza, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Geweldige service

Had een bestelling gedaan waarbij de korting niet klopte, contact gezocht, het werd meteen netjes opgelost

Beste Nel, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Geweldig bedrijf snel bezorgd en bij een bestelling gratis proefmonsters

Snelle bezorging en gratis proefmonsters bij een bestelling in een woord top

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze snelle bezorging en gratis samples. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Foarte rapida livrarea efectuata

Ok

Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Super goed

Professioneel, kundig en klantvriendelijk.

Beste Corien, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Fijne webwinkel

Mooie cosmetica , snelle levering

Beste Sieben, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze producten en snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Toppers!

Deskundig, snel en persoonlijk

Beste Marieke, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Snelle service Goeie producten

Beste Lisa, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Snelle levering fijne aanbiedingen

Pakket werd snel geleverd. Ook fijn dat proefjes bij zaten om te proberen.

Beste Justyne, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Fast deal

Very good selection of products , fast sending

Dear Iryna, Thank you very much for your positive feedback about our delivery and products. We are happy to hear that you are satisfied with your experience with us. If you have any questions or comments in the future, please do not hesitate to contact us. Kind regards, Team Luxury4you

Makkelijke site, snel geleverd.

Beste Nancy, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Goede producten, goede prijs en ook de proefjes zijn top omdat je zelf kan aangeven wat je graag wilt uitproberen

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Correcte en snelle afhandeling

Duidelijke bestel procedure, heldere factuur en snel geleverd.

Beste Kitty, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze bestelprocedure en snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Ruim aanbod van producten

Ik was geruime tijd op zoek naar bronzecran mat van academie, wat in België niet meer te verkrijgen was, tot ik het hier terug gevonden heb. Meteen besteld en jawel een dag later werd het reeds geleverd. Dit alles tegen een prima prijs.

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en fijn dat u bij ons de Academie bronzécran had gevonden. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Altijd tevreden

Snelle levering en goede samples erbij.

Beste Jessica, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze snelle levering en samples. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Lekker snel. En goed

Beste Corrie, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Goede service!

Mijn bestelling geplaatst en deze kwam ook vrij snel. Tevreden klant!

Beste Lisanne, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Duidelijk bestelproces, goede communicatie, zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Beste Ester, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

prima, snelle levering

Gemakkelijk online uitzoeken, snelle levering van je favoriete product

Beste Net, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de snelle levering. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Luxury4you

Antwerpsestraatweg 2 4631 NL Hoogerheide

Over Luxury4you.nl

Luxury4you is onderdeel van huidtherapeutisch centrum Medical Beauty Center met vestigingen in Hoogerheide en Bergen op Zoom. Wij werken samen en i.o.v. omliggende ziekenhuizen en bieden behandelingen aan voor huidverzorging - en huidaandoeningen. Onze HBO huidtherapeuten zijn geregistreerd in het KP paramedici en adviseren u welke producten het meest geschikt zijn voor uw huidconditie. Neem gerust vrijblijvend en gratis contact met ons op!