Naprosto super i můj zubař je spokojen s mými zuby a dásněmi.

Objednávala jsem již několikrát a vždy bylo vše naprosto v pořádku.

• Doporučili byste nás? Ano

Schoner gevoel

Heel fijn!

Het is even wennen aan de grote borstel maar je tanden voelen echt schoon na een poetsbeurt.

Top aparaat

Een goed aparaat voor een zeer gunstige prijs

Tevreden met de Electric Better Toothbrush

Een maand geleden de electrische tandenborstel besteld in wit, binnen 2 dagen geleverd. De tandenborstel is wel even wennen de eerste paar keren, maar kan nu niet meer zonder. Batterij gaat lang mee, ik heb nog niet hoeven laden.

Fijne tandenborstel

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Naar volle tevredenheid tandenborstel besteld in de webshop, snelle levering, keurig verpakt. Na 5 dagen ermee poetsen (soft) wil ik niks meer anders. Ik heb gevoelig tandvlees dus ben hier heel blij mee! :-)

Cleaver sales concept but strange people

I wanted to order some items at Better Toothbrush, as looking good those toothbrushes but I saw in Netherlands and Belgium website all with 10% discount , so I asked Perfect Care the main supplier of BetterThoothbrush why they do not give discount, and they answered that they never give any discount as they do not want to be the competition of their retailers , which is totally BS as on their website they ask to insert promotion of discount code! When I answered that is like a joke....they got angry and replied very pissed and wishing me good luck to find bargains. My question was a fair question and no need to answer that way, super unprofessional

• Would you recommend us? No

Nooit meer een andere tandenborstel

Super tevreden over de Better Toothbrush. Na een aantal weken merkte ik duidelijk verschil: ik had veel minder last van gevoelig tandvlees!

Bijzonder aangenaam tanden poetsen!

Fijne zachte borstel en het ge owl dat ik overal goed bijkom! Ook echt het gevoel van een massage voor mijn tandvlees!!!

Heerlijk zo'n brede tandenborstel! Werkt zelfs beter dan een electrische tandenborstel, vind ik!

Tandenborstel die echt anders poetst!

De tandenborstel zorgt echt wel voor een andere tandenpoets-beleving. Ik heb het idee dat mijn mond veel schoner wordt en frisser aanvoelt, doordat mijn tandvlees meegenomen wordt.

Ik moest in het begin even wennen aan de tandenborstel, maar kan nu niet meer zonder! Voor mij geen ander merk meer.

Pluspunten

Zeer fijne tandenborstel, geen bloedend tandvlees meer. Echt een aanrader!

Pluspunten

SUPER tandenborstel! Ben erg tevreden, zou het ZEKER aanraden!

Pluspunten

Echt een fijne tandenborstel, voelt heerlijk aan op je tandvlees en heb ook echt het idee dat alles veel schoner is dan normaal!

geen

Pluspunten

Ik gebruik de Better Toothbrush afgewisseld met elektrisch poetsen. Je poets naast je tanden ook je tandvlees wat een fris gevoel geeft.

Pluspunten

Prettige en snelle communicatie. De better toothbrush is een innovatief product en ik ben meer dan tevreden. Echt een aanrader!

Pluspunten

-Snelle levering via Bol.com -Geweldige producten die Better Toothbrush!