Super service!

Communicatie = key. Dave van Green for you snapt het spel. Reageert snel op vragen en lost ze ook op. De offerte was helder en daardoor ook snel akkoord gegeven. De monteurs zijn keiharde bikkels (met een hart van goud) die alles echt super netjes hebben afgeleverd. Ik zou een ieder Green for you aanraden!

Lekker doorpakken en ontzorgd

In een paar keer schakelen zijn we tot een mooie offerte gekomen en was de installatie snel geregeld. De BTW-teruggave, inzicht in het verbruik en garantie zijn ook lekker geregeld.

Voorbeeld voor anderen bedrijven.

Door de duidelijke snelle en goede info van Dave Stoffels hebben we de keuze gemaakt om zonnepanelen te laten plaatsen. De info was helder en overzichtelijk. De grote bereikbaarheid van Dave heeft ons een goed gevoel gegeven en ook het idee achter gelaten dat we niet zomaar een “nummertje” zijn maar echte individuele klanten.

Perfect service

The outstanding service quality was noticeable from the very beginning of my interaction with Green For You, and I was prepared to pay a premium for it. This was not necessary, however, as the price was also lower than the other offers I considered. Installation went smoothly. Highly recommend.

Ben alles overziende erg tevreden.

Het plannen van een datum van plaatsing ging weliswaar moeizaam, echter het plaatsen zelf ging perfect.

Van offerte tot en met plaatsen prima geregeld Ook het luisteren naar klant over zijn verwachting van de panelen

Tevreden over Green For You

4 weken geleden hebben wij gekozen voor een warmtepomp en zonnepanelen. Gisteren is de warmtepomp geplaatst en vandaag de zonnepanelen. blij met de service en het resultaat.

Uitmuntend

Zeer prettige heren die de werkzaamheden hebben uitgevoerd!!! Zeer correct beleefd alles keurig geïnstalleerd en netjes afgewerkt en alles schoon opgeruimd!!! Ik zou Mohamed en Redouan zeker aanraden!!! En Dave top geregeld!!! Bedankt voor alles een super tevreden klant!!

Helemaal tevreden

Afgelopen week zonnepanelen en isolatie laten plaatsen. Helemaal tevreden. Nette installateurs en vlot gewerkt.

Goed geregeld ondanks corona

Ik heb voor de corona crisis zonnepanelen besteld bij deze partij. Helaas hebben we een tijdje moeten wachten maar uiteindelijk is het prima geregeld door green for you.

Alles zoals afgesproken!

Van A tot Z zoals het hoort!

Dankjewel Theo. Je bent ook erg leuke klant.

Zonneboiler en isolatie

In december akkoord gegeven en installatie paar keer uitgesteld. Vervelend maar is niet anders. Monteurs hebben van de week alles geplaatst en alles werkt meteen. Zelf warm water opwekken. Isolatie is vandaag gedaan en heerlijke humor had de monteur.

Klopt, we hebben problemen gehad door de corona crisis waardoor de zonnepanelen niet leverbaar waren en regelmatig zijn installatie teams uitgevallen. Bedankt dat jullie alsnog tevreden zijn!

Hybride Warmtepomp en zonnepanelen laten plaatsen

Verleden jaar contact gehad met Green For You via mijn hypotheek adviseur om mijn woning te verduurzamen. Tonnie van Driel is bij mijn langs geweest voor een energiescan. Hier is een offerte uitgebracht voor zonnepanelen en een hybride warmtepomp. De bedoeling was om deze te plaatsen eind feb 2020, helaas is de installatie meerdere malen verplaatst. Gelukkig afgelopen week keurig geïnstalleerd.

Niemand reageert op mijn serieuze klacht

Tot 3 keer toe in twee weken stopt mijn zonnepanelen-systeem geleverd door Green For You. Telkens valt dit systeem uit omdat de zekering eruit klapt. 3 keer heb ik hier melding van gedaan. Geen enkele reactie! Juist nu de zon begint door te komen, zou je verwachten dat het systeem doet wat het zou moeten doen.

Zonnepanelen eindelijk geplaatst

Eind januari zonnepanelen gekocht. helaas door de corona prikkelen niet kunnen leveren en installeren. Gelukkig verleden week bericht ontvangen dat de panelen afgelopen vrijdag geplaatst konden worden. Blij met het resultaat. Vandaag ook bericht gehad van de btw teruggave. Ik zie een paar negatieve reacties als laatste reviews. Ik kan mij daar niet in vinden.

Communicatie kennen ze niet

Aanvraag gedaan via Solvari en kwam terecht bij Green for You. Begin goed gesprek gehad, offerte ontvangen en 1 ervan gekozen. Ellende begon op 13 Maart ( net begin van Corona crisis )toen ik werd gebeld dat ze aanwezig zijn, geen mail ontvangen hierover. Bevestiging haken zijn aangebracht, toen ze verder wouden brak een paar pannen, keurig netjes herstelt met nieuwe maar twijfelen over de sterkte van dak, wel vreemd dat ze de haken zonder breken wel hebben bevestigd. Eind van de dag aangegevn met telefoon nummer en mail adres voor de vervolg acties. Niks gehoord, mails verstuurd voor informatie, niks ontvangen, terug bel verzoeken gevraagd, geen terugbel actie gekregen. 1 keer een persoon aan de lijn gehad, ivm de crisis en verminderden van installatie teams voor hun gezondheid en veiligheid ( uiteraard begrijpelijk ) om nog te wachten tot 27 April ( Koningsdag, 3/4 NL was vrij ) anders mocht ik een ander bedrijf voor de laatste stap inzetten, geduldig gewacht tot na die week maar nog steeds niks. Vandaag 1 Mei gebeld dat dit mijn laatste telefoontje was voor de laatste stap uit te voeren ( 7 weken voor laatste stap bezig nu) maar niks ontvangen. A.s. maandag terug actie in gang zetten. In raad een bedrijf die communicatie niet gericht zijn voor de klanten af, ik snap de situatie waar NL nu mee zit maar niks laten weten na vele pogingen is mijn maat nu vol.

Slecht

Vooraf beloven ze van alles, maar de aftersales is heel slecht en als je daarover contact met ze wilt dan geven ze niet thuis. Zéér betreurend.

Goede dienstverlening; goede prijs

Goede zonnepanelen, degelijke installatie, alles werkt, goede prijs.

Green for you, is good for you, and milieu

Alles is volgens afspraak verlopen. Dank daarvoor.

Tevreden over het resultaat

Via mijn hypotheekadviseur in contact gekomen met Green For You voor een energiescan van mijn nieuwe woning. Vanuit mijn hypotheek werd een EBB beschikbaar gesteld. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor spouw en vloerisolatie en zonnepanelen. Erg professioneel en vlotte afhandeling. Leuke service in tijden van verhuizen.

Uitstekend!

Ik heb met Daphne gesproken via schermdelen (videobellen). Ze heeft alles volledig en netjes uitgelegd. Inmiddels zijn de warmtepompen en zonnepanelen geplaatst. Top werk!

Leuke beleving

Vriendelijke vertegenwoordiger die de tijd nam, mij adviseerde over de mogelijkheden voor mijn platte dak. Heb 15 zonnepanelen gekocht en ze liggen nu een klein maandje op mijn dak.

Slecht

Aanvraag gedaan voor zonnepanelen, netjes terug gebeld maar kon niet opnemen. Gedacht terug te bellen maar dit nr wordt uitsluitend gebruikt voor uitgaande gespreken. Alsnog een afspraak kunnen maken, op de dag van de afspraak wordt ik gebeld dat de persoon ziek is. Dit kan natuurlijk gebeuren. 2e afspraak gemaakt op een andere dag om 1200 uur, 1230 maar eens bellen waar ze blijven. Wordt ik terug gebeld dat het niet in de agenda staat. Maar krijg wel 2 dagen ervoor een mail met herinnering afspraak. Ze hebben wel geprobeerd mij over te halen voor een afspraak later op de dag omdat er toch iemand in de buurt was, maar als dit al fout gaat bij een eerst afspraak ben ik bang dat de rest ook zo slordig zal verlopen.

"Beste Dennis, Onze oprechte excuses voor de absentie op het afgesproken tijdstip. Een fout in ons CRM systeem heeft er voor gezorgd dat er dubbele afspraken zijn ingepland waardoor er verwarring ontstond voor onze accountmanagers. We hebben de fout ontdekt in het systeem en dit is inmiddels verholpen. We vinden de situatie dermate vervelend en onprofessioneel en daarom willen wij u dan ook een tegoed bon opsturen voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet Green For You "

Afspraak gemaakt, maar nooit langsgekomen of afgebeld

Na een afspraak te hebben gepland is de vertegenwoordiger niet op het afgesproken moment langsgekomen. Ook is er niet afgebeld. Na opnieuw contact te hebben opgenomen de volgende dag werd mij bevestigd dat de afspraak op de correcte manier in de agenda stond van de vertegenwoordiger en dat het niet duidelijk was waarom hij niet was gekomen. Er werd mij beloofd dat ze het gingen navragen en dat ik teruggebeld zou worden met een uitleg en een optie om een nieuwe afspraak te maken. Ze hebben niet meer gebeld.

Beste Marcel, Onze oprechte excuses voor de absentie op het afgesproken tijdstip. Een fout in ons CRM systeem heeft er voor gezorgd dat er dubbele afspraken zijn ingepland waardoor er verwarring ontstond voor onze accountmanagers. We hebben de fout ontdekt in het systeem en dit is inmiddels verholpen. We vinden de situatie dermate vervelend en onprofessioneel en daarom willen wij u dan ook een tegoed bon opsturen voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet Green For You

Ik ben erg tevreden over green for you

Ik heb zonnepanelen op mijn dak genomen en ze doen het goed. Dus ik ben lekker tevreden.