Goede dienstverlening; goede prijs

Goede zonnepanelen, degelijke installatie, alles werkt, goede prijs.

Green for you, is good for you, and milieu

Alles is volgens afspraak verlopen. Dank daarvoor.

Tevreden over het resultaat

Via mijn hypotheekadviseur in contact gekomen met Green For You voor een energiescan van mijn nieuwe woning. Vanuit mijn hypotheek werd een EBB beschikbaar gesteld. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor spouw en vloerisolatie en zonnepanelen. Erg professioneel en vlotte afhandeling. Leuke service in tijden van verhuizen.

Uitstekend!

Ik heb met Daphne gesproken via schermdelen (videobellen). Ze heeft alles volledig en netjes uitgelegd. Inmiddels zijn de warmtepompen en zonnepanelen geplaatst. Top werk!

Leuke beleving

Vriendelijke vertegenwoordiger die de tijd nam, mij adviseerde over de mogelijkheden voor mijn platte dak. Heb 15 zonnepanelen gekocht en ze liggen nu een klein maandje op mijn dak.

Slecht

Aanvraag gedaan voor zonnepanelen, netjes terug gebeld maar kon niet opnemen. Gedacht terug te bellen maar dit nr wordt uitsluitend gebruikt voor uitgaande gespreken. Alsnog een afspraak kunnen maken, op de dag van de afspraak wordt ik gebeld dat de persoon ziek is. Dit kan natuurlijk gebeuren. 2e afspraak gemaakt op een andere dag om 1200 uur, 1230 maar eens bellen waar ze blijven. Wordt ik terug gebeld dat het niet in de agenda staat. Maar krijg wel 2 dagen ervoor een mail met herinnering afspraak. Ze hebben wel geprobeerd mij over te halen voor een afspraak later op de dag omdat er toch iemand in de buurt was, maar als dit al fout gaat bij een eerst afspraak ben ik bang dat de rest ook zo slordig zal verlopen.

"Beste Dennis, Onze oprechte excuses voor de absentie op het afgesproken tijdstip. Een fout in ons CRM systeem heeft er voor gezorgd dat er dubbele afspraken zijn ingepland waardoor er verwarring ontstond voor onze accountmanagers. We hebben de fout ontdekt in het systeem en dit is inmiddels verholpen. We vinden de situatie dermate vervelend en onprofessioneel en daarom willen wij u dan ook een tegoed bon opsturen voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet Green For You "

Afspraak gemaakt, maar nooit langsgekomen of afgebeld

Na een afspraak te hebben gepland is de vertegenwoordiger niet op het afgesproken moment langsgekomen. Ook is er niet afgebeld. Na opnieuw contact te hebben opgenomen de volgende dag werd mij bevestigd dat de afspraak op de correcte manier in de agenda stond van de vertegenwoordiger en dat het niet duidelijk was waarom hij niet was gekomen. Er werd mij beloofd dat ze het gingen navragen en dat ik teruggebeld zou worden met een uitleg en een optie om een nieuwe afspraak te maken. Ze hebben niet meer gebeld.

Beste Marcel, Onze oprechte excuses voor de absentie op het afgesproken tijdstip. Een fout in ons CRM systeem heeft er voor gezorgd dat er dubbele afspraken zijn ingepland waardoor er verwarring ontstond voor onze accountmanagers. We hebben de fout ontdekt in het systeem en dit is inmiddels verholpen. We vinden de situatie dermate vervelend en onprofessioneel en daarom willen wij u dan ook een tegoed bon opsturen voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet Green For You

Ik ben erg tevreden over green for you

Ik heb zonnepanelen op mijn dak genomen en ze doen het goed. Dus ik ben lekker tevreden.

Vlotte Installatie en fijne service

Greenforyou heeft mij super geholpen met de zonnepanelen op mijn dak.

Snelle levering, scherpe prijs, goede klantbereikbaarheid en vriendelijk en deskundig personeel

De contacten verliepen soepel en aangenaam. De panelen werden snel geleverd tegen een scherpe prijs. Het personeel was vriendelijk en deskundig.

Plaatsing van zonnepanelen prima verzorgd!

Green for You heeft zonnepanelen geplaatst op het dak van onze woning. Plaatsing en service zijn prima!

Goede uitleg en warm contact.

Kennismakingsgesprek als zeer positief ervaren. Diverse opties besproken. Ik heb zelf een huis van 1978, spouwmuurisolatie is dus niet vanzelfsprekend. Hier werd goed naar gekeken. En het bleek dus dat de isolatie goed was. Ik heb nu zelf 13 zonnepanelen op het dak. Dit zou genoeg moeten zijn om 3400Kwh per jaar op te brengen. De installatie ging perfect en de installateurs dachten goed mee met het wegwerken en aanleggen van de leidingen.

prijs/kwaliteit zeer aantrekkelijk.

Na enkele offerte aanvragen terechtgekomen bij Green For You. De verkoper is duidelijk en denkt mee in wat voor ons het beste zou zijn, passend bij onze wensen. Andere offerten kwamen niet in de buurt van Green For You. De installatie zelf verliep zonder problemen. De jongens wisten wat ze deden en legde alles goed uit. 11 panelen met optimizers en omvormer binnen één dag geplaatst. Alleen nog even wachten op een telefoontje voor de BTW teruggave. Maar daar heb ik alle vertrouwen in,

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen door green for you. Er zat wel wat vertraging in de levering en het afronden van de installatie. Hier schrok ik van want ik heb het druk met de zaak en zonnepanelen op een bedrijfspand kost wel wat meer. Dat is uiteindelijk goed opgelost, een fout zit in een klein hoekje en als ondernemer vind ik het belangrijk om te zien dat bedrijven hier correct op inspelen. Nu maar hopen dat de belastingdienst de btw snel terug stort.

Top bedrijf doen wat zij beloven

Goed advies gekregen ,vervolgens snelle service vriendelijke en eerlijke accountmanager . Panelen liggen er naar tevredenheid op. En wekken op zoals was voorgerekend ! TOP !!!

Duidelijk, snel, behulpzaam en goed geprijsd.

Goed contact via de mail, snel antwoord. Gunstige offerte gehad. Aardige en meedenkende installateurs.

Na beoordeling met klachten uiteindelijk actie

Na een beoordeling geschreven te hebben op deze site met de nodige klachten werd er plotseling wel actie ondernomen. Vervolgens heb ik de professionals voor moeten lichten over het gebruik van Aardingen die sinds 2017 al verplicht zijn. Deze gaan zij vanaf heden bij alle klanten gebruiken. De aarding is nu bij mij aangebracht maar dient in de toekomst bij nieuwe klanten zeker aangepast te worden 4mm kwadraat draad inclusief kabelschoenen is de standaard. De Solar Edge App werkt nog steeds niet goed ( na 6 weken) Alle levering afspraken keurig na gekomen op tijd, maar uitvoering en nazorg verdienen duidelijk nog veel aandacht.

Beste meneer koks, inmiddels hebben wij alle zaken conform NEN 1010 opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Dave Stoffels

Goed en oplossingsgericht

Vanuit de overheid worden we als burgers gedwongen om te verduurzamen in verband met de toekomstige prijzen. Hierdoor werd mij interesse in verduurzamen groter. Vrienden van mij brachten mij in contact met GFY. Na een kort bezoek van de specialist begon het traject van installeren. Tijdens de installatie kwamen we er achter dat de installateur de verkeerde materialen bij zich had. De installatie liep enige vertraging op maar het werkt allemaal perfect

Prima service!

De prijzen van gas en elektra gaan in de toekomst alleen maar stijgen. Genoeg reden voor ons om te denken aan zonnepanelen en andere maatregelen om de kosten te drukken. Na enig speurwerk op het internet, hebben we Green For You gevonden. Het fijne van Green For You is dat ze kosteloos en vrijblijvend naar je huis toekomen om te kijken naar de mogelijkheden en daarna advies geven. Tijdens de installatie ging eigenlijk alles goed, echter waren er kleine met de app van de omvormer. Na kort contact gehad te hebben met Green For You was dit probleem snel verholpen.

Uitstekend service, Green For You

Onze buren hebben 6 maanden geleden zonnepanelen laten plaatsen. Hierdoor werd mijn interesse ook steeds groter. Na een paar gesprekken met mijn buurman, wist ik het! Ik wilde ook lagere energiekosten. Zij hebben me doorverwezen naar GFY, na een korte energiescan was alles duidelijk. Ze hebben mij zelfs met de BTW teruggave geholpen. Helaas liep het plaatsen van de zonnepanelen niet helemaal zonder problemen. Er waren wat problemen met de omvormer, wifi was nog niet aangesloten. Dit gebeurde een dag later. Ondanks dat kleine probleempje ben ik superblij met mijn zonnepanelen en werkt alles uitstekend!

Redelijke service

Bij het kopen van dit huis, begon de makelaar verschillende keren over verduurzamen. Wij hebben ons nooit verdiept in deze maatregelen maar we kwamen er al snel achter dat verduurzamen een investering is. De banken geven ons ook geen rente en je hebt wel rendement op zonnepanelen. We hebben verschillende offertes vergeleken en zijn zo bij Green For You terecht gekomen. Helaas zijn er tijdens het plaatsen van de zonnepanelen wat dingetjes fout gegaan. Hierdoor liepen we vertraging op, maar Green For You was vastberaden om deze foutjes recht te zetten. De installatie duurde een halve dag langer.

Fijne service Green For You

De zonnepanelen zijn afgelopen week geïnstalleerd. Helaas was de bedoeling 2 weken eerder alleen niet alle spullen waren op voorraad. Gelukkig heeft Green For You dat op tijd gemeld zodat daar rekening mee kon houden.

Betrouwbaar en uitstekende service!!

Uitstekende service!! Green for you doet wat ze beloven!!

Grandioos

Top service hele lieve medewerkers en respectvol.

Via mijn familie en vrienden ben ik in contact gekomen met verduurzamen. Al snel wist ik dat Green For You de juiste match voor mij was. En terecht! Ben super blij met het resultaat.