Goed geregeld ondanks corona

Ik heb voor de corona crisis zonnepanelen besteld bij deze partij. Helaas hebben we een tijdje moeten wachten maar uiteindelijk is het prima geregeld door green for you.

Alles zoals afgesproken!

Van A tot Z zoals het hoort!

Dankjewel Theo. Je bent ook erg leuke klant.

Zonneboiler en isolatie

In december akkoord gegeven en installatie paar keer uitgesteld. Vervelend maar is niet anders. Monteurs hebben van de week alles geplaatst en alles werkt meteen. Zelf warm water opwekken. Isolatie is vandaag gedaan en heerlijke humor had de monteur.

Klopt, we hebben problemen gehad door de corona crisis waardoor de zonnepanelen niet leverbaar waren en regelmatig zijn installatie teams uitgevallen. Bedankt dat jullie alsnog tevreden zijn!

Hybride Warmtepomp en zonnepanelen laten plaatsen

Verleden jaar contact gehad met Green For You via mijn hypotheek adviseur om mijn woning te verduurzamen. Tonnie van Driel is bij mijn langs geweest voor een energiescan. Hier is een offerte uitgebracht voor zonnepanelen en een hybride warmtepomp. De bedoeling was om deze te plaatsen eind feb 2020, helaas is de installatie meerdere malen verplaatst. Gelukkig afgelopen week keurig geïnstalleerd.

Niemand reageert op mijn serieuze klacht

Tot 3 keer toe in twee weken stopt mijn zonnepanelen-systeem geleverd door Green For You. Telkens valt dit systeem uit omdat de zekering eruit klapt. 3 keer heb ik hier melding van gedaan. Geen enkele reactie! Juist nu de zon begint door te komen, zou je verwachten dat het systeem doet wat het zou moeten doen.

Zonnepanelen eindelijk geplaatst

Eind januari zonnepanelen gekocht. helaas door de corona prikkelen niet kunnen leveren en installeren. Gelukkig verleden week bericht ontvangen dat de panelen afgelopen vrijdag geplaatst konden worden. Blij met het resultaat. Vandaag ook bericht gehad van de btw teruggave. Ik zie een paar negatieve reacties als laatste reviews. Ik kan mij daar niet in vinden.

Communicatie kennen ze niet

Aanvraag gedaan via Solvari en kwam terecht bij Green for You. Begin goed gesprek gehad, offerte ontvangen en 1 ervan gekozen. Ellende begon op 13 Maart ( net begin van Corona crisis )toen ik werd gebeld dat ze aanwezig zijn, geen mail ontvangen hierover. Bevestiging haken zijn aangebracht, toen ze verder wouden brak een paar pannen, keurig netjes herstelt met nieuwe maar twijfelen over de sterkte van dak, wel vreemd dat ze de haken zonder breken wel hebben bevestigd. Eind van de dag aangegevn met telefoon nummer en mail adres voor de vervolg acties. Niks gehoord, mails verstuurd voor informatie, niks ontvangen, terug bel verzoeken gevraagd, geen terugbel actie gekregen. 1 keer een persoon aan de lijn gehad, ivm de crisis en verminderden van installatie teams voor hun gezondheid en veiligheid ( uiteraard begrijpelijk ) om nog te wachten tot 27 April ( Koningsdag, 3/4 NL was vrij ) anders mocht ik een ander bedrijf voor de laatste stap inzetten, geduldig gewacht tot na die week maar nog steeds niks. Vandaag 1 Mei gebeld dat dit mijn laatste telefoontje was voor de laatste stap uit te voeren ( 7 weken voor laatste stap bezig nu) maar niks ontvangen. A.s. maandag terug actie in gang zetten. In raad een bedrijf die communicatie niet gericht zijn voor de klanten af, ik snap de situatie waar NL nu mee zit maar niks laten weten na vele pogingen is mijn maat nu vol.

Slecht

Vooraf beloven ze van alles, maar de aftersales is heel slecht en als je daarover contact met ze wilt dan geven ze niet thuis. Zéér betreurend.

Goede dienstverlening; goede prijs

Goede zonnepanelen, degelijke installatie, alles werkt, goede prijs.

Green for you, is good for you, and milieu

Alles is volgens afspraak verlopen. Dank daarvoor.

Tevreden over het resultaat

Via mijn hypotheekadviseur in contact gekomen met Green For You voor een energiescan van mijn nieuwe woning. Vanuit mijn hypotheek werd een EBB beschikbaar gesteld. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor spouw en vloerisolatie en zonnepanelen. Erg professioneel en vlotte afhandeling. Leuke service in tijden van verhuizen.

Uitstekend!

Ik heb met Daphne gesproken via schermdelen (videobellen). Ze heeft alles volledig en netjes uitgelegd. Inmiddels zijn de warmtepompen en zonnepanelen geplaatst. Top werk!

Leuke beleving

Vriendelijke vertegenwoordiger die de tijd nam, mij adviseerde over de mogelijkheden voor mijn platte dak. Heb 15 zonnepanelen gekocht en ze liggen nu een klein maandje op mijn dak.

Slecht

Aanvraag gedaan voor zonnepanelen, netjes terug gebeld maar kon niet opnemen. Gedacht terug te bellen maar dit nr wordt uitsluitend gebruikt voor uitgaande gespreken. Alsnog een afspraak kunnen maken, op de dag van de afspraak wordt ik gebeld dat de persoon ziek is. Dit kan natuurlijk gebeuren. 2e afspraak gemaakt op een andere dag om 1200 uur, 1230 maar eens bellen waar ze blijven. Wordt ik terug gebeld dat het niet in de agenda staat. Maar krijg wel 2 dagen ervoor een mail met herinnering afspraak. Ze hebben wel geprobeerd mij over te halen voor een afspraak later op de dag omdat er toch iemand in de buurt was, maar als dit al fout gaat bij een eerst afspraak ben ik bang dat de rest ook zo slordig zal verlopen.

"Beste Dennis, Onze oprechte excuses voor de absentie op het afgesproken tijdstip. Een fout in ons CRM systeem heeft er voor gezorgd dat er dubbele afspraken zijn ingepland waardoor er verwarring ontstond voor onze accountmanagers. We hebben de fout ontdekt in het systeem en dit is inmiddels verholpen. We vinden de situatie dermate vervelend en onprofessioneel en daarom willen wij u dan ook een tegoed bon opsturen voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet Green For You "

Afspraak gemaakt, maar nooit langsgekomen of afgebeld

Na een afspraak te hebben gepland is de vertegenwoordiger niet op het afgesproken moment langsgekomen. Ook is er niet afgebeld. Na opnieuw contact te hebben opgenomen de volgende dag werd mij bevestigd dat de afspraak op de correcte manier in de agenda stond van de vertegenwoordiger en dat het niet duidelijk was waarom hij niet was gekomen. Er werd mij beloofd dat ze het gingen navragen en dat ik teruggebeld zou worden met een uitleg en een optie om een nieuwe afspraak te maken. Ze hebben niet meer gebeld.

Beste Marcel, Onze oprechte excuses voor de absentie op het afgesproken tijdstip. Een fout in ons CRM systeem heeft er voor gezorgd dat er dubbele afspraken zijn ingepland waardoor er verwarring ontstond voor onze accountmanagers. We hebben de fout ontdekt in het systeem en dit is inmiddels verholpen. We vinden de situatie dermate vervelend en onprofessioneel en daarom willen wij u dan ook een tegoed bon opsturen voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet Green For You

Ik ben erg tevreden over green for you

Ik heb zonnepanelen op mijn dak genomen en ze doen het goed. Dus ik ben lekker tevreden.

Vlotte Installatie en fijne service

Greenforyou heeft mij super geholpen met de zonnepanelen op mijn dak.

Snelle levering, scherpe prijs, goede klantbereikbaarheid en vriendelijk en deskundig personeel

De contacten verliepen soepel en aangenaam. De panelen werden snel geleverd tegen een scherpe prijs. Het personeel was vriendelijk en deskundig.

Plaatsing van zonnepanelen prima verzorgd!

Green for You heeft zonnepanelen geplaatst op het dak van onze woning. Plaatsing en service zijn prima!

Goede uitleg en warm contact.

Kennismakingsgesprek als zeer positief ervaren. Diverse opties besproken. Ik heb zelf een huis van 1978, spouwmuurisolatie is dus niet vanzelfsprekend. Hier werd goed naar gekeken. En het bleek dus dat de isolatie goed was. Ik heb nu zelf 13 zonnepanelen op het dak. Dit zou genoeg moeten zijn om 3400Kwh per jaar op te brengen. De installatie ging perfect en de installateurs dachten goed mee met het wegwerken en aanleggen van de leidingen.

prijs/kwaliteit zeer aantrekkelijk.

Na enkele offerte aanvragen terechtgekomen bij Green For You. De verkoper is duidelijk en denkt mee in wat voor ons het beste zou zijn, passend bij onze wensen. Andere offerten kwamen niet in de buurt van Green For You. De installatie zelf verliep zonder problemen. De jongens wisten wat ze deden en legde alles goed uit. 11 panelen met optimizers en omvormer binnen één dag geplaatst. Alleen nog even wachten op een telefoontje voor de BTW teruggave. Maar daar heb ik alle vertrouwen in,

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen door green for you. Er zat wel wat vertraging in de levering en het afronden van de installatie. Hier schrok ik van want ik heb het druk met de zaak en zonnepanelen op een bedrijfspand kost wel wat meer. Dat is uiteindelijk goed opgelost, een fout zit in een klein hoekje en als ondernemer vind ik het belangrijk om te zien dat bedrijven hier correct op inspelen. Nu maar hopen dat de belastingdienst de btw snel terug stort.

Top bedrijf doen wat zij beloven

Goed advies gekregen ,vervolgens snelle service vriendelijke en eerlijke accountmanager . Panelen liggen er naar tevredenheid op. En wekken op zoals was voorgerekend ! TOP !!!

Duidelijk, snel, behulpzaam en goed geprijsd.

Goed contact via de mail, snel antwoord. Gunstige offerte gehad. Aardige en meedenkende installateurs.

Na beoordeling met klachten uiteindelijk actie

Na een beoordeling geschreven te hebben op deze site met de nodige klachten werd er plotseling wel actie ondernomen. Vervolgens heb ik de professionals voor moeten lichten over het gebruik van Aardingen die sinds 2017 al verplicht zijn. Deze gaan zij vanaf heden bij alle klanten gebruiken. De aarding is nu bij mij aangebracht maar dient in de toekomst bij nieuwe klanten zeker aangepast te worden 4mm kwadraat draad inclusief kabelschoenen is de standaard. De Solar Edge App werkt nog steeds niet goed ( na 6 weken) Alle levering afspraken keurig na gekomen op tijd, maar uitvoering en nazorg verdienen duidelijk nog veel aandacht.

Beste meneer koks, inmiddels hebben wij alle zaken conform NEN 1010 opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Dave Stoffels