Zeer vakkundig en zorgvuldige ervaring

Zeer vakkundig en zorgvuldige ervaring met Green for You

Perfect!

De advies/verkoop liep heel vlot offerte snel binnen en ik werd goed door het proces heen geleid. Daarna was het even wachten op de schouw en installatie (door problemen met leveringen van de onder constructie) maar dat is volledig te begrijpen in deze gekke tijden. Vandaag de installatie gehad. Het installatie team was ondanks de lekke band binnen het tijds frame 4 man sterk gearriveerd. Hebben super netjes gewerkt waren helder in communicatie en werkte vooral heel veilig(ook goed om te zien). Ondanks dat het de gehele tijd zwaar regende en zij vertraging op liepen hebben ze de moed erin gehouden en vrolijk het werk afgemaakt! Super blij met het eind resultaat green for you mag blijf zijn met zo een top team! Al met al een super fijne ervaring met vooral externe niet verwijtbare problemen mbt green for you en het Installatie team verdient 6 sterren(kan helaas niet)!

Beste Jeffrey, Hartstikke bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat alles vlot en snel verliep. Heel erg bedankt voor je geduld en begrip en helemaal eens met dat het gekke tijden zijn, wij proberen dan toch een goede service te verlenen en het doet ons dan ook goed om te zien dat je een super fijne ervaring hebt gehad! We zijn super blij met jou als klant en de score die je ons hebt gegeven! Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Waardeloze communicatie.

Beloftes maken en vooral goede en snelle communicatie, dat is het eerste wat Bart mij telefonisch meldde toen ik in contact met hem kwam. Dat is de enige manier om te overleven meldde hij. Dit bleek gedeeltelijk waar te zijn, want vanaf het moment dat wij opdracht hebben gegeven stopte de afdeling communicatie bij Greener4U. Voor eind juli opdracht was voor eind september panelen op het dak. Want zij hadden geen last van leveringsproblemen net als de concurrenten. De aanbetaling was van een andere klant en klopte niet, het adres stond ook verkeerd. Eind september was voorbij en nog steeds geen panelen. Iets met slecht weer zeiden ze. Uiteindelijk zijn ze in de stromende regen eind oktober gestart na tot 3x toe tevergeefs een afspraak te laten vastleggen. De aanleg ging goed, monteurs waren vriendelijk en werkten hard. Na de installatie bleek dat er geen 2 omvormers geplaatst zijn. Hier is niet over gecommuniceerd. Toen ik het bedrijf hiermee confronteerde vertelden ze dat ik een grotere had gekregen in plaats van 2 kleinere. Na controle bleek dit niet zo te zijn en heb ik ze hier weer mee geconfronteerd. Dat was een foutje vertelden ze. Helaas niet het enige foutje, want ook de zekering was te laag voor de omvormer die ze moesten plaatsen. De juiste omvormer zou die week binnenkomen, maar helaas kwam deze niet. Ook de week erna maar weer achteraan gebeld en toen zou hij toevallig weer die week komen. Uiteraard werd er weer niet geleverd of gecommuniceerd en de week erna maar weer zelf gebeld. Toen bleek de omvormer er al 3 dagen te zijn maar dat hadden ze nog niet laten weten. Helaas moest ik er dus weer zelf achteraan gaan. Die week werd de omvormer gewisseld door de juiste. Vlak voor de omwisseling kwam ik erachter dat de verkeerde omvormer geregistreerd was en ik niet de juiste gegevens ontving. Uiteraard moest ik hier ook zelf achteraan gaan. Hierna dachten we dat het wel eens klaar zou zijn. Helaas nog steeds bezig de juiste factuur te krijgen.

Snelle levering, goede installatie

Vergeleken met andere leveranciers een snelle installatie na goedkeuring offerte. Communicatie af en toe lastig ivm inschakelen van onderaannemers.

Prima ervaring; ben blij met mijn nieuwe warmtepomp

Offertetraject is goed verlopen; installatie ging ook naar wens. Wensen van te voren besproken en installateur heeft deze goed uitgevoerd. Klaar voor de winter.

Beste Marcel, Bedankt voor je positieve review. Altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn. We hopen dat je volop gebruik kan maken van je warmtepomp deze winter! Het team van Green for you

Prettige sales, goede schouwing en plaatsing

Een goede ervaring tot op heden! Verkooptraject was duidelijk en transparant, niet opdringerig (Matthijs). Wij hadden wat meer tijd nodig om tot een keuze te komen, en hebben een paar verschillende legplannen gehad ter vergelijking. Akkoord gegaan met legplan van 21 panelen met een hybride warmtepomp. Schouwing zonder problemen en professioneel. Panelen gisteren geplaatst. Heren waren netjes op tijd, en door tot het laatste moment dat alles klaar was (avond al). 3 man sterk met enthousiasme gewerkt. Nu kijk ik uit naar de toegang tot de app om te zien of alles idd naar behoren werkt en de opwekking en levering het doet zoals gepland. Nu hoop ik ook dat het met het plaatsen van de warmte pomp ook zo gaat. Hier is al een aantal keer aangegeven dat het installatie bedrijf contact opneemt om te schouwen, maar dat is nog niet gebeurt. Morgen maar weer bellen voor de schouwing. Hier kan nog wel wat verbeterd worden. Overall, ik raad Green For You aan.

Beste René, Bedankt voor je positieve review en bedankt voor de tip! We hebben ook nog wat te leren. We werken hier aan. Maar we zijn ontzettend blij met de 5 sterren! Hier worden we blij van. Veel zonnige jaren toegewenst. Het team van Green for you

Niet aan te raden.

Positief gevoel gehad tot en met de schouw, daarna; • Installatie maand later dan verwachtingspatroon eerder geschetst. • Factuur komt hoger uit dan offerte, onverwacht aangezien de verkoper de prijs kon houden als ik die week zou tekenen. • Factuur ontvangen met verwachte vooruitbetaling op moment de installateurs al op het dak stonden. • Installateurs werkte hard, maar spraken geen Nederlands en gebrekkig Engels. • Aansluiting op 1 of 3 fasen; o Aansluiting op 3 fase overeengekomen o Installateur sluit aan op 1 fase, als ik heb hier op aanspreek is het moeilijk en moet ik maar met kantoor contact opnemen. o Installateur lust vervolgens de fasen door op het relais waardoor het lijkt alsof het aangesloten is op 3 fasen. o Melding gemaakt bij Green for you, maar deze wijst naar de installateur om het op te lossen. • Nooit uitleg of toegang gehad tot het Enphase systeem. • In plaatst van correctie op bovenstaand word ik eraan herinnerd dat er nog een bedrag op de factuur openstaan, er is dus geen enkele controle op de processen binnen dit bedrijf.

Beste heer Groen, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlenging. Wij hebben overleg met de installateur om het voor je op te lossen. We komen binnen enkele dagen met een passende oplossing. Hopelijk kunnen we dit zo spoedig mogelijk alsnog naar wens voor je opleveren.

Uiteindelijk Tevreden.

De installatie is door deskundige vakmensen gedaan en zeer netjes afgeleverd. Aanmelden en btw terugave is ook goed verzorgd. Enige min puntje is de communicatie, die zou wat beter kunnen met de uitvoerende bedrijven en de klant. Kortom, na wat communicatie problemen, een tevreden klant.

Schouw onverwacht met buitenlanders

Tot aan de schouw erg positief over proces. Schouw werd onverwacht door oost Europeanen gedaan. Niets daar tegen als dat vooraf aangegeven wordt. Eigen bus, geen Green for you herkenning, slonzig en beetje vaag qua contact en proces. Geen reclame dus. Wellicht doen ze hun werk goed maar manage de. Erwachtjngrn beter en zorg dat ze er verzorgd uitzien. Hoop dat de installatie wel door vakmensen wordt gedaan ….

Beste Ro, Jammer dat je deze ervaring hebt opgedaan. We gaan zorgen dat je aan de installatie een goed gevoel overhoudt. Wij werken zowel met Nederlandse en Oost europese vakmensen. Momenteel is er een flinke krapte op de markt voor technisch personeel. Mvg, Team Green for you

Vlotte levering met prima service

Levering was binnen termijn zoals van tevoren was afgesproken. Vriendelijke installateurs die aantal zaken eerst hebben afgestemd en uiteindelijk alles netjes achtergelaten. En als service ook nog even kapotte dakpan vervangen. Achteraf aanmelding voor energie leveren en BTW teruggave ook binnen een dag in gang gezet.

Bedankt voor de mooie review! veel plezier met de zonnepanelen installatie.

Ga niet akkoord bedankt

Beste Gerard, U heeft zich aangemeld via Solvari op 28 maart en op 04 april heeft u een offerte ontvangen van Lucas (adviseur verduurzaming). Ik begrijp dat u niet akkoord bent gegaan met het voorstel. We hadden u graag als klant willen verwelkom. Zijn er zaken die we beter/anders hadden kunnen doen? Zie uw reactie graag tegemoet. Mvg, Team Green for you

Geen gehoor na slechte installatie

Eerste indruk was goed! Uitvoerende installateur was vreselijk! Scheef, beschadigde panelen enz. Na vele mailen geen reactie van Greenforyou.

Beste mevr. leliveld, Erg jammer dat je geen goed ervaring hebt. Wij willen uiteraard een tevreden klant en goed werk afleveren. Er is een afspraak bij je gemaakt op 21 maart in de middag om de zaken te herstellen. Nogmaals excuses. Mvg, Team Green for you

Zonnepanelen

duidelijk en informatief. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Zonnepanelen konden niet volgens legplan opgeleverd worden, maar men kon direct een goed alternatief aanbieden. Heel fijn bedrijf!

Zonnepanelen en een warmtepomp

Afgelopen maand opdracht gegeven voor zonnepanelen en een warmtepomp. Het proces van contact tot en met akkoord is erg goed verlopen. Binnenkort komen ze schouwen op locatie en krijg ik een datum voor installatie. Tot nu toe erg tevreden!

Zeer professioneel en mooie prijs

Ik vind het erg belangrijk dat afspraken nagekomen worden. Bij Green for you is dit geen probleem. Ze denken mee en geven goed advies. De komen goed op tijd en doen absoluut niet moeilijk bij betalingen etc. Kortom top bedrijf en kwalitatief goed personeel.

Goede uitleg en keuze bij verkoop en afspraak is afspraak

Duidelijke en heldere uitleg over de panelen en installatie door vertraging van uit onze kant om te plaatsen, volledig begrip en gedoe plaatsen snel en netjes met inspraak over details.

Fijne ervaring

Wat ik als fijn ervaart is goed bereikbaar gelukkig geen bandje keuze menu van 1 tot 9 aantal keren gebeld voor vragen van de zonnepanelen en plaatsen er van altijd vriendelijke en snel antwoord dat is echt fijn super

Vakkundig geholpen bij de aanschaf van zonnepanelen.

Na mijn eigen voorbereiding en vergelijking was mijn keuze op SunPower zonnepanelen gevallen. Via de website van SunPower ben ik bij Green for you terecht gekomen en met hun ben ik goed geholpen aan een mooi systeem wat aan mijn wensen voldoet. Vooraf aan de montage is er een monteur komen schouwen, dit was dan ook meteen de monteur die het systeem komt plaatsen. Op de dag van montage verliep alles dan ook erg goed. Vakkundige monteurs, die veilig werken en alles zeer netjes hebben gemonteerd. Dezelfde middag was ik al stroom aan het opwekken! Na de montage wordt je door Green for you aangemeld bij Energieleveren.nl en wordt de btw-teruggave geregeld. Ik ben dan ook helemaal tevreden!

De uitleg goed. Uitvoering goed. Nazorg stuk minder.

Alles werd goed uitgelegd. Het aanbrengen van de zonnepanelen is zeer ordelijk verlopen. De medewerkers waren netjes en beleefd en hebben alles goed opgeruimd. Wat betreft de nazorg had ik iets meer medewerking verwacht. Wij zijn al iets ouder en niet zo handig met computortoestanden, lees het invullen van formulieren. Daarover heb ik om hulp gevraagd en/of uitleg, maar nagenoeg geen enkele reactie op ontvangen. Dit verdient meer aandacht n.m.m.

Beste Hans, bedankt voor de review. We zullen bovenstaande oppakken en nemen contact met je op. Excuses voor het ongemak. Mvg, Team Green for you

Vakkundig en snel

Binnen enkele uren geregeld. Netjes binnen (schoenen uit) en veilig buiten….gewoon fijne mensen en goed werk geleverd. Geef eigenlijk nooit een review maar hier was ik blij mee, goede instelling

Prima service!

Duidelijke uitleg. Snelle levering. Prima service.

Een fijn contact met de verkoper

Goed verstand van zaken, weet waar hij het over heeft. Goed advies en niet opdringerig.

Goed advies, snelle levering, installatie voorspoedig

We hebben goed en eerlijk advies gekregen. Het was persoonlijk en op maat. Het plaatsen was binnen een paar weken al gepland. Plaatsing verliep voorspoedig, netjes en zorgvuldig.

Over Green For You

Verduurzamen bij Green for you: van advies tot uitvoering Eerst ontzorgen, dan verduurzamen. Dat wil zeggen: je bestaande woon- en leefsituatie en energieverbruik in kaart brengen, goed luisteren naar je wensen, oplossingen aanreiken, een offerte en planning maken, de werkzaamheden strikt uitvoeren en afspraken nakomen. Dat gemak en die garanties vind je nergens anders. Green for you heeft altijd een duurzame oplossing die bij je past We hebben niet alleen zonnepanelen. Of alleen isolatie en warmtepompen. Wij bieden een breed assortiment van verduurzamingsmogelijkheden. In het adviesgesprek bespreken we graag mogelijkheden om jouw woning of kantoorpand te verduurzamen.