Fijne contacten en prima product/service

De contacten met Dave en Natascha waren erg plezierig en de installatie en nazorg gingen eveneens prima

Gewoon goed

Prima dienstverlening van begin tot het einde. Op sommige punten in de communicatie zouden wat verbeteringen mogelijk zijn.

Helder verhaal

Helder verhaal, nette en goede uitvoering

Vakwerk

Kundige monteurs.

Communicatie kan beter

Prima kennismaking gesprek, en alles zeer goed en duidelijk verteld, Datum montage is misschien handig als er een tijd bijgegeven wordt, hier moest ik zelf voor bellen, en op de dag zelf waren ze ruim 2 uur later dan afgesproken, De monteurs waren erg verrast dat ik een dakkapel had, dit was intern fout gegaan, spullen hadden ze ook niet bij zich. De monteurs zijn toppers, zeer snel en netjes gewerkt, oplossingsgericht , namen zelf direct contact op, en regelde dat ze 2 dagen later netjes alles kwamen afmaken Hulde! Al met al, is Green for You een prima bedrijf, en bij eigenlijk alle grote bedrijven gaat er wel eens wat mis, het is prima opgelost en ik ben ook zeer tevreden . Ik zal green for you ook zeker aanbevelen bij mensen die nog twijfelen!

Goede en snelle service met zeer toegankelijke communicatie

In een kort tijdsbestek goede adviezen ontvangen en kunnen bespreken, waarbij al voor een definitief akkoord een schouw op lokatie plaats kon vinden en een installatie binnen 2 weken gerealiseerd is. Het advies en contact is zeer gewaardeerd en het installatiebedrijf heeft e.e.a. snel en vakkundig geinstalleerd.

Goede, transparante communicatie en net werk geleverd

Communicatie en offerte in voor-traject waren duidelijk. Ook werd meegedacht om een efficiëntere plaatsing van de panelen te realiseren. Er werd in het voortraject na-gebeld, zonder dat het vervelend was. Men respecteerde het feit dat offertes van andere partijen nog niet beoordeeld konden worden. Kort voordat de werkzaamheden worden uitgevoerd is er kort (mail)contact. ‘S Ochtends komt een drieman sterke ploeg en zij hebben een nog beter legplan voor ogen, waarvoor zij netjes toestemming voor vragen. En ook bij andere kleine zaken herhaalt zich dit. De werkzaamheden worden netjes uitgevoerd en er blijft geen rommel achter, zelfs geen stof van boorgaten. Communicatie achteraf verloopt ook soepel.

professioneel en gemakkelijk bereikbaar/aanspreekbaar

Snelle reactie en begripvol bij vragen. Gekozen voor Green for you omdat mij direct telefonisch werd medegedeeld wat de mogelijkheden waren wat betreft het aantal panelen en er een afspraak werd gemaakt voor een fysiek schouw door de installateur. Dit nog zonder verplichting. Prima.

Het werk is netjes geleverd

De persoonlijke gesprekken hebben wij als fijn ervaren. De installatie is heel goed verlopen mensen met kennis en werken zeer nauwkeurig.

Good and Professional service

Stayed with the commitment and very professional staffs. Loved having dealt with you.

Kort en krachtig de goede 'dingen' gedaan

Zowel de informatie vooraf als die achteraf was juist, begrijpelijk en adequaat. We krijgen waar voor ons geld. De installatie was goed verzorgd en de gegeven uitleg daarbij was duidelijk. Een klein verbeterpuntje: de datum was bekend, maar we hadden geen idee hoe laat de montage zou starten. Even een mail of belletje vooraf vinden wij duidelijker.

Goede communicatie en professionele installateurs

Wij hebben via Green for You 10x zonnepanelen besteld en geleverd. Dee zijn keurig Geïnstalleerd door vakmensen. Zo doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Goede service en kwaliteit.

Top! Keurig netjes en alles geheel volgens afspraak.

Vanaf het eerste contact tot de oplevering is alles heel netjes, snel en volgens afspraak verlopen. Green for you verdient een dikke 10.

Helemaal happy

Aantal weken geleden een afspraak gemaakt in de winkel van optie 1 in Appingedam. Hier heb ik gesproken met een adviseur van Green For you voor het verduurzamen van mijn woning. Kort na het gesprek heb ik een offerte ontvangen voor een hybride warmtepomp. Inmiddels is de warmtepomp geplaatst. Helemaal happy met het resultaat. Goede service en installatie vakkundig uitgevoerd.

Van het bestellen tot het plaatsen van de zonnepanelen is alles heel soepel verlopen. Zijn zeer tevreden en kunnen Green For You dus echt aanraden aan anderen.

Vakmanschap

Mooi bedrijf met mooie producten om je woning te verduurzamen. Je krijgt goed advies en een overzichtelijke offerte. De installatie van onze zonnepanelen hebben wij als zeer prettig ervaren. Keurige medewerkers die nauwkeurig en schoon werken. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Sceptisch maar helemaal overtuigd!

Van mijn adviseur met Dave in contact gekomen voor zonnepanelen. Hiervoor zeker ook 5 andere bedrijven een offerte laten maken. Dave heeft een eerlijk en helder verhaal en schakelt lekker snel. Voor ik het wist lagen er 12 panelen op mijn dak en is de productie van energie echt super. Ik heb gekozen voor de iets duurdere panelen, hoeft zeker niet maar een beetje doorrekenen leert dat iets duurder soms veel goedkoper is. Overigens ook complimenten voor de frontoffice. Natasha is super behulpzaam en altijd vriendelijk. Afijn ik ben sceptici af en ben blij met de panelen en de service...

Tevreden met de oplossing

Gisteren mijn zonnepanelen geplaatst en opgeleverd. De panelen die ik had besteld waren niet leverbaar door vertraging. Green for you heeft een (beter) vervangend paneel aangeboden. Natascha van planning & support heeft na de oplevering contact opgenomen om de btw teruggave in gang te zetten en me aangemeld bij de netleverancier.

Zeer tevreden met de geleverde service en assistentie bij vragen

De offerte was gelijk goed en duidelijk en het gesprek via Teams verliep ook goed. Na de toezegging van mij om te kiezen voor Green for you ging alles heel voorspoedig en snel. De plaatsing ging ook heel snel door 2 nette en vriendelijke monteurs. Algehele indruk en ervaring is zeer postief

Kijk,... zo hoort het!!

Hoge kwaliteit installatie met snelle levering conform afspraken,.. wat wil je nog meer? Bovenal een keurige montage door merkbaar ervaren professionals. Geen haast of half werk maar vriendelijke medewerkers die vakwerk hebben afgeleverd. Complimenten voor de installateurs,.. we zijn zeer tevreden

Netjes werk geleverd, de panelen liggen er mooi op, aardige monteurs.

Wij zijn zeer goed geholpen van af het eerste telefonisch contact, Alles wat besproken is, is uitgevoerd, aardige monteurs, waren mooi op tijd en hebben goed der best gedaan..

Zeer professioneel en kundig.

In mijn zoektocht naar zonnepanelen heb ik dicht bij huis een leverancier gezocht. Green for you was net gevestigd in Maarssen. Via een online gesprek heb ik uitleg gekregen over de dienstverlening en daarna een offerte ontvangen. Na het aanscherpen van de wensen is de offerte aangepast. In de vergelijking met andere offertes was Green for You de meest aantrekkelijke. In combinatie met een keurige installatie-partner die vooraf kwam schouwen. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en de service en aandacht van Natascha Prozee na de aanschaf.

Prettig bedrijf met de juiste expertise.

Er werd ruim de tijd genomen tijdens het intakegesprek om een goed advies te geven voor de door mij gewenste zonnepanelen. De panelen konden snel geleverd en geïnstalleerd worden. Prima service.

Zowel adviseur als monteurs hebben een pretttige manier van werken.

Een duidelijk en prettig adviesgesprek zorgde ervoor dat wij met Green for you verder wilden. Na ons akkoord kon plaatsing al snel plaatsvinden. De monteurs, vrolijk en vriendelijk, hebben netjes gewerkt. We werden volop betrokken bij de plaatsing en afwerking. Na plaatsing informeerde de adviseur naar onze ervaring. Betrokken! We kunnen het iedereen aanraden. Laat de zon nu maar schijnen!

Over Green For You

Verduurzamen bij Green for you: van advies tot uitvoering Eerst ontzorgen, dan verduurzamen. Dat wil zeggen: je bestaande woon- en leefsituatie en energieverbruik in kaart brengen, goed luisteren naar je wensen, oplossingen aanreiken, een offerte en planning maken, de werkzaamheden strikt uitvoeren en afspraken nakomen. Dat gemak en die garanties vind je nergens anders. Green for you heeft altijd een duurzame oplossing die bij je past We hebben niet alleen zonnepanelen. Of alleen isolatie en warmtepompen. Wij bieden een breed assortiment van verduurzamingsmogelijkheden. In het adviesgesprek bespreken we graag mogelijkheden om jouw woning of kantoorpand te verduurzamen.