Netjes werk geleverd, de panelen liggen er mooi op, aardige monteurs.

Wij zijn zeer goed geholpen van af het eerste telefonisch contact, Alles wat besproken is, is uitgevoerd, aardige monteurs, waren mooi op tijd en hebben goed der best gedaan..

Zeer professioneel en kundig.

In mijn zoektocht naar zonnepanelen heb ik dicht bij huis een leverancier gezocht. Green for you was net gevestigd in Maarssen. Via een online gesprek heb ik uitleg gekregen over de dienstverlening en daarna een offerte ontvangen. Na het aanscherpen van de wensen is de offerte aangepast. In de vergelijking met andere offertes was Green for You de meest aantrekkelijke. In combinatie met een keurige installatie-partner die vooraf kwam schouwen. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en de service en aandacht van Natascha Prozee na de aanschaf.

Prettig bedrijf met de juiste expertise.

Er werd ruim de tijd genomen tijdens het intakegesprek om een goed advies te geven voor de door mij gewenste zonnepanelen. De panelen konden snel geleverd en geïnstalleerd worden. Prima service.

Zowel adviseur als monteurs hebben een pretttige manier van werken.

Een duidelijk en prettig adviesgesprek zorgde ervoor dat wij met Green for you verder wilden. Na ons akkoord kon plaatsing al snel plaatsvinden. De monteurs, vrolijk en vriendelijk, hebben netjes gewerkt. We werden volop betrokken bij de plaatsing en afwerking. Na plaatsing informeerde de adviseur naar onze ervaring. Betrokken! We kunnen het iedereen aanraden. Laat de zon nu maar schijnen!

Er wordt goed meegedacht

Keurige mensen, op tijd en alles netjes opgeruimd. Ik vond het goed dat er veel overlegd werd. Er werd goed meegedacht waardoor ik in huis weinig lelijke kabels heb lopen naar de meterkast.

Beleeft en vakkundig personeel, zou bij meer bedrijven moeten zijn..

Goede uitleg door personeel wat ze doen, zien ook wat er moet gebeuren. Stroomkabels vervangen door dikkere, gezorgd voor extra stroomkastjes en ook uitgelegd waarom ze dit doen. Kortom zorg dat personeel (wat bij ons is geweest) behouden blijft voor Green Foor You.

Zonnepanelen aangeschaft en tevreden.

Paar weken geleden zonnepanelen aangeschaft en deze week geïnstalleerd. Alles netjes verlopen, installatie wel één keer verplaatst.

Panelen goed gelegd echter de verbinding van de omvormer near de meterkast niet.st

Vriendelijke en beleefde mensen. De verbinding van de omvormer naar de meterkast slecht. Op een verkeerde plek een gat in het dak geboord en de label vast gemaakt aan een paar trottoirbanden en de kabel dwars over het plate dak van de schuur laten lopen ipv vastmaken aan de muur. Dit moet veranderen

Fijn team!

Fijn persoonlijk contact, en goede service. Zonnepanelen professional en netjes geplaatst. Fijn dat alles zo geregeld word door Green for you, met btw terug gave, en garantie fonds. Hoef zelf nergens aan te denken. Team Green for you bedankt! Patricia

Mooi aanbod en goede service

Dave heeft via een online gesprek op een heldere manier de opties uitgelegd en een scherp aanbod gedaan. Contact tussen moment van akkoord en uitvoering was goed. De bereikbaarheid was goed. De zonnepanelen zijn netjes en in goed overleg met de installateurs geplaatst en aangesloten. Direct na installatie werd de BTW teruggave en andere administratie in werking gezet.

Spouwmuurisolatie aangeschaft

Goed geholpen en geadviseerd.

Heel tevreden!

Green For You is een fijne club. De communicatie is goed. Dave begeleidt je prima vanaf het begin tot het eind en daarna. Je weet waar je aan toe bent. De uitleg die je krijgt over hoe zaken werken is goed. De mannen die de zonnepanelen plaatsen zijn erg aardig en werken hard. De panelen zaten er zo op. Ook de nazorg is goed. Ze zijn erg behulpzaam en staan voor je klaar. Ik ben een tevreden klant!

Duidelijke offerte en prettige communicatie

Ondanks corona toch mogelijk om een installatie te bestellen en laten plaatsen. Uit de diverse partijen gekozen voor Green for you door duidelijke offerte en waar gevraagd toelichting. Installatie verliep voor en ook administratieve afhandeling prettig.

goede kwaliteit zonnepanelen en installatie

Een paar maanden geleden zonnepanelen aangeschaft. Helaas zat er wel flink vertraging op de levering en plaatsing. Gelukkig altijd contact gehouden. Tevreden over het resultaat: Tier 1 full black paneel en aangemeld bij stichting garantiefonds Zonzeker

Dramatisch

Absoluut af te raden. Na bevestiging geen enkele communicatie meer, na heel veel bellen en mailen werd de 1e afspraak verzet en nieuwe datum afgesproken en beloofd. Toen die datum dichterbij kwam was er radiostilte en geen contact mogelijk. 4 dagen voor de installatie werd er na veel moeite contact gelegd en de afspraak geannuleerd.

Beste Evert, Erg vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Wij hebben een tijd lang niet kunnen installeren door bepaalde omstandigheden. Deze week zijn wij weer begonnen met het verduurzamen van woningen. De communicatie had beter gemoeten vanuit onze kant. Mvg, Team Green for you

Zonnepanelen

Slechte communicatie medewerker heeft zijn telefoon volgens mij nooit bij alleen als hij iets wil verkopen. Als je dit leest bel me even dan weet ik hopelijk wanneer mijn betaalde zonnepanelen eindelijk is binnen zijn? We betalen nu dubbele kosten voor mij nooit meer green for you

Beste PB, Gelukkig worden de zonnepanelen op korte termijn geplaatst zoals besproken. Wij hebben een tijd lang niet kunnen installeren door bepaalde omstandigheden. Deze week zijn we weer begonnen met het verduurzamen van woningen. De communicatie verdiend niet de schoonheidsprijs . Excuses voor het ongemak. Mvg, Team Green for you

Snel, betrouwbaar en professioneel

Goede communicatie, snelle opvolging van vragen en aftersales. Prima zaak om zaken mee te doen.

Tevreden over Green For You

Gekozen voor zonnepanelen van Solarwatt en spouwmuurisolatie parels. Afgelopen week alles afgerond. Goed contact met Green For You. De installatie van de zonnepanelen en het aanbrengen van isolatie is snel en professioneel uitgevoerd. Keep up the good work!

Alles was positief , behalve het call center wat er tussen zit was erg slecht

Beste Jon, Goed om te horen dat u tevreden bent over het uiteindelijk resultaat. Vervelend om te horen dat u een mindere ervaring heeft met één van onze installatie partners. Wij zijn op de hoogte van wat er mis is gegaan m.b.t. het inplannen van de schouw en datum voor installatie. We hebben de installatie partner hierop aangesproken zodat in de toekomst andere klanten hier geen hinder van ondervinden. Veel plezier met de zonnepanelen installatie. Mvg, Team Green For You

Super goed geholpen, kennis van zaken. Leveren kwaliteit en alles wordt tot in de puntjes voor je geregeld. Ik bedeel dit bedrijf zeker aan.

Goede service met goede installatie

Offerte traject is goed verlopen, veel informatie en snel contact wanner nodig. Plaatsing kon snel gepland worden en de monteurs waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Super service!

Communicatie = key. Dave van Green for you snapt het spel. Reageert snel op vragen en lost ze ook op. De offerte was helder en daardoor ook snel akkoord gegeven. De monteurs zijn keiharde bikkels (met een hart van goud) die alles echt super netjes hebben afgeleverd. Ik zou een ieder Green for you aanraden!

Lekker doorpakken en ontzorgd

In een paar keer schakelen zijn we tot een mooie offerte gekomen en was de installatie snel geregeld. De BTW-teruggave, inzicht in het verbruik en garantie zijn ook lekker geregeld.

Voorbeeld voor anderen bedrijven.

Door de duidelijke snelle en goede info van Dave Stoffels hebben we de keuze gemaakt om zonnepanelen te laten plaatsen. De info was helder en overzichtelijk. De grote bereikbaarheid van Dave heeft ons een goed gevoel gegeven en ook het idee achter gelaten dat we niet zomaar een “nummertje” zijn maar echte individuele klanten.

Perfect service

The outstanding service quality was noticeable from the very beginning of my interaction with Green For You, and I was prepared to pay a premium for it. This was not necessary, however, as the price was also lower than the other offers I considered. Installation went smoothly. Highly recommend.

Weena 272

3012NJ Rotterdam

+ 31 (0) 85-0479623

Over Green For You

Verduurzamen bij Green for you: van advies tot uitvoering Eerst ontzorgen, dan verduurzamen. Dat wil zeggen: je bestaande woon- en leefsituatie en energieverbruik in kaart brengen, goed luisteren naar je wensen, oplossingen aanreiken, een offerte en planning maken, de werkzaamheden strikt uitvoeren en afspraken nakomen. Dat gemak en die garanties vind je nergens anders. Green for you heeft altijd een duurzame oplossing die bij je past We hebben niet alleen zonnepanelen. Of alleen isolatie en warmtepompen. Wij bieden een breed assortiment van verduurzamingsmogelijkheden. In het adviesgesprek bespreken we graag mogelijkheden om jouw woning of kantoorpand te verduurzamen.