prijs/kwaliteit zeer aantrekkelijk.

Na enkele offerte aanvragen terechtgekomen bij Green For You. De verkoper is duidelijk en denkt mee in wat voor ons het beste zou zijn, passend bij onze wensen. Andere offerten kwamen niet in de buurt van Green For You. De installatie zelf verliep zonder problemen. De jongens wisten wat ze deden en legde alles goed uit. 11 panelen met optimizers en omvormer binnen één dag geplaatst. Alleen nog even wachten op een telefoontje voor de BTW teruggave. Maar daar heb ik alle vertrouwen in,

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen door green for you. Er zat wel wat vertraging in de levering en het afronden van de installatie. Hier schrok ik van want ik heb het druk met de zaak en zonnepanelen op een bedrijfspand kost wel wat meer. Dat is uiteindelijk goed opgelost, een fout zit in een klein hoekje en als ondernemer vind ik het belangrijk om te zien dat bedrijven hier correct op inspelen. Nu maar hopen dat de belastingdienst de btw snel terug stort.

Top bedrijf doen wat zij beloven

Goed advies gekregen ,vervolgens snelle service vriendelijke en eerlijke accountmanager . Panelen liggen er naar tevredenheid op. En wekken op zoals was voorgerekend ! TOP !!!

Duidelijk, snel, behulpzaam en goed geprijsd.

Goed contact via de mail, snel antwoord. Gunstige offerte gehad. Aardige en meedenkende installateurs.

Na beoordeling met klachten uiteindelijk actie

Na een beoordeling geschreven te hebben op deze site met de nodige klachten werd er plotseling wel actie ondernomen. Vervolgens heb ik de professionals voor moeten lichten over het gebruik van Aardingen die sinds 2017 al verplicht zijn. Deze gaan zij vanaf heden bij alle klanten gebruiken. De aarding is nu bij mij aangebracht maar dient in de toekomst bij nieuwe klanten zeker aangepast te worden 4mm kwadraat draad inclusief kabelschoenen is de standaard. De Solar Edge App werkt nog steeds niet goed ( na 6 weken) Alle levering afspraken keurig na gekomen op tijd, maar uitvoering en nazorg verdienen duidelijk nog veel aandacht.

Beste meneer koks, inmiddels hebben wij alle zaken conform NEN 1010 opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Dave Stoffels

Goed en oplossingsgericht

Vanuit de overheid worden we als burgers gedwongen om te verduurzamen in verband met de toekomstige prijzen. Hierdoor werd mij interesse in verduurzamen groter. Vrienden van mij brachten mij in contact met GFY. Na een kort bezoek van de specialist begon het traject van installeren. Tijdens de installatie kwamen we er achter dat de installateur de verkeerde materialen bij zich had. De installatie liep enige vertraging op maar het werkt allemaal perfect

Prima service!

De prijzen van gas en elektra gaan in de toekomst alleen maar stijgen. Genoeg reden voor ons om te denken aan zonnepanelen en andere maatregelen om de kosten te drukken. Na enig speurwerk op het internet, hebben we Green For You gevonden. Het fijne van Green For You is dat ze kosteloos en vrijblijvend naar je huis toekomen om te kijken naar de mogelijkheden en daarna advies geven. Tijdens de installatie ging eigenlijk alles goed, echter waren er kleine met de app van de omvormer. Na kort contact gehad te hebben met Green For You was dit probleem snel verholpen.

Uitstekend service, Green For You

Onze buren hebben 6 maanden geleden zonnepanelen laten plaatsen. Hierdoor werd mijn interesse ook steeds groter. Na een paar gesprekken met mijn buurman, wist ik het! Ik wilde ook lagere energiekosten. Zij hebben me doorverwezen naar GFY, na een korte energiescan was alles duidelijk. Ze hebben mij zelfs met de BTW teruggave geholpen. Helaas liep het plaatsen van de zonnepanelen niet helemaal zonder problemen. Er waren wat problemen met de omvormer, wifi was nog niet aangesloten. Dit gebeurde een dag later. Ondanks dat kleine probleempje ben ik superblij met mijn zonnepanelen en werkt alles uitstekend!

Redelijke service

Bij het kopen van dit huis, begon de makelaar verschillende keren over verduurzamen. Wij hebben ons nooit verdiept in deze maatregelen maar we kwamen er al snel achter dat verduurzamen een investering is. De banken geven ons ook geen rente en je hebt wel rendement op zonnepanelen. We hebben verschillende offertes vergeleken en zijn zo bij Green For You terecht gekomen. Helaas zijn er tijdens het plaatsen van de zonnepanelen wat dingetjes fout gegaan. Hierdoor liepen we vertraging op, maar Green For You was vastberaden om deze foutjes recht te zetten. De installatie duurde een halve dag langer.

Fijne service Green For You

De zonnepanelen zijn afgelopen week geïnstalleerd. Helaas was de bedoeling 2 weken eerder alleen niet alle spullen waren op voorraad. Gelukkig heeft Green For You dat op tijd gemeld zodat daar rekening mee kon houden.

Betrouwbaar en uitstekende service!!

Uitstekende service!! Green for you doet wat ze beloven!!

Grandioos

Top service hele lieve medewerkers en respectvol.

Via mijn familie en vrienden ben ik in contact gekomen met verduurzamen. Al snel wist ik dat Green For You de juiste match voor mij was. En terecht! Ben super blij met het resultaat.

Makkelijk

Erg snel geholpen met alles. Veel informatie ontvangen bij het scherm delen. Vond het erg fijn dat ik niet thuis moest blijven voor het gesprek maar het gewoon achter de computer kon.

Hannes

Top service! Niks aan toe te voegen.

Ik vond het uitstekend!

De service was top! Er werd mij duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was en er is duidelijk naar mijn wensen geluisterd.

Ik heb zonnepanelen laten plaatsen door Green For You bij ons thuis. Dit gehele proces verliep op rolletjes. De service na de installatie is ook grandioos!

goede informatie over het product

alles was prima geregeld ,het contact zou nog iets beter kunnen

Fijne service goed geholpen

Ik heb niks aan te merken op Green For You. Ben keurig geholpen door de jongens daar. Ook de installateurs waren vriendelijke jongens. Top bedrijf!!!

Fijne manier van werken

Toen mij gevraagd werd om een vertegenwoordiger van dit bedrijf bij mij thuis te ontvangen en ik zij dat dit door tijdgebrek een lastige opgave was werd ik aangenaam verrast door de jongen aan de telefoon. Zij gaven mij de optie om dmv videobellen een offerte op te stellen voor zonnepanelen. 6 weken later ben ik de trotse eigenaar van 14 zwarte Panasonic panelen en een leuk monitor systeem. Laat dat rendement maar komen!

Verduurzaamheidsbedrijf met geen woorden maar daden!

Geweldige service,alles wat Green For You beloofd doen ze! Ik zou ze zeker aanraden aan anderen!!

Uitstekend!

Erg vriendelijk personeel, altijd netjes te woord gestaan. Afspraken worden nagekomen.

Een aangename ervaring!!

Uitstekende service, ben er helemaal blij mee!!!

Klantvriendelijk

Ik had een probleem, maar ben hier snel en vriendelijk bij geholpen! Uitstekende service!

Goede en uitstekende dienst geleverd ook zeer vriendelijke klantenservice. De medewerker van de klanteservice krijgtvan mij dikke🖒

Weena 272 3012NJ Rotterdam

+ 31 (0) 85-0479623

Over Green For You

Verduurzamen bij Green for you: van advies tot uitvoering Eerst ontzorgen, dan verduurzamen. Dat wil zeggen: je bestaande woon- en leefsituatie en energieverbruik in kaart brengen, goed luisteren naar je wensen, oplossingen aanreiken, een offerte en planning maken, de werkzaamheden strikt uitvoeren en afspraken nakomen. Dat gemak en die garanties vind je nergens anders. Green for you heeft altijd een duurzame oplossing die bij je past We hebben niet alleen zonnepanelen. Of alleen isolatie en warmtepompen. Wij bieden een breed assortiment van verduurzamingsmogelijkheden. In het adviesgesprek bespreken we graag mogelijkheden om jouw woning of kantoorpand te verduurzamen.