Vlotte correcte levering

Duidelijke instructies bijgeleverd

Goede spullen, snelle levering, aardige mensen

zie boven

nog geen ervaring, zie hieronder waarom niet

zoals ik u al zei wacht ik op een antwoord op mijn vraag in mijn email vorige week

Ik heb buxus rups xentari besteld althans de vervanger ervan tegen buxus mot. De levering ging snel het was er binnen 2 dagen al. erna gebruikt en het middel werkt perfect. de rupsen gingen snel dood zat nu in derde fase , eerste keer rups ,vlinder dan weer eitjes en rupsen. Door dit middel blijven onze buxussen mooi en groen ,en niet aangevreten. overal omheen zie ik bruine opgegeten buxussen , dit middel werkt echt en snel. een aanrader.

Goeie service optijd bezorgt ook

Product werd binnen aangegeven tijd bezorgt .

super

Super snelle levering goed verpakt Volgende keer bestel ik hier wel weer

Buxus rupsen waren na 2 á 3 dagen dood

Werkt prima, maar moet wel herhaald worden om de 2 weken totdat er geen Buxus motvlinder meer is. Volhouden dus voorlopig.

Product aflevering matig werking nog onbekend

Verbetervoorstellen: 1. De meeste spuiten hebben een inhoud van 5 ltr het is aan te bevelen de inhoud van de sachets daar op af te stemmen. Dit voorkomt omrekeningsfouten 2.Zowel op de Kartonnen verpakking Als op de sachet staat dat er 3x 2,5 gram in zit. Dit is niet duidelijk na weging bleek het zakje 4 gr incl inhoud dus zit er 2,5 gr per zakje en niet 3 x 2,5 gr. Het is aan te bevelen op het zakje 2,5 gr te zetten dit voorkomt verwarring. 3. Op de verpakking wordt verwezen naar een gebruiksaanwijzing, indien hiermee de omschrijving op de sachet wordt bedoeld zet dat er ook zo op! 4. Ik heb nogal moeten zoeken naar de veiligheid mbt vogels Op de website spreekt u over dat dode rupsen veilig zijn voor mezen maar elders weer niet te vinden. Aanbeveling : besteed hier graag extra aandacht aan. Met vriendelijke groeten Auke de Vries.

Super en Snel

Nodig bestellen en het komt, netjes.. Mijn dank

Prima levering

Snel en correcte levering.

Onduidelijke gebruiksaanwijzing

Ik heb buxusmot in mijn buxus heggetjes. Buxusmot wordt niet vermeld op hoesje van rups-vrij ecostyle, ook niet in de gebruiksaanwijzing. Bestrijdt kennelijk alle (?) rupsen. Hoeveelheid (2,5 gram per zakje) onhandig als je 1-liter of 2-liter spuitbus hebt. (2,5 g voor 10 liter water). Nog niet zeker of het helpt. Werd wel snel bezorgd.

Doelgerichte website

Werkzame producten op een rij, we jammer dat bij sommige producten niet gemakkelijk te lezen is hoeveel je ervan nodig hebt.

Prima !!

Snelle service en prima produkten !

prima met direct resultaat

Makkelijk te verwerken

Goed werkend middel; de redding van mijn buxushaagjes

Prima product; eenvoudig toepasbaar, heldere gebruiksaanwijzing Doet wat t belooft!

Snelle levering. Middel doet wat beloofd wordt

Klantvriendelijk bedrijf met een snelle levertijd

Telefonisch helaas slecht/niet bereikbaar, maar per mail snel antwoord gekregen. Klantvriendelijk bedrijf met een snelle levertijd. Genoeg keus in het assortiment.

Lijkt meteen te werken

snellle levering, makkelijk klaar te maken voor gebruik dankzij maatlepeltje. Lijkt na 1 week evaluatie te werken. Ff afwachten. Helaas staat in de handleiding niet de specifieke dosering voor buxus -behandeling, maar kun je wel zelf inschatten o.b.v. overige soorten.

Snel en niet duur geleverd.

Op tijd geleverd, heel belangrijk in zo'n geval. Direct buxussen behandeld. Volgens mij zijn alle motjes nu weg.

Duidelijke communicatie en site.

Producten worden duidelijk omschreven en na de geplaatste bestelling, heldere communicatie over voortgang van de levering. Vasthouden die verwachte kwaliteit.

Het lijkt te werken

Gisteravond opgespoten, en deze ochtend zat er geen beweging meer in. Ik ben nu nog wel benieuwd hoe vvak ik dit zal moeten herhalen.

Het valt een beetje tegen

Omdat de rupsen niet direct stierven had ik dagenlang twijfels of ik mijn buxushagen wel had gered. Enkele delen zijn nog verder kaalgevreten. Toch heb ik de mix heel precies volgens de gebruiksaanwijzing gemaakt. Inmiddels hebben de mot alweer gesignaleerd en zal ik opnieuw moeten spuiten. Ik wacht nog even af wat het effect op den duur is.

Snelle levering. Compleet.

Waarschuwing “zwaar” was handig bij aanpakken pakket.

In juli 2020 via e-mail bericht dat XenTari niet meer verkocht mag worden in Nederland. Prima alternatief aangeboden. Met combinatie bruistabletten tegen een leuke prijs zonder verzendkosten.

makkelijk en duidelijk.

betaling achteraf was voor mij makkelijker.