super

Zeer snelle levering goed verpakt

Prima product

Snel en eenvoudig het juiste product bestellen om je buxus in leven en groen te houden.

Goede producten. Duidelijke handleiding. Geen overbodige verpakkingsmaterialen

Gewoon prima

Zoals gewoonlijk op tijd geleverd en goed producten. Daardoor buxusmot overwonnen!!!

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

Duidelijke site

Goede en snelle service

Gaat nog steeds goed

Bij de buren alles weg bij ons nog prima

Top product van Top buxus

Prima product en een zeer snelle en correcte levering. Werkt voor 100 %. Anti Rups ( buxus) ga ik in juni weer spuiten. Mijn buxus hagen en bollen zijn na een behandeling fantastisch terug aan het komen.

Kwam uiteindelijk toch goed

In eerste instantie geen reacties op mijn telefoontjes en mail en met een nadere toelichting is het toch goedgekomen. Klein bedrijf en drukke periode geeft deze gevolgen.

Lijkt goed te werken

geweldig

makkelijk te verwerken en hhelpt uitstekend

Snel en goede levering

Prima niets op aan te merken

Snelle levering.

Direct de volgende dag geleverd!

Blij dat de anti-rups zo snel geleverd wordt zodat ik mijn buxus kan redden van de vraatzuchtige kan redden.

Bestelling en bezorging vlekkeloos gegaan. Perfecte service

Heel tevreden klant

Alleen maar lof, goede website, goede produkten en snelle levering

Tja, en ineens spot je deze vervelende rups en is er haast bij geboden daar snel iets aan te doen. Gelukkig is er buxusrups, vandaag besteld en morgen in huis, dat maken ze waar en daardoor bleef bij mij de schade beperkt!!

Prima informatie

Overzichtelijke website en inhoudelijk goede informatie

Besteld volgende dag bezorgd. Super toch?

Geen rupsen

Heb nog geen rupsen gezien

Het werkt

Zakje in water oplossen en spuiten maar. Eenvoudiger kan niet en mijn buxusstruiken staan er fantastisch bij.

Snel geregeld

Snel geregeld (alleen jammer dat ik er later pas achter kwam dat buxus-rups.nl op hetzelfde bedrijventerrein zit als wij, lol)

Heb zelf best veel ervaring met de bestrijding van rupsen. Jaren de coördinatie buiten uitgevoerd van de bestrijding processierups bij de provincie Noord Brabant. Altiid met xentari gewerkt. Ben benieuwd hoe dit middel werkt voor de buxusrups.

Makkelijk bestellen en goede en snelle levering

Uitstekende service, prima product!

Zeer tevreden van het hele bestelproces, alsook van het product!

Over Buxus-Rups

Buxus-rups.nl is de website waar u bestrijdingsmiddelen kunt kopen om te voorkomen dat de buxusrups uw buxus opvreet. Verder verkopen wij ook de onderhoudsproducten voor uw buxus. Wij zijn een klein team van 2 personen dus altijd persoonlijk contact. M.v.g. Michel en Anita den Arend