effectief middel

Geen rups meer te bekennen in mijn buxussen, wat ook de bedoeling is natuurlijk. Ik ben dan ook super tevreden.

Super snelle levering en het werkt ook supersnel.

Zijn er direct mee begonnen toen we onze buxussen dood zagen gaan. Inmiddels komen er al weer nieuwe blaadjes aan. Ik raad buxus rups voor iedereen aan.

Correct

Net begonnen met de behandeling en bemesting en vertrouw erop dat het goed komt met onze buxussen.

Goede service, behulpzaam en vriendelijk

Ik ben net begonnen met de behandeling maar vertrouw erop dat het goed komt

correcte en spoedige levering

makkelijk te werken met het produkt

prima spul

werkt effectief

Product door regen nog niet kunnen gebruiken.

Bezorgt volgens afspraak. Midweek werkt goed, alleen onduidelijk of je na een bui het opnieuw moet gebruiken of niet. Aanzienlijk minder rupsen na de eerste keer gebruiken. Verzendkosten vindt ik iets aan de hoge kant.

Snelle levering, makkelijk dat het in de brievenbus kan.

Het staat me erg aan dat XenTari geen nadelige invloed heeft op het milieu en andere dieren, maar alleen op de buxusrups. Omdat het steeds regent heb ik het product nog niet gespoten op de buxus. Ik vond hier overigens niets over in de handleiding. Handig dat het in 1-gramzakjes is verpakt.

Snelle en correcte levering, prima spul.

Prima spul

De buxus krijgt weer groen blad😀

OK

zeer goed

makkelijke site

snelle levering en eenvoudig te bestellen

prima service!

pakket op tijd geleverd, misverstandje met de bestelling, maar dit werd direct rechtgezet. Prima service!

prima korrels die ook nog eens biologisch zijn

Wij hebben een aantal reuzen buxus bollen in de tuin waar we heel trots op zijn en hopen dat ze met een aantal behandelingen weer mooi groen gaan worden (ik zag wel een dode rups op de grond liggen) dus we hebben goede hoop.

Prima service, betrouwbare webshop

Zondags besteld en dinsdag binnen. Rupsen binnen twee dagen verdwenen en nu maar hopen dat de mest zorgt voor nieuwe groene blaadjes.

keurig en snel

netjes correct en snel geleverd met een duidelijke omschrijving bij het artikel

Het werkt per velt.

Ik zie de Buxes weer groeien.

Superspul, buxussen staan er weer goed bij

Werkt super goed

Ook wij hebben onze grote buxus tuin in ere gehouden dankzij top buxus xentarie en de bladbemester

Goede ervaringen mee.

Het product, mits met regelmaat aangebracht, heeft onze struiken tot nu toe in leven gehouden, terwijl de rest van de straat de buxushaagjes heeft verwijderd

Snel levering en miljeu bewust

Duurt een paar daggen dan zie je iets resultaat hoop dat mijn boompjes nu weer moou bladgaan krijgen

Werkt erg goed, na 1 keer spuiten al meteen resultaat. De buxussen beginnen weer te groeien en de rupsenvraat is gestopt.

Alles verliep naar wens

Niets op aan te merken.

Duidelijke webshop. Snelle levering.

Over Buxus-Rups