geweldig

makkelijk te verwerken en hhelpt uitstekend

Snel en goede levering

Prima niets op aan te merken

Snelle levering.

Direct de volgende dag geleverd!

Blij dat de anti-rups zo snel geleverd wordt zodat ik mijn buxus kan redden van de vraatzuchtige kan redden.

Bestelling en bezorging vlekkeloos gegaan. Perfecte service

Heel tevreden klant

Alleen maar lof, goede website, goede produkten en snelle levering

Tja, en ineens spot je deze vervelende rups en is er haast bij geboden daar snel iets aan te doen. Gelukkig is er buxusrups, vandaag besteld en morgen in huis, dat maken ze waar en daardoor bleef bij mij de schade beperkt!!

Prima informatie

Overzichtelijke website en inhoudelijk goede informatie

Besteld volgende dag bezorgd. Super toch?

Geen rupsen

Heb nog geen rupsen gezien

Het werkt

Zakje in water oplossen en spuiten maar. Eenvoudiger kan niet en mijn buxusstruiken staan er fantastisch bij.

Snel geregeld

Snel geregeld (alleen jammer dat ik er later pas achter kwam dat buxus-rups.nl op hetzelfde bedrijventerrein zit als wij, lol)

Heb zelf best veel ervaring met de bestrijding van rupsen. Jaren de coördinatie buiten uitgevoerd van de bestrijding processierups bij de provincie Noord Brabant. Altiid met xentari gewerkt. Ben benieuwd hoe dit middel werkt voor de buxusrups.

Makkelijk bestellen en goede en snelle levering

Uitstekende service, prima product!

Zeer tevreden van het hele bestelproces, alsook van het product!

Snel - Goed - en het werkt!

Onze buxussen zijn nog steeds prachtig!! We kregen nu wat gele blaadjes en hebben nu Grow besteld. Gebruiken 2x per jaar de anti Buxus Rups en werkt echt perfect! Mooie volle buxussen zonder schade. Ook de Health mix in gebruik.

het effect moet ik nog afwachten, omdat ik het pas gistyeren gebruikt hebt.

is nog niet te beoordelen.

Goed werkend product

Gebruik het al verschillende jaren . Spijtig genoeg , vermits ik geen voorstander ben van spuiten tegen onkruid en andere ongewenste gasten. Maar in de tuin hebben de vogels en andere dieren geen problemen met dit product. Als ik niets zou ondernemen is de buxusbeplanting volledig verloren.

Nog geen ervaring xentari was eerder wel prima middel

Nog geen ervaring alvast op voor gekocht, wel xentari gebruikt eerder, was prima middel, jammer niet meer toegestaan

zeer goed service

Zeer goed service

Zeer snelle levering

Binnen 1 dag geleverd

Kan nog oordelen over het produkt, omdat ik pas gisteren de buxus heb behandeld.

Pas gisteren de buxus behandelt

Snelle en correct levering.

Pakketje klein genoeg voor door de brievenbus . Gisteren meteen op mijn buxus gespoten dus heb echt geen idee of het ook zal werken.

Snelle levering!!

Over Buxus-Rups

Buxus-rups.nl is de website waar u bestrijdingsmiddelen kunt kopen om te voorkomen dat de buxusrups uw buxus opvreet. Verder verkopen wij ook de onderhoudsproducten voor uw buxus. Wij zijn een klein team van 2 personen dus altijd persoonlijk contact. M.v.g. Michel en Anita den Arend