Correct en snel

Komen hun verplichtingen snel en correct na.

Snelle levering, goed verzorgd

Rupsen verdwijnen snel

Nu maar afwachten of de planten zich goed herstellen

ontgoochelend

eerste nacht 5 motten gevangen. daarna nog nauwelijks 1 terwijl ze wel uit de hagen vliegen als ik passeer.

Weet niet of het werkt

Weet niet of ik dit moet aan bevelen. De beoordeling wordt veel te snel gevraagd

Nesteling was goed alleen de bezorging liet van zich afweten. We komen er aan uiteindelijk 2 Dgen

Zie boven

Snelle levering.

Een handleiding bij de groene "pillen" was wel plezierig geweest. Ik heb geen idee wat ik ermee moet doen: oplossen in water, of bij een buxusbol neerleggen als meststof.

Prima snelle levering

Makkelijk te verwerken. De resultaten moet ik even afwachten

Buxus rups is makkelijk toepasbaar en heel effectief.

Buxus rups is makkelijk toepasbaar en heel effectief.

Snelle verzending

Direct nadat ik het middel binnen kreeg heb ik de buxes behandeld. Ik ben benieuwd of het net zo effectief is als xentari.

Werkt maar korte tijg

Werkt maar een paar dagen.

Heel effectief

Gelukkig een middel dat goed helpt! Raad het zeker aan…. Na eerst met groene zeep/spiritus te hebben geprobeerd!

Product werkt

Product werkt

Enige middel dat echt helpt

Gebruik het al 2 jaar en mijn buxus nog steeds prima. En dat kan ik weten want de buxus van de buren zijn helemaal kaal en inmiddels verwijderd. Wel behandeling om de twee maanden herhalen, want het steekt af en toe weer op. Herkenbaar vooral visueel door takjes met lichtbruine blaadjes.

Duidelijk en zonder poespas

Goed vindbaar via Google, duidelijke keuzes, goed bestelproces en snelle levering. Pakketje had door de brievenbus gekund en daarmee was "pakketlevering" niet nodig geweest. Dat is een verbeterpuntje.

Het middel Xentari is zeer effectief!

Het middel Xentari is zeer effectief, maar je moet wel de perioden dat de vlinder actief is in de gaten houden. De laatste tijd zie ik ook doosjes van exo-style. Ik weet niet goed wat ik daarmee aanmoet. Mijns inziens gaat het hier om een ander middel en minder effectief.

Helaas leven alle buxus rupsen nog…

Bij ons heeft het helaas niet geholpen, het lijkt er op dat alle buxus-rupsen nog leven.

originele verpakking vervangen voor verzendbare kleinere verpakking?

Onduidelijke instructie

Zie boven

na 2 dagen geen rupsen meer te zien

Super snel geleverd en netjes verpakt!

Super snel geleverd en netjes verpakt!

Keurig geleverd

Alleen erg duur, ik koop xentari via Amazon Duitsland veel goed koper!!!

Nog geen ervaring.

Ik kan momenteel nog geen ervaring meedelen. Product nog maar net gespoten. Indien het goed werkt zal ik zeker een nieuwe bestelling plaatsen. Alleszins verzending was oké.

voorheen Xentari.......werkt perfekt.....zeer zuinig in het gebruik!

naargelang de omstandigheden elk jaar toch zeker 2X spuiten (eind maart.....en ergens begin juli).....ik doe het vaak nog (zoals nu in 2021) eens een derde maal begin september. Nu toch vele jaren in gebruik, werkt perfekt!

Over Buxus-Rups

Buxus-rups.nl is de website waar u bestrijdingsmiddelen kunt kopen om te voorkomen dat de buxusrups uw buxus opvreet. Verder verkopen wij ook de onderhoudsproducten voor uw buxus. Wij zijn een klein team van 2 personen dus altijd persoonlijk contact. M.v.g. Michel en Anita den Arend