Alevering prima, resultaat afwachten

idem

Doeltreffend produkt en onschadelijk voor vogels.s.

Buxus bij buren kaalgevreten. Door dit produkt toe te passen op onze buxussen, een 50tal, zijn ze vrijwaard gebleven en staan ze nu prachtig... groen! Aan te raden produkt!!

snelle levering van de gevraagde producten

Nog steeds tevreden over Buxus rups al jaren.!!

Makkelijk te verwerken over de planten. Geen kapot gegaan tot nu toe.

Tot nu toe

Tot nu toe bevredigend.

bestrijdingsmiddelen werken prima, vlotte levering, goede aftersales.

Ik heb het nog niet gebruikt en kan het niet beoordelen

Makkelijk te bestellen en een vlotte levering. Het product kan ik nog niet beoordelen. Ik moet het nog gaan gebruiken.

Snelle Levering en simpel om te monteren

Wat betreft de werking moet ik nog even afwachten of het effectief is. Nog te vroeg voor een beoordeling.

Het werkt super!!

Super geholpen Pakketje is meteen verstuurd

Goed product

Goed product, maar in zakjes voor 1 liter zou voor huis en tuin liefhebbers misschien beter zijn. Past in 1 gieter water nl

Snelle bezorging

Duidelijke aanwijzingen

Makkelijk en snel

Goed spul, makkelijk te verwerken

afwachten of het bwerkt

geen

Alles naar tevredenheid

Mijn buxus groeit als kool.

Zoals ook vorig jaar uitstekend resultaat .

Buxus-rups net ontvangen.

Geen ervaring te kort dag.

zoals al vele jaren in gebruik, niets dan lof!

De order kwam op tijd per postbode in de brievenbus en was keurig verpakt. De middelen van buxus-rups werden, toen ze pas op de markt kwamen gebruikt door onze hovenier, gaf prima resultaat, en wij blijven het elk jaar weer gebruiken, de buxus, met goed te mesten doen het dan prima. Geef het vaak door aan anderen... Met een vriendelijke groet.

Het werkt!

Vorig jaar met het product Xentari een prima resultaat behaald. Ik was de enige in de wijk waar de buxus groen is gebleven. Daar u garandeert dat het nieuwe product Buxus anti rups net zo goed werkt, heb ik er alle vertrouwen in dat de buxus het ook dit jaar zal overleven.

Snelle levering kon ook als brievenbuspakje bestellen.

Snelle levering & goede communicatie

Eerste aankoop, zal in de toekomst zeker nog aankopen.

Prima product

Snelle levering Redelijke prijs Goed product

Supersnel geleverd, duidelijke website, goeie prijs !

Ik kan op dit ogenblik moeilijk de kwaliteit van de zending beoordelen , maar dat kan niet de bedoeling zijn daar er wel wat tijd moet overgaan om de werking van de producten te kunnen evalueren ... De afwerking van mijn bestelling is voorbeeldig verlopen, zo ook de aflevering, dus doe zo verder !

Prima product

De bestelling en de levering waren stipt volgens afspraak. De buxus planten behandelt en na twee dagen zagen de planten er een stuk frisser uit. Nog niet behandelt met het bestrijdingsmiddel, gezien de temperatuur.

Het is onmogelijk uw dienstverlening te verbeteren, is al super top !!

Ik had probleempje met manier van betalen en na telefonisch overleg ben ik perfect geholpen en toen lukte het. De volgende morgen bestelling al ontvangen en gebruikt met prima resultaat. Dankjewel!

Over Buxus-Rups

Buxus-rups.nl is de website waar u bestrijdingsmiddelen kunt kopen om te voorkomen dat de buxusrups uw buxus opvreet. Verder verkopen wij ook de onderhoudsproducten voor uw buxus. Wij zijn een klein team van 2 personen dus altijd persoonlijk contact. M.v.g. Michel en Anita den Arend