prima geregeld

prima afwerking

Werkte prima en levering was snel

Vandaag besteld, morgen geleverd. Stof werkt snel en effectief

Snelle levering Goed advies Zeer goed en effectief product zonder schade voor vogels. Helemaal fan

Prima.

Wij hebben geen schade meer aan onze buxusstruiken, sinds wij jullie materialen gebruiken.

Makkelijk in gebruik en werkt goed

Is niet schadelijk voor vogels en werkt fantastisch in combinatie met buxusmottenval.

Geweldig anti rupsen vloeistof, de rupsen zijn weg, de buxus en de vogels leven nog!!

Prima spul

Snelle levering en goede werking

Werkt duidelijk goed als je het gebruikt in een periode van meerdere dagen geen neerslag.

Deskundig snelle service en goede kwaliteit

ontgoocheld over de verpakking

Reeds enkele jaren producten van Topbuxus besteld. Verpakking was steeds product verpakt in folie en dan in plastiek emmertjes. Nu is de verpakking nog enkel in folie en niet meer in plastiek emmertjes. Prijs is dezelfde gebleven als vroeger, dus voor mij een onaangekondigde prijsstijging gezien de mindere kwaliteit van de verpakking. Hopelijk is de kwaliteit via Buxus-Rups dezelfde als deze van Topbuxus. Adres Topbuxus is Marktweg 5 in Strijbeek. Adres Buxus-rups is Noordeinde in Hendrik-Ido-Ambacht Dus twee verschillende bedrijven ? Of ik de producten van Buxus-Rups zal aanbevelen is voor mij nog een vraag. Wacht hiervoor resultaat af na gebruik. Vandaar dat ik nu bij aanbevelen een NEE aangeef. Wie kan mij bevestigen dat de geleverde Heath-mix en Grow geen namaak producten zijn ?

Werkt uitstekend

Gewoon goed spul

De rups wordt niet wederom geboren als vlinder en de buxushaag ziet er prachtig als wedergeboren uit!

positief, in afwachting van de resultaten

In de buxus haag zag ik duidelijke vaatschade van de buxus-rups. Tegelijk lukte het me niet om rupsen te vinden. 5 dagen geleden heb ik de buxus bespoten met Anti-rups volgens het protocol. Sindsdien is de vraatschade niet verder toegenomen. Het is fijn om een milieu vriendelijk preparaat te gebruiken, ik hoop dat het inderdaad effectief zal blijken. In de nabijheid van de buushaag hangt een insectenval waarmee de buxusmot wordt weggevangen met behulp van feromonen. Tot nog toe heb ik dit seizoen nog maar enkele motten kunnen vangen. De ervaring leert dat later in het seizoen, bij de tweede vlucht, het aantal motvlinders veel groter wordt. Zodra het aantal toeneemt ben ik van plan een tweede spuitronde te doen.

Keurig en snel geleverd.

makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk klaar te maken en het werkt goed.

Snelle levering. Zeer acceptabele prijs.

Prima.

Slechte verpakking

De tabletten waren al helemaal kapot ik had een zak voor gruis

Geweldig den de enigste in de buurt met buxus

Super spulletje

Werkt prima

Zeer tevreden over resultaat

Goede snelle service

Altijd snel geleverd goede producten

Zeer tevreden en snel en netjes geleverd

Snel en netjes ontvangen, snel klaar voor het gebruik, ik wil even vragen of jullie ook grotere verpakking hebben dan 5x3gram anti-Russisch. Zijn er nu al weer rupsen gesignaleerd in deze 2de cyclus? Groet Bart van Kesteren

Prima product, Echter wel stuk duurder geworden na 1 jaar

werking voldoet goed

doet wat het moet doen!

Wat altijd lastig blijft, wanneer komt die Buxus-rups? De buxus wordt elk jaar toch iets aangetast maar anti Buxus Rups doet zn werk en de rups sterft na paar dagen waardoor erger wordt voorkomen. Goed spul!

Snelle levering van een prima product!!

Goed product vriendelijk voor andere dieren! Gebruik het al jaren, heel blij mee .

Over Buxus-Rups

Buxus-rups.nl is de website waar u bestrijdingsmiddelen kunt kopen om te voorkomen dat de buxusrups uw buxus opvreet. Verder verkopen wij ook de onderhoudsproducten voor uw buxus. Wij zijn een klein team van 2 personen dus altijd persoonlijk contact. M.v.g. Michel en Anita den Arend