Prima tafel

Ik heb geen ervaring omtrent tafelvoetbaltafels. De bestelling en bezorging verliepen soepel en goed. Waar ik minder tevreden over ben is de kwaliteit. In de aluminium strook, bovenop de rand waar de stokken doorsteken zitten aan 1 kant deuken. En de poten van de tafel blijven veren, hoe strak ik ze ook aandraai. Dat viel me wel tegen, al is het heel leuk om een potje te spelen. Met vriendelijke groet, Jeroen,

Bedankt voor de beoordeling. We hebben via de mail contact gehad over een passende oplossing. Veel speelplezier met de tafel. Klantenservice Voetbaltafelwinkel.nl

snelle levering, werkend achtergelaten

Helemaal super!

Perfecte grootte en goed stevig! Het personeel is er mega enthousiast om en wordt dagelijks gebruikt. Ook een mooie teambuilding oefening om deze in elkaar te zetten!

Goede klantenservice, maar onduidelijkheid bij bezorging

Mijn ervaring met Voetbaltafelwinkel vond ik over het algemeen prima. De klantenservice biedt goede ondersteuning en de afrekening vindt snel plaats. Ook werd de tafel vrij snel bezorgd en deze verkeerde nog in perfecte staat. Een minpuntje was echter dat ik niet goed was geïnformeerd over de tijd en dag van bezorging waardoor er niemand thuis was op de daadwerkelijke dag zelf, maar hier heeft de bezorger een goede oplossing voor gevonden. Over het algemeen was mijn ervaring dus helemaal prima

In een woord: GEWELDIG!

Wij hebben voor een zakelijk geschenk een voetbaltafel besteld. Zeer goede begeleiding bij het uitzoeken en het eindresultaat is geweldig!

Zeer prettig bij afhandeling probleem

De tafel bleek een breuk te hebben in één van de onderdelen. Zeer snel werd gereageerd op mijn mail hierover en er werd daarna ook zeer snel een nieuw onderdeel geleverd. In één woord: top

Top service!

Top Service!

Professionele leverancier met een mooi product

Ben er erg blij mee, goede communicatie!

Gewoon goed

Vaker besteld hier. Ook de nieuwe balletjes weer snel geleverd. Op naar de volgende bestelling!!!

In een woord perfect

Soepele levering, contact via de chat gehad voor bestellen.

snel geleverd zonder problemen.

De voetbaltafel is in ca. 7 dagen afgeleverd bij ons en gemonteerd en geplaatst. Verder helemaal top. Snelle reacties en goed bereikbaar. Enige tip: mail meteen even met een ca. leverdatum en dat de bestelling juist is ontvangen en in behandeling is want dat is fijn om te weten en dan hoef je er zelf niet achteraan.

Goede tafel, nette levering

Duidelijk en snelle verwerking

Duidelijke site en bij vragen een snel en goed antwoord. Na plaatsing bestelling een goede en snelle afwikkeling van de levering.

Geweldige service

Perfecte service

in elkaar steken vraagt wat tijd.

Super! Ga zo door.

Voor de verjaardag van kleinzoon een tafel besteld. Netjes dag voor levering gebeld.

Behulpzaam, snel en vriendelijk

Goede

Dinsdag een Deutscher Meister voetbaltafel besteld. Werden dezelfde dag nog gebeld voor een leverafspraak (voor donderdag). Super snel :-). Voetbaltafel is netjes thuis neergezet en door de chauffeur klaargemaakt.

Topkwaliteit voetbaltafel

Vorige week onze voetbaltafel ontvangen. Direct een paar potjes gespeeld met collega’s voor de vakantie. Heerlijk! Snelle levering na contact. Goede prijzen! Ga zo door :-).

Communicatie is voor verbetering vatbaar!!!

Het voetbalspel werd heel snel thuisbezorgd maar een paar dagen later kwam de bezorger vragen of wij het voetbalspel wel hadden ontvangen want hij kreeg te horen van zijn werkgever dat dit niet het geval zou zijn. Hij zag het voetbalspel bij ons in de gang staan en zei dat hij zijn werkgever hierop zou aanspreken en was not amused. Het e-mail verkeer omtrent de bezorging liep ook van geen kant. De telefonisch informatie omtrent het voetbalspel klopte ook van geen kant.

Beste Joop, Bedankt voor je beoordeling. Bij de bestelling is de communicatie inderdaad niet soepel verlopen. De eerste voetbaltafel die was besteld was helaas niet leverbaar. Hier kwamen we van onze kant te laat achter. Na contact hebben we een passend alternatief geboden tegen een gereduceerde prijs die bij jullie is afgeleverd. We gaan er alles aan doen om de communicatie in de toekomst verder te verbeteren! Team Voetbaltafelwinkel.nl

Tafel was snel binnen. Goede kwaliteit prijs verhouding

Snelle levering. Binnen 2 dagen in huis.

Niet geheel waar ik had verwacht

Onderdelen die specifiek voor de deutsche meister worden aangeboden zijn alsnog universeel en zodoende zelf nog aanpassingen moeten maken. Achteraf had ik beter elders de originele onderdelen kunnen kopen dan was het en origineel en goedkoper geweest

Snelle levering, deskundig advies

Zoals het hoort. Nu lekker voetballen

Over Voetbaltafelwinkel

Voetbaltafelwinkel.nl is een webshop die al 15 jaar voetbaltafels levert van bijna alle merken die er te krijgen zijn. Vandaar dat wij altijd een onafhankelijk advies kunnen geven. Ons team bestaat uit voetbaltafel experts die jouw kunnen helpen met bijna elke vraag. We leveren aan particulieren en MKB bedrijven, maar ook (projecten) bij grote bedrijven zoals Rabobank, ING, Talpa, Jumbo. Maar ook overheidsorganisaties zoals Ministerie van Defensie, UWV, Projectinrichters, Hotelketens en uiteraard vele scholen in het middelbaar en hoger onderwijs.