alles correct en netjes

goed afgeleverd erg vriendelijk en. alles netjes afgemonteerd

Alles is snel en als afgesproken netjes geleverd prima.

Niets op aan te merken .

Prima service!

Ging goed

Slecht

Terug sturen van het pakketje moet ik voor betalen, wordt niet aangegeven bij het bestellen erg slecht

Goedendag, Bedankt voor de beoordeling. Het klopt dat de kosten voor het retourkosten voor rekening van de klant zijn. Dit wordt ook op meerdere plaatsen zo gecommuniceerd op de website. Hartelijke groet, Voetbaltafelwinkel.nl

Snelle service, goede tafel.

Tafel werd vlot geleverd en geplaats. De kinderen op school hebben er veel plezier van!

Prettige en snelle levering

Zeer prettig, goed contact en snelle levering.

Snel, goed en behulpzaam

Gaven snel antwoord op al mijn vragen. Dachten mee met variant in uitvoering (zwarte poten op witte tafel ipv eik). En dan ook nog snelle levering en installatie ter plaatse. Niets dan lof en elke dag plezier met mijn kinderen van de tafel.

Heel vlot verlopen bestelling en levering

Alles vkoeel vlot verlopen. Ook communicatie met mail en telefoon was optimaal.

Gewoon Top!

Goede communicatie. Snel geleverd. Duidelijke instructies. Goed verpakt.

Vlotte service en komt afspraken na

Levertijd was exact, type wat wij besteld hadden was niet meer op voorraad. Hebben duurdere uitvoering geleverd voor hetzelfde geld. Klasse

Goed maar niet perfect

Bestelling en service voor verkoop: perfect. Afspraak voor levering + levering en plaatsing: perfect. Helaas na een paar dagen al een handvat beschadigd (een houtschilfer afgebroken, wrschl productiefoutje). Kan er een ander handvat opgestuurd worden? Is dit gemakkelijk te vervangen? Indien dit goed aangepakt wordt, zal hierboven wel "perfect" komen te staan...

Goed advies, snel geleverd.

Op mijn vragen werd snel gereageerd. Ik kreeg goed advies. Afspraken zijn nagekomen.

Ik ben zeer tevreden over de voetbaltafel Garlando F-zero, die ik besteld heb in november 2023.

Belangrijkste plus-punten: telescopische stangen; website met uitgebreide beschrijving en duidelijke foto product; kwaliteitsmateriaal; stevige constructie tafel; geleverd binnen de afgesproken 3 werkdagen. Min-punten: geen.

Geweldige klantenservice!

Vanwege mijn beetje complexe omgeving (buitenland en familie) moest ik veel beroep doen op de klantenservice, specifiek met Ewout. Deze kerel was zo behulpzaam en bleef geduldig; dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee. Terwijl klantenservice juist zo belangrijk is voor de toekomst van een bedrijf! Maar men maakt zich liever makkelijk, met het zo onbereikbaar mogelijk zijn voor de klant of met chatboxen die nooit het antwoord hebben. Voetbaltafelwinkel juist niet. Chapeau!!!! Harald

Vriendelijk en snel geholpen.

Snel en vriendelijk geholpen, goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de duur van de levering.

Snel geleverd en in elkaar gezet

Ik kreeg snel reactie op mijn bestelling en de tafel werd snel geleverd. wel jammer dat er een aanmaning kwam terwijl bij de bestelling direct via creditcard betaald was.

Uitstekend, goede kennis en goed meedenken, vlot verlopen.

Goed meegedacht, hebben duidelijk kennis van zaken, vlot besluit en ook een vlot vervolg, binnen 1 week waren de voetbaltafels al in gebruik. Mooie, degelijke en hufterproof producten en helemaal naar wens.

Top tafel en top service!

Makkelijk te bestellen via de website, goede afspraken mbt de levering kunnen maken en een vriendelijke levering door de chaufeur. De tafel is super stevig en werd geleverd met ballen en een siliconenspray. Absoluut de investering waard!

Prima geregeld, levertijd/ overleg kon wat beter

Mooie tafel, netjes afgeleverd. Na bestelling zou de tafel in 2-5 dagen geleverd worden en dan ga je uit van ‘hopelijk 2-3, maar sowieso op de 5e werkdag’. Op dag 3/4 nog niks gehoord en geen status wijziging dus maar eens contact opgenomen, dat lukte na een paar pogingen en toen werd de tafel uiteindelijk op de 8e dag geleverd. Daar valt nog een puntje te scoren dus. Uiteindelijk prima tevreden:

Breed assortiment, vriendelijke en goede service

Goede webshop met mooie producten. Persoonlijke benadering en goede service.

Per mail gecommuniceerd en met veel zorg wisselstuk drie dagen later al thuis bezorgd te België. Top service. Grts.

Zeer goed, snel en vriendelijk

Tafel besteld, in overleg keurig geleverd en gemonteerd.

Ik heb niet de juiste stang gekregen.

Deze stang past wel maar mijn orginele stang heeft de gaten op andere maten, jullie stang de poppetjes staan veel meer uitelkaar(de afstanden).

Ik wil er nogmaals opwijzen dat we uitsluitend originele onderdelen verkopen van Deutscher Meister. Wel is zo dat de tafels van 8 jaar geleden in Duitsland werden gemaakt en niet in Frankrijk (andere fabriek). Dit heeft ervoor gezorgd dat niet alle onderdelen helemaal gelijk zijn. Om de stangen gelijk te hebben adviseren wij on bij de hele oude tafels 2 stangen per soort te bestellen.

Aardige mensen prima service en snelle levering

Meteen een mail ontvangen na de bestelling met een persoonlijk bericht wat gelijk een goede indruk achterlaat. Bezorging was prima en installatie werd gelijk gedaan wat officieel niet inbegrepen is. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

uitstekende service!

top

Over Voetbaltafelwinkel

Voetbaltafelwinkel.nl is een webshop die al 15 jaar voetbaltafels levert van bijna alle merken die er te krijgen zijn. Vandaar dat wij altijd een onafhankelijk advies kunnen geven. Ons team bestaat uit voetbaltafel experts die jouw kunnen helpen met bijna elke vraag. We leveren aan particulieren en MKB bedrijven, maar ook (projecten) bij grote bedrijven zoals Rabobank, ING, Talpa, Jumbo. Maar ook overheidsorganisaties zoals Ministerie van Defensie, UWV, Projectinrichters, Hotelketens en uiteraard vele scholen in het middelbaar en hoger onderwijs.