Goede, snelle oplossing voor mijn probleem

Accuraat, duidelijk en snel.

prima geregeld, conform afspraken

kwalitatieve tafel, snel geregeld, goed begeleid.

Mooie producten

Super tafel!

Super tafel!

Tafel geleverd zoals besproken, flexibel in levering

Bedrijf

Best service!!!

schitterend

kwaliteitsvol product en correcte en snelle levering, absolute aanrader.

zeer mooie voetbaltafel

wist niet dat het bouwpakket was, maar alles was duidelijk aangegeven en we hadden hem snel in elkaar kunnen zetten. misschien wel op de site vermelden dat je het zelf in elkaar moet zetten

Goede kwaliteit, kleine verhinderingen bij bezorging.

Goede kwaliteit voetbaltafels. Van de 6 bestelde tafels zijn er 5 geleverd, waaronder 1 met een productie foutje. Dit wordt als het goed gewoon netjes opgelost. Makkelijk contact te leggen.

Heb nog nooit ergens besteld waar alles zo vlot en vooral met zo veel communicatie verloopt! Kies later zo weer voor jullie!

Snelelle levering

Heel tevreden

Goede en snelle levering. De kinderen en kleinkinderen zijn er heel blij mee.

Prima voorelkaar. Bedankt.

Tussen de feestdagen door vlotte levering van de spullen. Prima. Dik tevreden.

Perfecte levering. Mooie tafel

Zeer gebruiksvriendelijke tafel. Levering perfect, ik kreeg een mail dat deze geleverd zou worden om 6.36u en stipt was de chauffeur daar. Zeer degelijke kwaliteit!

Hele prettige afhandeling en een snelle levering van de topvoetbaltafel van uitstekende degelijke kw

De verwerking van mijn bestelling van de topvoetbaltafel was heel goed en professioneel. Het product voldoet aan mijn verwachtingen en is van uitstekende kwaliteit.

Snel bezorgd

Snel bezorgd.

Duidelijke communicatie en nakomen van afspraken

Werd op de datum geleverd zoals besproken en tafel werd keurig gemonteerd geleverd. Eerst konden ze niet leveren op een eerder besproken datum, maar daar werd helder over gecommuniceerd. Wel was er een foutje op de website. Er stond dat de tafel op voorraad was, maar dat bleek later niet het geval te zijn en de fabrikant kon niet eerder leveren. Dit werd besproken met de medewerker van voetbaltafelwinkel.nl en er werd een andere levertijd afgesproken en die werd vervolgens keurig gehandhaafd. Het hele proces van bestellen tot factureren is duidelijk en overzichtelijk en de communicatie-momenten zijn helder. Wij zouden zo opnieuw bestellen bij dit bedrijf. Wij zijn tevreden met de tafel en hopen dat we er lang plezier van hebben.

Snel geleverd, vriendelijke service

De voetbaltafel is erg in de smaak gevallen. Collega's zijn erg enthousiast. Chauffeur was erg behulpzaam en vriendelijk.

Zeer klantvriendelijk en heel snel geleverd!

Binnen een paar dagen hadden we de voetbaltafel in huis. Top geregeld! Mooie degelijke tafel met gesloten ballensysteem en glasplaat. Alleen maar blije gezichten!

Mooie tafel, snel afgeleverd

Een mooie, stevige voetbaltafel waar we heel wat jaren plezier van gaan hebben! Snel en schadevrij geleverd.

netjes

Goede communicatie over het moment van levering. Netjes geleverd en gemonteerd. Tevreden over de aankoop.

Over Voetbaltafelwinkel

Voetbaltafelwinkel.nl is een webshop die al 15 jaar voetbaltafels levert van bijna alle merken die er te krijgen zijn. Vandaar dat wij altijd een onafhankelijk advies kunnen geven. Ons team bestaat uit voetbaltafel experts die jouw kunnen helpen met bijna elke vraag. We leveren aan particulieren en MKB bedrijven, maar ook (projecten) bij grote bedrijven zoals Rabobank, ING, Talpa, Jumbo. Maar ook overheidsorganisaties zoals Ministerie van Defensie, UWV, Projectinrichters, Hotelketens en uiteraard vele scholen in het middelbaar en hoger onderwijs.