vlotte service en klantendienst

Bestellen gaat vlot, ook contactname met de klantendienst is dik ok.

Mooi kwalitatief product

Mooie voetbaltafel besteld begeleiders gekregen.

Helemaal tevreden over de service, levering, alles!

Snelle bestelling, duidelijke info, gemaakte (leverings)afspraken worden stipt nagekomen, aflevering was prima

topservice

problemen met voetbalspel , goed advies en oplossing gekregen

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Zeer goede tafel voor deze prijs. Hebben al menig matchen gespeeld ondertussen. De levering had iets sneller gemogen, maar dat lag aan de transport firma die maar 1 keer per week in België levert.

perfect

Alles naar wens en snelle levering

Grote klantvriendelijkheid

De juiste maat balletjes besteld. Het scheelt soms één mm.

Snelle levering top producten

Snelle goede levering

Stevige voetbaltafel echt waar voor je geld!

All very fine, thank you

fast, uncomplicated

Top service.

Besteld en heel keurig ontvangen. Alles verliep goed. Blij mee.

De juiste onderdelen, op tijd geleverd

Goed ingepakt. Fijn verder voetballen!

Prachtige, stevige voetbaltafel voor onze BSO

Prachtige, stevige voetbaltafel voor onze BSO. De kinderen vinden 'm geweldig, zowel de oudere kinderen als de jongere.

Super mooie tafel van goede kwaliteit

Van bestelling tot aan levering werd alles goed geregeld. Vriendelijk contact en mooie voetbaltafel.

Heel tevreden mee!

We zijn erg blij met onze nieuwe voetbaltafel. Er werd nog nooit zo fanatiek gevoetbald als nu :) De tafel past perfect bij onze huisstijl, dus dat is helemaal leuk. We zijn dik tevreden over de service en de levering. Absoluut een aanrader!

snel

bestelling zeer snel binnen top

alles werd goed voorbereid, de communicatie was knap én persoonlijk

Hallo, Wij zijn op onze school erg tevreden over de manier waarop we met jullie samenwerkten. Fijn was hte om daags voordien al precies te weten wanneer de levering zou gebeuren. de levering zelf verliep vlekkeloos. Nu moeten wij enkel nog de voetbaltafels introduceren bij onze leerlingen: daar kijken we enorm naar uit! Cathy de Raes| directeur GO! technisch atheneum Lokeren

Het hele gezin is blij met de voetbaltafel. Bedankt voor de goede en vlotte service die geleverd is.

Prima tafel

Ik heb geen ervaring omtrent tafelvoetbaltafels. De bestelling en bezorging verliepen soepel en goed. Waar ik minder tevreden over ben is de kwaliteit. In de aluminium strook, bovenop de rand waar de stokken doorsteken zitten aan 1 kant deuken. En de poten van de tafel blijven veren, hoe strak ik ze ook aandraai. Dat viel me wel tegen, al is het heel leuk om een potje te spelen. Met vriendelijke groet, Jeroen,

Bedankt voor de beoordeling. We hebben via de mail contact gehad over een passende oplossing. Veel speelplezier met de tafel. Klantenservice Voetbaltafelwinkel.nl

top

snelle levering, werkend achtergelaten

Helemaal super!

Perfecte grootte en goed stevig! Het personeel is er mega enthousiast om en wordt dagelijks gebruikt. Ook een mooie teambuilding oefening om deze in elkaar te zetten!

Goede klantenservice, maar onduidelijkheid bij bezorging

Mijn ervaring met Voetbaltafelwinkel vond ik over het algemeen prima. De klantenservice biedt goede ondersteuning en de afrekening vindt snel plaats. Ook werd de tafel vrij snel bezorgd en deze verkeerde nog in perfecte staat. Een minpuntje was echter dat ik niet goed was geïnformeerd over de tijd en dag van bezorging waardoor er niemand thuis was op de daadwerkelijke dag zelf, maar hier heeft de bezorger een goede oplossing voor gevonden. Over het algemeen was mijn ervaring dus helemaal prima

In een woord: GEWELDIG!

Wij hebben voor een zakelijk geschenk een voetbaltafel besteld. Zeer goede begeleiding bij het uitzoeken en het eindresultaat is geweldig!

Zeer prettig bij afhandeling probleem

De tafel bleek een breuk te hebben in één van de onderdelen. Zeer snel werd gereageerd op mijn mail hierover en er werd daarna ook zeer snel een nieuw onderdeel geleverd. In één woord: top

Top service!

Top Service!

Over Voetbaltafelwinkel

Voetbaltafelwinkel.nl is een webshop die al 15 jaar voetbaltafels levert van bijna alle merken die er te krijgen zijn. Vandaar dat wij altijd een onafhankelijk advies kunnen geven. Ons team bestaat uit voetbaltafel experts die jouw kunnen helpen met bijna elke vraag. We leveren aan particulieren en MKB bedrijven, maar ook (projecten) bij grote bedrijven zoals Rabobank, ING, Talpa, Jumbo. Maar ook overheidsorganisaties zoals Ministerie van Defensie, UWV, Projectinrichters, Hotelketens en uiteraard vele scholen in het middelbaar en hoger onderwijs.