Prima, alles was heel duidelijk en snel!

Ik hoop weer snel langs te kunnen komen!

Producten zijn geweldig

Voor dat geld en die luxe uitstraling had ik een pakketje verwacht dat er iets verzorgder uitzag dan een kartonnen doos met 3 tubes erin..

in orde!

bestellingsproces ging vlot, het pakje heeft nu wel vertraging maar daar zijn allerlei externe redenen voor (corona, black friday, de sint,...) dus in blijde verwachting!

Perfect!

Enorm snelle levering van mooie shampoo met een kleine extra erbij. Perfect zoals altijd.

Precies zoals besteld en snel geleverd.

Top producten

Overzichtelijke website, duidelijk goedkoper, snelle afhandeling en levering. Top. Ik zal ik de toekomst hier mijn Joico producten bestellen

Ik was wat huiverig om te bestellen, aangezien ze echt scherp geprijsd zijn. Maar de volgende dag had ik alles al binnen en zelfs een kleinigheidje erbij. Dus top

Heel tevreden

Super goed!

Veel producten beschikbaar en supersnel geleverd.

Hele goede klantenservice!

Dankjulliewel voor het netjes oplossen! Erg tevreden klant!

Positief

Goede en heldere communicatie! Ook als een artikel er tijdelijk niet is.

alles prima in orde

De bestelling werd snek geleverd en alles was prima in orde!

Lekker snel mijn heerlijk Mad Hippie en JOICO producten thuis, super service!

Geweldige creatieve kapper!

Het is een feestje om naar de kapper te gaan, je wordt echt verwend. Als ik geweest en voel ik me weer helemaal opgeladen.

Topservice!

Ze houden je steeds op de hoogte als er iets later zal geleverd worden. Steeds mooi verpakt, snelle en goede service! En soms een cadeautje erbij! Super tof!

De communicatie is duidelijk en vlug. En ik ontvang het product ook erg snel ondanks dat ik in België woon. Het enige nadeel is dat dit wordt geleverd met Post.nl en dat men daarbij geen ander afhaalpunt i.p.v thuis kan selecteren + dat zij bij buren afgeven als men niet thuis is en dit vind ik heel wat minder. Ik had het geluk op die dag wel thuis te zijn maar anders had mij dit wel wat stress gegeven omdat ik dan weer bij buren moet gaan aanbellen waarmee ik geen goede band heb.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snelle levering, goed verpakt en goede producten! Zeer tevreden!

Goede producten.

Snelle levering!

Toppie

Snelle levering,goed verpakt. Goede site.Ik zou er zo weer bestellen.

zocht joico haarproducten

heb voor de tweede keer besteld, fijne haarproducten en een snelle levering.

Snelle verzending en goede producten

Na het plaatsen van de bestelling is het product razendsnel verzonden. Goed assortiment webshop met kwaliteitsproducten.

Ik zocht het merk joyco producten en een goede prijs

Ik heb mijn product gezocht, gevonden en besteld. Alles is vlot verlopen en mijn producten kwamen snel en verzorgd aan. Tevreden check

Het is een prijzig artikel maar ben zodanig tevreden dat ik toch weer een bestelling doe!