Heerlijk matras

Topkwaliteit voor een mooie prijs!

Beste Roel, Bedankt voor je 10! Je hebt de NASA/traagschuim topdekmatras van 8 cm gekocht bij ons, een heerlijke zachte topper dat door NASA en warmte naar het lichaam gaat vormen. Leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en de prijs. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Prima bedrijf.

In mijn zoektocht naar twee goede, stevige en betaalbare matrassen kwam ik uit bij Droommatras. In de jungle van matrassen verkopers viel mij dit bedrijf direct op door de duidelijke informatie, de degelijkheid van het product en de aantrekkelijke prijs. Ook het contact met de behulpzame medewerkers verliep correct. Na, nu een week op de pocketveringmatrassen met koudschuim tot 150 kg te hebben geslapen kan ik dit matras aan zwaardere mensen beslist aanraden. Het stevige matras voelt toch soepel en zacht aan door de ingebouwde koudschuim laag aan weerskanten. Van inzakken is geen sprake. In één woord en geweldig matras!

Beste Dick, Wat een mooie beoordeling, bedankt. Wij beseffen dat het lastig is om een goed matras te vinden, wij zijn daarom blij te lezen dat u onze service en de prijs/kwaliteit goed vind. U heeft de HR150, dit matras gaat tot 150 kilo. Goed te lezen dat u er zo heerlijk op slaapt. Ik wens u nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Geweldig matras, én mega goed advies en service

Wat ben ik blij dat ik deze matras genomen heb. Eerlijk eerst verteld aan de telefoon welke miskleun ik had bij ander bedrijf. Daarna heel veel vragen gesteld, en dus al mijn twijfels en vooroordelen te kennen gegeven aan Droommatras. Na heel veel vragen en antwoorden van Anna bleef zij duidelijk bij het standpunt dat de matras gel foam voor mij de beste keus zou zijn . Ik heb namelijk rugklachten, en een nieuwe heup en wil niet mega hard slapen. Tevens gaf ik te kennen dat ik snel transpireerde waardoor unaniem de keus dus viel op de matras infinity, waarbij ik nogmaals wil benadrukken dat ik een klant met twijfels was en eerst niet durfde. Ik ben vanaf het openingsgesprek, tot aan een vervolggesprek en een mail, en zelfs een app geduldig en mega klantvriendelijk geholpen. En toen het matras werd bezorgd wat ook keurig geregeld was, bleek 1 handvat te ontbreken, en een klein stukje stiksel zat los, en na foto te hebben gemaakt en beoordeeld kreeg ik dus een geheel nieuw tijk , en mocht ik de oude behouden. Dus mocht iemand twijfelen aan de echtheid of kennis van een bedrijf wat online verkoopt, hoop ik dat mijn verhaal zowel de koper als de verkoper blij maakt. Mijn klachten zijn nu na 10 dagen bijna helemaal over en ik slaap als een roos. En ook nog voor een betaalbare prijs! Droommatras vandaar krijgen jullie een 10 en Anna in deze dus een 11.

Beste René, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de Gel foam Infinity Airmaxx matras uw pijnlijke klachten nu al bijna heeft geholpen te verminderen, dit maakt ons erg blij! Ook erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service. Ik wens u vele fijne nachten toe op uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Uitstekend matras, prima contact, keurig geleverd

Mijn ruim 20 jaar oude matras was uiteindelijk doorgezakt en was aan vervanging toe. Met het Comfort Optimum matras wat ik nu een week in huis heb ben ik zeer tevreden. Mooi dik matras, Niet te hard, niet te zacht. Ligt heerlijk, slaap er goed op. Ik ben via What's app met de klantenservice keurig geholpen aan alle info die ik nodig had, ook was de levering keurig door PostNL verzorgd. Na het verwijderen van het plastic heb ik voor de veiligheid wel veel langer dan de aangegeven 6 uur gewacht voor ik er gebruik van ben gaan maken (nl. 24 uur)

Beste Herman, Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat u zo tevreden bent over uw matras 7 Comfort Optimum, een heerlijk luxe matras dat comfortabel ligt en zeer veel steun geeft. Goed te lezen dat u zo lekker slaapt en dat de levering lekker vlot ging. Geniet er nog van. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goede service en luxe matrassen

Half juli een matras online besteld na chat contact met Karin. Dat was snel, vriendelijk en behulpzaam. Ik moest wel even wennen aan het matras (Bamboe, Nasa, 7 comfort), maar het is superluxe! De koudschuim-laag vind ik persoonlijk fijner dan het traagschuim aan de andere kant. Voor mijn man heb ik later een Pocketvering matras 7 Comfort Maxim besteld en deze was ook snel en netjes geleverd. Dit is een zeer stevig matras met beide kanten koudschuim en ook 24 cm dik. Ik vind de service / prijs goed en de snelheid /netheid van leveren ook.

Hi Karin, Dank je wel voor deze mooie beoordeling en wat fijn te lezen dat jullie samen lekker slapen op de nieuwe matrassen. Jij hebt de Nasa Bamboe met 7 zones, aan de ene kant zit koudschuim en aan de andere kant zit traagschuim/Nasa en je man de 7 Comfort Maxim, dit matras gaat tot 130 kilo en voelt medium tot stevig aan. Wij zijn erg blij met jouw complimenten over onze service en onze prijs/kwaliteit verhouding, Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Vlot contact, prima matras

Ik keek op website en stelde vraag via app. Kreeg vlot antwoord. Geen robot, gewoon iemand die meedenkt, vragen stelt en iets aandraagt. Erg fijn! Matras vlot en goed geleverd. Nette partij die dat doet. Slaapt ook fijn, traagschuim aan ene kant. Nu met warm weer omgedraaid en wat koeler en harder. Ook fijn!

Beste Rudy, Bedankt voor je mooie cijfer. Je hebt de Bamboe NASA/traagschuim een de ene kant koudschuim en aan de andere kant NASA/traagschuim. Dit matras met micropocketveringen is een heerlijk matras, lekker luxe met 24 cm dikte en de stof bamboe voelt zacht aan. Fijn dat het zo bevalt. Wij zijn 7 dagen per week op de app bereikbaar en tijdens kantooruren 5 dagen telefonisch. Bij Droommatras vinden wij dat het heel belangrijk is om goed persoonlijk advies te geven. Je slaapt er jaren op en het is toch een hele uitgave. Wat goed te lezen dat je dit ook zo hebt mogen ervaren. Veel plezier nog met je matras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige topper voor een super prijs

Koudschuim Topdekmatras/topper gekocht en slaap er nu meer dan een week op. In een woord geweldig! Na een paar zeer dure aankopen van traag schuim en gel voor deze koudschuim gekozen en bingo ! De beste topper ooit ! Ik zal hier zeker in de toekomst ( na verhuizing ) terug komen.

Hi Annemarie, Bedankt voor je mooie beoordeling en natuurlijk goed te lezen dat onze koudschuim topdekmatras van 7 cm dikte zo goed bevalt. Dit is perfect voor boven op een vaak wat te hard onder matras om net wat comfortabeler te liggen. De voelt als zacht tot medium aan. Slaap lekker op je nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Uitgerust

Topper van droommatras als vervanger schuimmatras vouwwagen lag tijdens onze geweldig!

Beste Harald, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt op je nieuwe topper in de vouwwagen. Je hebt gekozen voor een koudschuim topper van 9 cm dik. Het voordeel van koudschuim is dat het zeer goed ventileert en daarom niet heel warm aanvoelt. Zeker voor een vakantie heerlijk. Geniet er nog van. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Blij met mijn matras

Blij met mijn nieuwe matras. Lekker dik en luxe. Dit bedrijf voelt heel veilig omdat ze goed bereikbaar zijn en je persoonlijk geholpen wordt. Dat zie je zelden bij een online bedrijf. Aanraden; ja

Beste Hans, Wat fijn dat het matras zo lekker ligt. Je hebt de Nasa Bamboe met micro pocketveringen, deze voelt zacht aan de bovenkant, maar met de steun in midden van de 7 zones. Mooi compliment dat je onze service zo persoonlijk vind. Wij zijn i.d.d. 7 dagen per week op de app bereikbaar met persoonlijk contact (geen bot) en 5 dagen per week tijdens kantooruren waar onze experts graag helpen. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

mijn droommatras gevonden bij droommatras...!

Na dagenlang zoeken en vergelijken op internet heb ik besloten bij droommatras te bestellen. Ik slaap ruim twee weken op.Tot nu toe geen seconde spijt van gehad ..Ik denk dat ik eindelijk mijn droommatras gevonden heb..Dankjewel Droommatras je verdiend een tien van mij...

Hi Jacoub, Een 10! Heel erg bedankt. Je hebt de 7 Comfort Optimum, deze voelt medium tot ietsje stevig. Hier bovenop heb je de koudschuim topper van 7 cm welke medium tot soft aan voelt. Een perfecte combinatie om een echt royal hotel gevoel te geven aan het geheel. Goede nachtrust toegewenst. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Ik had eerst heel veel rug pijn dankzij de klantenservice heb ik het goede matras gevonden die bij mij past Dankbaar !!! Snel geleverd en ontzettend vriendelijk dames van de klantenservice.

Beste Zara, Wat fijn dat je rugpijn verdwenen is. Dat lezen wij heel graag. Je hebt de 7 Comfort Optimum, deze heeft 7 zones en door de 24 cm dikte is dit matras erg royaal en kunnen wij gebruik maken van dikkere koudschuimlagen in combinatie met pocketveringen, waardoor het veel comfortabeler aanvoelt. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Niet goed

Ik wordt s morgens wakker met heel lage rugpijn ,dit is nadat ik de nieuwe matras heb gekocht ,mocht het nog binnen deze 100 dagen proef nog zo zijn dan wil ik hem graag ruilen ,maar hoe moet ik dat doen ? Weer oprollen lukt denk ik niet meer .Hoop op een positief antwoord van u ok ? Mvgr piet Boersma Easterwierrum

Beste heer Easterwierrum, Allereerst heel vervelend te lezen dat u last van uw rug heeft. Inmiddels heeft u ons gisteren ook een app gestuurd. Helaas wisten wij niet dat dit speelde en had u ons al een 3 gegeven op Kiyoh? Wij hadden graag de kans van u gekregen om dit persoonlijk met u op te lossen. U heeft gisteren aangegeven dat u te hard slaapt. Het zou kunnen dat het matras dat u gekocht heeft niet bij u past en dat u beter een zacht matras of topper had kunnen kopen. Er is zoveel keuze bij ons. Voor iedereen is wel een matras geschikt o.b.v. de persoonlijke wensen van onze klanten. Wij staan nu in contact met u en wij zouden het fijn vinden als u deze 3 zou willen aanpassen gezien wij graag de kans hadden gekregen van u om hier van af te weten vooraf aan uw beoordeling. Onze klanten staan centraal en ons doel is dan ook al onze klanten lekker te laten slapen op een goed matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goede uitleg van het matras!

Goed telf contakt. Zeer te vrede mt m ijn matras. En goede pocket vering

Hi Ineke, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Je hebt de 7 Comfort Optimum, wat fijn te lezen dat het zo goed bevalt. Dit matras is 24 cm dik en er zitten stevige kwalitatief goed pocketveringen in met koudschuim. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

perfect matras

perfect matras ben te vreden

Beste Theo, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Je hebt de HR150 matras, dat gaat tot 150 kilo. Goed te lezen dat je er lekker op slaapt. Dit is een zeer goed comfortabel en luxe matras dat veel steun geeft aan het lichaam en niet doorzakt omdat het een gewicht van 150 kilo kan dragen. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Was supergoed

Geen probleem alles was goed

Hi Narges, Wij zijn blij met je 8. Je hebt de Pocket320 een lekker matras met pocketveringen en koudschuim dat gaat tot 80 kilo per persoon. Je krijgt bij dit matras ook een lekker hoofdkussen er gratis bij. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Heerlijk slapen!!!

Nooit geweten dat het verschil met een nieuwe matras zo groot zou zijn. Voorheen was ik smorgens rond half zes wakker ik dacht zal de haan van de buren wel zijn. Nu moet mijn vrouw mij smorgens wakker maken om 9 uur!! Wat ben ik blij met onze matras , zal dit zeker aanbevelen!

Hi Alex, Wat een mooie beoordeling. Het was ergens grappig te lezen over de 'haan' :-). Maar goed dat je nu lekker en uitgerust wat later wakker wordt dan normaal. Je hebt de 7 Comfort Optimum, een heerlijk goed en luxe matras van 24 cm dik met pocketveringen en koudschuim. Dit matras voelt aan als medium tot ietsje stevig en wordt vaak gekocht door mensen met rugklachten. Je zult niet inzakken. Geniet er nog van. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Correcte levering

Geen aanmerkingen op de levering of de kwaliteit echter wel op de afmetingen van de matrassen We bestelden 90x200cm maar ze zijn 2cm breder waardoor ze overhangen en verschuiven..

Beste Anne, Bedankt voor je mooie 8. Wat goed te lezen dat je erg tevreden bent over onze levering. Wij leveren rechtstreeks uit de fabriek en omdat er geen tussenhandel tussen zit kunnen we lekker snel leveren. Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Alle afspraken perfect nagekomen. Goede service

Beste Meerssen, Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfers, een 10! Wat leuk te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij vinden het belangrijk te doen wat wij zeggen. Om die reden zijn wij 7 dagen per week op de app persoonlijk bereikbaar tot 21.00 uur in de avond (geen bot) en 5 dagen telefonisch tijdens kantooruren. Altijd voor persoonlijk advies. Geniet nog van de aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Echt top , goed advies , snelle levering! Ondanks dat je het online besteld , heb je bij deze mensen wel het gevoel dat je een klant ben . Geen seconde spijt

Hi Jerry, Bedankt voor de 10! Hier zijn wij erg blij mee. Wij zijn 7 dagen per week voor onze klanten bereikbaar en altijd persoonlijk contact, dit zie je i.d.d. niet vaak bij een online bedrijf. Maar wij beseffen ons bij Droommatras maar al te goed dat een matras kopen een hele aanschaf is voor jaren. Je hebt de HR150 een lekker stevig en luxe matras van 24 cm dik dat een gewicht van 150 kilo kan dragen. Wij wensen je nog heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Uitmuntend

Mijn eerste gedacht was kopen op internet en op basis van foto en uitleg is veelal een risico. Maar bij dit bedrijf kan ik alleen maar 100 op 10 geven. Proffesionele uitleg op Whattsapp laat op de avond , iedere vraag werd beantwoord en dat zeer vlug. Levering zoals afgesproken door een vriendelijk transport. En dan de kwaliteit van de Infinity airmaxx moet ik zeggen na nu een 5 tal dagen op geslapen te hebben is gewoonweg super , mijn rug is nu al bijna pijnloos . De komende weken zullen dit hopelijk verder bevestigen. Maar tot nu toe doe ik mijn hoed af om zo een betaalbaar bedrijf in kwaliteit gevonden te hebben. Doe zo voort.

Beste Christiaan, Wat fijn dat u zo lekker slaapt en zo tevreden bent. Wij zijn dan ook erg blij met uw mooie beoordeling en de cijfer 10. Goed te lezen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen met het juiste advies. U heeft de Infinity Airmaxx, dit matras is 26 cm dik en heeft micropocketveringen met koudschuim en een gel laag. Gel voelt zacht aan en vormt naar het lichaam. Door de zeer goede ventilatie voelt het koel aan en wordt het niet snel te warm in bed. Heel veel plezier nog van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Droommatras maakt zijn naam waar!

Wat een fijne stevige matrassen. Ze slapen heerlijk! En dat voor een zeer scherpe prijs. Snel en goed geholpen. Binnen een paar dagen was de matras binnen.

Beste Danielle, Bedankt voor je mooie beoordeling en goed te lezen dat je zo tevreden bent. Je hebt de 7 Comfort Optimum, een heerlijk luxe matras van 24 cm dik met pocketveringen en koudschuim en voelt aan als medium tot ietsje stevig. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Extreem goede prijs kwaliteit verhouding

We slapen weer heerlijk

Hi Luuk, Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat jullie weer heerlijk en goed slapen. Je hebt de 7 Comfort Optimum, met 24 cm erg luxe en comfortabel. Geniet nog van de goede nachten. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

goed matras

Na lang gezocht te hebben eindelijk ons matras gevonden wat goed bij onze ruggen past. Jammer alleen dat er aan de zijkanten geen handvatten zitten om het matras te draaien dat is het enigste minpunt.

Beste Alex, Bedankt voor je beoordeling en de 9. Het klopt dat wij heen handvatten er aan maken, dit doen wij bewust niet omdat onze matrassen veel dikker zijn dan gemiddeld in de markt. Zo kunnen we de matrassen extra comfort geven en het koudschuim dikker maken. Onze matrassen zijn 24 cm en 26 cm. Dit is te zwaar voor een handvat en zou kunnen scheuren. Om die reden doen wij dit bewust niet. Fijn te lezen dat de matrassen heerlijk slapen en dat je geen pijn meer hebt van je rug. Dit komt door de 7 zones in de pocketveringen en het koudschuim dat als eigenschap heeft geen kuilvorming te kunnen krijgen. Geniet er van. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Naar nu blijkt waren er diverse misverstanden beiderzijds.

Deze zijn nu naar tevredenheid opgelost en het begrip en de waardering is weer hersteld. Er is een oplossing geboden waarin beide partijen zich kunnen vinden, zodoende is mijn eerdere beoordeling genuanceerder en kan door mij herroepen worden.

Beste Mary, Fijn dat het allemaal is opgelost en u tevreden bent! Onze klantenservice van Droommatras staat elke dag 7 dagen per week voor onze klanten klaar om te helpen en advies te geven. Wij vinden klanttevredenheid zeer belangrijk en dat zie je terug in onze beoordelingen. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Klantvriendelijk. Goed advies gekregen via de app