Klantenservice is onovertroffen

Prima matras online aangeschaft. Door miscommunicatie met de transporteur werd het matras later afgeleverd dan gepland. Droommatras heeft dat goedgemaakt door mij een hoofdkussen te sturen. Een mooie geste. Dank jullie wel. Het matras slaapt super. 🙏🏼🙏🏼

Beste Rick, Wat goed om te lezen dat je matras zo lekker ligt! Goed uitgerust wakker worden is zo belangrijk. En verder heel graag gedaan :-). Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Betrouwbaar

Een goede en fijne manier van communiceren. Bij aankomst van het matras ontdekte ik een plekje wat stuk was, gelukkig niet het matras zelf maar wel de hoes er omheen. Direct gebeld en na excuses te hebben aangeboden zou er zo snel mogelijk een nieuwe hoes worden opgestuurd. Na vijf dagen is deze bij ons thuis bezorgd. Een heerlijk stevig matras! Nu afwachten of het de goede keus is geweest voor de toekomst.

Beste Attie, Heel graag gedaan! Het belangrijkste voor ons is dat je snel en lekker slaapt op je nieuwe matras. Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Ondank wat brobleempjes, prima service

als boven

Beste Hans, Wat leuk om te lezen dat je ons zou aanbevelen. Mooie cijfer, bedankt! Veel plezier nog van het nieuwe matras. Slaap lekker! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Duidelijke website, zeer tevreden

Hele duidelijke productinformatie, prijs kwaliteit verhouding super! Snelle nette levering.

Beste Jansen, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Omdat wij direct uit onze fabriek leveren kunnen wij de prijzen laag houden en de kwaliteit hoog. Heel veel plezier nog van het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

goed tot zeer goed

Hallo, ik sta er van te kijken hoe die matras werd bezorgd zo mooi en snel mijn complementen daar voor.

Beste Peter, Wij leveren heel snel vergeleken met andere aanbieders in de markt. Wij houden ons strak aan de planning. Bij Droommatras willen wij graag dat onze klanten weer snel en lekker kunnen slapen op hun nieuwe matras. Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Super blij met de matrassen. 👌

Een geweldig matras. Het ligt heerlijk en 10 cm dikker dan onze vorige. Is niet te hard of te zacht en voor ons precies goed! Super blij mee!

Beste Pape-Wichers, Wat fijn dat je zo lekker slaapt op je nieuwe matras. Het klopt dat onze matrassen 24 cm dik zijn en medium aan voelen. Een medium matras is ook het beste voor je lichaam. En door de 7 comfort zones geeft het je veel steun aan je drukpunten. Slaap lekker op je nieuwe matras :-) Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Stevige matras!

De matras gebruiken we nu ongeveer 5 dagen. Bevalt supergoed! Lekker stevig en dik. Staat mooi op ons bed. Enige minpunt is dat de bezorger de matras buiten voor onze deur zette. Heel vreemd. Dat ligt echter niet aan de service van droomlijn.

Beste Marie-Jose, Wat goed om te lezen dat je zo lekker slaapt op je nieuwe matras. En fijn dat je onze service zo goed vind. Slaap lekker op je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Een goed matras voor een goede prijs. Goede communicatie en snelle levering. Een aanrader!

Beste Marjo, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij houden ons altijd aan onze levertijden en streven naar veel blije klanten. Een goed matras tegen een scherpe prijs. Veel plezier van je matras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Hele goede matras

Onze dochter heeft er op geslapen en vond het een fijn matras want ze heeft heerlijk geslapen.

Beste Corrie, Goed te lezen dat je dochter zo lekker slaapt op haar nieuwe matras. Een mooie beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Keurig, ook de vacuüm verpakking

op tijd bezorgd, nette communicatie

Beste Van Zee, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Heel blij!

Officieel wordt de matras afgeleverd tot aan de drempel, maar de bezorger was toch zo lief hem voor me naar boven te brengen. De matras ligt heerlijk, maar ik heb hem natuurlijk nog maar kort.

Beste Marjon, Wat leuk dat je ons zo'n hoog cijfer geeft! En wat fijn dat je zo lekker ligt op je nieuwe matras. Goed te lezen dat de bezorger jou een handje heeft geholpen. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goed geholpen

Beste Ilse, Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Slaap lekker op je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Ik ben heel te vreden. Ik had de verkeerde maat besteld gauw even mailen en het wordt geregeld. Ben benieuwd, de matrassen komen voor dat ik ze uitpak even op meten en het klopte de goeie maat. Dus ben heel blij. Top 👍👍

Beste Jaap, Bedankt voor je hoge cijfer! En heel graag gedaan, wij helpen graag waar wij kunnen bij Droommatras. Veel plezier van je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

voortreffelijke service: “de klant is koning” bij droommatras

Onlangs hebben wij twee matrassen gekocht waarvan bij gebruik bij een een kuil ontstond: een zelden voorkomende productiefout. Na melding werd afgesproken het nog even aan te zien. Uiteindelijk, nadat er geen verbetering optrad, werd door “droommatras” besloten een nieuwe te leveren. Een super service welke je maar zelden aantreft! Ik voelde mij als klant als “een koning” behandeld.

Beste Carel, Wat een mooie beoordeling! Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij onderscheiden ons naast de goede matrassen ook door onze klantenservice. Bij Droommatras vinden wij een tevreden klant zeer belangrijk. Ik wens je nog heel veel goede nachten op jullie nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Een heel goed matras voor een voordelige prijs. Uitstekende ivoorlichting door Jennifer,een vrouw met hart voor haar werk en vakmanschap Geweldig goede service en betrouwbaar! Zeker een aanbeveling

Beste Corinne, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Klanttevredenheid is voor ons zeer belangrijk. Wij gaan daarom bij Droommatras verder dan vele andere aanbieders op internet. Wat fijn dat u lekker slaapt op uw nieuwe matras en voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Te slap topmatras

Ik dacht dat het een stevig topmatras was!

Beste Youssra, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je een andere verwachting had. Het klopt dat de topdek die je besteld hebt tussen een molton en een topper in zit. Dit is puur om het matras goed te kunnen beschermen. Je had ons ook persoonlijk mogen contacten zodat we tot een oplossing hadden kunnen komen. Wij helpen onze klanten graag mocht er iets zijn. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Superservice en een fijn matras

Op mijn (vele) vragen direct en eerlijk antwoord. Snelle reacties, zelfs wel eens 's avonds laat. Wat service betreft ben ik dus zeer tevreden. Het matras zelf (Comfort Optimum) is opgerold bezorgd. Vond ik persoonlijk heel fijn, vooral omdat het matras naar de eerste verdieping moest en zo is het makkelijker hem boven te krijgen. Het matras zelf vond ik in eerste instantie harder aanvoelen dan ik had gehoopt. Ben altijd een redelijk zacht matras gewend geweest. Maar nu, na 4 nachten er op te hebben geslapen vind ik het heerlijk. Voelt gewoon erg goed aan mijn rug. Wat duurzaamheid betreft is het uiteraard nog even afwachten, maar tot nu toe zou ik én dit matras én Droommatras/Droomlijn zeker aanbevelen. Goede service, goede prijzen!

Beste Marian, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Wij zijn erg blij te lezen dat je lekker slaapt op je nieuwe matras. Het is gebruikelijk dat het altijd even wennen is op een nieuw matras, maar na een paar dagen, soms een paar weken is het lichaam gewend en wil je niet anders meer. Wat fijn dat je zo lekker slaapt. Het matras wordt opgerold omdat het makkelijk is met vervoeren en zoals jij met het naar boven tillen. Onze matrassen worden direct na productie opgerold en worden de volgende dag al geleverd. Ze zijn maximaal 2 dagen opgerold. Goed te lezen dat je dit als prettig hebt ervaren. Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Ging iets mis met de afterpay betaling waardoor ik geen bestelling kon plaatsen. Droommatras heeft op eigen initiatief geschakeld met Afterpay en geregeld dat de betaling alsnog gedaan kon worden. Ook mijn vraag over de levering van de matras was binnen 1 uur beantwoord. Matras inmiddels een paar nachten kunnen gebruiken en heel erg tevreden mee.

Beste Henk-Jan, Wat leuk, dat je een recensie hebt geplaatst. Goed te lezen dat je lekker slaapt om je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Prima ervaring, echt een aanrader.

Wij hadden met spoed een kwalitatief op zeer korte termijn een goede matras nodig. Dus maar op internet gekeken en kwamen uit bij” Droomland” . Alle complimenten voor de medewerkster van Droomland,de matras werd keurig op tijd afgeleverd. Perfecte service, kwalitatief voor dat geld een prachtige matras. Na levering matras toch een mailtje of alles naar wens is gegaan.

Beste Do, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Heel goed te lezen dat het matras zo bevalt. Wij denken altijd graag mee met onze klanten en we vinden het dan ook erg fijn dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw matras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Heel tevreden

Super goed matras, wij kunnen er heerlijk op slapen. En dat voor dat geld.

Beste Jan, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Heel veel plezier van je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin klantenservice Droommatras

Slecht

Ik krijg deze mail al voordat ik iets heb .wacht nu al meer als een week maar nog niks bellen word er niet opgenomen , @mail gestuurt ja dinsdag word het verzonden maar als ik op de track and trace kijk hebben ze de matras geneens!

Beste Tim, Wij hebben u telefonisch en per mail uitleg gegeven dat Kioyh (deze onafhankelijke beoordelingssite) over is gegaan naar een nieuw systeem. Daardoor zijn de beoordelingen op 5 dagen gezet bij ons i.p.v. de oorspronkelijke 14 dagen, dat klanten van ons een mail krijgen om ons te beoordelen. Droommatras werkt elke dag heel hard om onze klanten blij te maken met een goed matras voor een mooie prijs welke wij op de beloofde termijn afleveren binnen de gestelde 6 werkdagen. Wij betreuren het dan ook, dat u ons zo hard afrekend met een 1! Wij wensen jou veel plezier met de aankoop van jouw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, klantenservice Droommatras, Jennifer

Geweldig matras, geen pijn meer!

Geweldig mooi stevig matras. Slaapt heerlijk en pijnklachten zijn over 👌🏼

Beste Jacqueline, Wat fijn te lezen dat u pijnklachten weg zijn, dit is een groot compliment dat u pijnloos kunt slapen. Met vriendelijke groet, Jennifer klantenservice Droommatras

Zeer goede service, prima prijs en snelle levering

Beste Marcelle, FIjn dat je zo tevreden bent. Wij leveren altijd binnen 6 werkdagen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten snel kunnen slapen op hun nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Eliza klantenservice Droommatras

Fantastisch bedrijf!

Door een paar foute metingen aan mijn (klant) zijde moest ik tot 2x toe de bestelling wijzigen. Het bedrijf heeft me uitstekend geholpen. Extra complimenten voor Jennifer, die met de klant meedenkt en veel moeite doet om oplossingen te vinden. Prima bedrijf dus, met opvallend goede klantvriendelijkheid. Complimenten.

Beste Hein, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het persoonlijke compliment! Bij Droommatras vinden wij het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Wij denken dan ook graag mee. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer klantenservice Droommatras

Zeer tevreden. Niet duur, ligt heerlijk.

Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras