Fantastisch!

Zeer goed geholpen door de klantenservice, snelle levering van de topper en slaap er heerlijk op! Ja, ben zeer tevreden.

Maandag4/6/24 topper hard besteld 5/6/24 1300 binnen gehad,super snel geleverd ff 6 uurtjes uitgelegd en geweldig geslapen,wel even een topper hoeslaken gehaald wel zo makkelijk maar ben er blij mee.

Fijne klantenservice!

Ik had een vraag over een topmatras die ik al eens eerder had besteld, de klantenservice was heel behulpzaam en zocht het (snel) voor mij uit. Nu (bijna) dezelfde topper in een andere maat, heel even wennen maar slaap er nu heerlijk op!

Heerlijke topper

De topper afgelopen week ontvangen We hebben sinds tijden niet zo goed geslapen Twee vrienden van ons hebben er gisteren ook gelijk op aanraden van ons een besteld

Heel blij mee.

Snel geleverd voor een redelijke prijs. Ons bed van*** naar *****. Top

Super matras, super service

Geweldig geholpen en geadviseerd door een vriendelijke dame aan de telefoon. Zeer tevreden met mijn aankopen.. super matras, super Servis dus.

Snelle levering, Scherpe prijs en zeer fijn matras

Hep spijt dat ik niet eerder me matras heb vervangen. Dankzij droommatras heb ik nu een betere dikkere matras wat echt me slaap heeft verbeterd. En dit ook nog voor een scherpe prijs. Ook vriendelijke klantenservice die me heeft geholpen met het kiezen voor de beste matras ook voor me rug. Snel geleverd.

Matras is super.

Matras is super. Info: heb niet kunnen vinden wat is het gewicht en dat die opgerold wordt geleverd.

Voldoet aan mijn verwachting

Ik heb deze matras gekozen omwille van lage rugpijn en tot op vandaag brengt de matras de verwachte verlichting.

Fantastische service en een heerlijk matras

Kan het iedereen aanraden om hier een matras te kopen. De prijs kwaliteitverhouding en de service via de app is ongeevenaard

Blij met ons topmatras Dekbedden zijn ook fijn, voor mij wat te warm. Kussens wat vulling uitgehaald !

Prima topdek matras!

Goede en snelle levering!En de splittopper ligt heerlijk!

Zeer comfortabel bedden en snelle levering

Ik slaap al 1 jaar op mijn Droommatras - nu 2e voor zoon

Ik slaap al 1 jaar heerlijk op mijn Droommatras en ben nu toe aan een 2e voor mijn zoon. De levering = 10 (volgende dag), Hulp klantenservice = 10 Kwaliteit = 10 Prijs = 10 Aanraden = JA Wij zijn zo blij, geen rugpijn meer en daar zijn wij jullie dankbaar voor! Slapen zalig, dus Droommatras raden wij iedereen aan.

Goede topper voor een prima prijs. Binnen enkele dagen in huis.

Bedankt voor je mooie beoording. Je hebt de koudschuim topdekmatras 140 x 200 x 9 cm dikte. Dit is een heerlijk luxe topper dat aanvoelt als medium tot zacht. Door het koudschuim ventileert de topper optimaal. Door deze topper bovenop je huidige matras te leggen, krijg je echt een hotel gevoel. Met vriendelijke groet, Sophie klantenservice, Droommatras

Absoluut de beste uit de test

Mijn man en ik waren aan nieuwe matrassen toe en wij hebben meerdere leveranciers een email gestuurd met onze wensen, zoals het ene matras zacht en het andere matras hard en een speciale lengte van 210 of 220 cm. Van enkele leveranciers geen enkele reactie en een aardige dame van Droommatras vroeg per email of ze ons kon bellen voor een persoonlijk advies op maat. Dat kon en ze belde gelijk terug en we hebben samen met haar de website doorlopen en ze wees ons op de producten die precies bij ons passen. De dame wees ons op een product die wij nog niet kenden en die heel goed bij ons past. Een dag later werden de matrassen geleverd in een hele speciale en compacte verpakking. Wat helemaal geweldig was, is dat de dame ons een week later een mailtje stuurde met de vraag of alles naar wens was en dat was het zeker ! Kortom, zo zou het moeten gaan, en van andere leveranciers niets meer gehoord. Inmiddels slapen we al 2 maanden op de 2 matrassen en mijn man slaapt duidelijk beter en nooit meer last van zijn rug omdat het vorige matras denk ik te zacht was.

Beste Alvine, Wat een mooie beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee. Complimenten voor onze klantenservice, dank je wel :-). Wij doen elke dag weer erg ons best om iedereen blij te maken met hun nieuwe matras of topdekmatras, daarom zijn wij scherp in prijs, leveren wij de volgende dag of zeer snel en leveren wij gratis. Je hebt 2 x de Esla Vitaal Gelfoam. Dit luxe matras uit het hoge segment is een combinatie koudschuim, gelfoam en micropocketveringen. De tijk voelt lekker zacht aan en is luxe afgewerkt. Slaap lekker op jullie matrassen van Droommatras. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Waanzinnige service

Ik bestelde een matras die ik eigenlijk snel wilde ontvangen ivm verhuizing, dat zou in eerste instantie niet lukken , maar door het meedenken en hulp van de medewerkster heb ik mijn matras op tijd ontvangen, en het mooiste is deze voldoet helemaal, ik slaap er super lekker op!! Dus ben super tevreden ook met de bijbestelde kussens!

Bedankt voor je 10! :-) Wat een mooie complimenten voor onze klantenservice. Wij denken graag mee en doen elke dag ons best om onze klanten blij te maken en te helpen om van hun pijnen af te helpen tijdens het slapen. Goed te lezen dat je matras snel en goed geleverd is en dat je tevreden bent met de matrassen en de kussens. Je heb de 7 Comfort Maxim besteld van 24 cm dik. Dit matras is geschikt voor mensen tussen de 90 en 130 kilo en voelt aan als medium tot ietsje stevig. De 7 zones zorgen voor een perfecte ondersteuning en de grijze 3D band voor extra ventilatie. Verder heb je de Simba kussens besteld. Lekker zachte volle kussens met holle vezeltjes. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Ik ben ontevreden

Ik vind dat het tijk heel slap om de topper heen zit. Ook zakt de topper enorm in waardoor ik steeds naar mn vriend toe rol en helemaal in een kuil lig. Ik ben zelf heel licht maar zelfs dan zak ik helemaal in het matras weg. Ik vind de omruil en/of retourkosten heel hoog. Daarnaast kan ik hem nog 1x omruilen voor de 100 dagen proefslapen en daarna niet meer. Dit houd mij tegen hier nog eens te bestellen.

Beste Monique, Vrij snel na levering ontvingen wij uw review. U heeft ons gemaild dat u eigenlijk heel tevreden bent met de topper, omdat uw beiden rugpijnen nu verdwenen zijn en u vindt dat de topper het zeker waard is om te houden. Wij hebben een verzoek gestuurd om uw oorspronkelijk onterechte beoordeling van 1 ster aan te passen. Helaas heeft u dit nog niet gedaan. Wij zouden het zeer waarderen als u de beoordeling alsnog zou willen aanpassen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goed geholpen

Zijn super goede matrassen

Bedankt voor je mooie beoordling. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe matrassen. Je hebt de Luxor S380 van 24 cm dik. Dit is een heerlijk matras dat gaat tot 100 kilo en voelt medium tot ietsje stevig aan. Een zalig luxe matras dat heerlijk ligt en veel steun geeft aan het lichaam. Slaap lekker. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Heerlijk slapen

Wij zijn super geholpen en de matrassen zijn fantastisch

Bedankt voor deze mooie beoordeling met een 10. Wat fijn te lezen dat jullie de nieuwe matrassen fantastisch vinden en lekker slapen. Je hebt de koudschuim topdekmatras van 7 cm en de koudschuim topdekmatras van9 cm gekocht. Dit zijn beide heerlijke toppers die door het koudschuim zeer goed ventileren. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Helemaal happy

Wat een heerlijk matras. Ben er zo blij mee . Het ligt heerlijk de ondersteuning is helemaal goed. Opstaan zonder pijn in de rug. Wat wil je nog meer. Echt een aanrader.

Top matras

Geweldig matras heerlijk iedere dag opstaan!!

Zalig

Perfecte levering en matras gekregen zoals beschrijving super tevreden

Zeer goed !

Goede prijs kwaliteit verhouding! 2 matrassen voor m’n kinderen gekocht . Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Echt een Droommatras

100 dagen proef slapen, nou ik had het in 14 dagen al gemerkt. Deze Pocketvering matras 7 Comfort Maxim 80x200x24cm bevalt uitstekend, sta nu zonder rugklachten op en je heb een uitstekende nachtrust! Heb hier zeker geen spijt van en dat voor die prijs. De service is uitstekend, werd netjes terwoord gestaan door een vriendelijke dame. De bestelling liep vlot en netjes, matras was netjes ingepakt en bezorgd. Dit bedrijf krijgt van mijn allemaal 10 wie daar een matras koop heb jaren plezier. DROOMMATRAS GA ZO DOOR!

Bedrijfsgegevens

Pascalweg 9

4104BE Culemborg

0345 342164

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.