De eerste 2 dagen was even wennen.maar nu slaapt het heerlijk.daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de klantenservice Die was helemaal toppie.droommatras en Jennifer bedankt 👍

Heb een matras gekocht voor slechts 149e inclusief verzendkosten. Matras ligt erg goed. Echt een aanrader. Nico Andijk

Top matras en snel geleverd

Matras besteld op de website, binnen 1 week geleverd in een vacuĂŒm pakket. Helemaal super, en matras ligt heerlijk.

Heerlijk matras

Goed matras, niet duur en snel geleverd. Super bedankt voor jullie hulp binnendienst.

Een goed matras voor een betaalbare prijs

Vriendelijke en erg behulpzaam.

Snelle levering, goed matras!

Vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijke klantenservice. Helemaal blij met het nieuwe matras

Misschien is het mogelijk om een track en tracé code te verstrekken wanneer het matras verstuurd wordt.

Pluspunten

Goede en vriendelijke dienstverlening. in mijn geval zijn er geen verbeterpunten nodig, de hoes was beschadigd en er is gelijk een nieuwe hoes gemaakt en ook door de medewerkers bevestigd, daarvoor mijn dank Mevr. Tertoole - Spijkenisse

Pluspunten

zeer fijne klantenservice.. Jennifer van Droomlijn doet echt alles voor je om je goed te willen helpen... Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen... Matras is inmiddels binnen en ik slaap sinds enige nachten heerlijk....Verder alles tegen scherpe prijzen!

Toon het telefoonnummer direct op de homepage van Droomlijn zodra iemand de website bezoekt!

Pluspunten

Snelle levering zoals beloofd was, erg netjes geregeld

Beste Gerben, fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Pluspunten

zeer goed

Bedankt voor uw goede beoordeling.

Pluspunten

snelle levering goede service en de matrassen slapen heerlijk

Beste Joke, goed om te lezen dat de matrassen zo heerlijk liggen. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Pluspunten

Klantvriendelijk super. Jennifer super.

Beste Dolf, wat een mooie beoordeling! Goed te lezen dat je erg tevreden bent met je nieuwe matras. Dank je wel voor je aankoop.

Pluspunten

Super tevreden! We slapen heerlijk, goeie kwaliteit en heel betaalbaar. De volgende dag geleverd, dus lekker snel. Ik had best wel veel vragen, de klantenservice heeft mij heel goed geholpen en nam echt de tijd voor me. De site vind ik trouwens ook heel mooi en duidelijk. Ja, ik adviseer iedereen hier te kopen.

Beste Elizabeth, bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen en dat u tevreden bent. Graag zie wij u weer terug bij een volgende aankoop.