snelle levering, goede service

Prima matras

Niet te hard en niet te zacht gewoon goed

Het matras was snel geleverd en voor een aantrekkelijke prijs. Goede nachtrust en geen last meer van mijn onderrug.

Beste Rens, Wat fijn dat je rugpijn over is! Goed te lezen dat je voor een scherpe prijs matras weer heerlijk slaapt. Bedankt voor je compliment dat het matras snel geleverd is, wij doen er bij Droommatras ook alles aan om onze klanten snel weer een goede nachtrust te geven. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Half half...

Ik heb even gewacht met het plaatsen van een reactie in de hoop dat ik gewoon aan het matras moest wennen... We slapen nu 2 weken op de nieuwe matrassen en mijn vriend slaapt prima en is heel erg tevreden! Ik jammer genoeg niet en wordt elke ochtend gebroken wakker met vooral last van m'n rug. Zo groot kan het verschil dus zijn... Dat maakt het beoordelen lastig... De bezorging was snel en prima en matrassen zien er mooi uit.

Beste Esther, Je lichaam heeft zeker 3 tot 4 weken nodig om echt te wennen aan je nieuwe matras. Het heeft jaren lang op vaak een inmiddels verouderd matras gelegen. Nu moet je lichaam weer helemaal wennen aan je nieuwe slaaphouding. Het ene lichaam of het andere, daar zit veel verschil in. Goed te lezen dat je vriend lekker slaapt op zijn nieuwe matras van Droommatras. Fijn te lezen dat de matrassen mooi zijn en de levering snel.! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Vriendelijk, betrouwbaar en servicegericht.

Helaas ontving in mijn matrassen met beschadigde tijken door het transport. Een telefoontje naar de super vriendelijke en correcte Jacqueline en de klacht werd opgelost. Nieuwe tijken toegezonden en inmiddels ontvangen.

Beste Robert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij Droommatras vinden wij het heel belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en wij zijn dan ook erg blij dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goed contact

Levering was prima, ook de contacten met het bedrijf. We vinden de matras wel erg basic, missen goede afwerking van de tijk. De tijk is dun, er zitten geen handvatten aan. Hij lijkt wel prima te liggen, maar nog niet op geslapen.

Beste Dita, Fijn dat het matras goed ligt en dat je erg tevreden bent over de communicatie met de klantenservice van Droommatras. Goede nachtrusten toegewenst. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Heerlijk bed. Netjes bezorgd. Nette Prijs.

TOP!

Beste Rik, Bij Drooommatras zijn we altijd heel blij als wij een klant blij kunnen maken met een goed matras. Uitgerust wakker worden is heel belangrijk. Dit is ook de reden dat wij snel leveren. Bedankt voor je 10! :-) Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Wij slapen er goed in

Beste Theo, Leuk dat je ons hebt beoordeeld. Goed te lezen dat jullie zo lekker slapen op jullie nieuwe matrassen van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Correct geleverd en duidelijke handleidi g

Beste De Beer, Een mooie cijfer, bedankt! En fijn dat u zo tevreden bent over uw nieuwe matras en de correcte levering. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goed matras maar zaten twee kleine gaatjes in

Nog niet opgeslapen

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goed matras, snelle levering

Heel fijn bedrijf! Vragen worden snel en professioneel beantwoord. Snelle levering en wat het allerbelangrijkste is: hele fijne matrassen, met recht een droommatras👍🏼

Beste Gonny, Wat goed om te lezen dat uw matrassen zo lekker liggen! Bij Droommatras doen we er alles aan om snel te leveren zodat onze klanten weer goed kunnen slapen op een matras van Droommatras. Wij zijn blij met deze mooie beoordeling! Dank u wel. Ik wens u nog een goede nachtrust toe :-). Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goede service, snelle en duidelijke levering en een zeer goed matras. Kortom, zeer tevreden en geen rugpijn meer!

Beste Giny, Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. En wat fijn dat de rugpijn weg is door een matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Prima matras

Levering duurde 8 dgn. Dit moet mi wel wat korter kunnen. Met vriendelijke groet

Beste Jos, Bedankt voor uw beoordeling. De levertijd op de site gemeld bij uw matras is maximaal 8 werkdagen. Wij produceren onze eigen matrassen, dit betekend dat wij geen voorraad hebben zoals vele aanbieders dit wel hebben. Vaak zijn dit matrassen uit het buitenland en staan soms maanden in magazijnen opgeslagen. U heeft nu een gegarandeerd zeer goed matras van Nederlands fabrikaat speciaal voor u gemaakt, het proces bestellen, maken en daarna nog leveren kost in uw geval i.d.d 8 dagen. Ik wens u een goede nachtrust toe op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Wij kregen het matras beschadigd binnen niet hun fout maar door de bezorging even gebeld werdt direct actie ondernomen echt een super bedrijf

Beste Hans, Wat een mooie beoordeling! Leuk. Bij Droommatras doen wij alles om onze klanten blij te maken. Veel plezier van je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

GE - WEL- DIG!!!

Ik heb mijn matras bijna 2 weken. En slaap als een roosje. Gelukkig nu ook geen rugklachten meer. Kan jullie bedrijf echt aanraden!!

Beste Jeroen, Wat fijn dat je zo lekker slaapt op je nieuwe matras van Droommatras en dat je geen rugklachten meer hebt! Bedankt voor deze beoordeling en wij zijn erg blij dat wij jou hebben kunnen helpen om van je rugklachten af te komen! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

OK matras en aardig en behulpzaam personeel

Matras is OK echter bezorg tijd is het probleem want er kon geen bezorgtijd worden afgesproken, het resultaat is wachten tussen 8.00 en 18.00 dat is eigenlijk te ruim in mijn ogen. Hun antwoordt was dat dit met grote pakketten niet kan en ook een sms of belletje kwartiertje vooraf is niet mogelijk. Daar moet lijkt me toch iets aan te doen zijn want even de lieve buren opzadelen met een twee persoons matras is ook niet goed voor de relatie!

Beste Frans, Bedankt voor je goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Lijkt goed aan onze wens te voldoen.

De matrassen lijken prima. Zien er goed uit. Wij hebben ze nu een week in gebruik, dus de ervaring is nog te kort om een oordeel te geven. Lijkt goed te zijn.

Beste Dinant, Wat fijn om te lezen dat je al zo lekker slaapt op je nieuwe matras van Droommatras en dat je het matras erg mooi vind om te zien. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

TOP matras voor TOPprijs bij een TOPbedrijf

Al eerder bij dit bedrijf TOPmatrassen gekocht voor de kids. Ook nu weer prima matrassen voor een kleine prijs. Mijn vrouw en ik slapen weer heerlijk.Deze keer ging bij de levering - buiten hun schuld - e.e.a. mis maar dat werd prima opgelost. HULDE

Beste Jan, Een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij hebben een aantal keren contact gehad en ontzettend leuk dat nu het hele gezin op de matrassen van Droommatras liggen te slapen en dat jullie 2 x besteld hebben. Ik wens jullie allen nog heel wat goede nachten toe. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Levering verliep zoals verwacht binnen 5 werkdagen. Producten waren compact en vacuum verpakt opgerold. Makkelijk om zelf dus naar boven te dragen. Een verbeter puntje is het tijdstip van bezorgen, bij DHL bleef alleen staan tussen 08.00-18.00uur. Doordat er geen labels op de verpakking zaten wisten we niet welke matras voor wie was (2 verschillende matrassen tegelijk besteld). Matrassen zijn lekker dik, prima kwaliteit en liggen uitstekend.

Beste Onno, Leuk dat je deze mooie beoordeling hebt gegeven. Wij hebben i.d.d. een hele snelle levertijd van in jouw geval 5 dagen. Wij maken al onze matrassen zelf in de fabriek, dus je hebt gegarandeerd een Nederlands fabrikaat. Onze matrassen zijn met 24 cm erg dik, waar wij dan ook uniek in zijn. Ik wens je een goede nachtrust toe :-). Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goed!

Ik heb bij droommatras gekocht 2 keer . Matras pocketvering 7 Comfort Zilver - 80 x 200 cm. Ze zijn inderdaad prachtig af gewerkt. En ze liggen ook nog eens heerlijk;) Voor een nette prijs ben er ook blij mee! Dank;)

Beste Theo, Wat fijn dat je zo lekker slaapt en dat je de matrassen ook erg mooi vind! Onze matrassen zijn van zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs. De 7 Comfort Optimum is extra mooi afgewerkt met een grijze band aan de zijkant. Dit zodat het matras goed ventileerd. Wij leveren altijd heel snel, want wij willen erg graag dat onze klanten snel weer lekker kunnen slapen op hun nieuwe matras van Droommatras. Mooie beoordeling, bedankt! Met vriendelijke greot

Ik ben tevreden.

Ik slaap nu beter dan voorheen.

Beste Orlanda, Wat goed dat je veel beter slaapt dan op je vorige matras! Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goed matras

Keurige dames aan de telefoon Prima matras Bezorging slecht voor de deur gezet in de regen

Beste Niance, Wat een leuk compliment en goed te lezen dat je zo tevreden bent! Een matras voor de deur in de regen zetten mag absoluut niet. Om die reden hebben wij direct DHL gebeld en een klacht ingediend. Dit is niet de normale gang van zaken.. Slaap lekker op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Ik heb echt geen seconde spijt gehad van mijn matras. Wat een geschenk. Slaap zo ontzettend lekker. Ik wil nooit meer een ander matras.

Beste Colette, Wat fantastisch dat je zo lekker slaapt en nooit meer een ander matras wil hebben. Goed om te lezen dat wij bij Droommatras jou zo goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Klantenservice is onovertroffen

Prima matras online aangeschaft. Door miscommunicatie met de transporteur werd het matras later afgeleverd dan gepland. Droommatras heeft dat goedgemaakt door mij een hoofdkussen te sturen. Een mooie geste. Dank jullie wel. Het matras slaapt super. 🙏🏼🙏🏼

Beste Rick, Wat goed om te lezen dat je matras zo lekker ligt! Goed uitgerust wakker worden is zo belangrijk. En verder heel graag gedaan :-). Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Betrouwbaar

Een goede en fijne manier van communiceren. Bij aankomst van het matras ontdekte ik een plekje wat stuk was, gelukkig niet het matras zelf maar wel de hoes er omheen. Direct gebeld en na excuses te hebben aangeboden zou er zo snel mogelijk een nieuwe hoes worden opgestuurd. Na vijf dagen is deze bij ons thuis bezorgd. Een heerlijk stevig matras! Nu afwachten of het de goede keus is geweest voor de toekomst.

Beste Attie, Heel graag gedaan! Het belangrijkste voor ons is dat je snel en lekker slaapt op je nieuwe matras. Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Ondank wat brobleempjes, prima service

als boven

Beste Hans, Wat leuk om te lezen dat je ons zou aanbevelen. Mooie cijfer, bedankt! Veel plezier nog van het nieuwe matras. Slaap lekker! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras