Mooi matras

Helaas na een week slapen nog niet echt onze draai gevonden op het nieuwe matras eerste week slapen met pijn in de rug en spierpijn wakker geworden. Het matras is best hard en wij moeten er erg aan wennen. Voor diegene die van een hard matras houd is het echt een aanrader want hij ziet er wel supermooi uit ook de dikte van de matras is perfect 24 cm.

Na zeer goed advies, sta ik smorgens sinds langet tijd weer uitgerust en fris op.

Via vriendin in kontakt gekomen met Droommatras. Na uitvoerig en kundig advies kwamen er binnen 1 week twee prachtige matrassen. Sindsdien word ik in de ochtend uitgerust wakker zonder lage rugpijn, waar ik al tijden last van had gedurende de gehele dag. Heb er spijt van dat ik niet eerder gekozen heb voor een nieuw matras van Droommatras.

Zéér tevreden

Vóór het eerst een 180/200 matras, en het bevalt mij zéér goed! Ook de ondersteuning. Precies zoals aangegeven op de tekening! Ik was best wat zenuwachtig, of het matras niet te hard of te zacht zou zijn. Dit kun je online niet eerst uitproberen. Maar boven verwachting zéér tevreden. De reviews die ik las zijn héél betrouwbaar en positief, en ná véél wikken en wegen(zoeken), besloten om het matras óók te bestellen. Hij kon bijna niet door mijn trapsgat, haha...maar samen met een sterke schoonzoon konden we dat klusje makkelijk klaren! Al met al een super fijn matras, voor een mooi prijsje. @Dank jullie wel Lind@

heel goed

goede levering fijne service goede producten

Beste Roosje, Bedankt voor je mooie beoordeling. Je hebt de 7 Comfort Optimum, een medium luxe en dik matras van 24 cm. Door de 7 zones in de pocketveringen geeft dit matras een goede ondersteuning aan het lichaam. Wij zijn blij te lezen dat je onze service zo goed vind en onze snelle levering. Veel plezier met je matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Goede service!

Netjes geholpen en proberen goed mee te denken. Erg tevreden en balen nu in het vakantie park dat we niet thuis kunnen slapen....

Hi Rob, Straks weer lekker thuis slapen op het nieuwe matras :-), je hebt de HR150 Premium. Dit is een lekker dik matras van 24 cm en geeft ontzettend veel steun en ligt zeer comfortabel. Goed te lezen dat je dit ook zo ervaart. Geniet nog van je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Service goed, snelle levering

Bestelling kwam snel binnen

Beste Goes, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles snel en vlot verlopen is en dat u onze service als prettig heeft ervaren. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Vriendelijk, snel en goede producten

Ik heb een matras en kussen besteld. Alles netjes op tijd geleverd en dat is knap in deze tijd. Matras slaapt heerlijk en het kussen wat ik erbij heb besteld, daar wil ik niet meer vanaf komen :-) Dank je wel Karin voor de extra uitleg op mijn vragen.

Beste John, Een 10! Bedankt. U heeft een Luxor S380 gekocht, een erg luxe matras van 24 cm dik, dat veel comfort aan het lichaam geeft en medium aan voelt. Tevens heeft u de Simba de luxe kussen gevuld met holle vezels. Slaap lekker op uw nieuwe kussen en matras van Droommatras. Bedankt voor uw compliment en natuurlijk heel graag gedaan. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Zeer netjes geholpen... Geeft vertrouwen in de zaak

Mijn zoektocht was snel gevonden bij droommatras.nl goede prijzen en zeer netjes geholpen. Zoekt u een matras dan ben u hier op het juiste adres. Topzaak!

Beste Mathieu, Wat fijn dat u ons zo snel heeft gevonden op internet en dat u zo goed bent geholpen. U heeft de Pocket 320, een goed matras met een gratis kussen. Een leuke aanbieding. Heel veel plezier van uw aankoop en bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Een goed matras voor een nette prijs, waar je in 1 week al op kan liggen door de snelle productie en levering.

Beste Addy, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Het voordeel is dat wij onze eigen matrassen produceren, daarom zijn wij nooit afhankelijk van andere partijen en kunnen wij snel leveren tegen een zeer scherpe prijs. U heeft de Luxor S380, een dik matras van 24 cm met pocketveringen en koudschuim. Een heerlijk en goed matras. Voelt aan als goed medium. Geniet er van! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Snelle levering en Toppie topmatras, licht geweldig!

Beste Bep, Bedankt voor uw mooie review. U heeft een koudschuim topdekmatras van 9 cm dik. Dit creëert echt een hotelgevoel. Een topdekmatras boven op uw eigen matras, maakt het heel erg luxe. Veel plezier van uw aankoop bij Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Supersnel, goede kwaliteit, fijne service!!

Wij hebben de matras binnen drie dagen ontvangen in deze drukke tijden. Prima Service van de klantenservice (Karin). De matras slaapt heerlijk vanaf de eerste nacht. Droommatras is dus vijf sterren waard! Benno

Beste Benno, Een 10! Super aardig. U heeft de 7 Comfort Optimum, een heerlijk luxe matras dat zeer comfortabel ligt en aan voelt als medium. Dit matras is 24 dik. Geniet nog van uw matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Vlotte levering, netjes verpakt en afgeleverd conform de omschrijving. Dit alles zoals afgesproken. Gunstige prijs! Geweldige matras. Geen rugpijn meer. In een woord: TOP.

Beste John, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij leveren zeer snel naar België en fijn dat alles vlot verlopen is. U heeft de 7 Comfort Optimum van 24 cm dik en erg luxe en voelt aan als medium tot ietwat stevig. Veel plezier nog van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Geweldig, war een verademing

Na vorige keer een matras te hebben gekocht voor onzelf, dese keer voor mijn dochter een matras besteld. Het doet me goed te zien dat de service nog steeds uitmuntend is!! Het hele proces van bestellen tot leveren is tot in de puntjes geregeld! (WhatsApp contact werkt top en snel!). De hele familie slaapt inmiddels bovengemiddeld lekker! Tot de volgende keer :)

Beste Zara, Bedankt voor deze mooie beoordeling van een 10! Wat leuk om te lezen dat inmiddels het hele gezin slaapt op de 7 Comfort Optimum. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Wij zien u graag weer terug bij Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatas

Onzekerheid...

Dit komt doordat ik na 2 weken nog geen matras ontvangen heb en ook geen status update/info van droommatras krijg. Ik krijg dus wel een oproep voor deze review maar geen matras. Ondertussen vraag ik mij af of ik ben opgelicht (of niet)...

Beste Richard, Inmiddels hebben wij u kunnen traceren en persoonlijk contact gehad met u. Uw matras wordt spoedig geleverd. Uw matras de Infinity heeft een levertijd van 2 tot 3 weken. Andere matrassen hebben een levertijd tot 6 werkdagen. Dit kunt u ook terug zien op de website. De order bevestiging hoort u altijd binnen enkele minuten binnen te krijgen. Het mailadres dat u op geeft, daar komt alle communicatie op binnen. Ik wens u een hele goede nachtrust toe op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

fantastisch

Dit matras had ik 25 jaar geleden al moeten aanschaffen het ligt zo goed.

Beste Andre, Wat een groot compliment te lezen dat u dit matras al 25 jaar eerder had moeten kopen! :-) En een 10, bedankt. U heeft de Luxor S380, dit is echt een fantastisch luxe matras van 24 cm dik, lekker luxe en ligt zeer comfortabel. Nog heel veel plezier van uw aankoop van uw matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Prima matras, snelle levering

Ik heb een goed matras mogen ontvangen. Snelle levering! Grappig om te zien hoe hij geleverd wordt, in een hanteerbare rol en na 6 uur een dik matras geworden is. Goede prijs!

Beste H, Bedankt voor deze mooie beoordeling en goed te lezen dat u onze service zo goed vond en dat de levering lekker vlot is gegaan. Onze matrassen zijn zo scherp van prijs omdat wij onze eigen matrassen produceren en rechtstreeks leveren uit de fabriek zonder tussen komst van dure winkels en tussenhandel. Daar profiteert onze klant van. Goede nachtrust toegewenst op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding

Een positieve ervaring met dit. bedrijf en het geleverde product

Beste Folkert, Bedankt voor de 10! Zeer gewaardeerd. U heeft de 7 Comfort Optimum besteld en wat fijn dat u zo blij bent met uw matras en dat u onze service goed vind. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Uitstekend matras, goeie klantenservice

Ik ben uitstekend geholpen via whatsapp. Zo tot de keuze van een matras gekomen en ik heb tevens een topdeklaag aangeschaft, zodat het matras nog comfortabeler ligt. Enige kanttekening...het is wel echt een dik matras en zeker wanneer de topdeklaag er op ligt (24 + 7 cm). Dat geeft thuis nog wel discussie... Op de slaapbank is dat wel een dingetje. Mijn vrouw is niet zo groot en komt nu niet meer met de benen op de grond. Neemt niet weg dat het goeie matrassen zijn.

Beste Jos, Bedankt voor deze mooie review, een 9 bedankt! U heeft de 7 Comfort Optimum van 24 cm dik + een topdekmatras koudschuim van 7 cm dik. Dit geeft echt een heel luxe hotel gevoel bij elkaar. Fijn dat u tevreden bent en i.d.d. goed om van te voren alles goed op te meten :-). Geniet van jullie aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Top service, top matras

Voorafgaand aan mijn bestelling emailcontact gehad over de te maken keuze. Ik kreeg goed advies, mijn zoon is erg blij met zijn fijne matras.

Beste Esther, Wat leuk te lezen dat uw zoon weer lekker slaapt om zijn nieuwe matras. Hij heeft de 7 Comfort Optimum, een zeer goed, luxe matras van 24 cm dik. Met pocketveringen en koudschuim, maar ook een 3D ventilatie band dat zorgt voor extra ventilatie. Fijn dat er zo'n goed mail contact is geweest. Bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Fijne matrassen, snelle levering

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie review. U heeft een 7 Comfort Optimum en wat fijn dat u zo tevreden bent met de matrassen. Nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Een geweldig bedrijf

Hiermee laten wij weten dat we door Droommatras geweldig zijn geholpen. Onze eerste matrassen waren voor ons te zacht , dit gemaild en gelijk gebeld door hun Ze zouden voor ons andere matrassen maken ,en dat met een dag geweldig wat een service . Ze hebben wel dubbele tienen verdiend geweldig in een woord Bedankt Droommatras wie weet weer een keer terug . Fam van Diermen.

Beste Van Diermen, Wat een aardig en attent bericht en natuurlijk ontzettend bedankt voor deze 10! Ons doel is dat onze klanten weer lekker kunnen slapen :-). U heeft een Infinity met gel en een bamboe stof. Goed medium tot stevig matras met koudschuim en een gel laag als toplaag wat de bovenlaag erg aangenaam en iets zachter maakt. Het voordeel van gel is dat het niet gaat zweten omdat er koelte bolletjes in zitten. Wij wensen u en uw man nog heel veel plezier van uw nieuwe matrassen van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Matras 160/200

IK heb vandaag contact gehad met Droommatras over de ruiling van een harder matras. Geen probleem, goed opgelost en snelle service.

Beste Mirjam, Het klopt dat het eerdere matras wellicht iets zachter aan voelde dan u wenste door de gel in de toplaag in combinatie met uw gewicht. U wilde een stevig matras en daarom krijgt u nu de HR150, een matras dat geschikt is voor mensen van 100 kilo tot 150 kilo. Dit is een matras met koudschuim en heeft geen gel afdeklaag. De gel heeft dezelfde eigenschappen als NASA / Traagschuim, dit voelt aan de toplaag wat zachter aan en uw lichaam vormt zich als het ware in het matras. Dit is vooral fijn voor mensen met pijnlijke gewrichten of mensen die van een wat zachtere toplaag houden, onder deze top gel laag behoudt u wel de steun van het koudschuim. Uw wens was toch al met al een stevig matras. Fijn dat wij tot een oplossing zijn gekomen. Ons doel is uiteraard onze klanten weer een goede nachtrust te gunnen. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Super lekker matras

Na wat vergelijkingen op Google, kwam ik op Droommatras. Wat zijn wij blij, dat we eindelijk lekker slapen zonder pijn, luxe goed matras, mooie stof Bamboe. Gel ligt ook goed en niet te warm. Blij dat we het matras voor de feestdagen in huis hebben, lekker snel! Bedankt en ook de dames die ons heel geduldig hebben geholpen. Chapeau! Zie je vandaag de dag niet vaak meer.

Beste Jan, U heeft de Infinity, dit matras heeft een gel toplaag met daaronder koudschuim en pocketveringen en als hoes een bamboe tijk. Een zeer luxe matras en wij zijn blij te lezen dat u zo lekker slaapt. Dank u wel voor dit mooie compliment en ontzettend leuk te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. De gel in de toplaag zorgt voor een aangename en zachter lighouding, maar tegelijk behoudt u wel veel steun van het koudschuim en de pockets die er onder zitten. Ik wens u nog vele goede nachten toe op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

super

Beste Niels, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Een 10! Daar zijn wij erg blij mee en wat leuk dat u al meerdere matrassen bij ons heeft gekocht :-). U heeft de 7 Comfort Optimum gekocht. Een heerlijk, luxe matras van 24 cm dik met koudschuim en pocketveringen. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Een echte aanrader waar we bij een ander bedrijf 7 weken moesten wachten op een traagschuimmatras hadden we hem bij Droommatras binnen 6 dagen in huis en hij slaapt heerlijk.

Beste Angela, Wat fijn dat alles zo snel geleverd is, het klopt dat wij tot 6 werkendagen levertijd hebben, soms zelfs iets eerder. Bedankt voor deze mooie review. U heeft een NASA / traagschuim topdekmatras van 8 cm dik. Goed te lezen dat u zo lekker slaapt en dat het goed bevalt. Nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras