Goede kwaliteit en uitstekende klantenservice

Een goed matras en topper geleverd gekregen. Erg fijn dat er, telefonisch, nog even nagevraagd werd of de maten kloppen. Nadat we na 8 maanden tevreden gebruik de hoes van de topper in de droger deden kwam deze er niet te best uit. Hoewel wij er overheen gelezen hadden dat dit niet kon kwam de klantenservice snel met een goede oplossing waardoor wij binnen een week weer op onze topper kunnen liggen met een nieuwe hoes.

Beste Danny, Dank je wel voor je mooie beoordeling van een 10 :-). Je hebt een topdekmatras bij ons gekocht. Al onze tijken (hoezen) van de matrassen en toppers kun je eraf halen middels een rits om het te wassen op 60 graden. Een tijk mag nooit in de droogtrommel. Als je de tijk gewassen hebt is ons advies om de op te hangen en kastdroog weer om het matras te doen. Ik wens je nog veel plezier van je nieuwe topper en goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Nou perfect alles goed geregeld ook postnl heel vlot

Alles goed geregeld goed matras ben er blij mee. Het was er heel vlug met postnl veel eerder dan ik verwachtte 1 dag geduurd. Een pluimpje voor Droommatras. En de prijs vielt me erg mee. Ga zo door prima winkel

Hi Jan, Wat een mooie beoordeling en bedankt voor je 10! Daar zijn wij ontzettend blij mee. Een tevreden klant is voor ons het allerbelangrijkste. De reden dat wij zo scherp geprijsd zijn is omdat wij geen dure overheadkosten hebben zoals winkels met duur personeel. Alles komt direct uit de fabriek en daar profiteren onze klanten van. Ik wens je nog goede nachten op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Fantastisch bedrijf, goede service

Fantastisch bedrijf, goede service!

Hi Ella, Bedankt voor je beoordeling, daar zijn wij erg blij mee. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze goede service. Je hebt de Traagschuim/Nasa splittopper gekocht, een fijne topper van traagschuim dat door warmte vormt naar je lichaam. Een Nasa, Traagschuim topper voelt zacht aan. Slaap lekker op je nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Zeer tevreede

Hele leuke communicatie met klantenservice, hele aardig mensen, de matras die heb ok ontvangen zo mooie. Dat acht mijn droommatras, ben ik heel blij mee,

Hi Mosab, Dank je wel voor je 10, daar zijn wij heel blij mee. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en dat je zo goed geholpen bent. Je hebt de Pocketstar 300 een lekker matras dat gaat voor mensen tot een gewicht van 80 kilo en is 21 cm dik. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Levering had enige vertraging door oud en nieuw

De levering heeft enige vertraging opgelopen door oud en nieuw. Werden na mail keurig behandeld. Na paar dagen zelfs gebeld dat de matrassen voor vrijdag zouden worden geleverd. En ja hoor vandaag donderdag geleverd Zij hebben zelfs nog een presentje voor de vertraging na gezonden De matrassen gaan wij zaterdag in gebruik nemen

Beste Erik, Bedankt voor je mooie beoordeling en goed te lezen dat je tevreden bent over het hele proces. Je hebt de Pocketstar 300 een heerlijk matras van 21 cm dik, dat voelt als medium. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Matras gekocht super heel fijn matras voor een goeie prijs ligt heerlijk

Hi Martin, Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn dat je rugklachten zijn verdwenen. Goed te lezen dat je zo tevreden was over onze klantenservice. Je hebt de 7 Comfort MAXIM gekocht, dit is een matras tot 130 kilo en voelt aan als medium tot iets stevig. Dit matras geeft veel steun door de 7 zones en is 24 cm dik. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Sinds een aantal maanden slapen wij nu op een matras pocketvering 7 Comfort Optimum van Droommatras. Het enige wat ik ervan kan zeggen is, geweldig!!! Mijn onderrug klachten zijn zo goed als verdwenen dankzij de goede nachtrust die ik nu krijg. Ook mijn complimenten voor de klantenservice van Droommatras. Goed advies en fijne/ snelle hulp!

Hi Zeynep, Wat fijn dat je weer lekker slaapt op je nieuwe matras. Je hebt de 7 Comfort Optimum wat een heerlijk, luxe matras is dat veel steun geeft aan het lichaam. Dit matras voelt aan als medium. De grijze 3D band aan de zijkant zorgt voor extra ventilatie. Bedankt voor je compliment over onze klantenservice. Geniet van je aankoop. Met vriendelijk groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Super !

Goed product …super snel geleverd !

Waardeloos advies

Na advies van een mederwerkster een matras besteld. Het matras was veel te hard ik kon er niet op slapen. Ik kon er wel een topper op kopen was de rectie. Maar dat is belachelijk daar koop ik geen nieuw matras voor. Matras is retour gegaan, Maar de transport kosten waren wel voor mijn rekening. Gratis proefslapen nou dus niet want de transport kosten waren € 69,--

Beste Rob, Wij hebben met u gesproken en o.b.v. uw wensen en informatie advies gegeven, geheel vrijblijvend. U heeft gebruik gemaakt van de 100 dagen proefslapen. U had een 2-pesoonsmatras, dit is helaas geen klein pakketje waardoor er een XL transporteur moest langs komen, het bedrag is afhankelijk van de maat. Op de site staat het ook duidelijk vermeld en wij melden dit ook waar kan, daarnaast staat het ook onder het kopje "100 dagen proefslapen". Wij werken al jaren zo en nooit geen klachten. Wij leveren overigens al onze matrassen en toppers 'gratis' zowel 1-persoonsmatrassen als 2-pesrsoonsmatrassen & toppers. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Prima bedrijf

Na veel telefoneren over late levering van PostNL! Hebben ze dit voor mij perfect opgelost. Een nieuwe order aangemaakt en de volgende dag al geleverd! Dat heet pas service, zo als het hoort! Alle lof voor de medewerkers die me te woord hebben gestaan.

Beste Angel, Bedankt voor uw mooie beoordeling, wij denken altijd graag met onze klanten mee. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice en onze matrassen/topper experts. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Heerlijke topper en supersnel geleverd.

Wat jullie beloven op de site doen jullie ook. Omdat ik een afwijkende maat bestelde(lengte 220) werd er voor de zekerheid nog even contact opgenomen of de maat inderdaad klopte. Zo voorkom je wel eventuele vergissingen waar niemand vrolijk van wordt. Wij werden echter WEL vrolijk van de snelle levering van Droommatras. Niets dan lof daarom een dik verdiende 10

Snelle en goede service

Op maandagmiddag topper besteld. Een speciale lengtemaat die niet iedereen heeft. 3 werkdagen later perfect geleverd. Product ziet er goed zeer goed uit, prijs is met neder dan de helft van de gekende merken. Binnenkort weten we ook of hij goed slaapt.

Dikke 10

Ok mijn beoordeling… in 1e instantie vond ik het heel spannend om een matras online te kopen. De 100 dagen slapen met garantie heeft mij samen met de vele goede beoordelingen van Droommatras doen overtuigen! En tot op de dag van vandaag erg blij mee. Ik was huiverig zeg ik eerlijk. Je hoort van die horror verhalen. Maar bij dit bedrijf een en al lof. Altijd berijdbaar, netjes, goed advies, snel geleverd en ook slaapt het matras heerlijk. Lekker dik matras, goed stevig, niet te hard of te zacht, slaap eindelijk weer goed! Dus van mij krijgen Ze een dikke 10! En dat zeg ik niet snel.

Beste Janice, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Je hebt de Luxor S380 en de topper 9 cm dik, een perfecte combinatie om met de topper een heerlijke comfort laag in de top te creëren met daarbij de goede steun van het matras voor een optimale ondersteuning. Wat fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het juiste advies heeft bijgedragen tot een goede keuze om weer lekker te kunnen slapen. Slaap lekker op je nieuwe matras en topper van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Eindelijk pijnvrij

Geen rugpijn meer naar jaren, eindelijk pijnvrij! Enige tijd geleden een zeer goed matras aangekocht bij Droommatras en topper en ik ben ontzettend tevreden. Het hele proces was heel prettig, ik ben goed geholpen, juiste advies gekregen, het was snel en netjes geleverd. De prijs vind ik persoonlijk zeer scherp als ik het vergelijk met andere aanbieders op internet of in de winkels. Voor mij een dikke aanrader! Ik word eindelijk zonder rugpijn wakker.

Goedemiddag, Dank u wel voor dit mooie cijfer, een 10! U geeft aan goed te zijn geholpen door ons en dat u het juiste advies heeft gekregen. Goed te lezen, wij helpen onze klanten dan ook graag aan een goed matras. U heeft de Esla Vitaal 180x210, 26 cm dik besteld. Dit is een zeer hoogwaardig matras door de verschillende lagen zoals pocketveringen, koudschuim lagen en gel. Deze combinatie van gel zorgt voor een optimale drukverdeling, terwijl de koudschuim lagen en de pocketveringen het lichaam juist zeer goed ondersteunt. De stof voelt heerlijk zacht aan uw lichaam, dit alles zorgt ervoor dat u zonder pijn weer heerlijk kunt slapen. Wij wensen u een goede nachtrust op uw nieuwe Esla matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Matras is süper...

+ Het is zacht + Tevreden met het matras - retourkosten en omruilkosten dat staat niet duidelijk op website. Als je gaat omruilen/ retouren moet je extra kosten. Retourkosten is 35 euro en omruilkosten is 30 euro. Als u het gaat kopen denk goed na erover. Goed meten en goed nadenken.

Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Wij geven op de site aan dat zelf goed meten echt heel belangrijk is omdat wij toch helaas regelmatig zien dat dit mis gaat. Om die reden geven wij dit nogmaals aan op de orderbevestiging en bellen wij de afwijkende maten (zoals bij u) na om nogmaals te vragen of u goed heeft gemeten. U heeft besteld de Luna kindermatras van 70x190 dat u helaas zelf verkeerd heeft opgemeten. U wilde een grotere maat en deze was duurder. Dit verschil heeft u bijbetaald. Wij leveren al onze matrassen en toppers 'gratis'. Echter bij een omruiling omdat u zelf verkeerd gemeten heeft en de transporteur nogmaals een 2e keer moet komen, zijn deze kosten voor de klant. U gaf aan dat door niet volledig de Nederlandse taal te beheersen u dit over het hoofd heeft gezien. Dat vinden wij natuurlijk spijtig. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Eerder een matras gekocht nu een topper ze zijn prima van kwaliteit ...super blij mee

Beste Alex, Bedankt voor je 10! :-) Goed te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe topper, je hebt de koudschuim topper gekocht, deze voelt medium tot zacht, het zit er echt tussenin. Eerder heb je bij ons matras Luxor S380 aangeschaft, deze voelt aan als medium tot ietwat stevig en in combinatie met deze koudschuim topper van 9 cm creëer je echt een hotel gevoel. Veel plezier van je nieuwe topper van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Valt tegen

Ik had gedacht dat de topper harder zal zijn, jammer maar helaas

Beste Coby, Bedankt voor uw beoordeling, wat jammer te lezen dat u liever een harde topper had gewild. U heeft nu de Tencel Traagschuim NASA van 11 cm aangeschaft en dit is juist een hele zachte topper. Nasa/Traagschuim heeft als eigenschap dat deze vormt naar het lichaam zodra het warm wordt. Vaak wordt traagschuim/Nasa gekozen door mensen met medische klachten om hun gewrichten te ontzien of door mensen die juist lekker zacht willen slapen. Het is wel belangrijk dat bij de aanschaf van elke topper het matras waar het op komt te liggen medium tot stevig is en niet in zakt. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Niet wat ik had verwacht

Topper ligt goed maar is wel zacht zodat t hoeslaken er wat rommelig op zit, ik had de topper strakker verwacht, en hij is heel warm Had toch beter voor ander materiaal (koudschuim)kunnen gaan.

Beste Riet, Dank u voor uw beoordeling, het klopt wat u schrijft, de NASA/Traagschuim welke u heeft besteld is een zachte topper en vormt naar het lichaam zodra het warm wordt. Dat is dan ook de eigenschap van Nasa/Traagschuim. Koudschuim voelt medium tot iets zachter en vormt niet naar warmte. Er zitten grote verschillen tussen deze twee toppers. Bij de foto van de toppers op de site staat of het zacht of medium is. Wat jammer dat u de verkeerde keuze heeft gemaakt o.b.v. uw wensen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldig, slaap weer als een kanon

Het ligt heerlijk,wordt gewoon weer rustig in bed,met gevolg goed slapen,top topper.

Beste Mary, Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee. U heeft de Tencel 11 cm Traagschuim/Nasa topper aangeschaft, dit is een heerlijke zachte, extra dikke topper van een zeer prettige Tencel stof. Deze Nasa/Traagschuim topper voelt lekker zacht aan en is zeer geschikt voor mensen die zacht willen slapen of voor diegene die hun gewrichten willen ontzien. Bij een topper is het altijd belangrijk dat het matras wat er onder ligt medium tot stevig is en niet doorzakt. Een topper zorgt voor extra comfort in de bovenlaag, de steun moet altijd uit het matras komen. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Kwalitatief goede producten en een uitzonderlijk prettige en klantgerichte dienstverlening

Een aantal maanden geleden naar volle tevredenheid het traagschuim NASA Bamboo matras gekocht. Een fantastisch goed liggend, mooi en kwalitatief goed matras overigens. Wat mij opviel, is de buitengewoon goede service vanaf het moment van bestelling tot de aflevering. Je wordt een aantal keer gebeld en gemaild om je te informeren over je bestelling en aflevering. Gisterenavond mijn tweede matras bij Droommatras besteld. Dit na zaterdagavond laat naar hen een appje gestuurd te hebben voor deskundig advies over een aantal matrassen. Eigenlijk in de veronderstelling dat ik dan maandag of later deze week wel een bericht terug zou krijgen. Laat in de avond kreeg ik al een uitgebreid deskundig appje terug. Zondagavond wederom via de app zeer prettig contact met Droommatras gehad. Bijzonder dat zij zelfs in het weekend bereikbaar zijn en je uitgebreid deskundig informeren. Zelden zo'n klantgerichte instelling van een bedrijf meegemaakt. Een groot compliment is op zijn plaats ! Hoop dat het gisterenavond bestelde Esla vitaal matras net zo aan de verwachtingen voldoet als het Nasa Bamboo matras. Met oprechte dank voor jullie uitzonderlijke dienstverlening. Peter uit Steenbergen NB

Beste Peter, Bedankt voor de ontzettende mooie beoordeling, als bedrijf is dit altijd weer een groot compliment! Eerder heb je de Nasa Bamboe matras met micro pocketveren aangeschaft, dit is een heerlijk matras van 24 cm dik waar in de bovenlaag ook Nasa/Traagschuim in zit. Dit is in de toplaag comfortabel en wat zachter, maar met steun van in de kern dat dan weer als medium aanvoelt met 7 zones dat steun geeft op de juiste plekken van het lichaam. Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent, dat je nog een matras besteld hebt. De Esla Vitaal. Een zeer luxe matras van top kwaliteit met een zeer zachte hoogwaardige stof met een gel laag, het matras bestaat uit meerdere lagen met een unieke opbouw om weer heerlijk fris op te staan in de ochtend. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij doen er dan ook alles aan om onze klanten tevreden te stellen en hopen dat zo veel mogelijk mensen weer lekker slapen op een matras van Droommatras ;-). Slaap nog lekker op je nieuwe matrassen en nogmaals ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Heerlijk matras, goede prijs, snelle levering, goed telefonisch advies.

Hi Jeanette, Bedankt voor je mooie beoordeling en wat goed te lezen dat je matras zo goed bevalt, daar zijn wij blij mee. Wij hebben je graag geholpen met het juiste advies. Geniet van je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Goede levering

Super topmatras geen rugklachten bij het opstaan meer zeer tevreden

Bedankt voor je mooie beoordeling. Je hebt de koudschuim topper van 9 cm, een fijne wat dikkere topper dat zorgt voor extra comfort bovenop je huidige matras. Koudschuim gaat niet zweten omdat het zeer goed ventileert. Wat fijn te lezen dat je rugklachten voorbij zijn door je nieuwe topper van Droommatras en dat de levering goed is gegaan. Wij wensen je fijne nachtrust toe,. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Slaap een stuk beter!

Heerlijk dik matras waarna ik echt weer een goede nachtrust heb.

Hi Diede, Dank je voor je mooie 9! Leuk. Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je weer lekker kunt slapen. Je hebt de koudschuim Tencel Deluxe topper van 11 cm dik, dit is een heerlijke comfortabele luxe extra dikke topper. Deze voelt aan als medium tot iets zacht. Ik wens je nog goede nachten toe. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Wat een verademing

Dit is mijn 3e matras en eindelijk slaap ik weer lekker! Ik heb geen rugpijn meer en met de topper erop voelt het zo luxe. Ik ben goed geholpen en ik kreeg eerlijk advies. Ik had niet het idee dat ze mij het duurste matras wilden verkopen, maar gewoon wat bij mijn wensen paste. Levering was snel. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden :-)

Hi Karin, Wat een mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Je hebt de Luxor S380 met de Nasa topper van 8 cm, een heerlijke combinatie waarbij je de steun van het matras duidelijk voelt in het lichaam en waarbij het in de toplaag aangenaam aanvoelt door Nasa. Ik kan mij voorstellen dat het luxe aanvoelt, het geeft echt een hotel gevoel. Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijk groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geen nasa traagschuim

Gewichtloos slapen op een nasa topper die zich aan uw lichaam aanpast wordt beloofd. Niets is minder waar. Geen drukverlagend zachte topper maar gewone schuimlaag. Kortom waardeloos product.

Beste Marita, U heeft gekozen voor een Nasa topper waar wij er inmiddels duizenden van verkocht hebben en nooit zo'n dergelijke klacht ontvangen. Het blijft persoonlijk natuurlijk, echter een Nasa topper is zacht en vormt naar het lichaam zodat de vaak pijnlijke drukpunten van het lichaam ontlast worden. De topper dient als een extra comfort laag boven op het matras. Het is wel belangrijk dat het matras dat er onder ligt nog goed is, stel dat het matras een kuil heeft of verouderd is, dan heeft geen enkele topper effect. Wellicht had een koudschuim topper beter voor u geweest. U mag ons altijd bellen voor advies, wij zijn 7 dagen per week open op de whatsapp en 5 dagen telefonisch tijdens kantooruren. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras