Heerlijk matras

Goed matras, niet duur en snel geleverd. Super bedankt voor jullie hulp binnendienst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goed matras voor een betaalbare prijs

Vriendelijke en erg behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed matras!

Vriendelijke klantenservice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijke klantenservice. Helemaal blij met het nieuwe matras

Misschien is het mogelijk om een track en tracé code te verstrekken wanneer het matras verstuurd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en vriendelijke dienstverlening. in mijn geval zijn er geen verbeterpunten nodig, de hoes was beschadigd en er is gelijk een nieuwe hoes gemaakt en ook door de medewerkers bevestigd, daarvoor mijn dank Mevr. Tertoole - Spijkenisse

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer fijne klantenservice.. Jennifer van Droomlijn doet echt alles voor je om je goed te willen helpen... Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen... Matras is inmiddels binnen en ik slaap sinds enige nachten heerlijk....Verder alles tegen scherpe prijzen!

Toon het telefoonnummer direct op de homepage van Droomlijn zodra iemand de website bezoekt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering zoals beloofd was, erg netjes geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering goede service en de matrassen slapen heerlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk super. Jennifer super.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super tevreden! We slapen heerlijk, goeie kwaliteit en heel betaalbaar. De volgende dag geleverd, dus lekker snel. Ik had best wel veel vragen, de klantenservice heeft mij heel goed geholpen en nam echt de tijd voor me. De site vind ik trouwens ook heel mooi en duidelijk. Ja, ik adviseer iedereen hier te kopen.

Over Droomlijn B.V.

Filter op Taal