Uitstekende helpdesk >>!!

Heb 2 keer contact gehad met de helpdesk, complimenten aan die dames super vriendelijk

Hi Marco, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee en goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze helpdesk. Wij zijn staan 7 dagen per week voor onze klanten klaar van 9.00 tot 21.00 uur per whatsapp of telefonisch tijdens kantooruren. Je hebt de Luxor S380 gekocht en wij wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenserivice Droommatras

Ik heb een antiek bed met een nogal moeilijke maat voor een matras, 100bij 1,90.Bij droommatras heb ik de juiste maat gevonden.De levering was prima,en ik moet zeggen het matras ligt heerlijk!Ik slaap er goed op.De prijs was ook naar wens .Daarom geef ik 5 sterren!

Beste Heijermans, Wat goed te lezen dat u zo lekker slaapt op uw 7 Comfort Optimum, wij kunnen bijna alle maten leveren. Dit omdat wij zelf een eigen productielijn hebben en dus produceren. Er is veel mogelijk bij ons. Wij hebben geen dure winkels en leveren direct vanuit de fabriek. Daarom kunnen wij zo scherp aanbieden. Slaap lekker op uw matras en fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Bedankt voor de 10 :-) Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de product en de service. Zal zeker anderen aanbevelen!

Beste Arif, Een 10! Ontzettend bedankt en wat fijn te lezen dat je zo lekker slaapt op je nieuwe matras. Je hebt de 7 Comfort Optimum, deze voelt aan als medium en gaat tot 100 kilo. Geniet ervan en nog veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

So far so good mattress

The mattress does the job, I am not an expert but it seems ok, I don´t know how it will be over time the materials looks ok. There is one thing to take into account if you live in an apartment. The delivery, most likely, will take place on the ground floor of the apartment block, It is something I have discussed with sales and they explained to me why do not deliver at the door. They have good reasons not to do it in that way but maybe not everybody might not be so understanding. I highly recommend getting in contact with sales/transport to discuss the delivery beforehand. The mattress is quite solid and big, in my case, it did not fit into the lift and for one person like me, is almost impossible to bring it upstairs alone.

Droommatras is top!

Van kiyoh kreeg ik een mail om Droommatras te beoordelen. Dit doe ik graag, want ik heb een fantastisch matras., lekker stevig maar niet hard. De stof is ook mooi en zacht. Goed betaalbaar en ik slaap heerlijk Sinds dag één geen pijn in mijn heupen meer. Ik ben fantastisch geholpen waarvoor ik erg dankbaar ben! Op mijn leeftijd was het een stap om online te bestellen. Maar door het persoonlijke contact i.p.v. een robot online alsmede ook telefonisch contact met veel geduld, heeft mij doen overtuigen. Deze service zie je vandaag de dag niet vaak meer en dat in combinatie met de zeer aantrekkelijke prijs. Droommatras heb ik inmiddels aangeraden bij mijn vrienden en familie. Hartelijke groet, Janine

Perfecte service en heerlijk matras

Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld. De dame van Droommatras was heel attent en kon mijn bestelling veranderen naar de juiste maat. Het bedrag wat ik teveel had betaald werd ook direct teruggestort doordat ik een iets kleinere maat nodig had. En nu ik hem binnen heb ben ik nog meer tevreden. Ik moest even een paar dagen wennen aan het matras, maar nu slaap ik als een koning. Bedankt, ik kan er voorlopig weer jaren tegenaan!!!

Wat een geweldige bedrijf en karin jij bent 'n toppertje, helpt me vriendelijk met advies zelfs laat op de avond en komt je woord na,. de matrassen kwamen snel en waren zeer goed verpakt, ze slapen zalige en m'n schouder pijn is bijna weg, ik wordt eindelijk uitgerust wakker, Ik kan iedereen een Droommatras aanbevelen een top kwaliteit matras voor een zeer nette prijs

Beste Zeewolde, Bedankt voor deze mooie beoordeling en compliment :-) een 10! daar zijn wij heel erg blij mee. Goed te lezen dat de levering erg snel was. U heeft een Luxor S380 matrsa, dit matras is erg luxe met 24 cm dik, pocketveringen en koudschuim. Een heerlijk goed matras, dat aanvoelt als medium tot ietsje stevig. Een lekker matras om goed uitgerust op wakker te worden. Geniet van uw aankoop en slaap lekker. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Mooi matras

Helaas na een week slapen nog niet echt onze draai gevonden op het nieuwe matras eerste week slapen met pijn in de rug en spierpijn wakker geworden. Het matras is best hard en wij moeten er erg aan wennen. Voor diegene die van een hard matras houd is het echt een aanrader want hij ziet er wel supermooi uit ook de dikte van de matras is perfect 24 cm.

Hi Renate, Bedankt voor je beoordeling en wat fijn te lezen dat dit matras de Luxor S380 een aanrader vind. Slaap lekker op jullie nieuw matras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Na zeer goed advies, sta ik smorgens sinds langet tijd weer uitgerust en fris op.

Via vriendin in kontakt gekomen met Droommatras. Na uitvoerig en kundig advies kwamen er binnen 1 week twee prachtige matrassen. Sindsdien word ik in de ochtend uitgerust wakker zonder lage rugpijn, waar ik al tijden last van had gedurende de gehele dag. Heb er spijt van dat ik niet eerder gekozen heb voor een nieuw matras van Droommatras.

Beste Marianne, Bedankt voor deze mooie beoordeling van een 10! Jullie hebben gekozen voor de 7 Comfort Optimum en de HR150 (gaat tot 150 kilo) Beiden zien er hetzelfde uit, maar in de kern zit het grote verschil. Deze wordt vaak als set verkocht als de ene persoon minder weegt dan de partner. Goed te lezen dat je geen rugpijn meer hebt. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Zéér tevreden

Vóór het eerst een 180/200 matras, en het bevalt mij zéér goed! Ook de ondersteuning. Precies zoals aangegeven op de tekening! Ik was best wat zenuwachtig, of het matras niet te hard of te zacht zou zijn. Dit kun je online niet eerst uitproberen. Maar boven verwachting zéér tevreden. De reviews die ik las zijn héél betrouwbaar en positief, en ná véél wikken en wegen(zoeken), besloten om het matras óók te bestellen. Hij kon bijna niet door mijn trapsgat, haha...maar samen met een sterke schoonzoon konden we dat klusje makkelijk klaren! Al met al een super fijn matras, voor een mooi prijsje. @Dank jullie wel Lind@

Hi Linda, Bedankt voor je mooie beoordeling en wat goed te lezen dat je zo lekker slaapt op je nieuwe matras van Droommatras. Je hebt de Luxor S380, een heerlijk luxe en comfortabel matras dat veel steun geeft. Wij produceren zelf onze eigen matrassen, wij hebben geen dure winkels waarvan het personeel betaald moet worden of de dure panden. Verder kopen wij niet ergens in, dus wij hebben geen last van tussenhandel, dit is de reden dat wij zo goedkoop en scherp onze matassen kunnen aanbieden. Leuk te lezen dat je zo tevreden bent :-). Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

heel goed

goede levering fijne service goede producten

Beste Roosje, Bedankt voor je mooie beoordeling. Je hebt de 7 Comfort Optimum, een medium luxe en dik matras van 24 cm. Door de 7 zones in de pocketveringen geeft dit matras een goede ondersteuning aan het lichaam. Wij zijn blij te lezen dat je onze service zo goed vind en onze snelle levering. Veel plezier met je matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Goede service!

Netjes geholpen en proberen goed mee te denken. Erg tevreden en balen nu in het vakantie park dat we niet thuis kunnen slapen....

Hi Rob, Straks weer lekker thuis slapen op het nieuwe matras :-), je hebt de HR150 Premium. Dit is een lekker dik matras van 24 cm en geeft ontzettend veel steun en ligt zeer comfortabel. Goed te lezen dat je dit ook zo ervaart. Geniet nog van je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Service goed, snelle levering

Bestelling kwam snel binnen

Beste Goes, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles snel en vlot verlopen is en dat u onze service als prettig heeft ervaren. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Vriendelijk, snel en goede producten

Ik heb een matras en kussen besteld. Alles netjes op tijd geleverd en dat is knap in deze tijd. Matras slaapt heerlijk en het kussen wat ik erbij heb besteld, daar wil ik niet meer vanaf komen :-) Dank je wel Karin voor de extra uitleg op mijn vragen.

Beste John, Een 10! Bedankt. U heeft een Luxor S380 gekocht, een erg luxe matras van 24 cm dik, dat veel comfort aan het lichaam geeft en medium aan voelt. Tevens heeft u de Simba de luxe kussen gevuld met holle vezels. Slaap lekker op uw nieuwe kussen en matras van Droommatras. Bedankt voor uw compliment en natuurlijk heel graag gedaan. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Zeer netjes geholpen... Geeft vertrouwen in de zaak

Mijn zoektocht was snel gevonden bij droommatras.nl goede prijzen en zeer netjes geholpen. Zoekt u een matras dan ben u hier op het juiste adres. Topzaak!

Beste Mathieu, Wat fijn dat u ons zo snel heeft gevonden op internet en dat u zo goed bent geholpen. U heeft de Pocket 320, een goed matras met een gratis kussen. Een leuke aanbieding. Heel veel plezier van uw aankoop en bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Een goed matras voor een nette prijs, waar je in 1 week al op kan liggen door de snelle productie en levering.

Beste Addy, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Het voordeel is dat wij onze eigen matrassen produceren, daarom zijn wij nooit afhankelijk van andere partijen en kunnen wij snel leveren tegen een zeer scherpe prijs. U heeft de Luxor S380, een dik matras van 24 cm met pocketveringen en koudschuim. Een heerlijk en goed matras. Voelt aan als goed medium. Geniet er van! Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Snelle levering en Toppie topmatras, licht geweldig!

Beste Bep, Bedankt voor uw mooie review. U heeft een koudschuim topdekmatras van 9 cm dik. Dit creëert echt een hotelgevoel. Een topdekmatras boven op uw eigen matras, maakt het heel erg luxe. Veel plezier van uw aankoop bij Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Supersnel, goede kwaliteit, fijne service!!

Wij hebben de matras binnen drie dagen ontvangen in deze drukke tijden. Prima Service van de klantenservice (Karin). De matras slaapt heerlijk vanaf de eerste nacht. Droommatras is dus vijf sterren waard! Benno

Beste Benno, Een 10! Super aardig. U heeft de 7 Comfort Optimum, een heerlijk luxe matras dat zeer comfortabel ligt en aan voelt als medium. Dit matras is 24 dik. Geniet nog van uw matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Vlotte levering, netjes verpakt en afgeleverd conform de omschrijving. Dit alles zoals afgesproken. Gunstige prijs! Geweldige matras. Geen rugpijn meer. In een woord: TOP.

Beste John, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij leveren zeer snel naar België en fijn dat alles vlot verlopen is. U heeft de 7 Comfort Optimum van 24 cm dik en erg luxe en voelt aan als medium tot ietwat stevig. Veel plezier nog van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Geweldig, war een verademing

Na vorige keer een matras te hebben gekocht voor onzelf, dese keer voor mijn dochter een matras besteld. Het doet me goed te zien dat de service nog steeds uitmuntend is!! Het hele proces van bestellen tot leveren is tot in de puntjes geregeld! (WhatsApp contact werkt top en snel!). De hele familie slaapt inmiddels bovengemiddeld lekker! Tot de volgende keer :)

Beste Zara, Bedankt voor deze mooie beoordeling van een 10! Wat leuk om te lezen dat inmiddels het hele gezin slaapt op de 7 Comfort Optimum. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Wij zien u graag weer terug bij Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatas

Onzekerheid...

Dit komt doordat ik na 2 weken nog geen matras ontvangen heb en ook geen status update/info van droommatras krijg. Ik krijg dus wel een oproep voor deze review maar geen matras. Ondertussen vraag ik mij af of ik ben opgelicht (of niet)...

Beste Richard, Inmiddels hebben wij u kunnen traceren en persoonlijk contact gehad met u. Uw matras wordt spoedig geleverd. Uw matras de Infinity heeft een levertijd van 2 tot 3 weken. Andere matrassen hebben een levertijd tot 6 werkdagen. Dit kunt u ook terug zien op de website. De order bevestiging hoort u altijd binnen enkele minuten binnen te krijgen. Het mailadres dat u op geeft, daar komt alle communicatie op binnen. Ik wens u een hele goede nachtrust toe op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

fantastisch

Dit matras had ik 25 jaar geleden al moeten aanschaffen het ligt zo goed.

Beste Andre, Wat een groot compliment te lezen dat u dit matras al 25 jaar eerder had moeten kopen! :-) En een 10, bedankt. U heeft de Luxor S380, dit is echt een fantastisch luxe matras van 24 cm dik, lekker luxe en ligt zeer comfortabel. Nog heel veel plezier van uw aankoop van uw matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Prima matras, snelle levering

Ik heb een goed matras mogen ontvangen. Snelle levering! Grappig om te zien hoe hij geleverd wordt, in een hanteerbare rol en na 6 uur een dik matras geworden is. Goede prijs!

Beste H, Bedankt voor deze mooie beoordeling en goed te lezen dat u onze service zo goed vond en dat de levering lekker vlot is gegaan. Onze matrassen zijn zo scherp van prijs omdat wij onze eigen matrassen produceren en rechtstreeks leveren uit de fabriek zonder tussen komst van dure winkels en tussenhandel. Daar profiteert onze klant van. Goede nachtrust toegewenst op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding

Een positieve ervaring met dit. bedrijf en het geleverde product

Beste Folkert, Bedankt voor de 10! Zeer gewaardeerd. U heeft de 7 Comfort Optimum besteld en wat fijn dat u zo blij bent met uw matras en dat u onze service goed vind. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Uitstekend matras, goeie klantenservice

Ik ben uitstekend geholpen via whatsapp. Zo tot de keuze van een matras gekomen en ik heb tevens een topdeklaag aangeschaft, zodat het matras nog comfortabeler ligt. Enige kanttekening...het is wel echt een dik matras en zeker wanneer de topdeklaag er op ligt (24 + 7 cm). Dat geeft thuis nog wel discussie... Op de slaapbank is dat wel een dingetje. Mijn vrouw is niet zo groot en komt nu niet meer met de benen op de grond. Neemt niet weg dat het goeie matrassen zijn.

Beste Jos, Bedankt voor deze mooie review, een 9 bedankt! U heeft de 7 Comfort Optimum van 24 cm dik + een topdekmatras koudschuim van 7 cm dik. Dit geeft echt een heel luxe hotel gevoel bij elkaar. Fijn dat u tevreden bent en i.d.d. goed om van te voren alles goed op te meten :-). Geniet van jullie aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras