Supermatras

goede service snelle levering. Een weer zeer goed slapen op het matras.

zeer goed

zeer tevreden met mijn aankop. thank you.

Beste Mihaela, Een 10! Ontzettend bedankt. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Netjes geregeld

goede communicatie en snel geleverd

Beste Sylivia, Bedankt voor deze beoordeling en goed te lezen dat alles vlot geleverd is en dat u erg tevreden bent over onze communicatie. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Snelle levering perfecte informatie

Goede online uitleg bij keuze. Perfect op de hoogte gehouden van voortgang levering. Snel geleverd

Hi Marcel, Wat een mooie beoordeling en heel goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij vinden een snelle levering erg belangrijk om onze klanten weer snel en lekker te laten slapen. Goed te lezen dat alles vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Een droom die verwezenlijkt is.

Vanaf eerste tel. contact tot voorlopig laatste contact, ( voorlopig omdat ik hier zeker weer een order ga plaatsen ) ben ik in mijn geval door Jennifer voor 100 % geholpen. ik had best ( heel ) veel vragen maar geen vraag was haar teveel en vervolgens werd geleverd volgens afspraak. Jennifer nogmaals dank. Mensen moesten eens wat meer gebruik hiervan gebruik maken om ook complimentjes te maken en niet alleen wanneer er eens iets misgaat. wij zijn allemaal mensen. Math

Beste Math, Wat een ontzettend aardig en attente review! Wij zijn erg blij met deze 10. Het is heel graag gedaan om al uw vragen te beantwoorden. Wij helpen onze klanten graag omdat ons doel is, iedereen weer lekker te laten slapen en goed uitgerust wakker te laten worden. Heel fijn om te lezen dat u zo lekker slaapt op uw nieuwe matras van Droommatras. Ik wens u nog een goede nachtrust toe en als u zo ver bent, dan help ik u nog graag met uw nieuwe bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Weer uitgerust wakker worden

Ik heb geen pijn meer in mijn rug en nek. Slaap heerlijk en wordt uitgerust wakker.

Beste Kalinka, Goed te lezen dat u geen pijn meer heeft in uw nek en rug! Uitgerust wakker is zo ontzettend belangrijk en daarom hartstikke fijn dat u weer lekker slaapt op een matras van Droommatras. Met vriendelijk groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Super matras!

op de gok online besteld Tot nu toe een zeer fijne matras!! Het geld echt WAARD 500 euro betaald maar slapen als een roosje

Hi Natasja, Wat leuk om te lezen en fijn dat je weer heerlijk slaapt op een matras van Droommatras. Je hebt nu een luxe matras voor een scherpe prijs, dit komt omdat wij geen dure huren hebben van winkels en duur personeel. Dit zie je terug in onze lage prijzen waar de klant weer mooi van profiteert. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

9 cm dik koudschuim topdekmatras gekocht. Voldoet voor ons niet aan de verwachting. Waarbij ik niet zeg dat het aan het topdekmatras zelf ligt. Kan uiteraard aan vanalles liggen. Ik heb vervolgens via de app contact opgenomen. De 100-dagen geldterug regeling geldt niet voor topdekmatrassen. Dat had ik natuurlijk vantevoren na moeten vragen. Desondanks werd ik na mijn berichtje direct gebeld door Jennifer. Iemand van kwaliteitsbewaking is vervolgens bij ons komen kijken. Daarna heeft jennifer weer contact met mij opgenomen en is het euvel opgelost. Nu gaan we met haar op zoek naar een passend matras. Deze bestellen we vol vertrouwen weer bij Droommatras Service is wat ons betreft dus een dikke 10!

Beste Mariek, Dank u wel voor deze mooie beoordeling en wat een mooie compliment dat u onze service zo goed vind! Wij waarderen iedere review zodat we samen met onze klanten kunnen kijken, welk matras of topdek het beste bij hen past. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

goed matras

goed matras

Goede service en snelle levering

De website is duidelijk. Staat goede en duidelijke informatie over de producten op de website. Nadat de bestelling was geplaatst netjes gebeld door de klantenservice dat het matras werd aangeboden bij de vervoerder. Kon iets langer duren ivm drukte. 2 dagen later matras ontvangen en wat ligt deze heerlijk! Geen spijt van en ik slaap goed op het matras en word zonder rugpijn wakker. Top!

Beste Marian, Wat goed te lezen dat u weer wakker wordt zonder rugpijn! We zijn blij te zijn lezen dat u onze website zo duidelijk vind en dat u genoeg informatie kunt terug vinden over onze matrassen. Veel plezier van uw aankoop en een goede nachtrust. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Prettige medewerkers die luisteren en men zoekt samen een oplossing . Daarnaast reageren ze snel en ook de levering laat niet lang op zich wachten .

Beste Riekie, Bedankt voor deze mooie beoordeling van een 10! Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Kwam niet op tijd

Moest heel lang wachten post .nl had maar 1 matras geven en zou er twee krijgen dus heel lang op de andere gewacht

Beste Petra, Het klopt dat u wat langer heeft moeten wachten. Op dit moment zijn er landelijk veel meer online bestellingen bij alle bedrijven in heel Nederland, waardoor alle vervoerders het drukker hebben dan normaal. In uw geval klopt dat. Wij hebben veel contact met elkaar om het zo snel mogelijk te regelen voor u. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Voldoet aan de verwachtingen.

Snel geleverd en super tevreden.

Beste Els, Een 10, bedankt! Leuk. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe matras en dat de levering snel was. Wij als Droommatras doen er dan ook alles aan om onze klanten weer snel en lekker te slapen op hun nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Service super goed

Beste Ali, Bedankt voor je mooie beoordeling. Een tevreden klant vinden wij heel belangrijk bij Droommatras en helpen altijd waar wij kunnen. Leuk dat je deze beoordeling hebt gegeven aan ons. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Top top matras

Goede kwaliteit Het zakt niet weg tijdens het opstaan je kan hierdoor makkelijk opstaan

Beste Niko, Gezond en uitgerust kunnen opstaan is heel belangrijk. Fijn te lezen dat uw nieuwe matras zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldig matras voor een zeer scherpe prijs

Het matras werd heel snel geleverd. En de kwaliteit is erg goed. Ben er heel tevreden mee.

Beste Maarten, Wat leuk dat je deze review hebt geplaatst en dat je nieuwe matras van Droommatras zo goed bevalt en dat het matras snel geleverd is. Nog veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goede service en communicatie

zeer tevreden over het matras, de service en vriendelijkheid

Beste Ype, Wat leuk en aardig dat je ons een 10 hebt gegeven! Een tevreden klant staat bij ons hoog in het vaandel en daarom heel goed om te lezen, dat je dit ook zo ervaren hebt. Ik wens je nog een goede nachtrust toe op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

uitstekende service!

Nadat mijn matras was vertraagd, kreeg ik heel gauw reaktie op mijn mail en met regelmaat een update, daarna kwam mijn matras snel en... hij bevalt uitstekend!

Hi Sylvia, Bedankt voor je 10! En natuurlijk leuk te lezen dat je onze klantenservice als heel prettig hebt ervaren. Slaap lekker op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

goede aftersale

ik ben wel vriendelijk te woord gestaan en gebeld door de klantenservice. Zij hebben het probleem met vervoerbedrijf adequat opgelost en iemand van hun eigen personeel het matras aan huis laten brengen. Omdat e.e.a. Wat langer geduurd heeft door vervoerder heb ik als extraatje 2 kussens gratis gekregen.

Beste mevrouw Van Loenen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en dan ook nog een 10! Fijn dat alles is opgelost en dat u tevreden bent. Goede nachtrust toegewenst op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Goed matras

Droommatras, ligt geweldig en lekker snel geleverd

Beste Alfons, Wij doen er als bedrijf alles aan om de matrassen snel te leveren zodat u snel lekker kunt slapen op uw nieuwe matras. Goed te lezen dat het matras zo lekker ligt. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Stevig degelijk matras

Nacht 1 even wennen aan je nieuwe matras maar na een paar nachten, heerlijk slapen

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat je weer lekker slaapt op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Ik slaap weer goed!

Deze firma geeft top service, het hele aankoop/levering proces werd begeleid. Ik heb een matras gekocht, niet zo maar 1 maar een matras dat mij weer zonder drukplekken goed laat slapen. Ik sta 's morgens uitgeslapen zonder pijn en stijfheid op. Ik ben overtuigd dat deze matrassen kunnen concurreren met topmerken en de bijbehorende prijzen uiteraard! Gewoon niet verder zoeken maar bij Droommatras vinden en dat voor een hele schappelijke prijs.

Beste Mary, Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat u weer lekker kunt slapen en goed uitgerust wakker wordt zonder pijn. Wij zien steeds vaker, dat mensen een matras bij Droommatras kopen en niet meer te veel willen betalen bij vaak te duren andere merken, die vaak minder van kwaliteit en dikte zijn. Ik wens u nog een goede nachtrust toe op uw nieuwe matras. Met vriendelijk groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Super matrassen!

Een paar weken geleden een 180x200 gekocht bij droommatras. Nog geen dag spijt van gehad. Heb dit bedrijf mijn ouders aangeraden en ook hun zijn zeer tevreden! Nu dus ook een 140x200 matras voor mijn zoon besteld. Ik ga er vanuit dat deze ook weer goed zal zijn.

Beste Marvin, Wat leuk om te lezen dat je je ouders hebt aangeraden aan ons en dat je zoon inmiddels ook lekker slaapt op een matras van Droommatras. Wij wensen jullie allen nog een goede nachtrust toe. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Alles verloopt zoals je gedroomd had.

DHL bezorging stelt de bezorgtijd erg ruim in: van 08.00 - 16.00 u; da's géén aanbeveling!

Beste Haren, Bedankt voor deze goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

geweldig

we hebben nog nooit zo lekker geslapen en geen last meer van de rug

Beste Arnolda, Leuk om te lezen dat jullie nog nooit ze lekker hebben geslapen, mooi compliment. Bedankt voor deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras