Geen rugklachten meer: ESLA matras

Nu enige tijd geslapen op een Esla matras en geen rugklachten meer. Niet verwacht dus daar zo blij mee. Goede, correcte en echt prettige klantenservice. Bezorging van de matrassen liep ook goed. Vriendelijke bezorger met vooraf duidelijk wanneer de matrassen geleverd werden De persoonlijke aandacht en prettige afhandeling en een kwalitatief matras. TOP

Top product! Top service!

Super goed geadviseerd door de klantenservice met mijn wensen (split + katoen) Beste aankoop ooit! Slaap weer als een roosje op mijn topper! Nogmaals bedankt voor alle zorg dames!

All seasons dekbek is meer een winterdekbed en kan niet retour

Ik heb online een dekbed besteld die geschikt zou zijn voor alle seizoenen. Ik heb het dekbed uit de verpakking gehaald en voelde al gelijk dat deze wel heel dik en zwaar was. Helaas mag hij niet meer retour omdat het een hygiëne product is, maar je moet toch kunnen voelen hoe een dekbed voelt? Het Emma all season dekbed is geen dekbed die geschikt is voor de zomer. Dit is echt een dik dekbed die geschikt is voor de winter. Ik zou niemand aanraden om hier te kopen. Je kunt het product dus niet zien/voelen, want dan mag het gelijk niet meer retour. Waardeloze service. Je kunt een dekbed beter in een winkel kopen.

Beste Kim, Spijtig te lezen dat u het dekbed terug wilde sturen, echter kan een eenmaal geopend dekbed of kussen niet meer terug omdat het een hygiëne product is. Dit staat ook duidelijk vermeld op onze site. Alleen op matrassen en topdekmatrassen kunt u 100 dagen proefslapen, hiervoor gelden andere regels. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Goed topdekmatras en matras

Zeer tevreden over mijn 7 Comfort Maxim met 9 cm koudschuim topdekmatras. We slapen er heerlijk op. De ervaringen zijn goed met Droommatras en de het matras en de topper beiden zeer luxe afgewerkt, goed dik, royale beleving. Levering volgende dag.

Geweldige service

Maandag een 180x200 topper bestelt, dinsdag geleverd. Matras nu uitgelegd en vanavond lekker slapen. Top service.

Heerlijk matras!

Ik heb voor een lekker hard matras gekozen ivm met rugklachten en ben erg tevreden! Ook levering was perfect!

TOP matrassen van Droommatras: Esla matras

Na jaren lang gelegen te hebben op verschillende dure merk matrassen, nu eindelijk geen rugklachten meer. Op gehoopt en gelukkig ook waar gemaakt. Blij met het Esla matras.. Goede ondersteuning, ik word zelfs niet meer zwetend wakker. De klantenservice ook in 1 woord top, beleefd, meedenkend. Ik ben goed adviserend/geïnformeerd. Zelfs de leverancier was goed, vooraf duidelijke afspraken gemaakt over wanneer de matrassen zouden komen, alles in goed overleg. Uiterst vriendelijke en correcte bezorger,. Waar vind je die nog. Zie hoe belangrijk de persoonlijke benadering is! Aanrader dus!

Fantastisch!

Zeer goed geholpen door de klantenservice, snelle levering van de topper en slaap er heerlijk op! Ja, ben zeer tevreden.

Maandag4/6/24 topper hard besteld 5/6/24 1300 binnen gehad,super snel geleverd ff 6 uurtjes uitgelegd en geweldig geslapen,wel even een topper hoeslaken gehaald wel zo makkelijk maar ben er blij mee.

Fijne klantenservice!

Ik had een vraag over een topmatras die ik al eens eerder had besteld, de klantenservice was heel behulpzaam en zocht het (snel) voor mij uit. Nu (bijna) dezelfde topper in een andere maat, heel even wennen maar slaap er nu heerlijk op!

Heerlijke topper

De topper afgelopen week ontvangen We hebben sinds tijden niet zo goed geslapen Twee vrienden van ons hebben er gisteren ook gelijk op aanraden van ons een besteld

Heel blij mee.

Snel geleverd voor een redelijke prijs. Ons bed van*** naar *****. Top

Super matras, super service

Geweldig geholpen en geadviseerd door een vriendelijke dame aan de telefoon. Zeer tevreden met mijn aankopen.. super matras, super Servis dus.

Snelle levering, Scherpe prijs en zeer fijn matras

Hep spijt dat ik niet eerder me matras heb vervangen. Dankzij droommatras heb ik nu een betere dikkere matras wat echt me slaap heeft verbeterd. En dit ook nog voor een scherpe prijs. Ook vriendelijke klantenservice die me heeft geholpen met het kiezen voor de beste matras ook voor me rug. Snel geleverd.

Matras is super.

Matras is super. Info: heb niet kunnen vinden wat is het gewicht en dat die opgerold wordt geleverd.

Voldoet aan mijn verwachting

Ik heb deze matras gekozen omwille van lage rugpijn en tot op vandaag brengt de matras de verwachte verlichting.

Fantastische service en een heerlijk matras

Kan het iedereen aanraden om hier een matras te kopen. De prijs kwaliteitverhouding en de service via de app is ongeevenaard

Blij met ons topmatras Dekbedden zijn ook fijn, voor mij wat te warm. Kussens wat vulling uitgehaald !

Prima topdek matras!

Goede en snelle levering!En de splittopper ligt heerlijk!

Zeer comfortabel bedden en snelle levering

Ik slaap al 1 jaar op mijn Droommatras - nu 2e voor zoon

Ik slaap al 1 jaar heerlijk op mijn Droommatras en ben nu toe aan een 2e voor mijn zoon. De levering = 10 (volgende dag), Hulp klantenservice = 10 Kwaliteit = 10 Prijs = 10 Aanraden = JA Wij zijn zo blij, geen rugpijn meer en daar zijn wij jullie dankbaar voor! Slapen zalig, dus Droommatras raden wij iedereen aan.

Goede topper voor een prima prijs. Binnen enkele dagen in huis.

Bedankt voor je mooie beoording. Je hebt de koudschuim topdekmatras 140 x 200 x 9 cm dikte. Dit is een heerlijk luxe topper dat aanvoelt als medium tot zacht. Door het koudschuim ventileert de topper optimaal. Door deze topper bovenop je huidige matras te leggen, krijg je echt een hotel gevoel. Met vriendelijke groet, Sophie klantenservice, Droommatras

Absoluut de beste uit de test

Mijn man en ik waren aan nieuwe matrassen toe en wij hebben meerdere leveranciers een email gestuurd met onze wensen, zoals het ene matras zacht en het andere matras hard en een speciale lengte van 210 of 220 cm. Van enkele leveranciers geen enkele reactie en een aardige dame van Droommatras vroeg per email of ze ons kon bellen voor een persoonlijk advies op maat. Dat kon en ze belde gelijk terug en we hebben samen met haar de website doorlopen en ze wees ons op de producten die precies bij ons passen. De dame wees ons op een product die wij nog niet kenden en die heel goed bij ons past. Een dag later werden de matrassen geleverd in een hele speciale en compacte verpakking. Wat helemaal geweldig was, is dat de dame ons een week later een mailtje stuurde met de vraag of alles naar wens was en dat was het zeker ! Kortom, zo zou het moeten gaan, en van andere leveranciers niets meer gehoord. Inmiddels slapen we al 2 maanden op de 2 matrassen en mijn man slaapt duidelijk beter en nooit meer last van zijn rug omdat het vorige matras denk ik te zacht was.

Beste Alvine, Wat een mooie beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee. Complimenten voor onze klantenservice, dank je wel :-). Wij doen elke dag weer erg ons best om iedereen blij te maken met hun nieuwe matras of topdekmatras, daarom zijn wij scherp in prijs, leveren wij de volgende dag of zeer snel en leveren wij gratis. Je hebt 2 x de Esla Vitaal Gelfoam. Dit luxe matras uit het hoge segment is een combinatie koudschuim, gelfoam en micropocketveringen. De tijk voelt lekker zacht aan en is luxe afgewerkt. Slaap lekker op jullie matrassen van Droommatras. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Waanzinnige service

Ik bestelde een matras die ik eigenlijk snel wilde ontvangen ivm verhuizing, dat zou in eerste instantie niet lukken , maar door het meedenken en hulp van de medewerkster heb ik mijn matras op tijd ontvangen, en het mooiste is deze voldoet helemaal, ik slaap er super lekker op!! Dus ben super tevreden ook met de bijbestelde kussens!

Bedankt voor je 10! :-) Wat een mooie complimenten voor onze klantenservice. Wij denken graag mee en doen elke dag ons best om onze klanten blij te maken en te helpen om van hun pijnen af te helpen tijdens het slapen. Goed te lezen dat je matras snel en goed geleverd is en dat je tevreden bent met de matrassen en de kussens. Je heb de 7 Comfort Maxim besteld van 24 cm dik. Dit matras is geschikt voor mensen tussen de 90 en 130 kilo en voelt aan als medium tot ietsje stevig. De 7 zones zorgen voor een perfecte ondersteuning en de grijze 3D band voor extra ventilatie. Verder heb je de Simba kussens besteld. Lekker zachte volle kussens met holle vezeltjes. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Ik ben ontevreden

Ik vind dat het tijk heel slap om de topper heen zit. Ook zakt de topper enorm in waardoor ik steeds naar mn vriend toe rol en helemaal in een kuil lig. Ik ben zelf heel licht maar zelfs dan zak ik helemaal in het matras weg. Ik vind de omruil en/of retourkosten heel hoog. Daarnaast kan ik hem nog 1x omruilen voor de 100 dagen proefslapen en daarna niet meer. Dit houd mij tegen hier nog eens te bestellen.

Beste Monique, Vrij snel na levering ontvingen wij uw review. U heeft ons gemaild dat u eigenlijk heel tevreden bent met de topper, omdat uw beiden rugpijnen nu verdwenen zijn en u vindt dat de topper het zeker waard is om te houden. Wij hebben een verzoek gestuurd om uw oorspronkelijk onterechte beoordeling van 1 ster aan te passen. Helaas heeft u dit nog niet gedaan. Wij zouden het zeer waarderen als u de beoordeling alsnog zou willen aanpassen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Pascalweg 9

4104BE Culemborg