Fantastische service en een heerlijk matras

Kan het iedereen aanraden om hier een matras te kopen. De prijs kwaliteitverhouding en de service via de app is ongeevenaard

Blij met ons topmatras Dekbedden zijn ook fijn, voor mij wat te warm. Kussens wat vulling uitgehaald !

Prima topdek matras!

Goede en snelle levering!En de splittopper ligt heerlijk!

Zeer comfortabel bedden en snelle levering

Ik slaap al 1 jaar op mijn Droommatras - nu 2e voor zoon

Ik slaap al 1 jaar heerlijk op mijn Droommatras en ben nu toe aan een 2e voor mijn zoon. De levering = 10 (volgende dag), Hulp klantenservice = 10 Kwaliteit = 10 Prijs = 10 Aanraden = JA Wij zijn zo blij, geen rugpijn meer en daar zijn wij jullie dankbaar voor! Slapen zalig, dus Droommatras raden wij iedereen aan.

Goede topper voor een prima prijs. Binnen enkele dagen in huis.

Bedankt voor je mooie beoording. Je hebt de koudschuim topdekmatras 140 x 200 x 9 cm dikte. Dit is een heerlijk luxe topper dat aanvoelt als medium tot zacht. Door het koudschuim ventileert de topper optimaal. Door deze topper bovenop je huidige matras te leggen, krijg je echt een hotel gevoel. Met vriendelijke groet, Sophie klantenservice, Droommatras

Absoluut de beste uit de test

Mijn man en ik waren aan nieuwe matrassen toe en wij hebben meerdere leveranciers een email gestuurd met onze wensen, zoals het ene matras zacht en het andere matras hard en een speciale lengte van 210 of 220 cm. Van enkele leveranciers geen enkele reactie en een aardige dame van Droommatras vroeg per email of ze ons kon bellen voor een persoonlijk advies op maat. Dat kon en ze belde gelijk terug en we hebben samen met haar de website doorlopen en ze wees ons op de producten die precies bij ons passen. De dame wees ons op een product die wij nog niet kenden en die heel goed bij ons past. Een dag later werden de matrassen geleverd in een hele speciale en compacte verpakking. Wat helemaal geweldig was, is dat de dame ons een week later een mailtje stuurde met de vraag of alles naar wens was en dat was het zeker ! Kortom, zo zou het moeten gaan, en van andere leveranciers niets meer gehoord. Inmiddels slapen we al 2 maanden op de 2 matrassen en mijn man slaapt duidelijk beter en nooit meer last van zijn rug omdat het vorige matras denk ik te zacht was.

Beste Alvine, Wat een mooie beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee. Complimenten voor onze klantenservice, dank je wel :-). Wij doen elke dag weer erg ons best om iedereen blij te maken met hun nieuwe matras of topdekmatras, daarom zijn wij scherp in prijs, leveren wij de volgende dag of zeer snel en leveren wij gratis. Je hebt 2 x de Esla Vitaal Gelfoam. Dit luxe matras uit het hoge segment is een combinatie koudschuim, gelfoam en micropocketveringen. De tijk voelt lekker zacht aan en is luxe afgewerkt. Slaap lekker op jullie matrassen van Droommatras. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Waanzinnige service

Ik bestelde een matras die ik eigenlijk snel wilde ontvangen ivm verhuizing, dat zou in eerste instantie niet lukken , maar door het meedenken en hulp van de medewerkster heb ik mijn matras op tijd ontvangen, en het mooiste is deze voldoet helemaal, ik slaap er super lekker op!! Dus ben super tevreden ook met de bijbestelde kussens!

Bedankt voor je 10! :-) Wat een mooie complimenten voor onze klantenservice. Wij denken graag mee en doen elke dag ons best om onze klanten blij te maken en te helpen om van hun pijnen af te helpen tijdens het slapen. Goed te lezen dat je matras snel en goed geleverd is en dat je tevreden bent met de matrassen en de kussens. Je heb de 7 Comfort Maxim besteld van 24 cm dik. Dit matras is geschikt voor mensen tussen de 90 en 130 kilo en voelt aan als medium tot ietsje stevig. De 7 zones zorgen voor een perfecte ondersteuning en de grijze 3D band voor extra ventilatie. Verder heb je de Simba kussens besteld. Lekker zachte volle kussens met holle vezeltjes. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Ik ben ontevreden

Ik vind dat het tijk heel slap om de topper heen zit. Ook zakt de topper enorm in waardoor ik steeds naar mn vriend toe rol en helemaal in een kuil lig. Ik ben zelf heel licht maar zelfs dan zak ik helemaal in het matras weg. Ik vind de omruil en/of retourkosten heel hoog. Daarnaast kan ik hem nog 1x omruilen voor de 100 dagen proefslapen en daarna niet meer. Dit houd mij tegen hier nog eens te bestellen.

Beste Monique, Vrij snel na levering ontvingen wij uw review. U heeft ons gemaild dat u eigenlijk heel tevreden bent met de topper, omdat uw beiden rugpijnen nu verdwenen zijn en u vindt dat de topper het zeker waard is om te houden. Wij hebben een verzoek gestuurd om uw oorspronkelijk onterechte beoordeling van 1 ster aan te passen. Helaas heeft u dit nog niet gedaan. Wij zouden het zeer waarderen als u de beoordeling alsnog zou willen aanpassen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goed geholpen

Zijn super goede matrassen

Bedankt voor je mooie beoordling. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe matrassen. Je hebt de Luxor S380 van 24 cm dik. Dit is een heerlijk matras dat gaat tot 100 kilo en voelt medium tot ietsje stevig aan. Een zalig luxe matras dat heerlijk ligt en veel steun geeft aan het lichaam. Slaap lekker. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Heerlijk slapen

Wij zijn super geholpen en de matrassen zijn fantastisch

Bedankt voor deze mooie beoordeling met een 10. Wat fijn te lezen dat jullie de nieuwe matrassen fantastisch vinden en lekker slapen. Je hebt de koudschuim topdekmatras van 7 cm en de koudschuim topdekmatras van9 cm gekocht. Dit zijn beide heerlijke toppers die door het koudschuim zeer goed ventileren. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Helemaal happy

Wat een heerlijk matras. Ben er zo blij mee . Het ligt heerlijk de ondersteuning is helemaal goed. Opstaan zonder pijn in de rug. Wat wil je nog meer. Echt een aanrader.

Top matras

Geweldig matras heerlijk iedere dag opstaan!!

Zalig

Perfecte levering en matras gekregen zoals beschrijving super tevreden

Zeer goed !

Goede prijs kwaliteit verhouding! 2 matrassen voor m’n kinderen gekocht . Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Echt een Droommatras

100 dagen proef slapen, nou ik had het in 14 dagen al gemerkt. Deze Pocketvering matras 7 Comfort Maxim 80x200x24cm bevalt uitstekend, sta nu zonder rugklachten op en je heb een uitstekende nachtrust! Heb hier zeker geen spijt van en dat voor die prijs. De service is uitstekend, werd netjes terwoord gestaan door een vriendelijke dame. De bestelling liep vlot en netjes, matras was netjes ingepakt en bezorgd. Dit bedrijf krijgt van mijn allemaal 10 wie daar een matras koop heb jaren plezier. DROOMMATRAS GA ZO DOOR!

Prima matras snelle levering en goed telefonisch contact.

Goede voorlichting..uiteindelijk op jullie advies afgegaan en absoluut geen spijt.

Heerlijk matras

Na een miskoop te hebben gedaan via een andere (grote) webwinkel tot de conclusie gekomen toch een ander matras aan te schaffen. Een beetje huiverig aangezien ik niet kon proefliggen (en niet weer een miskoop wilde doen). De levering duurde helaas wat langer dan verwacht (mede door de postbezorging, die was vertraagd), maar bij navraag kreeg ik ook een gratis (heel fijn) kussen nagestuurd. Ik heb vannacht heerlijk geslapen en hoop dat dit matras lang goed blijft. Dankjewel voor de goede service en de fijne nachtrust.

Verkeerde dikte matras

Ik had per ongeluk een traagschuim matras topper besteld van 1.80 m breed ipv 1.60. Het omruilen verliep zonder problemen, wel waren de kosten voor het terug sturen voor mij. Dat begrijp ik omdat het ook mijn eigen schuld was. Ik heb op de site een andere topper gevonden met de juiste maten en voor dezelfde prijs en die is mij toegestuurd met wel een bijbetaling van 25 euro. Deze topper zou 7 cm dik moeten zijn maar ik kom bij het opmeten hooguit tot 4 a 5 cm. Ook ligt de topper minder comfortabel en minder zacht dan de eerste topper. Heel jammer...

Super blij want ik slaap pijnvrij

Ik ben mega tevreden want ten 1e zijn ze heel goed bereikbaar, zelfs in het weekend en avonden. Ten 2e had ik met bloed spoed mijn Matras en topper nodig en deze was de volgende dag al geleverd. Ten 3e had ik op Google wat onderzoek gedaan maar voor een matras van 24 cm zijn zij wel erg scherp en ten 4e het belangrijkste, ik slaap weer pijn vrij en slaap gewoon weer zoals het moet!

Beste Saar, Een 10, dank je! Je hebt de Esla en een gel topper van 6 cm. Dit is een heerlijke luxe combinatie en ook nog eens voor een mooie prijs ter vergelijking met andere aanbieders. Wij zijn vele malen goedkoper met vergelijkbare matrasen, maar wel tegen de beste kwaliteit omdat we leveren direct vanaf de fabriek en ook nog eens gratis, vaak de volgelde dag al geleverd, door heel Nederland en Belgie. Wat een mooi compliment dat wij je zo goed hebben geholpen met het beste advies. Wij zijn 7 dagen per week op de whatsapp open voor advies en hulp voor het kiezen van het juiste matras of topper en tijdens kantooruren telefonisch. Geniet nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Meer dan geweldig !!

Vriendelijke dames met veel geduld die mij geholpen hebben en mij het juiste advies hebben gegeven. Ik slaap weer als een roosje. De prijs vind ik zeer schep. Ik heb wat onderzoek vooraf gedaan, maar ik heb nu wen matras van 24 cm dik met koud schuim dat elders veel duurder is. Einde van het jaar zullen we nog een matras voor onze dochter bestellen.

Beste Fernando, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Je hebt de HR150 dat een gewicht tot 150 kilo kan dragen. Dit matras geeft heel veel steun aan het lichaam. Bij Droommatras hebben wij goedkope, zeer scherp in prijs matrassen en toppers voor de beste kwaliteit. Dit omdat wij geen dure winkels hebben met duur personeel en huur. En daar profiteerd de klant van. Wij zijn blij te lezen dat onze klantenservice goede adviezen heeft gegeven voor het beste matras. Fijn ook dat het snel is geleverd. Wij leveren gratis door heel Nederland en Belgie. Wij kijken uit om ook voor je dochter een goed matras van Droommatras uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Pijnvrij

Ik ben verlost van pijnen inmijn rug.Dit had ik veel eerder moeten doen.Goed en kundig advies en snelle levering.Zeer prettig dat ik zelfs in de weekend en in de avond geholpen werd op de whatsapp. Ik slaap heerlijk !

Beste Mariann, Wat fijn dat je af bent van je rugpijn en dat je nieuwe matras jouw rug een goede steun geeft om weer pijnvrij op te staan in de ochtend. Wij zijn blij met je mooie beoordeling dat je matras snel geleverd is, de meeste matrassen zijn dan ook de volgende dag al gratis geleverd door heel Nederland en Belgie. Wij zijn elke dag geopend op de whatsapp om goed advies te kunnen geven. Wij vinden het heel belangrijk dat al onze klanten blij zijn met hun aankoop omdat wij als geen ander beseffen dat een nieuw matras aanschaffen een lastige beslissing kan zijn. Wij vinden het dan ook goed te lezen dat je door onze klantenservice zo goed geholpen bent. Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Niet netjes

Helaas is mijn topper afgeleverd bij de buren. ( die geïrriteerd reageerde: als je zoiets groots besteld zorg dan dat je thuis bent.) nou is mij in een e-mail vooraf vertelt dat ik bericht zou krijgen over welke datum en tijd de topper gebracht zou worden. Dat is niet gebeurd. Er is niet getekend voor de topper. Dat was niet nodig. ( vind ik heel raar voor een product van €500! ) Ik heb de klantenservice gesproken en ze zouden een klacht indienen bij de verzender. Ze nam zelf geen verantwoordelijkheid. Ook gaf ze aan dat eventuele terug verzending mij €39 gaat kosten. Het gesprek verliep niet prettig. Ik had mijn product nu toch? Dus wat was het probleem nog? Ik ben teleurgesteld over de service. Vooral omdat ik positieve reacties las. Het product is nog maar net open dus dat is nog afwachten. Voor fijne service zou ik zeker ergens anders kijken de volgende keer. Lynn Update: Na prettig contact met een eindverantwoordelijke van droommatras tot een goed einde gekomen. Deze keer werd ik gehoord en maakten ze excuus. We kregen 2 hoofdkussen als compensatie. Dat is fijn! De topper bevalt goed!

Beste Lynn, Wat spijtig te lezen dat u niet tevreden bent geweest over de levering. Kleinere maten worden door PostNL geleverd en grote pakketten door een XL Transporteur. PostNL geeft middels een track & Trace code een dag en tijd door, als men niet thuis is dan hoort het pakket naar een afhaalpunt te gaan bij u in de buurt, waar u een aantal dagen de tijd krijgt om het op te halen. Omdat een topper tot bepaalde maten bij ons vacuum en opgerold worden verpakt, is het geen enorm pakket meer, maar een rol. Daardoor is deze ook makkelijk te vervoeren met de auto. Sommige chauffeurs vragen aan de buren of het pakket daar mag worden afgeleverd? Vaak bedoelen ze dit juist goed, vooral als het vaste chauffeurs in de wijk zijn die er altijd komen. Ze kennen dan vaak de mensen wel. De buren hoeven het niet aan te nemen omdat de regel is, bezorgen bij het afhaalpunt. Wij zullen een case maken bij PostNL en navraag doen wat de reden is dat de chauffeur tegen de regels in dit toch heeft afgeleverd bij de buren? Wij leveren alles gratis. Als een pakket retour gaat zijn de kosten voor de klant. Een topper is eenvoudig dubbel te vouwen en op te rollen. De klant kan het dan zelf terug brengen naar PostNL, de kosten zijn dan laag en varieren dan tussen de 8 euro en ongeveer 15 euro (huidige tarieven PostNL). Mocht de klant het niet zelf terug willen brengen naar PostNL, dan bieden wij een extra service en komen wij het halen door heel NL. De kosten zijn dan 39, 00 euro. Dit wordt dan opgehaald door onze XL Transporteur, de kosten voor het halen bij de klant, terugbrengen naar de fabriek, de kosten voor de chauffeur en kosten benzine zitten hier dan ook allemaal in. Hier wordt niets op verdient. Wij zijn erg blij dit tegen zo'n scherpe prijs te mogen aanbieden. Wij zijn geschrokken van deze klacht omdat een dergelijke klacht wij nog niet hebben gehad. Op onze site wordt bij elk product uitgelegd dat producten bij ons zeker op tijd weggaan, maar dat in sommige gevallen het bij PostNL drukker kan zijn dan normaal, denk aan weersomstandigheden of topdrukte zoals Black Friday en Kerst. Wij zullen contact met u opnemen om hier over te praten. Met vriendelijke groet, Karin Klantenservice, Droommatras

Snelle levering en goed matras

Snelle levering, 's middags besteld voor 15:00 volgende dag in huis. Compacte vacuüm verpakking. Goed traag schuim matras, slaapt lekker zoals verwacht.

Beste Barend, Bedankt voor de mooie beoordeling, dat alles goed bevalt, snel geleverd is en ook lekker ligt. Je hebt de Nasa Topper van 7 cm, deze voelt lekker zacht aan door het traagschuim dat naar het lichaam vormt. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras