Een echte aanrader waar we bij een ander bedrijf 7 weken moesten wachten op een traagschuimmatras hadden we hem bij Droommatras binnen 6 dagen in huis en hij slaapt heerlijk.

Beste Angela, Wat fijn dat alles zo snel geleverd is, het klopt dat wij tot 6 werkendagen levertijd hebben, soms zelfs iets eerder. Bedankt voor deze mooie review. U heeft een NASA / traagschuim topdekmatras van 8 cm dik. Goed te lezen dat u zo lekker slaapt en dat het goed bevalt. Nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Oprecht een droom matras!

Na wat zoeken op Google voor een goed matras die goed zou slapen, geen kuilen maakt, en anti allergieën is, kwam ik al gauw uit bij deze site. De service is top, en kwam netjes afgeleverd en opgerold aan vandaag. De hele dag heb ik hem laten liggen zodat hij op maat en vorm kwam en net ben ik er even op gaan liggen. Ik ben zo enthousiast, dat ik dit wilde delen! Hij is stevig, maar ook zacht. Je voelt dat je lichaam recht ligt en toch is hij niet hard. Al met al, een top matras!

Hi Femke, Bedankt voor je mooie beoordeling en heldere uitleg hoe het matras ligt. Je hebt de HR150, een luxe en goed stevig matras, maar toch niet te hard, Dank je wel dat je ons een 10 hebt gegeven, heel leuk om te lezen. Nog vele goede nachtrusten toegewenst. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Prima ervaring met droommatras

Vriendelijk geholpen, snelle levering, uitstekend matras 2e matras inmiddels besteld.

Beste Anne, Wat leuk om te lezen dat er inmiddels een 2e matras is besteld en dat het matras goed bevalt. Een 10, ontzettend bedankt, zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

super jaren eerder moeten kopen

de levering was geheel volgens mijn wensen de matras slaap heerlijk mijn vrouw heeft al jaren last van haar rug is nu over .

Beste Fred, Bedankt voor deze mooie beoordeling en ontzettend goed te lezen dat jullie geen last meer hebben van jullie rug. U heeft de 7 Comfort Optimum besteld bij ons, dit is een goed, luxe matras van 24 cm dik met pockets en koudschuim. Dit heeft als eigenschap geen kuilvorming te krijgen. Een ontzettend goed matras met 7 zones dat uw lichaam veel steun geeft. Ik wens u nog een goede nachtrust toe en voor uw vrouw. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Erg tevreden

Goede communicatie over levering via de mail. Netjes verpakt en liggen heerlijk. Met een actie 1 plus 1 gratis scheelde het mij een dikke 200 euro.

Beste Lm, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn erg blij met deze 10! U heeft de Pocket 320 met 2 x gratis kussens. Goed te lezen dat u zo tevreden bent. Slaap lekker. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Prima matrassen

Twee maanden geleden bij Droommatras 2 Pocketvering Optimum 7 zones gekocht. Voor mij en mijn vriendin een absolute voltreffer tot nu toe. Ik dacht eerst dat zij wellicht iets te hard zouden zijn maar in het gebruik blijkt dat niet zo te zijn, integendeel de stevigheid is voor ons precies goed en de matrassen ondersteunen zeer goed. We slapen hierdoor heel goed en zijn natuurlijk heel blij met deze aankoop. Ik hoop dat de matrassen hun eigenschappen behouden gedurende de eerstkomende jaren, door ze met beleid te verzorgen hoop ik daaraan ook bij te dragen

Zeer beleefde en goede snelle service

Mn eerste contact met het bedrijf was mijn vraag of ze de matras zo snel mogelijk konden leveren ivm verhuizing buitenland. Ik heb n dwarslaesie en n goede matras is erg belangrijk, maar service ook. Ik werd meteen opgebeld met mededeling dat verser dan vers niet kan want ze waren al een matras voor mij aan t maken. Paar dagen later kwam deze keurig in vacuüm verpakking bij mij thuis met de uitleg hoe de matras te vervoeren, uit te pakken en te laten rijzen alvorens te gebruiken. Nu slaap ik eral n aantal nachten op en ik ben meer dan tevreden en wil dit bedrijf zeker aanraden (overigens al gedaan naar familie en vrienden).

Beste Eelcko, Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling van een 10! Natuurlijk heel graag gedaan om u zo snel mogelijk te helpen aan een nieuw matras i.v.m. uw verhuizing naar het buitenland. U heeft de Luxor S380 besteld, dit is een ontzettend goed matras van 24 cm dik met pocketveren en koudschuim. Goed te lezen dat het matras zo goed bevalt. Zo heeft u nog een mooi aandenken aan Nederland. En bedankt dat u ons heeft aangeraden bij familie en vrienden. Erg leuk om te lezen. Wij wensen u een goede nachtrust toe. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Voldoet aan de verwachting

Nu 3 nachten op geslapen, het ligt heerlijk, ik omschrijf de matras als soepel , ben dus super tevreden! Duidelijke mailtjes, en de bestelling kwam precies op de afgesproken tijd, hoe mooi wil je het hebben!

Beste Carla, Bedankt voor uw mooie beoordeling. U heeft de Infinity matras gekocht met een gel toplaag en een bamboe stof van 26 cm dik. Wat fijn om te lezen dat u er zo lekker op slaapt en fijn dat alles netjes op tijd geleverd is. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Fantastisch matras en topper

Heerlijk slapen op ons nieuwe matras en topper. Geen rugpijn meer!!!

Bedankt voor deze mooie beoordeling met een 10! :-) U heeft de Premium HR150 matras, 24 cm dik en erg luxe met daarboven de Gel Foam topdekmatras. Dit is een ontzettende goede combinatie. Gel is eigenlijk de vernieuwde NASA/traagschuim, de reden is omdat in gel koeltebolletjes zitten waardoor u minder snel gaat zweten of het heel erg warm krijgt. Voor vele een fijne oplossing. Wij wensen u veel goede nachten toe op uw nieuwe matras en gel topdekmatras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Droommatras is een goede keuze

Na jaren op oude matrassen te hebben gelegen nu dan eindelijk nieuwe aangeschaft. Heel prettig om via Whatsapp vragen te stellen. Zeer vriendelijk behandeld door geduldige medewerkers, ook op zondag. Uiteindelijk 2 uitgekozen die ook nog eens heel goed betaalbaar bleken ! Nu twee weken verder kunnen we niet anders zeggen dan dat we heerlijk liggen en lekker slapen op comfortabele, luxe aanvoeldende en lekker dikke matrassen !

Beste Boudewijn, Wij staan 7 dagen per week klaar voor onze klanten, goed te lezen dat wij u zo goed konden helpen. U heeft gekozen voor het matras pocketvering 7 Comfort Optimum en wij zijn blij te lezen dat u zo lekker slaapt. Het klopt dat deze erg luxe is en met 24 cm ook nog eens lekker dik. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop en bedankt dat u ons zo mooi heeft beoordeeld met een 10. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Perfect matras en SUPER service

Na jaren pijn eindelijk gelijk na de eerste nacht (bijna) zonder pijn wakker worden en meer uitgerust is een bijzondere ervaring

Beste Kees, Wat fijn en goed te lezen dat u eindelijk weer lekker slaapt op u nieuwe matras pocketvering 7 Comfort Optimum en dat u weer lekker wakker wordt. U heeft ons een 10 gegeven, dank u wel! Wij wensen u nog vele goede nachten toe op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Super fijn matras!

Heel fijn matras. Ik ben iets zwaarder dus vind een stevig matras dan ook heel fijn. Dit matras is echt heel stevig en er zijn nog geen ‘kuilen’ ontstaan. Zeker een aanrader. Het matras wat ik heb is dus wat harder. Ikzelf vind dit fijn maar als andere mensen een zacht matras zoeken moeten ze naar een andere kijken. Ik zou droommatras zeker aanbevelen. Snelle levering, goede service en juiste producten! Top!

Beste Janice, Wat een mooie beoordeling, een 10! Daar zijn wij blij mee. Je hebt bij ons de matras koudschuim HR150 gekocht voor zwaardere mensen. Het koudschuim heeft als eigenschap dat er geen kuilvorming kan komen en in dit matras zitten extra goede en stevige pockets. Fijn om te lezen dat je onze klantenservice als prettig hebt ervaren en onze snelle levering. Wij wensen je fijne uitgeruste nachten toe op je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Unprofessional Customer Service

The mattress was kept at the building entrance and when I talked to the cutomer service, they weren't helpful at all and they asked me to pay 59Euro to return it although it didn't enter my house. The advice they agve me is to ask a friend to carry a mattress two floors! I won't recommend at all

• Would you recommend us? No

Beste Wedad, Wij hebben meerdere keren met elkaar gecommuniceerd, telefonisch en per app, dat wij leveren tot aan de deur, dit heb ik u meerdere keren persoonlijk uitgelegd en het staat ook op de site. Op dit moment zijn de eisen heel erg streng door CORONA. De chauffeurs van o.a. PostNL en DHL, maar ook onze klanten moet beschermd worden tegen COVID-19. Nadat het matras eenmaal geleverd was, wilde u dat een van onze medewerkers van Culemborg naar Eindhoven moest komen om het matras alsnog naar boven te sjouwen! Uiteraard was dit geen optie. U wilde het matras diezelfde dag dan maar gelijk retour sturen. Dit had gekund, echter kost een vervoerder ook geld om het matras bij u op te halen en weer terug te brengen, bij elkaar heen en terug 147 km. U beoordeeld ons nu met een 1 en dat vinden wij zeer teleurstellend gezien alle duidelijke communicatie, maar ook de eerlijke uitleg hierin, de hulp en alle oplossingen die wij u hebben aangeboden. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- We have communicated on multiple occasions, either via e-mail or WhatsApp. We have been very clear in our personal communications that the delivery is to the doorstep, and unfortunately we cannot make an exception. The logistics parties we work with, i.e. DHL and PostNL are very strict when it comes to their delivery policies, also considering COVID-19 restrictions. Despite of circumstances out of our control you demanded that one of our associates or colleagues would personally come and carry the matrass up two floors, or alternatively turn around and pick the matrass up the same day and return it to our production centre. As this would have only been possible by juggling the entire delivery schedule around of our logistics partners, additional charges would have been applicable. We have tried to resolve the matter and the communications to the best of our capabilities and we regret the 1 you have ranked our product and our service with considering the time, effort from our side and the non-responsiveness of yourself when trying to find an acceptable common ground to resolve an unfortunate situation. Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige dervice en advies

Zeer tevreden.

Beste Berry, Wat een mooie beoordeling, een 10 bedankt! :-) Je hebt de 7 Comfort Optimum en de NASA topdekmatras besteld en we zijn heel blij dat je zo tevreden bent en natuurlijk ook over onze service. Slaap lekker! Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Gewoon prettige topper

Goede topper voor een goede prijs.Helemaal blij mee.

Beste Leon, Bedankt voor je beoordeling en je 10! Je hebt de koudschuim topdekmatras van 9 cm besteld. Wat fijn om te lezen dat je zo goed slaapt op je nieuwe topper. Onze prijzen zijn zo laag omdat wij direct leveren vanuit de fabriek. Onze klanten hoeven niet mee te betalen aan dure winkels. Dat zie je terug in onze prijzen. Ik wens je nog veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Fijn dromen op een fijn nieuw matras

Ik stond wat huiverig om een matras via internet te kopen. Maar vanwege covid-19 toch gedaan. En nog geen seconde spijt gehad. Zowel via Whatsapp en mail werden mijn vragen snel beantwoord. De matras werd binnen een week geleverd als keurig opgerold pakket. Minpuntje is de chemische geur die de matras nog heeft als hij net uit de verpakking komt. Maar de volgende dag was dat nagenoeg weg. Ook de prijs was prettig. Voor dit geld slaag je niet bij een beddenspeciaalzaak.

Beste InVo, Momenteel zien wij een enorme online toename vanwege, zoals u ook schrijft, o.a. de covid-19. Wij als Droommatras vinden het fijn om mensen toch te kunnen helpen aan een nieuw matras zonder dat men naar een fysieke winkel hoeft te gaan. Tegelijk kunnen wij veel scherper aanbieden omdat wij direct leveren vanuit de fabriek Nederlands fabrikaat. Daar profiteert iedereen van die bij ons koopt. Goed te lezen dat u het hele proces van online bestellen als heel prettig heeft ervaren. Ik wens u nog een hele goede nachtrust toe. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Top matras, redelijke prijs!

Prima matras, goed bestand tegen mijn gewicht. Lekker koel. Zeer redelijk geprijsd, aanrader! Zeer redelijke levertijd.

Beste Berry, Een 10! Wat een mooie beoordeling, bedankt. Je hebt de 7 Comfort Optimum besteld met de traagschuim NASA topdekmatras, dit is een hele goede combinatie om weer lekker uitgerust wakker te kunnen worden. De 7 Comfort Optimum matras heeft koudschuim wat als eigenschap heeft dat het lekker koel blijft en je niet gaat zweten. Fijn dat je dit al merkt. Wij zijn zeer scherp met onze prijzen voor een kwalitatief hoog matras. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je een goede nachtrust toe op je matras van Droommatras. Met vriendelijk groet, Karin, klantenservice Droommatras

Een hele fijne matras

De matras is niet te hard en ook zeker niet te zacht, gewoon een fijne matras

Geweldig matras, top bedrijf, snelle levering

Eindelijk slaap ik weer lekker op mijn nieuwe matras, door mijn (helaas) zware gewicht al een paar miskopen gedaan, maar sinds een aantal weken slaap ik echt weer lekker. Verder ben ik erg goed geholpen, vriendelijke behulpzame dames. Levering was snel! De week na bestellen al in huis. Ik ga nu nog een topper bestellen,goeie prijs, gewoon niet duur.

Beste Maurice, Wat fijn om te lezen dat u na heel wat miskopen eindelijk weer lekker slaapt! U heeft gekozen voor het matras koudschuim voor zwaardere mensen tot 150 kg Premium HR. Dit matras geeft u extra veel steun dat u nodig heeft voor uw rug, zeker voor mensen boven de 100 kg. Goed te lezen dat alles snel geleverd is. Nog een goede nachtrust op uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

DROOMMATRAS is TOP!

Had door een foutje een nieuw matras gekregen. Waar vind je deze topservice nog tegenwoordig? Nergens, maar wel bij: DROOMMATRAS!!!! TOP, TOP, TOP!!!

Beste Jessica, Wat een leuke goeie beoordeling! Ontzettend bedankt. Je hebt de 7 Comfort Optimum matras gekocht en wij zijn ontzettend blij dat je zo heerlijk slaapt en dat je blij bent met onze serivice. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

wat een heerlijke matras

ik heb heerlijk geslapen echt een droommatras

Beste Attie, Wat fijn te lezen dat u zo lekker slaapt op uw nieuwe matras 7 Comfort Zilver. Onzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijk groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Prima matras en goede service

Matras werd snel geleverd maar had helaas Transportschade. Via de Whatsapp contact gezocht met de klantenservice. Zij hebben direct een nieuw matras verzonden. Het matras heeft een goede ondersteuning, mede door de koud schuim vulling. Zeer tevreden over dit matras.

Hi Tim, Wat goed te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe matras de 7 Comfort Optimum. Dit matras heeft pocketveringen en koudschuim wat zeer comfortabel ligt en je lichaam veel comfort geeft door de 7 zones. Slaap lekker :-) Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Heerlijke matrassen!

Snelle levering, hele goede contact. Werd van te voren gebeld over de bestelling, wanneer ik de track en tracé Kon verwachten. De volgende dag kon ik direct al mijn bestelling traceren. Ook kreeg ik te horen hoe ik de matrassen moest behandelen bij aankomst. Gedaan zoals gezegd werd. Vanaf de eerste nacht op de matrassen heerlijk en goed uitgerust geslapen, en nog slapen wij er heerlijk op! Deze matrassen zijn echt top! Wij gebruiken ze als boxspring matrassen, echt een hele goede aanrader

Beste Esmiranda, Dank je wel voor al je complimenten! Leuk om te lezen. Je hebt gekozen voor de Pocket 320 voordeelset. Fijn dat je zo lekker slaapt. Al onze matrassen zijn zeer geschikt voor (electrische) boxsprings. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Super goed

Snelle levering, heel leuk en goed geholpen aan de tel. Kwaliteit van het matras is goed. Kan nog niet veel meer zeggen na 1 week slapen, maar tot nu als een roosje iedere dag!!

Hi Jessica, Wij leveren altijd erg snel, wij vinden het belangrijk dat onze klanten weer snel en lekker kunnen slapen. Je hebt de 7 Comfort Optimum matras gekocht, dit zijn hele fijne matrassen, mede door de goede ondersteuning en de dikte van 24 cm dikte, maakt dit matras extra luxe. Ik wens je nog een goede nachtrust toe. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Supermatras

goede service snelle levering. Een weer zeer goed slapen op het matras.

Beste Lia, Een 10 en mooie complimenten over onze klantenservice! Dank je wel. Lekker slapen is heel belangrijk, wij zijn daarom erg blij te lezen dat je zo lekker slaapt op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras