Super super fijn

Levering snel en goed Goed verpakt Ligt heerlijk Zou iedereen droommatras aanbevelen Esmee bedank!! Goede service Wowwwww

Dank je wel Maurits voor je mooie bedoordeling van een 10! Je hebt de koudschuim van 7 cm besteld, dit is een lekker luxe topper dat medium tot zacht aanvoelt en zeer goed ventileert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Premium kwaliteit voor een betaalbare prijs

Klantenservice, levering en uiteindelijk het belangrijkste: slaap comfort tiptop in orde! Dikke tien

Hi Dirk, dank je wel voor je mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Je hebt de topper DUO Comfort besteld, een heerlijke topper welke aan 2 kanten te beslapen is met verschillende comforts. Wel zo handig als je de ene keer wat zachter Nasa wil liggen en de andere keer wat steviger, koudschuim. Verder heb je onze Bamboe dekbed en kussens besteld. Bamboe zorgt ervoor dat het extra zacht aanvoelt door de natuurlijke materialen. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Geweldig wat een service en heerlijk matras

YES, ik ben weer helemaal happy. Slaap heerlijk op mijn nieuwe matras en topper. Ziet er trouwens heerlijk luxe uit want het matras is 25 cm dit met daarboven op een topper. Verder heb ik een bamboe dekbed en kussen. Laat de winter maar komen ;-). De prijs vind ik netjes en de service geweldig, ik had voor 15 uur besteld en ik had de volgende dag alles al in huis. In de tussentijd werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Al met al een dik tevreden klant! Volmondig JA op de vraag of ik jullie wil aanbevelen.

Hi Fer, Ik hoop dat je inmiddels lekker slaapt en wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levertijden. Omdat wij zelf produceren kunnen we ook snel leveren, vaak al de volgende dag. Je hebt de luxe Esla matras besteld met koudschuim in combinatie met Gel. Een heerlijk matras met een prachtige stof, deze voelt medium aan. Veel plezier van je aankoop en een goede nachtrust. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Contact goed, product matig

Het in hoogte verstelbare Simba hoofdkussen is een miskoop. Het is super dun, glijdt uit bed omdat het zo soepel is en de hoogte is verstelbaar als je zelf vulling bij gaat kopen. Gelukkig had ik maar 1 kussen uitgepakt en kan ik de andere nog retourneren. Commentaar gegeven dat de product tekst misleidend is. Er is beloofd dat daar naar gekeken wordt. De matras is prima in orde. Daarvoor raad ik ze toch aan.

Beste Marjo, Wat goed te lezen dat het het matras Comfort Zilver bevalt. Dit matras is een heerlijk matras extra dik van 24 cm. Dit matras voelt aan als medium tot ietsje stevig en door de 7 zones is het zeer geschikt voor een perfecte ondersteuning voor het lichaam. Een kussen is zeer persoonlijk. Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Prima ervaring!

Na lange tijd zoeken voor een matras, kwamen we bij Droommatras terecht. Vanaf het begin prima contact met de klantenservice! De vele vragen werden snel en adequaat beantwoord via de app. Helaas waren de matrassen toch niet goed (te hard) voor ons. De afwerking: het terughalen van de matrassen en het terugstorten van het betaalde bedrag ging ook zonder problemen. Dus we kunnen Droommatras van harte aanbevelen voor iedereen die een matras wil kopen en/of proberen!

Beste Antoon, Bedankt voor je positieve feedback. Bij ons mag je 100 dagen het matras of in dit geval de harde topper uit proberen, wij stellen minimaal 3 weken erop te slapen. Dit omdat het lichaam minimaal deze periode nodig heeft om te wennen. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en over de vlotte omruiling. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Uitgerust wakker worden en een geweldige service.

Goed slapen en uitgerust wakker worden ligt aan meerdere factoren. Maar de matrassen die op maat worden aanbevolen (telefonisch) helpen je hiermee enorm. Ik ben erg tevreden en kan eerlijk zeggen dat ik beter slaap.

Dank je wel Annemarie voor je mooie beoordeling van een 10! Je hebt 1 x de Pocketvering Maxim dat tot 130 kilo gaat en 1 x de 7 Comfort Optimum dat tot 100 kilo gaat. Deze worden vaak als set verkocht. Daar bovenop heb je de Gel Foam topper van 6 cm dat een perfecte combi is om deze matrassen. De Gel voelt zacht, maar je lichaam krijgt toch de steun van de matassen welke als medium aanvoelen. Tevens heb je 2 x box kussens besteld, lekkere dikke kussens. Geniet van je aankopen. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Snel, goed

Snel geleverd heel goeie prijs/kwaliteit verhouding

Goeie service & producten

Ik zocht al een lange tijd naar een topmatras. Deze zijn over het algemeen aan de prijzige kant. Bij Droommatras viel dit mee, dus had ik geen hoge verwachtingen. Ik nam contact op met de klantenservice wat betreft eventueel terugsturen van producten (ook dit was mogelijk). De klantenservice was goed bereikbaar en hielp goed. Ik slaap nu een tijdje op een topmatras en hoofdkussens van Droommatras en het slaapt fantastisch. Ik slaap weer op een zacht bed en ik word niet meer wakker met nekpijn.

Beste Meike, Het klopt dat wij erg scherp zijn met onze prijzen. Dit komt omdat wij direct leveren vanuit de fabriek en wij geen dure winkels hebben, dat scheel veel in duur personeel en andere overhead kosten. Dit is zeker een voordeel voor onze klanten. Onze kwaliteit is erg hoog tegen zeer vriendelijke prijzen :-). Leuk dat je dit zelf ook zo hebt mogen ervaren. Je hebt de Tencel traagschuim de Luxe van 11 cm, deze voelt lekker zacht aan met een luxe natuurlijke stof. Je hebt ook 2 x de Simba kussens. Dit zijn ook zachte kussens met holle vezeltjes. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Perfecte oplegmatras

Vanaf de eerste dag heeft mijn man weer heerlijk geslapen. Mijn man heeft sinds 3 jaar een zeer goede matras. Maar zegt nu, ik lig niet OP mijn matras maar nu IN mijn matras. De oplegmatras is van traagschuim en vormt zich naar je lichaam. En geeft toch de goede ondersteuning ivm een goede matras. Zelf lag ik niet meer goed op mijn luchtwisselmatras ivm met preventive doorligplekken. Doordat mijn handicap veranderde kwamen de drukplekken meer op de schouders en bekken. Nu even als noodoplossing een oude matras met de tweepersoon split oplegmatras. Ook ik slaap heerlijk, veel minder drukpijn. Dus nu voor mij opzoek naar een ander matras voor onder de oplegmatras. Wij zijn weer tevreden slapers

Bedankt voor de mooie beoordeling van een 10! We zijn blij dat wij hebben kunnen helpen met het verminderen van de zware medische klachten door onze Nasa splittopper van 7 cm. Traagschuim, Nasa wordt veel gekocht door mensen die last hebben van drukpunten of lekker zacht willen liggen. Het vormt naar het lichaam door de warmte. Belangrijk is dat het matas eronder stevig is en niet doorzakt. Slaap lekker op uw nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Heerlijke topper, precies zoals besteld

Mijn nieuwe traagschuimtopper ligt heerlijk! Geen spijt van. Ik wilde een wat zachtere topper en deze voldoet prima. De levering was heel snel en keurig.

Goed te lezen dat de traagschuim topper lekker ligt en bedankt voor je mooie beoordeling :-) De traagschuim topper ligt lekker zacht en ontlast de pijnlijke drukpunten. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Fantastische klantenservice en zeer goed product

Wat een relaxte mensen daar aan de telefoon. Geen gladde brutale verkopers,, gewoon vriendelijke mensen die normaal tegen je praten. Zeer snelle levering,, heldere communicatie,, behulpzame koerier. En tot nu toe een heerlijk matras. Droommatras is absoluut aan te raden!!

Wat een mooie beoodeling Niels, een 10 en mooie complimenten, daar zijn we super blij mee! Goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, snelle levering en hulp aan de telefoon en whatsapp. Je hebt de Luxor wat aanvoelt als medium en de duo topper dat aan 2 kanten te beslapen is, de ene kan voelt aan als medium tot ietsje zacht door het koudschuim en de andere kant lekker zacht door het traagschuim. Zo kun je altijd kiezen welke comfort je behoefte hebt. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Goede service, fantastische topper!

Goede service, nog even een mail of onze afwijkende matrasmaat wel echt klopt. De topper is ook echt top!

Super topper

Geen rugpijn meer

Zalig matras en topper,lekkere combinatie wat ik eerder had moeten doen. Ik sta goed op en amper rugpijn meer. Ik had dit dus veel eerder moeten doen/ Vriendelijke dames, goed geholpen, mooie prijs, snel geleverd/ ik ben dik tevreden!

Heel goede service, en goed advies, ook de prijs is goed .

Goed matras

Het dektopmatras traagschuim Nasa Is een goed matras , niet te hard en ook niet te zacht, voor mij precies goed

Super goed

Snel en nettjes

Geweldige service

In het contact met de medewerker was er gerichte aandacht voor mijn vragen omtrent rug- en nekhouding. Ik ben erg blij met mijn keuze. Dank jullie wel, Droommatras!

Topkwaliteit

Dit nieuwe kussen van Droommatras is echt super. Mijn slaaphouding is veel beter nu, waardoor ik uitgerust wakker word. Ik ben zeer tevreden!

Super vriendelijk afgeleverd en topmatras

Matras

De matras kwam op tijd aan, zoals besteld.

Beste mevrouw Truskalova, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben vanaf het moment dat u ons gemaild heeft, elke dag contact met u gehad omdat u verschillende vragen had. U gaf aan dat door uw andere taal er enige miscommunicatie was. U woont in België en u had uw matras al geopend. Omdat een matras een hygiëne product, is, kunnen wij eenmaal uit de vacuüm gehaald, het niet doorverkopen. U kunt het matras net als iedereen het binnen 14, zelfs 100 dagen bij ons retour sturen. Echter geven wij aan minimaal 3 weken op uw nieuwe matras te slapen omdat het lichaam deze periode nodig heeft om te wennen aan een nieuwe lighouding. Fijn dat voor u alles duidelijk is en dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Levering en hulp was prima. Ben eel tevreden.

Heerlijk geslapen, eindelijk geen tinteling meer in mijn armen. Top! Matras én kussen!

Goed matras netjes geholpen en ook.betaalbaar

Zoals hier boven beschreven

Bijna de allerhoogste score

De sevice is goed de bezorging ook goed ,alleen zit er in mijn topper een knik kan misschien geen kwaad maar als ik in bed lig voel ik of het erger wordt Groeten Mary Leenen Links Eindhoven 5622kz