Goed geholpen

Zijn super goede matrassen

Bedankt voor je mooie beoordling. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe matrassen. Je hebt de Luxor S380 van 24 cm dik. Dit is een heerlijk matras dat gaat tot 100 kilo en voelt medium tot ietsje stevig aan. Een zalig luxe matras dat heerlijk ligt en veel steun geeft aan het lichaam. Slaap lekker. Met vriendelijke groet, Sophie, klantenservice Droommatras

Heerlijk slapen

Wij zijn super geholpen en de matrassen zijn fantastisch

Bedankt voor deze mooie beoordeling met een 10. Wat fijn te lezen dat jullie de nieuwe matrassen fantastisch vinden en lekker slapen. Je hebt de koudschuim topdekmatras van 7 cm en de koudschuim topdekmatras van9 cm gekocht. Dit zijn beide heerlijke toppers die door het koudschuim zeer goed ventileren. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Helemaal happy

Wat een heerlijk matras. Ben er zo blij mee . Het ligt heerlijk de ondersteuning is helemaal goed. Opstaan zonder pijn in de rug. Wat wil je nog meer. Echt een aanrader.

Top matras

Geweldig matras heerlijk iedere dag opstaan!!

Zalig

Perfecte levering en matras gekregen zoals beschrijving super tevreden

Zeer goed !

Goede prijs kwaliteit verhouding! 2 matrassen voor m’n kinderen gekocht . Snelle verzending en duidelijke communicatie.

Echt een Droommatras

100 dagen proef slapen, nou ik had het in 14 dagen al gemerkt. Deze Pocketvering matras 7 Comfort Maxim 80x200x24cm bevalt uitstekend, sta nu zonder rugklachten op en je heb een uitstekende nachtrust! Heb hier zeker geen spijt van en dat voor die prijs. De service is uitstekend, werd netjes terwoord gestaan door een vriendelijke dame. De bestelling liep vlot en netjes, matras was netjes ingepakt en bezorgd. Dit bedrijf krijgt van mijn allemaal 10 wie daar een matras koop heb jaren plezier. DROOMMATRAS GA ZO DOOR!

Prima matras snelle levering en goed telefonisch contact.

Goede voorlichting..uiteindelijk op jullie advies afgegaan en absoluut geen spijt.

Heerlijk matras

Na een miskoop te hebben gedaan via een andere (grote) webwinkel tot de conclusie gekomen toch een ander matras aan te schaffen. Een beetje huiverig aangezien ik niet kon proefliggen (en niet weer een miskoop wilde doen). De levering duurde helaas wat langer dan verwacht (mede door de postbezorging, die was vertraagd), maar bij navraag kreeg ik ook een gratis (heel fijn) kussen nagestuurd. Ik heb vannacht heerlijk geslapen en hoop dat dit matras lang goed blijft. Dankjewel voor de goede service en de fijne nachtrust.

Verkeerde dikte matras

Ik had per ongeluk een traagschuim matras topper besteld van 1.80 m breed ipv 1.60. Het omruilen verliep zonder problemen, wel waren de kosten voor het terug sturen voor mij. Dat begrijp ik omdat het ook mijn eigen schuld was. Ik heb op de site een andere topper gevonden met de juiste maten en voor dezelfde prijs en die is mij toegestuurd met wel een bijbetaling van 25 euro. Deze topper zou 7 cm dik moeten zijn maar ik kom bij het opmeten hooguit tot 4 a 5 cm. Ook ligt de topper minder comfortabel en minder zacht dan de eerste topper. Heel jammer...

Super blij want ik slaap pijnvrij

Ik ben mega tevreden want ten 1e zijn ze heel goed bereikbaar, zelfs in het weekend en avonden. Ten 2e had ik met bloed spoed mijn Matras en topper nodig en deze was de volgende dag al geleverd. Ten 3e had ik op Google wat onderzoek gedaan maar voor een matras van 24 cm zijn zij wel erg scherp en ten 4e het belangrijkste, ik slaap weer pijn vrij en slaap gewoon weer zoals het moet!

Beste Saar, Een 10, dank je! Je hebt de Esla en een gel topper van 6 cm. Dit is een heerlijke luxe combinatie en ook nog eens voor een mooie prijs ter vergelijking met andere aanbieders. Wij zijn vele malen goedkoper met vergelijkbare matrasen, maar wel tegen de beste kwaliteit omdat we leveren direct vanaf de fabriek en ook nog eens gratis, vaak de volgelde dag al geleverd, door heel Nederland en Belgie. Wat een mooi compliment dat wij je zo goed hebben geholpen met het beste advies. Wij zijn 7 dagen per week op de whatsapp open voor advies en hulp voor het kiezen van het juiste matras of topper en tijdens kantooruren telefonisch. Geniet nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Meer dan geweldig !!

Vriendelijke dames met veel geduld die mij geholpen hebben en mij het juiste advies hebben gegeven. Ik slaap weer als een roosje. De prijs vind ik zeer schep. Ik heb wat onderzoek vooraf gedaan, maar ik heb nu wen matras van 24 cm dik met koud schuim dat elders veel duurder is. Einde van het jaar zullen we nog een matras voor onze dochter bestellen.

Beste Fernando, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Je hebt de HR150 dat een gewicht tot 150 kilo kan dragen. Dit matras geeft heel veel steun aan het lichaam. Bij Droommatras hebben wij goedkope, zeer scherp in prijs matrassen en toppers voor de beste kwaliteit. Dit omdat wij geen dure winkels hebben met duur personeel en huur. En daar profiteerd de klant van. Wij zijn blij te lezen dat onze klantenservice goede adviezen heeft gegeven voor het beste matras. Fijn ook dat het snel is geleverd. Wij leveren gratis door heel Nederland en Belgie. Wij kijken uit om ook voor je dochter een goed matras van Droommatras uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Pijnvrij

Ik ben verlost van pijnen inmijn rug.Dit had ik veel eerder moeten doen.Goed en kundig advies en snelle levering.Zeer prettig dat ik zelfs in de weekend en in de avond geholpen werd op de whatsapp. Ik slaap heerlijk !

Beste Mariann, Wat fijn dat je af bent van je rugpijn en dat je nieuwe matras jouw rug een goede steun geeft om weer pijnvrij op te staan in de ochtend. Wij zijn blij met je mooie beoordeling dat je matras snel geleverd is, de meeste matrassen zijn dan ook de volgende dag al gratis geleverd door heel Nederland en Belgie. Wij zijn elke dag geopend op de whatsapp om goed advies te kunnen geven. Wij vinden het heel belangrijk dat al onze klanten blij zijn met hun aankoop omdat wij als geen ander beseffen dat een nieuw matras aanschaffen een lastige beslissing kan zijn. Wij vinden het dan ook goed te lezen dat je door onze klantenservice zo goed geholpen bent. Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Niet netjes

Helaas is mijn topper afgeleverd bij de buren. ( die geïrriteerd reageerde: als je zoiets groots besteld zorg dan dat je thuis bent.) nou is mij in een e-mail vooraf vertelt dat ik bericht zou krijgen over welke datum en tijd de topper gebracht zou worden. Dat is niet gebeurd. Er is niet getekend voor de topper. Dat was niet nodig. ( vind ik heel raar voor een product van €500! ) Ik heb de klantenservice gesproken en ze zouden een klacht indienen bij de verzender. Ze nam zelf geen verantwoordelijkheid. Ook gaf ze aan dat eventuele terug verzending mij €39 gaat kosten. Het gesprek verliep niet prettig. Ik had mijn product nu toch? Dus wat was het probleem nog? Ik ben teleurgesteld over de service. Vooral omdat ik positieve reacties las. Het product is nog maar net open dus dat is nog afwachten. Voor fijne service zou ik zeker ergens anders kijken de volgende keer. Lynn Update: Na prettig contact met een eindverantwoordelijke van droommatras tot een goed einde gekomen. Deze keer werd ik gehoord en maakten ze excuus. We kregen 2 hoofdkussen als compensatie. Dat is fijn! De topper bevalt goed!

Beste Lynn, Wat spijtig te lezen dat u niet tevreden bent geweest over de levering. Kleinere maten worden door PostNL geleverd en grote pakketten door een XL Transporteur. PostNL geeft middels een track & Trace code een dag en tijd door, als men niet thuis is dan hoort het pakket naar een afhaalpunt te gaan bij u in de buurt, waar u een aantal dagen de tijd krijgt om het op te halen. Omdat een topper tot bepaalde maten bij ons vacuum en opgerold worden verpakt, is het geen enorm pakket meer, maar een rol. Daardoor is deze ook makkelijk te vervoeren met de auto. Sommige chauffeurs vragen aan de buren of het pakket daar mag worden afgeleverd? Vaak bedoelen ze dit juist goed, vooral als het vaste chauffeurs in de wijk zijn die er altijd komen. Ze kennen dan vaak de mensen wel. De buren hoeven het niet aan te nemen omdat de regel is, bezorgen bij het afhaalpunt. Wij zullen een case maken bij PostNL en navraag doen wat de reden is dat de chauffeur tegen de regels in dit toch heeft afgeleverd bij de buren? Wij leveren alles gratis. Als een pakket retour gaat zijn de kosten voor de klant. Een topper is eenvoudig dubbel te vouwen en op te rollen. De klant kan het dan zelf terug brengen naar PostNL, de kosten zijn dan laag en varieren dan tussen de 8 euro en ongeveer 15 euro (huidige tarieven PostNL). Mocht de klant het niet zelf terug willen brengen naar PostNL, dan bieden wij een extra service en komen wij het halen door heel NL. De kosten zijn dan 39, 00 euro. Dit wordt dan opgehaald door onze XL Transporteur, de kosten voor het halen bij de klant, terugbrengen naar de fabriek, de kosten voor de chauffeur en kosten benzine zitten hier dan ook allemaal in. Hier wordt niets op verdient. Wij zijn erg blij dit tegen zo'n scherpe prijs te mogen aanbieden. Wij zijn geschrokken van deze klacht omdat een dergelijke klacht wij nog niet hebben gehad. Op onze site wordt bij elk product uitgelegd dat producten bij ons zeker op tijd weggaan, maar dat in sommige gevallen het bij PostNL drukker kan zijn dan normaal, denk aan weersomstandigheden of topdrukte zoals Black Friday en Kerst. Wij zullen contact met u opnemen om hier over te praten. Met vriendelijke groet, Karin Klantenservice, Droommatras

Snelle levering en goed matras

Snelle levering, 's middags besteld voor 15:00 volgende dag in huis. Compacte vacuüm verpakking. Goed traag schuim matras, slaapt lekker zoals verwacht.

Beste Barend, Bedankt voor de mooie beoordeling, dat alles goed bevalt, snel geleverd is en ook lekker ligt. Je hebt de Nasa Topper van 7 cm, deze voelt lekker zacht aan door het traagschuim dat naar het lichaam vormt. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Super vriendelijk en snelle levering

Na bestelling had ik nog een vraag, deze werd snel beantwoord ondanks dat het avond was. Heel netjes en vriendelijk. Verder bevalt het topmatras heel erg goed slaapt heerlijk.

Beste Miranda, Dank je wel voor je mooie beoordeling en goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij zijn elke dag op de app geopend tot 21.00 uur om iedereen te kunnen helpen aan een goed advies. Je hebt de Traagschuim Tencel DeLuxe 180x200 van 11 cm gekocht, dit is een heerlijk luxe topdekmatras met een zachte Tencel stof. Wij wensen je nog heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Bedankt voor deze positieve beoordeling, een 10 daar zijn wij heel blij mee. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Je hebt besteld de Pocketvering matras 7 Comfort Maxim, dit is een matras voor mensen tot 130 kilo en voelt aan als medium tot iets stevig. Dit matras geeft een zeer goede ondersteuning aan het lichaam en met 24 cm dikte voelt het lekker luxe aan. Voor mensen onder de 100 kilo kan dit matras te stevig aanvoelen. Heel veel plezier nog van het matras. Met vriendelijke groet, Eliza, klantenservice Droommatras

Fijn matras sliep er gelijk lekker op

Super fijn matras uitgezocht en ik sliep er gelijk heerlijk op

Hi Michiel, Een 10! Daar zijn wij erg blij mee, bedankt. Je hebt de matras ESLA Vitaal Gelfoam gekocht met daar bovenop een gel topper van 6 cm. Dit luxe afgewerkte hoogwaardige matras is zeer geschikt voor mensen die de perfecte lighouding nodig hebben. De gel die erin zit in combinatie met koudschuim en pocketveringen voelt medium tot stevig aan. Wil je toch net iets zachter liggen, dan is zoals in jou geval de 6 cm gel topper er bovenop de perfecte combinatie. Het voordeel is dat door de topper het matras langer mee gaat, minder snel vies zal worden en makkelijker is tijdens het verschonen. Veel plezier nog van je aankoop :-) Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Super super fijn

Levering snel en goed Goed verpakt Ligt heerlijk Zou iedereen droommatras aanbevelen Esmee bedank!! Goede service Wowwwww

Dank je wel Maurits voor je mooie bedoordeling van een 10! Je hebt de koudschuim van 7 cm besteld, dit is een lekker luxe topper dat medium tot zacht aanvoelt en zeer goed ventileert. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Premium kwaliteit voor een betaalbare prijs

Klantenservice, levering en uiteindelijk het belangrijkste: slaap comfort tiptop in orde! Dikke tien

Hi Dirk, dank je wel voor je mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Je hebt de topper DUO Comfort besteld, een heerlijke topper welke aan 2 kanten te beslapen is met verschillende comforts. Wel zo handig als je de ene keer wat zachter Nasa wil liggen en de andere keer wat steviger, koudschuim. Verder heb je onze Bamboe dekbed en kussens besteld. Bamboe zorgt ervoor dat het extra zacht aanvoelt door de natuurlijke materialen. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Geweldig wat een service en heerlijk matras

YES, ik ben weer helemaal happy. Slaap heerlijk op mijn nieuwe matras en topper. Ziet er trouwens heerlijk luxe uit want het matras is 25 cm dit met daarboven op een topper. Verder heb ik een bamboe dekbed en kussen. Laat de winter maar komen ;-). De prijs vind ik netjes en de service geweldig, ik had voor 15 uur besteld en ik had de volgende dag alles al in huis. In de tussentijd werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering. Al met al een dik tevreden klant! Volmondig JA op de vraag of ik jullie wil aanbevelen.

Hi Fer, Ik hoop dat je inmiddels lekker slaapt en wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met onze snelle levertijden. Omdat wij zelf produceren kunnen we ook snel leveren, vaak al de volgende dag. Je hebt de luxe Esla matras besteld met koudschuim in combinatie met Gel. Een heerlijk matras met een prachtige stof, deze voelt medium aan. Veel plezier van je aankoop en een goede nachtrust. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Contact goed, product matig

Het in hoogte verstelbare Simba hoofdkussen is een miskoop. Het is super dun, glijdt uit bed omdat het zo soepel is en de hoogte is verstelbaar als je zelf vulling bij gaat kopen. Gelukkig had ik maar 1 kussen uitgepakt en kan ik de andere nog retourneren. Commentaar gegeven dat de product tekst misleidend is. Er is beloofd dat daar naar gekeken wordt. De matras is prima in orde. Daarvoor raad ik ze toch aan.

Beste Marjo, Wat goed te lezen dat het het matras Comfort Zilver bevalt. Dit matras is een heerlijk matras extra dik van 24 cm. Dit matras voelt aan als medium tot ietsje stevig en door de 7 zones is het zeer geschikt voor een perfecte ondersteuning voor het lichaam. Een kussen is zeer persoonlijk. Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Prima ervaring!

Na lange tijd zoeken voor een matras, kwamen we bij Droommatras terecht. Vanaf het begin prima contact met de klantenservice! De vele vragen werden snel en adequaat beantwoord via de app. Helaas waren de matrassen toch niet goed (te hard) voor ons. De afwerking: het terughalen van de matrassen en het terugstorten van het betaalde bedrag ging ook zonder problemen. Dus we kunnen Droommatras van harte aanbevelen voor iedereen die een matras wil kopen en/of proberen!

Beste Antoon, Bedankt voor je positieve feedback. Bij ons mag je 100 dagen het matras of in dit geval de harde topper uit proberen, wij stellen minimaal 3 weken erop te slapen. Dit omdat het lichaam minimaal deze periode nodig heeft om te wennen. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en over de vlotte omruiling. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Uitgerust wakker worden en een geweldige service.

Goed slapen en uitgerust wakker worden ligt aan meerdere factoren. Maar de matrassen die op maat worden aanbevolen (telefonisch) helpen je hiermee enorm. Ik ben erg tevreden en kan eerlijk zeggen dat ik beter slaap.

Dank je wel Annemarie voor je mooie beoordeling van een 10! Je hebt 1 x de Pocketvering Maxim dat tot 130 kilo gaat en 1 x de 7 Comfort Optimum dat tot 100 kilo gaat. Deze worden vaak als set verkocht. Daar bovenop heb je de Gel Foam topper van 6 cm dat een perfecte combi is om deze matrassen. De Gel voelt zacht, maar je lichaam krijgt toch de steun van de matassen welke als medium aanvoelen. Tevens heb je 2 x box kussens besteld, lekkere dikke kussens. Geniet van je aankopen. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Pascalweg 9

4104BE Culemborg