Snel, goed

Snel geleverd heel goeie prijs/kwaliteit verhouding

Goeie service & producten

Ik zocht al een lange tijd naar een topmatras. Deze zijn over het algemeen aan de prijzige kant. Bij Droommatras viel dit mee, dus had ik geen hoge verwachtingen. Ik nam contact op met de klantenservice wat betreft eventueel terugsturen van producten (ook dit was mogelijk). De klantenservice was goed bereikbaar en hielp goed. Ik slaap nu een tijdje op een topmatras en hoofdkussens van Droommatras en het slaapt fantastisch. Ik slaap weer op een zacht bed en ik word niet meer wakker met nekpijn.

Beste Meike, Het klopt dat wij erg scherp zijn met onze prijzen. Dit komt omdat wij direct leveren vanuit de fabriek en wij geen dure winkels hebben, dat scheel veel in duur personeel en andere overhead kosten. Dit is zeker een voordeel voor onze klanten. Onze kwaliteit is erg hoog tegen zeer vriendelijke prijzen :-). Leuk dat je dit zelf ook zo hebt mogen ervaren. Je hebt de Tencel traagschuim de Luxe van 11 cm, deze voelt lekker zacht aan met een luxe natuurlijke stof. Je hebt ook 2 x de Simba kussens. Dit zijn ook zachte kussens met holle vezeltjes. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Perfecte oplegmatras

Vanaf de eerste dag heeft mijn man weer heerlijk geslapen. Mijn man heeft sinds 3 jaar een zeer goede matras. Maar zegt nu, ik lig niet OP mijn matras maar nu IN mijn matras. De oplegmatras is van traagschuim en vormt zich naar je lichaam. En geeft toch de goede ondersteuning ivm een goede matras. Zelf lag ik niet meer goed op mijn luchtwisselmatras ivm met preventive doorligplekken. Doordat mijn handicap veranderde kwamen de drukplekken meer op de schouders en bekken. Nu even als noodoplossing een oude matras met de tweepersoon split oplegmatras. Ook ik slaap heerlijk, veel minder drukpijn. Dus nu voor mij opzoek naar een ander matras voor onder de oplegmatras. Wij zijn weer tevreden slapers

Bedankt voor de mooie beoordeling van een 10! We zijn blij dat wij hebben kunnen helpen met het verminderen van de zware medische klachten door onze Nasa splittopper van 7 cm. Traagschuim, Nasa wordt veel gekocht door mensen die last hebben van drukpunten of lekker zacht willen liggen. Het vormt naar het lichaam door de warmte. Belangrijk is dat het matas eronder stevig is en niet doorzakt. Slaap lekker op uw nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Heerlijke topper, precies zoals besteld

Mijn nieuwe traagschuimtopper ligt heerlijk! Geen spijt van. Ik wilde een wat zachtere topper en deze voldoet prima. De levering was heel snel en keurig.

Goed te lezen dat de traagschuim topper lekker ligt en bedankt voor je mooie beoordeling :-) De traagschuim topper ligt lekker zacht en ontlast de pijnlijke drukpunten. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Fantastische klantenservice en zeer goed product

Wat een relaxte mensen daar aan de telefoon. Geen gladde brutale verkopers,, gewoon vriendelijke mensen die normaal tegen je praten. Zeer snelle levering,, heldere communicatie,, behulpzame koerier. En tot nu toe een heerlijk matras. Droommatras is absoluut aan te raden!!

Wat een mooie beoodeling Niels, een 10 en mooie complimenten, daar zijn we super blij mee! Goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, snelle levering en hulp aan de telefoon en whatsapp. Je hebt de Luxor wat aanvoelt als medium en de duo topper dat aan 2 kanten te beslapen is, de ene kan voelt aan als medium tot ietsje zacht door het koudschuim en de andere kant lekker zacht door het traagschuim. Zo kun je altijd kiezen welke comfort je behoefte hebt. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Goede service, fantastische topper!

Goede service, nog even een mail of onze afwijkende matrasmaat wel echt klopt. De topper is ook echt top!

Super topper

Geen rugpijn meer

Zalig matras en topper,lekkere combinatie wat ik eerder had moeten doen. Ik sta goed op en amper rugpijn meer. Ik had dit dus veel eerder moeten doen/ Vriendelijke dames, goed geholpen, mooie prijs, snel geleverd/ ik ben dik tevreden!

Heel goede service, en goed advies, ook de prijs is goed .

Goed matras

Het dektopmatras traagschuim Nasa Is een goed matras , niet te hard en ook niet te zacht, voor mij precies goed

Super goed

Snel en nettjes

Geweldige service

In het contact met de medewerker was er gerichte aandacht voor mijn vragen omtrent rug- en nekhouding. Ik ben erg blij met mijn keuze. Dank jullie wel, Droommatras!

Topkwaliteit

Dit nieuwe kussen van Droommatras is echt super. Mijn slaaphouding is veel beter nu, waardoor ik uitgerust wakker word. Ik ben zeer tevreden!

Super vriendelijk afgeleverd en topmatras

Matras

De matras kwam op tijd aan, zoals besteld.

Beste mevrouw Truskalova, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben vanaf het moment dat u ons gemaild heeft, elke dag contact met u gehad omdat u verschillende vragen had. U gaf aan dat door uw andere taal er enige miscommunicatie was. U woont in België en u had uw matras al geopend. Omdat een matras een hygiëne product, is, kunnen wij eenmaal uit de vacuüm gehaald, het niet doorverkopen. U kunt het matras net als iedereen het binnen 14, zelfs 100 dagen bij ons retour sturen. Echter geven wij aan minimaal 3 weken op uw nieuwe matras te slapen omdat het lichaam deze periode nodig heeft om te wennen aan een nieuwe lighouding. Fijn dat voor u alles duidelijk is en dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Levering en hulp was prima. Ben eel tevreden.

Heerlijk geslapen, eindelijk geen tinteling meer in mijn armen. Top! Matras én kussen!

Goed matras netjes geholpen en ook.betaalbaar

Zoals hier boven beschreven

Bijna de allerhoogste score

De sevice is goed de bezorging ook goed ,alleen zit er in mijn topper een knik kan misschien geen kwaad maar als ik in bed lig voel ik of het erger wordt Groeten Mary Leenen Links Eindhoven 5622kz

heerlijk geslapen en uitgerust

ik heb twee nachten mijn droommatras getest. Ik (1.96) ben vrij kritisch omdat ik veel rugproblemen heb. Ik kan niet anders zeggen dat dit een super matras is

Beste Lammert, Bedankt voor de 10, daar zijn wij erg blij mee. Je hebt Luxor S380 en de 9 cm koudschuim topper, dit is een hele goede combinatie. Door de goede ondersteuning van het matras en de extra comfort laag (luxe hotel gevoel) van de topper kan dit zeer aangenaam aan het lichaam voelen. Goed te lezen dat je geen rugpijnen meer hebt. Geniet nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige service en producten snel geleverd.

Na een klantvriendelijk advies van een bekwame medewerkster, een super goed matras ontvangen ( zeer snelle levering) en ben zeer tevreden en slaap heerlijk. In 1 woord: geweldig en kom zeker terug bij droommatras voor de andere bedden. Zeer tevreden.

HI Kim, Bedankt voor je mooie beoordeling van een 10. Wij helpen altijd onze klanten graag en geven advies door goed te luisteren naar de wensen van de klant. Wij snappen als geen ander dat het soms moeilijk kiezen is online. Daarom zijn wij elke dag geopend op de whatsapp tot 21 uur in de avond en tijdens kantooruren telefonisch zodat onze matrassen specialisten goed kunnen helpen. Je hebt de Esla gekocht, een luxe matras dat zeer veel steun geeft aan het lichaam waarbij de gel als extra comfort zorgt. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Topkwaliteit voor een vriendelijke prijs

Wordt nu uitgerust wakker zonder rugpijn. Service en advies was vakkundig en vriendelijk.

Na zeer slechte ervaring met een bekend bedrijf van tv, Toch aangedurfd om via whatsapp informatie te vragen bij Droommatras en er werd netjes en vriendelijk gereageerd op wat ik wilde weten Ik zocht nl een topper omdat ik rug en heupklachten heb. Advies op gevolgd en de traagschuim NASA besteld Die ik tot mijn verbazing de volgende dag al in huis had Het bestaat gelukkig nog dat je eerlijk en oprecht behandeld word En service krijgt, en je bestelling netjes en duidelijk geleverd word. En na een eerste nacht werden de klachten al minder, en slaap er heerlijk op. Dankjewel Droommatras Ik kom hier zeker terug. M.v.g Sylvia

Geweldig matras

Super super fijn matras ,ik slaap er heerlijk op

Hele goede service

De levering duurde iets langer dan normaal, maar dat was de schuld van PostNL die vertraging had in de levering. Droommatras heeft mij wel de hele tijd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden. De service is dan ook helemaal goed. Het matras die geleverd is ziet er qua kwaliteit goed uit en geeft goede comfort. Geen spijt van deze aankoop.

Bedrijfsgegevens

Pascalweg 9

4104BE Culemborg

0345 342164

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.