Matras

De matras kwam op tijd aan, zoals besteld.

Beste mevrouw Truskalova, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben vanaf het moment dat u ons gemaild heeft, elke dag contact met u gehad omdat u verschillende vragen had. U gaf aan dat door uw andere taal er enige miscommunicatie was. U woont in België en u had uw matras al geopend. Omdat een matras een hygiëne product, is, kunnen wij eenmaal uit de vacuüm gehaald, het niet doorverkopen. U kunt het matras net als iedereen het binnen 14, zelfs 100 dagen bij ons retour sturen. Echter geven wij aan minimaal 3 weken op uw nieuwe matras te slapen omdat het lichaam deze periode nodig heeft om te wennen aan een nieuwe lighouding. Fijn dat voor u alles duidelijk is en dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Levering en hulp was prima. Ben eel tevreden.

Heerlijk geslapen, eindelijk geen tinteling meer in mijn armen. Top! Matras én kussen!

Goed matras netjes geholpen en ook.betaalbaar

Zoals hier boven beschreven

Bijna de allerhoogste score

De sevice is goed de bezorging ook goed ,alleen zit er in mijn topper een knik kan misschien geen kwaad maar als ik in bed lig voel ik of het erger wordt Groeten Mary Leenen Links Eindhoven 5622kz

heerlijk geslapen en uitgerust

ik heb twee nachten mijn droommatras getest. Ik (1.96) ben vrij kritisch omdat ik veel rugproblemen heb. Ik kan niet anders zeggen dat dit een super matras is

Beste Lammert, Bedankt voor de 10, daar zijn wij erg blij mee. Je hebt Luxor S380 en de 9 cm koudschuim topper, dit is een hele goede combinatie. Door de goede ondersteuning van het matras en de extra comfort laag (luxe hotel gevoel) van de topper kan dit zeer aangenaam aan het lichaam voelen. Goed te lezen dat je geen rugpijnen meer hebt. Geniet nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige service en producten snel geleverd.

Na een klantvriendelijk advies van een bekwame medewerkster, een super goed matras ontvangen ( zeer snelle levering) en ben zeer tevreden en slaap heerlijk. In 1 woord: geweldig en kom zeker terug bij droommatras voor de andere bedden. Zeer tevreden.

HI Kim, Bedankt voor je mooie beoordeling van een 10. Wij helpen altijd onze klanten graag en geven advies door goed te luisteren naar de wensen van de klant. Wij snappen als geen ander dat het soms moeilijk kiezen is online. Daarom zijn wij elke dag geopend op de whatsapp tot 21 uur in de avond en tijdens kantooruren telefonisch zodat onze matrassen specialisten goed kunnen helpen. Je hebt de Esla gekocht, een luxe matras dat zeer veel steun geeft aan het lichaam waarbij de gel als extra comfort zorgt. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Topkwaliteit voor een vriendelijke prijs

Wordt nu uitgerust wakker zonder rugpijn. Service en advies was vakkundig en vriendelijk.

Na zeer slechte ervaring met een bekend bedrijf van tv, Toch aangedurfd om via whatsapp informatie te vragen bij Droommatras en er werd netjes en vriendelijk gereageerd op wat ik wilde weten Ik zocht nl een topper omdat ik rug en heupklachten heb. Advies op gevolgd en de traagschuim NASA besteld Die ik tot mijn verbazing de volgende dag al in huis had Het bestaat gelukkig nog dat je eerlijk en oprecht behandeld word En service krijgt, en je bestelling netjes en duidelijk geleverd word. En na een eerste nacht werden de klachten al minder, en slaap er heerlijk op. Dankjewel Droommatras Ik kom hier zeker terug. M.v.g Sylvia

Geweldig matras

Super super fijn matras ,ik slaap er heerlijk op

Hele goede service

De levering duurde iets langer dan normaal, maar dat was de schuld van PostNL die vertraging had in de levering. Droommatras heeft mij wel de hele tijd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden. De service is dan ook helemaal goed. Het matras die geleverd is ziet er qua kwaliteit goed uit en geeft goede comfort. Geen spijt van deze aankoop.

Super Kwaliteit!

Dank je wel voor de goede service! TOP MATRAS

Super kwaliteit matras. Geweldig service.

Wist niet precies welk matras ik moest kiezen. Na een hele zoektocht op internet toch mijn keuze laten vallen op droommatras. Super behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon ook Ssuper blij met mijn aankopen!! ECHT TOP

Beste Tumer, Bedankt voor deze mooie beoordeling van een 10, daar zijn wij erg blij mee! Wat fijn dat je geslaagd bent, je hebt de 7 Comfort Optimum met de koudschuim topper van 9 cm en de bamboe set dat bestaat uit 2 kussens en een dekbed. Het matras in combinatie met de topper geeft echt een hotel gevoel en veel luxe. Het matras is 24 cm en voelt aan als medium. Goed te lezen dat onze klantenservice zo goed geholpen heeft met het maken van de juiste keuze. Met vriendelijke groet, Jennifer, klantenservice Droommatras

Erg goed matras met traagschuim topper

Ik heb het matras met traagschuim topper nu een maand in mijn bezit. Het slaapt prima, geeft een heel goede ondersteuning. Ik wordt s'morgens niet meer wakker met rug pijn, wat wel het geval was bij het oude matras van amper 2 jaar oud. Daar ben ik erg misleid door de vele reklame op tv. Ben blij met deze keuze en ondersteuning van hun helpdesk die mij geholpen hebben met het kiezen van het juiste matras.

Aanrader

Fijne service en nog fijnere toppers!

Hi Zeynep, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je hebt de Tencel topper van 11 cm, dit is een luxe topper door de mooie zachte Tencel tijk (hoes). De topper voelt aan als medium. Je hebt ook de box Primo hoofdkussen besteld. Dit is een dikke kussen dat zacht aan voelt. De holle vezels kun je eruit halen en is daardoor op dikte verstelbaar. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Goed advies en snelle levering

Via Whatssapp advies gevraagd, netjes antwoord terug. Snelle levering en goede prijs.

HI Bettina, Dank je voor je 10 :-). Je hebt de koudschuim topper van 7 cm dik, dit is een heerlijke topper dat vaak gebruikt wordt om net wat comfortabeler te liggen bovenop je huidige matras. Het voordeel is dat je geen last meer hebt van de spleet het midden en dat het matras veel schoner blijft en langer mee gaat. Goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze whatsappdienst. Wij zijn 7 dagen per week geopend op de app van 9.00 tot 19.00. Je krijgt altijd persoonlijk advies. Goede nachtrust toegewenst. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

super topper

Had al een tijdje last van me onder rug en was toe aan een nieuwe topper. we hebben de eerste nacht erop zitten en de rugpijn is ook al vele malen minder

Hi Remco, Dank je wel voor je mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee. Je hebt de koudschuim topdekmatras van 9 cm, een heerlijke topper dat het bed een echt hotel gevoel geeft. De topper voelt aan als zacht tot medium. Wat fijn te lezen dat je veel minder pijn van je rug hebt. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Hele snelle service en goed advies, veel betere nachtrust nu

Voor onze Bed & Breakfast waren wij op zoek naar 4 matrassen in verschillende maten en types. Onze gasten beoordelen ons in hoge mate op de matrassen waarop ze slapen. Wij hebben eerst zelf proef geslapen en op advies van een medewerker uiteindelijk de types en maat matrassen genomen. Twee matrassen voor ons thuis. Snelle levering en het bedrijf belde nog na of het allemaal bevallen was, dat vonden wij wel erg fijn, dat meedenken. Kortom, goed advies en geen belemmeringen en ze nemen echt de moeite en de tijd om je te helpen. En van 2 gasten kregen wij al de vraag waar de matrassen vandaan kwamen ;)

Na een klein probleempje zeer tevreden

wij hebben de 11 cm dikke traag schuimtopper gekocht en deze is helemaal geweldig ,perfecte ondersteuning en ligcomfort voor een hele mooie prijs . helemaal blij mee dus . Klein probleem met de gekochte hoofdkussen gehad maar deze is zeer netjes door de klantenservice opgelost

Beste Sylvio, Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over de 11 cm Tencel Traagschuim topper. Een heerlijk luxe dikke topper dat zacht aanvoelt door het nasa/traagschuim dat naar het lichaam vormt. De Tencel is van hoogwaardige kwaliteit en voelt door de Tencel lekker zacht aan. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze klantenserivce. Veel plezier nog van julie heerlijke topper. Met vriendelijke groet, Anne, klantenservice Droommatras

Op donderdag een topper besteld en de volgende dag was het al binnen. Er is heerlijk op geslapen door mijn moeder en ze vond het een lekker stevige en dikke topper.

Hi Liane, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Jullie hebben de 9 cm koudschuim topper besteld, een heerlijke dikke luxe topper dan medium tot iets zacht aanvoelt. Deze topper geeft echt een hotel gevoel. Fijn dat de topper de volgende dag al geleverd werd. De meeste matrassen en toppers gaan bij ons gegarandeerd dezelfde dag nog weg als je voor 15.00 uur besteld. Geniet nog van de aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Goed bezorgt

Beste Kajsa, Bedankt voor je 10 :-). Je hebt de Pocketstar 300, een heerlijk matras van 21 cm dik dat gaat tot een gewicht van 80 kilo en voelt aan als medium. Goed te lezen dat de bezorging goed verliep. De meeste maten gaan bij ons dezelfde dag nog weg, dus gegarandeerd snel in huis. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Het droommatras ligt heerlijk

Het was natuurlijk even afwachten of het matras lekker zou liggen maar na 2 weken in gebruik kan ik zeggen dat ik helemaal gewend ben ah nieuwe matras en dat het voldoet aan verwachting... ook ben ik nog niet 1x opgestaan met rugpijn dus ik ben 100% blij en tevreden

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Goed advies gekregen en vandaar topper besteld en super snel geleverd ziet er heel goed uit en heerlijk geslapen echt een aanrader erg blij mee Een dikke 10

Beste Piet, Wat een mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! Je hebt de koudschuim topper van 9 cm besteld, een lekkere topper dat niet warm aanvoelt en zorgt voor een extra luxe comfort laag op je matras. De topper voelt aan als medium tot iets zacht. Slaap lekker. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

De kwaliteit van het matras is uitstekend

Droommatras heel erg bedankt! Ik ben enorm blij met mijn nieuwe matras. Wat een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Echt een aanrader een dikke 10

Hi Maurice, Dank je voor je mooie beoordeling. Je hebt de Esla, een heerlijk luxe matras dat afgewerkt is met een prachtige stof en een afdeklaag van gel. Dit matras is zeer goed voor een goede lighouding voor jaren lang lig/slaap plezier. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Zou eerst een koudschuim topper nemen maar bedacht me. Bestelde Topdekmatras traagschuim Tencel Deluxe 180×200 dikte 11 cm en moet zeggen ligt tot nu heerlijk. Heb wel moeten wennen 14 dagen had wat rugpijn maar is nu helemaal weg. Heel goed geholpen met advies via watsapp door de Dames. Slapen heerlijk en uitgerust.

Beste Sjack, Bedankt voor de mooie compimenten, daar zijn wij erg blij mee! De Tencel topper is een luxe dikke topper met een heerljke luxe Tencel tijk/hoes. Deze ligt als medium, belangrijk bij een topper is dat de ondergrond dus het matras eronder niet doorzakt en nog goed is. Alleen dan werkt een topper en komt het als extra comfort laag goed tot zijn recht. Leuk en fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras