De kwaliteit van het matras is uitstekend

Droommatras heel erg bedankt! Ik ben enorm blij met mijn nieuwe matras. Wat een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Echt een aanrader een dikke 10

Hi Maurice, Dank je voor je mooie beoordeling. Je hebt de Esla, een heerlijk luxe matras dat afgewerkt is met een prachtige stof en een afdeklaag van gel. Dit matras is zeer goed voor een goede lighouding voor jaren lang lig/slaap plezier. Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Zou eerst een koudschuim topper nemen maar bedacht me. Bestelde Topdekmatras traagschuim Tencel Deluxe 180×200 dikte 11 cm en moet zeggen ligt tot nu heerlijk. Heb wel moeten wennen 14 dagen had wat rugpijn maar is nu helemaal weg. Heel goed geholpen met advies via watsapp door de Dames. Slapen heerlijk en uitgerust.

Beste Sjack, Bedankt voor de mooie compimenten, daar zijn wij erg blij mee! De Tencel topper is een luxe dikke topper met een heerljke luxe Tencel tijk/hoes. Deze ligt als medium, belangrijk bij een topper is dat de ondergrond dus het matras eronder niet doorzakt en nog goed is. Alleen dan werkt een topper en komt het als extra comfort laag goed tot zijn recht. Leuk en fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Perfect matras.

Snelle levering en perfect matras.

HI Focco, Bedankt voor je mooie beoordeling :-). Je hebt de 7 Comfort Optimum, een heerljk luxe matras van 24 cm en voelt aan als medium. De pocketveringen met de 7 zones in combinatie met koudschuim zorgt voor een goede nachtrust. Fijn dat alles lekker vlot geleverd is. In veel gevallen de volgende dag al, dit is terug te zien bij de maat van je matras. Veel plezier nog en slaap lekker op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Annna, klantenservice Droommatras

Een echte DROOM matras

Na lang zoeken nu eindelijk een goed matras gevonden! Slaap weer heerlijk en wordt uitgerust wakker. Zeker een aanrader! Klantenservice is makkelijk te bereiken telefonisch maar ook op de mail en zelfs de app super handig. Aardig personeel en goed/juist advies.

HI Melissa, Wat een mooie beoordeling en leuk te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar op de app en telefonisch tijdens kantoortijden. We proberen altijd iedereen goed te helpen met het beste advies. Je hebt de Esla matras, een zeer luxe matras opgebouwd uit meerdere lagen met als laatste comfort een gel laag. Dit matras van 24 cm zal jarelang plezier geven en gegarandeerd opstaan zonder rugpijn. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijk groet, Anna, klantenservice Droommatras

Nog te kort om een oordeel te schrijven

Tot nu toe 14 dagen op het topmatras geslapen. Te kort om er al iets over te zeggen. Voorlopig niet negatief. Wij zijn 2 oudere gebruikers 72 en 75 jaar oud. Willen graag onze bevindingen delen over 4 weken.

Beste Sprengerdejong, Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. U heeft een topdematras gekocht, fijn om te lezen dat u eerste bevindingen positief zijn. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

ben zeer tevreden

ben tevreden met de bestelling nooit problemen gehad en snelle levering

Beste Maichel, Bedankt voor je mooie beoordeling van een 10! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe matras en de snelle levering. Je hebt de matras pocketveringen Luxor S380, dit is een heerlijk matras met veel steun en doordat het 24 cm extra dik is heb je naast veel steun ook veel comfort. Dit matras gaat tot 100 kilo en voelt aan als medium. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldig !

Wij hebben een topper besteld . Geweldig ! On 1 woord . Net als de service en de snelle levering.

Hi Anne, Dank je voor je beoordeling :-) en dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en snelle levering. Je hebt de koudschuim topdekmatras van 9 cm, dit is een fijne topper dat veel extra comfort geeft bovenop je matras. Koudschuim zorgt er ook voor dat je het niet snel warm hebt in bed. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

prima service, denken mee!

afwijkende maat matras besteld en prompt een mailtje met de vraag om bevestiging, dat is service!

Hi Sanne, Dank je wel voor je beoording, daar zijn wij blij mee. Wij verkopen alle maten, ook maten die niet op onze website staan. Je kunt ons altijd bellen zodat wij de afwijkende maat kunnen maken. Helaas gebeurt het ook regelmatig dat mensen een verkeerde maat bestellen, het zou zonde zijn als dit mis gaat. Goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldige ervaring

Lage prijs voor topkwaliteit en een levering die perfect verliep er is heel duidelijk gecommuniceerd met mij, wanneer ze kwamen leveren, ik mocht de datum en uur kiezen/bevestigen heel verassend hoe de service verliep de matras zelf is van uitstekende kwaliteit heel tevreden !

Hi Melissa, Dank je wel voor je mooie beoordeling van een 10 en natuurlijk voor je positieve feedback van onze service en kwaliteit over je matras. Wij leveren rechtstreeks uit de fabriek. Omdat wij geen dure winkels hebben, kunnen we voor een scherpe lage prijs een hoge kwaliteit garanderen. Je hebt de Luxor S380, dit is een heerlijk luxe matras van 24 cm dik met veel steun voor je lichaam. Dit matras gaat tot 100 kilo en voelt aan als medium tot ietsje stevig, niet zacht en niet hard. Geniet nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Goede kwaliteit en uitstekende klantenservice

Een goed matras en topper geleverd gekregen. Erg fijn dat er, telefonisch, nog even nagevraagd werd of de maten kloppen. Nadat we na 8 maanden tevreden gebruik de hoes van de topper in de droger deden kwam deze er niet te best uit. Hoewel wij er overheen gelezen hadden dat dit niet kon kwam de klantenservice snel met een goede oplossing waardoor wij binnen een week weer op onze topper kunnen liggen met een nieuwe hoes.

Beste Danny, Dank je wel voor je mooie beoordeling van een 10 :-). Je hebt een topdekmatras bij ons gekocht. Al onze tijken (hoezen) van de matrassen en toppers kun je eraf halen middels een rits om het te wassen op 60 graden. Een tijk mag nooit in de droogtrommel. Als je de tijk gewassen hebt is ons advies om de op te hangen en kastdroog weer om het matras te doen. Ik wens je nog veel plezier van je nieuwe topper en goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Nou perfect alles goed geregeld ook postnl heel vlot

Alles goed geregeld goed matras ben er blij mee. Het was er heel vlug met postnl veel eerder dan ik verwachtte 1 dag geduurd. Een pluimpje voor Droommatras. En de prijs vielt me erg mee. Ga zo door prima winkel

Hi Jan, Wat een mooie beoordeling en bedankt voor je 10! Daar zijn wij ontzettend blij mee. Een tevreden klant is voor ons het allerbelangrijkste. De reden dat wij zo scherp geprijsd zijn is omdat wij geen dure overheadkosten hebben zoals winkels met duur personeel. Alles komt direct uit de fabriek en daar profiteren onze klanten van. Ik wens je nog goede nachten op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Fantastisch bedrijf, goede service

Fantastisch bedrijf, goede service!

Hi Ella, Bedankt voor je beoordeling, daar zijn wij erg blij mee. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze goede service. Je hebt de Traagschuim/Nasa splittopper gekocht, een fijne topper van traagschuim dat door warmte vormt naar je lichaam. Een Nasa, Traagschuim topper voelt zacht aan. Slaap lekker op je nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Zeer tevreede

Hele leuke communicatie met klantenservice, hele aardig mensen, de matras die heb ok ontvangen zo mooie. Dat acht mijn droommatras, ben ik heel blij mee,

Hi Mosab, Dank je wel voor je 10, daar zijn wij heel blij mee. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en dat je zo goed geholpen bent. Je hebt de Pocketstar 300 een lekker matras dat gaat voor mensen tot een gewicht van 80 kilo en is 21 cm dik. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Levering had enige vertraging door oud en nieuw

De levering heeft enige vertraging opgelopen door oud en nieuw. Werden na mail keurig behandeld. Na paar dagen zelfs gebeld dat de matrassen voor vrijdag zouden worden geleverd. En ja hoor vandaag donderdag geleverd Zij hebben zelfs nog een presentje voor de vertraging na gezonden De matrassen gaan wij zaterdag in gebruik nemen

Beste Erik, Bedankt voor je mooie beoordeling en goed te lezen dat je tevreden bent over het hele proces. Je hebt de Pocketstar 300 een heerlijk matras van 21 cm dik, dat voelt als medium. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Matras gekocht super heel fijn matras voor een goeie prijs ligt heerlijk

Hi Martin, Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling en wat fijn dat je rugklachten zijn verdwenen. Goed te lezen dat je zo tevreden was over onze klantenservice. Je hebt de 7 Comfort MAXIM gekocht, dit is een matras tot 130 kilo en voelt aan als medium tot iets stevig. Dit matras geeft veel steun door de 7 zones en is 24 cm dik. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Sinds een aantal maanden slapen wij nu op een matras pocketvering 7 Comfort Optimum van Droommatras. Het enige wat ik ervan kan zeggen is, geweldig!!! Mijn onderrug klachten zijn zo goed als verdwenen dankzij de goede nachtrust die ik nu krijg. Ook mijn complimenten voor de klantenservice van Droommatras. Goed advies en fijne/ snelle hulp!

Hi Zeynep, Wat fijn dat je weer lekker slaapt op je nieuwe matras. Je hebt de 7 Comfort Optimum wat een heerlijk, luxe matras is dat veel steun geeft aan het lichaam. Dit matras voelt aan als medium. De grijze 3D band aan de zijkant zorgt voor extra ventilatie. Bedankt voor je compliment over onze klantenservice. Geniet van je aankoop. Met vriendelijk groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Super !

Goed product …super snel geleverd !

Waardeloos advies

Na advies van een mederwerkster een matras besteld. Het matras was veel te hard ik kon er niet op slapen. Ik kon er wel een topper op kopen was de rectie. Maar dat is belachelijk daar koop ik geen nieuw matras voor. Matras is retour gegaan, Maar de transport kosten waren wel voor mijn rekening. Gratis proefslapen nou dus niet want de transport kosten waren € 69,--

Beste Rob, Wij hebben met u gesproken en o.b.v. uw wensen en informatie advies gegeven, geheel vrijblijvend. U heeft gebruik gemaakt van de 100 dagen proefslapen. U had een 2-pesoonsmatras, dit is helaas geen klein pakketje waardoor er een XL transporteur moest langs komen, het bedrag is afhankelijk van de maat. Op de site staat het ook duidelijk vermeld en wij melden dit ook waar kan, daarnaast staat het ook onder het kopje "100 dagen proefslapen". Wij werken al jaren zo en nooit geen klachten. Wij leveren overigens al onze matrassen en toppers 'gratis' zowel 1-persoonsmatrassen als 2-pesrsoonsmatrassen & toppers. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Prima bedrijf

Na veel telefoneren over late levering van PostNL! Hebben ze dit voor mij perfect opgelost. Een nieuwe order aangemaakt en de volgende dag al geleverd! Dat heet pas service, zo als het hoort! Alle lof voor de medewerkers die me te woord hebben gestaan.

Beste Angel, Bedankt voor uw mooie beoordeling, wij denken altijd graag met onze klanten mee. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice en onze matrassen/topper experts. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Heerlijke topper en supersnel geleverd.

Wat jullie beloven op de site doen jullie ook. Omdat ik een afwijkende maat bestelde(lengte 220) werd er voor de zekerheid nog even contact opgenomen of de maat inderdaad klopte. Zo voorkom je wel eventuele vergissingen waar niemand vrolijk van wordt. Wij werden echter WEL vrolijk van de snelle levering van Droommatras. Niets dan lof daarom een dik verdiende 10

Snelle en goede service

Op maandagmiddag topper besteld. Een speciale lengtemaat die niet iedereen heeft. 3 werkdagen later perfect geleverd. Product ziet er goed zeer goed uit, prijs is met neder dan de helft van de gekende merken. Binnenkort weten we ook of hij goed slaapt.

Dikke 10

Ok mijn beoordeling… in 1e instantie vond ik het heel spannend om een matras online te kopen. De 100 dagen slapen met garantie heeft mij samen met de vele goede beoordelingen van Droommatras doen overtuigen! En tot op de dag van vandaag erg blij mee. Ik was huiverig zeg ik eerlijk. Je hoort van die horror verhalen. Maar bij dit bedrijf een en al lof. Altijd berijdbaar, netjes, goed advies, snel geleverd en ook slaapt het matras heerlijk. Lekker dik matras, goed stevig, niet te hard of te zacht, slaap eindelijk weer goed! Dus van mij krijgen Ze een dikke 10! En dat zeg ik niet snel.

Beste Janice, Wat een mooie beoordeling, bedankt! Je hebt de Luxor S380 en de topper 9 cm dik, een perfecte combinatie om met de topper een heerlijke comfort laag in de top te creëren met daarbij de goede steun van het matras voor een optimale ondersteuning. Wat fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het juiste advies heeft bijgedragen tot een goede keuze om weer lekker te kunnen slapen. Slaap lekker op je nieuwe matras en topper van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Eindelijk pijnvrij

Geen rugpijn meer naar jaren, eindelijk pijnvrij! Enige tijd geleden een zeer goed matras aangekocht bij Droommatras en topper en ik ben ontzettend tevreden. Het hele proces was heel prettig, ik ben goed geholpen, juiste advies gekregen, het was snel en netjes geleverd. De prijs vind ik persoonlijk zeer scherp als ik het vergelijk met andere aanbieders op internet of in de winkels. Voor mij een dikke aanrader! Ik word eindelijk zonder rugpijn wakker.

Goedemiddag, Dank u wel voor dit mooie cijfer, een 10! U geeft aan goed te zijn geholpen door ons en dat u het juiste advies heeft gekregen. Goed te lezen, wij helpen onze klanten dan ook graag aan een goed matras. U heeft de Esla Vitaal 180x210, 26 cm dik besteld. Dit is een zeer hoogwaardig matras door de verschillende lagen zoals pocketveringen, koudschuim lagen en gel. Deze combinatie van gel zorgt voor een optimale drukverdeling, terwijl de koudschuim lagen en de pocketveringen het lichaam juist zeer goed ondersteunt. De stof voelt heerlijk zacht aan uw lichaam, dit alles zorgt ervoor dat u zonder pijn weer heerlijk kunt slapen. Wij wensen u een goede nachtrust op uw nieuwe Esla matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Matras is süper...

+ Het is zacht + Tevreden met het matras - retourkosten en omruilkosten dat staat niet duidelijk op website. Als je gaat omruilen/ retouren moet je extra kosten. Retourkosten is 35 euro en omruilkosten is 30 euro. Als u het gaat kopen denk goed na erover. Goed meten en goed nadenken.

Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Wij geven op de site aan dat zelf goed meten echt heel belangrijk is omdat wij toch helaas regelmatig zien dat dit mis gaat. Om die reden geven wij dit nogmaals aan op de orderbevestiging en bellen wij de afwijkende maten (zoals bij u) na om nogmaals te vragen of u goed heeft gemeten. U heeft besteld de Luna kindermatras van 70x190 dat u helaas zelf verkeerd heeft opgemeten. U wilde een grotere maat en deze was duurder. Dit verschil heeft u bijbetaald. Wij leveren al onze matrassen en toppers 'gratis'. Echter bij een omruiling omdat u zelf verkeerd gemeten heeft en de transporteur nogmaals een 2e keer moet komen, zijn deze kosten voor de klant. U gaf aan dat door niet volledig de Nederlandse taal te beheersen u dit over het hoofd heeft gezien. Dat vinden wij natuurlijk spijtig. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Eerder een matras gekocht nu een topper ze zijn prima van kwaliteit ...super blij mee

Beste Alex, Bedankt voor je 10! :-) Goed te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe topper, je hebt de koudschuim topper gekocht, deze voelt medium tot zacht, het zit er echt tussenin. Eerder heb je bij ons matras Luxor S380 aangeschaft, deze voelt aan als medium tot ietwat stevig en in combinatie met deze koudschuim topper van 9 cm creëer je echt een hotel gevoel. Veel plezier van je nieuwe topper van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Pascalweg 9 4104BE Culemborg

0345 342164