Eerder een matras gekocht nu een topper ze zijn prima van kwaliteit ...super blij mee

Beste Alex, Bedankt voor je 10! :-) Goed te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe topper, je hebt de koudschuim topper gekocht, deze voelt medium tot zacht, het zit er echt tussenin. Eerder heb je bij ons matras Luxor S380 aangeschaft, deze voelt aan als medium tot ietwat stevig en in combinatie met deze koudschuim topper van 9 cm creëer je echt een hotel gevoel. Veel plezier van je nieuwe topper van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Valt tegen

Ik had gedacht dat de topper harder zal zijn, jammer maar helaas

Beste Coby, Bedankt voor uw beoordeling, wat jammer te lezen dat u liever een harde topper had gewild. U heeft nu de Tencel Traagschuim NASA van 11 cm aangeschaft en dit is juist een hele zachte topper. Nasa/Traagschuim heeft als eigenschap dat deze vormt naar het lichaam zodra het warm wordt. Vaak wordt traagschuim/Nasa gekozen door mensen met medische klachten om hun gewrichten te ontzien of door mensen die juist lekker zacht willen slapen. Het is wel belangrijk dat bij de aanschaf van elke topper het matras waar het op komt te liggen medium tot stevig is en niet in zakt. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Niet wat ik had verwacht

Topper ligt goed maar is wel zacht zodat t hoeslaken er wat rommelig op zit, ik had de topper strakker verwacht, en hij is heel warm Had toch beter voor ander materiaal (koudschuim)kunnen gaan.

Beste Riet, Dank u voor uw beoordeling, het klopt wat u schrijft, de NASA/Traagschuim welke u heeft besteld is een zachte topper en vormt naar het lichaam zodra het warm wordt. Dat is dan ook de eigenschap van Nasa/Traagschuim. Koudschuim voelt medium tot iets zachter en vormt niet naar warmte. Er zitten grote verschillen tussen deze twee toppers. Bij de foto van de toppers op de site staat of het zacht of medium is. Wat jammer dat u de verkeerde keuze heeft gemaakt o.b.v. uw wensen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geweldig, slaap weer als een kanon

Het ligt heerlijk,wordt gewoon weer rustig in bed,met gevolg goed slapen,top topper.

Beste Mary, Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee. U heeft de Tencel 11 cm Traagschuim/Nasa topper aangeschaft, dit is een heerlijke zachte, extra dikke topper van een zeer prettige Tencel stof. Deze Nasa/Traagschuim topper voelt lekker zacht aan en is zeer geschikt voor mensen die zacht willen slapen of voor diegene die hun gewrichten willen ontzien. Bij een topper is het altijd belangrijk dat het matras wat er onder ligt medium tot stevig is en niet doorzakt. Een topper zorgt voor extra comfort in de bovenlaag, de steun moet altijd uit het matras komen. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Kwalitatief goede producten en een uitzonderlijk prettige en klantgerichte dienstverlening

Een aantal maanden geleden naar volle tevredenheid het traagschuim NASA Bamboo matras gekocht. Een fantastisch goed liggend, mooi en kwalitatief goed matras overigens. Wat mij opviel, is de buitengewoon goede service vanaf het moment van bestelling tot de aflevering. Je wordt een aantal keer gebeld en gemaild om je te informeren over je bestelling en aflevering. Gisterenavond mijn tweede matras bij Droommatras besteld. Dit na zaterdagavond laat naar hen een appje gestuurd te hebben voor deskundig advies over een aantal matrassen. Eigenlijk in de veronderstelling dat ik dan maandag of later deze week wel een bericht terug zou krijgen. Laat in de avond kreeg ik al een uitgebreid deskundig appje terug. Zondagavond wederom via de app zeer prettig contact met Droommatras gehad. Bijzonder dat zij zelfs in het weekend bereikbaar zijn en je uitgebreid deskundig informeren. Zelden zo'n klantgerichte instelling van een bedrijf meegemaakt. Een groot compliment is op zijn plaats ! Hoop dat het gisterenavond bestelde Esla vitaal matras net zo aan de verwachtingen voldoet als het Nasa Bamboo matras. Met oprechte dank voor jullie uitzonderlijke dienstverlening. Peter uit Steenbergen NB

Beste Peter, Bedankt voor de ontzettende mooie beoordeling, als bedrijf is dit altijd weer een groot compliment! Eerder heb je de Nasa Bamboe matras met micro pocketveren aangeschaft, dit is een heerlijk matras van 24 cm dik waar in de bovenlaag ook Nasa/Traagschuim in zit. Dit is in de toplaag comfortabel en wat zachter, maar met steun van in de kern dat dan weer als medium aanvoelt met 7 zones dat steun geeft op de juiste plekken van het lichaam. Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent, dat je nog een matras besteld hebt. De Esla Vitaal. Een zeer luxe matras van top kwaliteit met een zeer zachte hoogwaardige stof met een gel laag, het matras bestaat uit meerdere lagen met een unieke opbouw om weer heerlijk fris op te staan in de ochtend. Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij doen er dan ook alles aan om onze klanten tevreden te stellen en hopen dat zo veel mogelijk mensen weer lekker slapen op een matras van Droommatras ;-). Slaap nog lekker op je nieuwe matrassen en nogmaals ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Heerlijk matras, goede prijs, snelle levering, goed telefonisch advies.

Hi Jeanette, Bedankt voor je mooie beoordeling en wat goed te lezen dat je matras zo goed bevalt, daar zijn wij blij mee. Wij hebben je graag geholpen met het juiste advies. Geniet van je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Anna, klantenservice Droommatras

Goede levering

Super topmatras geen rugklachten bij het opstaan meer zeer tevreden

Bedankt voor je mooie beoordeling. Je hebt de koudschuim topper van 9 cm, een fijne wat dikkere topper dat zorgt voor extra comfort bovenop je huidige matras. Koudschuim gaat niet zweten omdat het zeer goed ventileert. Wat fijn te lezen dat je rugklachten voorbij zijn door je nieuwe topper van Droommatras en dat de levering goed is gegaan. Wij wensen je fijne nachtrust toe,. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Slaap een stuk beter!

Heerlijk dik matras waarna ik echt weer een goede nachtrust heb.

Hi Diede, Dank je voor je mooie 9! Leuk. Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je weer lekker kunt slapen. Je hebt de koudschuim Tencel Deluxe topper van 11 cm dik, dit is een heerlijke comfortabele luxe extra dikke topper. Deze voelt aan als medium tot iets zacht. Ik wens je nog goede nachten toe. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Wat een verademing

Dit is mijn 3e matras en eindelijk slaap ik weer lekker! Ik heb geen rugpijn meer en met de topper erop voelt het zo luxe. Ik ben goed geholpen en ik kreeg eerlijk advies. Ik had niet het idee dat ze mij het duurste matras wilden verkopen, maar gewoon wat bij mijn wensen paste. Levering was snel. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden :-)

Hi Karin, Wat een mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Je hebt de Luxor S380 met de Nasa topper van 8 cm, een heerlijke combinatie waarbij je de steun van het matras duidelijk voelt in het lichaam en waarbij het in de toplaag aangenaam aanvoelt door Nasa. Ik kan mij voorstellen dat het luxe aanvoelt, het geeft echt een hotel gevoel. Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijk groet, Karin, klantenservice Droommatras

Geen nasa traagschuim

Gewichtloos slapen op een nasa topper die zich aan uw lichaam aanpast wordt beloofd. Niets is minder waar. Geen drukverlagend zachte topper maar gewone schuimlaag. Kortom waardeloos product.

Beste Marita, U heeft gekozen voor een Nasa topper waar wij er inmiddels duizenden van verkocht hebben en nooit zo'n dergelijke klacht ontvangen. Het blijft persoonlijk natuurlijk, echter een Nasa topper is zacht en vormt naar het lichaam zodat de vaak pijnlijke drukpunten van het lichaam ontlast worden. De topper dient als een extra comfort laag boven op het matras. Het is wel belangrijk dat het matras dat er onder ligt nog goed is, stel dat het matras een kuil heeft of verouderd is, dan heeft geen enkele topper effect. Wellicht had een koudschuim topper beter voor u geweest. U mag ons altijd bellen voor advies, wij zijn 7 dagen per week open op de whatsapp en 5 dagen telefonisch tijdens kantooruren. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Ligt redelijk, had er alleen meer van verwacht

Heb al een tijdje een topper (1.80/200) van droommatras. Het ligt redelijk na een aantal weken maar zo als ze beschrijven dat bepaalde lichamelijke klachten minder zouden worden is het niet waar. Kwa prijs verhouding zeg ik dat het te duur is in verhouding met de topper/materiaal ervan. Levering was behoorlijk vlot. Als de topper 200/250 euro gekoper was geweest was ik er voor dan redelijk tevreden mee geweest. Dan kon ik zeggen redelijke topper voor een mooie prijs. Nou vind ik het te veel geld en zie de waarde er niet van in. Mischien dat de topper voor iemand anders wel goed is dat weet ik natuurlijk niet, dit is mijn eigen ervaring ervan. Dus ik zou hem wel en niet aanbevelen, iedereen moet het zelf ervaren.

Beste Kimberly, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt de Tencel topper van 11 cm dik, deze is extra luxe. Het klopt dat het persoonlijk is, wij kunnen met bepaalde matrassen en toppers de lichamelijke klachten verzachten. Zware medische klachten blijven natuurlijk lastig, dat gaat vaak verder dan het vervangen van een matras. Ondanks dat moet het lichaam wel wennen aan een nieuwe slaaphouding omdat het vaak gewend is aan een verouderd matras of topper. Het is belangrijk het de tijd te geven. Ik wens je een goed nachtrust toe. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

super matras heel blij mee

Super matras heel blij mee had ik hem maar eerder besteld

Beste Hans, ` Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent en eindelijk weer lekker slaapt op je nieuwe matras van Droommatras. Je hebt de HR150, dit matras is voor tot 150 kilo en voelt aan als medium, met veel steun door de 7 zones op de juiste plekken. Ook het koudschuim is van een nieuwe generatie schuim dat geen kuilvorming mag geven en niet warm wordt doordat het zeer goed ventileert. Geniet er nog van. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Heel goede toppermatras - heel goede service

Mijn matras was te hard en daarom ging ik op zoek naar een oplossing. Ik kwam bij Droommatras. Nl uit waar ik de NASA toppermatras zag en ik vroeg informatie per mail. De winkelbediende verzekerde me dat de NASA toppermatras een uitstekende oplossing zou zijn om het probleem op te lossen. Ik bestelde de toppermatras en ze werd reeds na een paar dagen geleverd. En inderdaad, dit was en is echt DE oplossing ! De NASA toppermatras die is echt super ! Ze neemt de vorm van je lichaam aan en ik slaap nu heerlijk. Droommatras.nl is dus een echte aanrader. Ook als je voor het bestellen of achteraf nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten, Ingrid Schoep

Beste Ingrid, Wat leuk dat je ons 10 hebt gegeven, bedankt! Je hebt in 2021 een Traagschuim Nasa topper van 8 cm bij ons gekocht en het is goed te lezen dat nu een jaar verder de Nasa topper zo goed bevalt. Deze topper is zachter en vormt door warmte naar het lichaam, dat vaak een oplossing is voor mensen met pijnlijke gewrichten of voor diegene die zacht willen slapen. Een uitstekende oplossing om extra comfort aan het huidige matras te geven. Goed te lezen dat je zo tevreden bent geweest over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Echt een top matras.

Ik had lage rugklachten, na een maand slapen op dit matras zijn ze verdwenen. Ik slaap al vanaf het begin goed op dit matras. De levering verliep ook super.

Hi Mirjam, Bedankt voor je 10! Je hebt de 7 Comfort Optimum gekocht, dit is een zeer goed matras dat veel steun geeft aan het lichaam door de 7 zones en de nieuwe generatie koudschuim. Wij hebben al veel mensen mogen helpen met veel rugklachten. Wij kunnen de pijn niet helemaal wegnemen door een matras als het gaat om echte medische klachten, maar wel verzachten. Wij zijn blij jou hiermee ook geholpen te hebben en dat je van je lage rugpijn af bent. Goede nachtrust. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Gewoon perfect matras, en een nog betere prijs!

bestellen simpel, levering soepel en ik slaap heerlijk!

Beste R, Bedankt voor de mooie beoordeling. U heeft de Esla Sleep Vitaal 180x210, dit is een matras dat helpt als het lichaam wat ouder wordt en daardoor meer steun nodig heeft op bepaalde drukpunten. Een uitstekend matras dat zalig ligt en helpt om weer fris op te kunnen staan. Veel luxe, maar toch betaalbaar. Goed te lezen dat u alles zo duidelijk vond en dat het vlot ging. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Wow, wat een snelle service!

Ik had een topper besteld voor mijn dochter, die zou dinsdag geleverd worden. Zaterdag waren we blij verrast door de levering. Mijn dochter slaapt al een week op het matras en ze vindt hem heerlijk.

Beste John, Bedankt voor je 10! Daar zijn wij blij mee. Je hebt de 7 Comfort Optimum 140x200, een matras dat medium aanvoelt met om het matras heen een 3D ventilatieband dat het vocht goed reguleert. Met een dikte van 24 cm geeft dit matras zeer veel comfort en door de 7 zones veel steun. Veel plezier nog van je aankoop. Met vriendelijk groet, Karin, klantenservice Droommatras

deze matras is voor mij niet geschikt

Ondanks het feit dat de matras retour gaat, was hij wel beter dan de matras die de consumentenbond adviseerde via de keuzehulp in haar vergelijkingstest. De begeleiding van droommatras en de adviezen bij bepaalde problemen zijn prima evenals de creditering binnen 8 dagen na retournering. Dit is tevens een rectificatie van een eerdere onterechte score.

Beste Kees, Dank u wel voor uw beoordeling, zeer gewaardeerd. De Consumenten bond test een selectie van al het aanbod. Wij zijn dan ook blij te lezen dat het matras van Droommatras veel beter is dan het advies van de vergelijkingstest van de Consumentenbond. Dit horen wij overigens vaker. Wij wensen u sterkte met uw lichamelijke klachten. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Mijn vertrouwen hebben ze voor de volle 100%

Goed zal proberen beknopt weer te geven waarom ik voor de volle 100% Droommatras vertrouw. Het begon met een fijn matras waar 1 handvat ontbrak, dit werd hersteld door geheel nieuw tijk met handvaten. Heerlijk sliep het matras eerst, maar na 3 maand kwam er iets een kuil in de midden. Er is ondertussen iemand geweest die het tijk vervangen heeft, en een expert die kwam kijken, en tezamen met Droommatras kwam men tot de conclusie dat de matras een productiefout had. Ik ben door het hele team besproken, en om toch mij als klant te behouden, en goede service te bieden, kreeg ik het voorstel voor een matras die steviger was, maar hetzelfde koste dan mijn andere matras. Echter omdat deze steviger lag werd mij de duurste en eigenlijk ook denk ik de beste topdekmatras gratis aangeboden als service en tevens extra om toch hetzelfde effect te hebben als met de andere matras, maar dan echt goed!Alles werd aangeboden met opnieuw de volledige garantie. Wat ben ik blij dat ik dit aanbod geaccepteerd heb! In waarde ben ik ruimschoots gecompenseerd, in service verdienen echt 5 sterren, en waar ik een slechte slaper was, verheug ik mij nu al paar maand dag in dag uit op de nacht om weer heerlijk te slapen. Daarom kan ik uit de grond van mijn hart zeggen, dit bedrijf is zó goed, en vertrouwd, zij zijn het waard om kwaliteit voor mega scherpe prijzen matrassen te leveren. Ik ben dan ook een dankbare klant, die langs deze weg Droommatras en de medewerkers/medewerksters nogmaals in het zonnetje te zetten. Een zeer tevreden en goed slapende klant

Beste René, Bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk voor de complimenten. Het doet ons goed dat je nu weer lekker slaapt op je nieuwe matras. Wij doen er altijd alles aan waar wij kunnen een klant zo goed mogelijk te helpen. Ondanks dat wij scherp in onze prijzen zijn, blijft het een aanschaf voor jaren. Een tevreden klant staat bij ons op nummer 1 :-) Ik wens je nog heel veel goede nachten op je nieuwe matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Esmee en Anna, klantenservice Droommatras

Toppie

Eerst even wennen .

Hi Fenna, Dank je voor de 10! Je hebt de 7 Comfort Optimum 80x190 - 2 stuks, deze voelt medium tot ietsje stevig aan en door de 7 zones geeft het veel steun en door de 24 cm dikte veel luxe en comfort. Wat fijn te lezen dat je tevreden bent. Een lichaam heeft 3 weken nodig om te wennen aan de nieuwe slaaphouding omdat het vaak gewend is aan een verouderd matras. Maar eenmaal gewend klopt het dat het dan heerlijk ligt. Wij wensen je daarom ook nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Echt een matras als een droom met een droom service!

Als je een matras nodig hebt met een afwijkende maat dan is dit een uitstekend bedrijf om mee in zee te gaan. Vriendelijke aandachtige klantenservice die er alles aan hebben gedaan om aan onze wensen tegemoet te komen. We zijn zeer tevreden over de matras en de service. We slapen als rozen.

Beste Dick, Een mooie beoordeling, bedankt. Je hebt het matras traagschuim NASA-Bamboo op micro pocketveren 120x190 a 24 cm dik gekocht. Dit matras voelt van binnen aan als medium, maar aan de bovenlaag voelt het zacht door de traagschuim/Nasa, dat als eigenschap heeft naar het lichaam te vormen. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij zijn dan ook 7 dagen per week geopend en op werkdagen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren voor advies en hulp. Veel plezier nog van uw matras van Droommatras. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Snelle levering ondanks maat 140x220 van matrastopper. En ligt heerlijk!!

Hi Jose, Bedankt voor de 10! Leuk. Je hebt de topdekmatras koudschuim Tencel Deluxe 140x220 van 11 cm dik. Dit is een heerlijk luxe topper dat medium tot zacht aanvoelt. Een topper geeft extra comfort en de steun moet altijd uit het matras komen. Daarom is het belangrijk dat het matras eronder nog goed is en b.v. niet doorzakt. Fijn dat het zo goed bevalt en de levering snel was. Een lengte maat geeft voor ons geen verschil, wij kunnen dit net zo snel produceren als een 'gewone' maat. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Goede service en matrassen

Drie verschillende pocketvering matrassen gekocht. Tot nu zijn we er erg tevreden over. Ze geven goede ondersteuning en liggen heerlijk. De levering was snel en we werden heel goed op de hoogte gehouden wat betreft de verzendstatus en levering. In één woord Top!

Beste Martin, Bedankt voor de mooie beoordeling :-). Je hebt gekocht de Luxor S380, deze voelt aan als medium en met 24 cm geeft het veel comfort en luxe. Teven heb je de Zilver gekocht, deze heeft als extra een mooi biesje om het matras heen en voelt ongeveer hetzelfde aan als de Luxor S380. En als laatste heb je het matras voor zwaardere mensen de HR150 Premium HR. Deze voelt aan als medium tot iets stevig, voor iemand onder de 100 kilo zou deze te stevig/hard aanvoelen. Dit laatste matras kan een gewicht aan tot 150 kilo en geeft het lichaam veel steun. Veel plezier van je aankopen. Met vriendelijke groet, Karin, klantenservice Droommatras

Een hele goede ervaring.

Via de app een goed verkoop advies gehad. Zeer goed geholpen

Hi Betty, Bedankt voor de mooie beoordeling. Je hebt de Gel foam topdekmatras topper van 6 cm dik. Dit is een heerlijk topper dat zacht aan voelt en vormt naar het lichaam. Goed te lezen dat je zo tevreden bent over ons bereik en hulp op de app. Je krijgt altijd direct een antwoord 7 dagen per week. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Esmee, klantenservice Droommatras

Uitstekende service, prima matras

Snelle levering, uitstekende service. Goede kwaliteit

Fijne topper slaap weer goed

Pascalweg 9

4104BE Culemborg