Goede snelle service

Goede snelle service

Duidelijke site en snel

Prima bedrijf met een duidelijke site. Ook voor vragen over reparatie kits voor een pomp hebben ze me prima geholpen.

Heel goeie service.

Heel warme en persoonlijke behandeling. Heb een handzwengelwaterpomp besteld, en wist niet wat voor aanzuigslang ik moest bestellen. Na telefonisch contact binnen 2 dgn de spullen thuis. En alles past en klopt. Een aanrader voor iedereen.

Kreeg binnen 1 dag reactie op mijn mail. Goed advies. Order geplaatst, stond netjes klaar. Korting was nog niet verrekend, ( Engeldot gaf dit zelf aan) had geld al overgemaakt. Korting werd netjes overgemaakt.

Snelle service en klant vriendelijk. Zeer snel geleverd

keurig

Top service.

Top bedrijf!

Altijd goed advies, snelle leveringen, breed sortiment en nette prijzen!

Scherpe prijs van een prima bedrijf

Prima bedrijf

Snelle correcte afhandeling van bestelling

Snelle afhandeling van bestelling en goed deskundige mensen met goede adviezen.

Uitstekende service.

Zeer behulpzame mensen .

Er zijn artikelen verkeerd geleverd.

Een aantal artikelen waren niet leverbaar.en een aantal artikelen zijn verkeerd geleverd

snelle en corecte levering

info was vlot en volledig

Snel en netjes bezorgd

Snel en netjes bezorgd

Prima en snel

Prima en snel

nette mensen, goede service en prijs verhouding is ook goed.

Snelle en vakkundige service

Snel geholpen en technisch advies was goed.

Super snel geleverd

materiaal gevonden maar niet zeker van het juiste materiaal, fantastich geholpen door een enkele email , proficiat

goede service

zeer goed

Prima producten, snelle levering en nette prijs

Voor ons hoveniersbedrijf bestel ik regelmatig producten bij Engeldot. Het sortiment is groot en bij vragen is er altijd goed advies. Verder zijn de leveringen snel en de prijzen goed. Top!

zeer vlot

op jullie site vond ik de drukmeter die ik nodig had om een oude te vervangen, het bestellen, betalen en leveren ging zeer makkelijk en snel.

snelle en nette levering

snelle en nette levering

veel op voorraad

alles keurig volgens afspraak geleverd

Onbetrouwbaar

Hoewel mijn bestelling betaald en bevestigd werd, wordt ze niet geleverd, en onttrekt Engeldot zich zonder enig aanvaardbaar voorstel of compensatie aan hun verplichtingen inzake de afgesloten koopovereenkomst.

Prima geregeld, goede service

Uitgebreid assortiment, werd prima per mail op de hoogte gehouden, had bij de bestelling-opmerking nog een vraag/verzoek gezet en dat werd prima geregeld

Correcte levering en goede prijzen

Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd. De communicatie over levering was actueel en goed. Producten zijn in goede staat ontvangen, prima!