Bij water oppompen uit een bron is de opbrengst maar een breukdeel van de hoeveelheid die de fabrikant opgeeft. Om dit te verbeteren is na veel zoeken uiteindelijk gebleken dat de diameter van de zuigslang groter moet zijn dan de aansluiting waardoor het water makkelijker aanzuigt, tevens is de openingsdruk van het voetventiel van belang de meeste hebben een veel te hoge openingsdruk waardoor er veel vermogen bij het pompen verloren gaat. Bij toeval op de site van Engeldot pomp- en leidingsytemen tercht gekomen en via de chat heel veel wijzer geworden. De wateropbrengst is aanzienlijk meer.

Snelle correcte levering

Prima adviezen en snelle correcte levering.

Snel en correct

Goede leverabciet

Klopt precies

Eerlijke firma

Hoofdbestanddeel van mijn bestelling was uit het assortiment waardoor de kleinere onderdelen ook niet meer nodig waren. Zeer vlotte terugbetaling van het volledige bedrag. Ga hier zeker nog bestellen!

overzichtelijke mails, snel en netjes geleverd.

zie hierboven

Prima firma, groot assortiment en snelle levering.

Aantal onderdelen besteld voor beregening, deze werden binnen 2 werkdagen geleverd tegen een voordelige prijs.

Goed voorgelicht en professioneel advies

Snelle levering en correct geïnformeerd over nalevering

Afspraken worden goed nagekomen.

Ben heel goed geholpen materiaal paste prima

Materiaal paste prima

supersnel geleverd

product na bestelling volgende dag al geleverd perfect.

prima bedrijf met korte lijnen en snelle service

prima bedrijf met korte lijnen en snelle service

snelle en goede service

het werd wal allemaal netjes en correct afgeleverd maar wel in drie keer op een dag een partij. Ik ben benieuwd of dit efficiënter kan of dat het toeval is

Dag Thieu, Bedankt voor je review! Dit is te verklaren doordat de bestelde artikelen vanuit verschillende vestigingen naar je verstuurd zijn. Soms komt het namelijk voor dat bepaalde artikelen niet in al ons vestigingen voorradig zijn, en dan is het het beste om het zo te doen. Vriendelijke groeten, Engeldot

Goeie service

Goeie service en grote voorraad je grijpt er niet snel mis

Werd goed geholpen

Ik werd telefonisch goed geholpen bij het maken van een juiste keuze

zeer goed en netjes

zou er graag op gewezen worden als totaalbedrag enkele euro.s te weinig is voor kosteloze verzending.

Beste Harry, Bedankt voor de positieve review! Wat je hier opmerkt vinden wij een erg goed idee en wij gaan ermee aan de slag om dit in te laten stellen op onze website. We nemen nog even contact met je op om je een bedankje te sturen. Vriendelijke groeten, Engeldot

Goede snelle service

Goede snelle service

Duidelijke site en snel

Prima bedrijf met een duidelijke site. Ook voor vragen over reparatie kits voor een pomp hebben ze me prima geholpen.

Heel goeie service.

Heel warme en persoonlijke behandeling. Heb een handzwengelwaterpomp besteld, en wist niet wat voor aanzuigslang ik moest bestellen. Na telefonisch contact binnen 2 dgn de spullen thuis. En alles past en klopt. Een aanrader voor iedereen.

Kreeg binnen 1 dag reactie op mijn mail. Goed advies. Order geplaatst, stond netjes klaar. Korting was nog niet verrekend, ( Engeldot gaf dit zelf aan) had geld al overgemaakt. Korting werd netjes overgemaakt.

Snelle service en klant vriendelijk. Zeer snel geleverd

keurig

Top service.

Top bedrijf!

Altijd goed advies, snelle leveringen, breed sortiment en nette prijzen!