top advies en snelle levering

Kan het beter? Jan de Wijhe kwam persoonlijk langs voor advies en had zelfs tijd om mijn pompinstellingen telefonisch te checken op juistheid na installatie, Ondanks dat ik Mijn beregening installatie zelf heb aangelegd!. Ik voelde me als een koning.

prima club

leveren snel

Precies wat ik besteld heb komt goed bezorgd.

Dat ik niet van huis hoeft tegen betaalbare prijs.

Prima begeleiding.

Het ging niet helemaal goed met de bestelling, op de site stond niet goed aangegeven wat er was besteld. Is doorgeven met een schermafdruk.

Al jaren ervaring mee en tot op heden prima!

super snel

de bestelling wordt altijd super afgehandeld

goeie voorlichting en service

goed en vakkundig

goed en snel geleverd

Prima en snel

Perfecte snelle levering

Lekker snel

Makkelijk besteld, direct geleverd volgende dag.

Duidelijke site.

Een van de weinige winkels die kan leveren wat ik zocht

Ideal betaling werkte niet. 2 x geprobeerd. Vooruitbetaling werkte wel. Jammer dat de kraan niet op voorraad was, maar dat was ook niet beloofd.

Heel fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen Correct en punctueel Geeft veel vertrouwen

prima , vakkundig en bereikbaar

keurige uitleg en direct contact

Behulpzaam

Erg fijne winkel met behulpzame werknemers

Snel geleverd en curaat

correct en snelle levering

goede prijs kwaliteit verhouding

snelle reactie en zeer hulpvaardig

Altijd vriendelijk geholpen, en snelle reactie op mails. Als iets niet gevonden kon worden op de website staan ze klaar om te helpen en uit te zoeken. Zeer prettig om met Engeldot te werken.

Helemaal TOP!

Aangezien ik niet helemaal zeker was of ik de juiste onderdelen online had geselecteerd, heb ik eerst telefonisch contact opgenomen met Engeldot. Perfect te woord gestaan en geholpen. Het plaatsen van de bestelling was daarna een fluitje van een cent en deze werd de volgende dag al geleverd.

prima, snelle levering

Goede snelle service

Breed assortiment op voorraad voor onze beregeningsinstallatie. Bestelling werd snel en compleet geleverd!

Top, snelle reactie

Zie hierboven

Goed advies en plan voor eb-vloed drainage.

Goed advies en plan voor eb-vloed drainage, materiaal ook altijd keurig geleverd, goede communicatie.

Duidelijke communicatie en bereikbaarheid

Zeer prettig