uitstekende ervaring ...!

Deskundig advies en snel geholpen. Product snel geleverd en goed kunnen gebruiken. Aanrader dus ...

Goede levering en goed telefonisch kontakt.

Mijn bestelling was oorspronkelijk 3 stuks, maar na telefonisch kontakt is dat nog op tijd veranderd in 6 stuks. Ze hebben geweldig hun best gedaan om mij te helpen. Alle hulde.

Duidelijke site goede telefonische afhandelimg

oke

Zonder overleg andere materialen geleverd dan besteld. Wel goed alternatief

Snelle levering andere materialen dan besteld. Materialen zijn wel een goed alternatief. Zou beter zijn geweest dit vooraf te overleggen of bericht mee te sturen dat bestelde materialen niet op voorraad ware en dat er een alternatief is afgestuurd. Mocht dit om een of andere reden niet goed zijn kosteloos terugsturen en dat bestelde materialen later nageleverd worden.

Professioneel materiaal en service

Steeds een goede service, materiaal van goede kwaliteit en een snelle levering.

bestelling gedaan via internet was op zoek naar een betaalbare watermeterput

Zeer nauwkeurig (technisch) en zeer vriendelijk

Medewerker ging zeer nauwkeurig te werk en ontdekte een bijkomend probleem dat ik nog niet gemerkt had.

Snelle, correcte en concurerende service

De website voorziet in goede informatie, telefonisch contact bij vragen is goed, prijzen zijn concurrerend en de levering correct. Gewoon een goed adres voor technisch kabel- en leidingwerk.

artikelen niet op voorraad

Artikelen zouden volgens de site op voorraad zijn, werd wel netjes gebeld dat ze niet konden leveren binnen redelijke termijn, daarop order geannuleerd

Bestelling vlot geplaatst, veel op voorraad en snel af kunnen halen.

Alles naar wens en snel in huis. 1 ding snap ik niet en dat is dat de 2 onderdelen in 2 verschillende dozen /delen worden gebracht . het ene deel met een busje en het andere deel met een grote vrachtwagen ?

Niet te duur en bijzondere koppelingen op voorraad

Goede prijs kwaliteitverhouding

Snelle levering en prettige prijzen. Vragen worden netjes afgehandeld.

Snel en fijn behandelt

Gewoon goed

Goed.

Via mail & telefoon onmiddellijk beschikbaar. Duidelijk communicatie en goede service.

snel en een goed product

Binnen no time geleverd , tevens een goed prijs aanbieding

Goede service. Bestelling wordt keurig verwerkt en je wordt goed op de hoogte gehouden. bestellingen worden correct afgeleverd volgens de afspraak.

tevreden

Prima afgehandeld

Bestelling en bezorging ging prima.

Vlotte service snelle levering

Keurig net bedrijf met voldoende kennis van zaken Prijzen zijn goed en de levering nog beter.

Geweldig.

Mooie aanbieding en snelle levering.

Snelle en correcte levering!

Kwalitatief goede materialen en een snelle / correcte levering.

Perfect geholpen zeer degelijk materiaal voor een goede prijs

Gewoon goed

uitstekende producten en service, wij hadden onze bestelling binnen 2 dagen in huis!