duidelijke website

Was goed

Goed en netjes afgehandeld

orders worden correct geleverd en bezorgd

goed bedrijf

Alles perfect geleverd

vlotte levering

prima ervaringen met engeldot

prima geregeld

bestellen en verzenden zijn prima verlopen.

top geregeld

alles wat besteld word word netjes geleverd

vlotte levering

lekker vlot geleverd

Dik tevereden

Netjes goed geleverd, vriendelijke schauffeur. En scherp geprijst.

makkelijk en snel

Met spoed een meststlang nodig, met wat vriendelijke hulp en snelle actie was de slang de volgende ochtend al bezorgd!

Netjes gebeld voor levering.

Komen afspraken goed na.

Tevreden met product en snelle levering!

Tevreden met product en snelle levering!

netjes verwerkt en op en tijd geleverd

goed bedrijf war alles netjes wordt geregeld.

super behandeld

bestellen ging makkelijk, afhandeling, nota ging correct,en vooral heel snel.

Gewoon goed

Geen bijzonderheden, levering gewoon goed verlopen

Niks te klagen

Goed spul voor een schappelijke prijs.

Helemaal prima

Altijd goed geleverd, eventueel met advies.

Overzichtelijke website en een vlotte correcte levering

Overzichtelijke website en een vlotte correcte levering

Altijd correcte communicatie

Wij bestellen regelmatig bij Engeldot en alles verloopt altijd vlekkenloos!

mestslang besteld incl. koppelingen, alleen de slangklem was te groot waardoor de koppeling los ging

mestslang besteld incl. koppelingen alleen de slangklem was te groot waardoor de koppeling losging bij de eerste keer gebruik. Daarna opgelost dmv andere slangklem en nu werkt het perfect.

Beste Marcel, Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten en onze klantenservice staat voor u klaar. Als u contact met ons opneemt via [email protected] of belt naar 085 – 487 46 04 zorgen wij dat het opgelost wordt.

direct uit voorraad leverbaar

digitaal besteld en direct geleverd

Goed georganiseerd bedrijf

Goed advies en snelle leveringen

gewoon goed

snelle levering zonder verzend kosten gewoon goed dus

Had de verkeerde maat doorgekregen maar ze hebben dit op eigen initiatief rechtgezet, goede service voor een goede prijs

Beste Sander, De slangpilaren die wij geleverd hebben waren 16mm, zoals u besteld heeft. Uit ons telefoongesprek met u is bij ons het vermoeden ontstaan dat de slangen die u hanteert 20mm zijn, dan vallen ze er inderdaad uit. Wij hebben meermaals contact met u gezocht om tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij tot nu toe nog niks van u vernomen. Graag horen wij van u zodat wij samen naar een geschikte oplossing kunnen zoeken. Vriendelijke groet, Team Engeldot

Door verkeerde adressering is pakket verkeerd afgeleverd

Door een tel. van anderen is mij gemeld dat er bij hun pakket voor mij bij hun was afgeleverd. Ik heb het daar opgehaald zie mijn eerdere mail

Beste Martin, Wij hebben uw bestelling gestuurd naar het adres dat in uw account stond ingevuld. Vervelend om te horen dat dit niet het juiste adres was. Fijn dat u eruit bent gekomen met de bewoner van het betreffende adres.