Goede en snelle service

Goede en snelle service

correcte afhandeling na levering met transportschade

De geleverde pomp had transportschade. Doos beschadigd en elektromotor ook, maar zou waarschijnlijk nog wel werken. Na 1 telefoontje werd hij zonder enige discussie netjes (en snel) omgewisseld. Zo hoort het.

Vragenom een beoordeling terwijl mijn bestelling nog steeds niet geleverd is.

Je kan beter om beoordelingen vragen als de bestelling geleverd is. Tot op heden nog steeds niets ontvangen, wel betaald natuurlijk.

Beste Marcel, Allereerst onze excuses voor de lange levertijd. De uitvoering van het product dat u bij ons besteld heeft, hadden wij niet standaard op voorraad en moest daarom besteld worden. Dit duurde langer dan wij van onze leverancier gewend zijn en wij hebben dan ook contact met u gehad over de vertraging hiervan. Gisteren is dit product bij ons binnen gekomen en hebben wij direct naar u opgestuurd. Review-uitnodigingen worden automatisch verstuurd en deze is daardoor voor de levering van de bestelling bij u gekomen. Wij hopen dat u het cijfer zou willen her-overwegen omdat deze vertraging buiten onze macht lag en wij ons best gedaan hebben om hier in de communicatie duidelijkheid over te verschaffen. Alvast bedankt, Engeldot Zuidwolde

Lange levertijd

De bestelling is nog niet geleverd!

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas komt het een enkele keer voor dat een artikel een langere levertijd heeft dan verwacht. Hier hebben wij contact met u over gehad. De bestelling is inmiddels compleet en wordt vandaag naar u opgestuurd. U kunt er dan ook op rekenen dat deze morgen bij u bezorgd wordt.

Heel heel goed , meiden en jongens ga zo door

Zoals boven beschreven , jullie doen het heel goed , ben zeer tevreden, Ga zo door en jullie zullen biefstuk eten groetjes Jan Petter

Snel

De bestelling werd snel en goed afgeleverd

Uitmuntende service

Goede afhandeling,snelle bezorging

Prima bedrijf!

Goede website, uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, vlotte levering. Niets op aan te merken.

heb nog niets ontvangen

heb nog niks ontvangen

Wij hebben contact opgenomen met het verzendbedrijf en er bleek iets misgegaan te zijn in het sorteercentrum. Wij waren hier helaas niet van op de hoogte gesteld. Inmiddels is de zending teruggevonden en afgeleverd. Voor vragen over een bestelling zijn wij altijd per mail of telefoon te bereiken, dan kunnen wij kijken wat er aan de hand is!

Heel fijne leverancier

vriendelijk , denken mee , komen afspraken altijd na

correcte afhandeling en snelle levering

correcte afhandeling en snelle levering

Fijn geholpen.

In goed overleg producten samengesteld!

Prima afhandeling en communicatie over bestelde producten.

De naam voering zou nog beter kunnen. We worden aangesproken als: Beste Mvb. De Telegraaf ipv Beste E.R. Dijkstra.

Beste E.R. Dijkstra, Bedankt voor de positieve recensie! In uw Engeldot account stond Mvb. De Telegraaf ingesteld als voor en achternaam. Dit hebben wij meteen even voor u aangepast. Bij de eerstvolgende servicemail zal de tenaamstelling weer kloppen. Met vriendelijke groet, Engeldot Technische Groothandel

Hele goede service en goede aftersales

Had een verkeerd artikelnummer ingevuld waardoor ik niet kreeg het artikel dat ik wilde ,Mijn fout dus. E.e.a. werd heel vlot gecorrigeerd en het goede artikel werd razendsnel opgestuurd. Chapeau

Altijd goed, prima bedrijf

Altijd goed, bestel hier regelmatig, ook goed advies/plan gehad op locatie.

Snelle en goede service

Goede service en direct overleg als er een bestelling niet compleet aanwezig is om uit te leveren.

snel besteld, snel en correct geleverd.

snel besteld op de site, snel en correct geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

1 item beschadigd

oke

goede site en mooie spullen snelle levering

Zeer goed kwaliteit dank er voor Servies goed en snel

Top bedrijf!

Engeldot geeft ons altijd goed advies en heeft een uitgebreid sortiment aan producten voor ons als hovenier.

Bestelde buis snel geleverd. Iets was niet op voorraad daar hebben ze een vervangend product voor geleverd. Uiteraard na overleg.

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Fijn bedrijf om mee samen te werken, zorgen altijd dat het bestelde materiaal netjes klaar staat

vlotte correcte levering

goede service