prima geregeld

fijn geholpen aan de telefoon en vlot verzonden

Correct en snelle levering

Alles gevonden wat ik nodig had

Heel positief

Waar voor je geld. Snelle reactie op vragen. Snelle bezorging.

Goed geregeld

Ondanks de vertraging of zoekraking bij Transmission is het met de inzet van de firma Engeldot toch nog snel opgelost

gewoon goed

vlot engoed afgeleverd

Keurig geleverd en prima prijs

Vlotte levering

Zakelijk nette prijs

perfect

product voldoet aan verwachting en service ook

Goede prijs/ kwaliteit

Voor mekaar!

Prima te vinden op Het net.

Prima te vinden op het net, duidelijke omschrijving die niets te wensen overlaat. Ik heb een klein bedrijf alleen, en probeer mensen te helpen waar ik kan. Klant tevreden en ik ook. Ga zo door!!

Goeie overzichtelijke website

snelle en correcte levering

ble

uitstekende ervaring ...!

Deskundig advies en snel geholpen. Product snel geleverd en goed kunnen gebruiken. Aanrader dus ...

Goede levering en goed telefonisch kontakt.

Mijn bestelling was oorspronkelijk 3 stuks, maar na telefonisch kontakt is dat nog op tijd veranderd in 6 stuks. Ze hebben geweldig hun best gedaan om mij te helpen. Alle hulde.

Duidelijke site goede telefonische afhandelimg

oke

Zonder overleg andere materialen geleverd dan besteld. Wel goed alternatief

Snelle levering andere materialen dan besteld. Materialen zijn wel een goed alternatief. Zou beter zijn geweest dit vooraf te overleggen of bericht mee te sturen dat bestelde materialen niet op voorraad ware en dat er een alternatief is afgestuurd. Mocht dit om een of andere reden niet goed zijn kosteloos terugsturen en dat bestelde materialen later nageleverd worden.

Bedankt voor de recensie Andre, Fijn om te horen dat het alternatief dat wij stuurden goed was. Wij communiceren altijd vooraf wanneer wij genoodzaakt zijn een vervangend alternatief product op te sturen. Wellicht dat dit contact via een collega gelopen is? Wanneer het alternatief niet volstaan had, had het inderdaad kosteloos teruggestuurd kunnen worden.

Professioneel materiaal en service

Steeds een goede service, materiaal van goede kwaliteit en een snelle levering.

bestelling gedaan via internet was op zoek naar een betaalbare watermeterput

Zeer nauwkeurig (technisch) en zeer vriendelijk

Medewerker ging zeer nauwkeurig te werk en ontdekte een bijkomend probleem dat ik nog niet gemerkt had.

Snelle, correcte en concurerende service

De website voorziet in goede informatie, telefonisch contact bij vragen is goed, prijzen zijn concurrerend en de levering correct. Gewoon een goed adres voor technisch kabel- en leidingwerk.

artikelen niet op voorraad

Artikelen zouden volgens de site op voorraad zijn, werd wel netjes gebeld dat ze niet konden leveren binnen redelijke termijn, daarop order geannuleerd

Bestelling vlot geplaatst, veel op voorraad en snel af kunnen halen.

Alles naar wens en snel in huis. 1 ding snap ik niet en dat is dat de 2 onderdelen in 2 verschillende dozen /delen worden gebracht . het ene deel met een busje en het andere deel met een grote vrachtwagen ?

Niet te duur en bijzondere koppelingen op voorraad