Alles naar wens en snel in huis. 1 ding snap ik niet en dat is dat de 2 onderdelen in 2 verschillende dozen /delen worden gebracht . het ene deel met een busje en het andere deel met een grote vrachtwagen ?

Niet te duur en bijzondere koppelingen op voorraad

Goede prijs kwaliteitverhouding

Snelle levering en prettige prijzen. Vragen worden netjes afgehandeld.

Snel en fijn behandelt

Gewoon goed

Goed.

Via mail & telefoon onmiddellijk beschikbaar. Duidelijk communicatie en goede service.

snel en een goed product

Binnen no time geleverd , tevens een goed prijs aanbieding

Goede service. Bestelling wordt keurig verwerkt en je wordt goed op de hoogte gehouden. bestellingen worden correct afgeleverd volgens de afspraak.

tevreden

Prima afgehandeld

Bestelling en bezorging ging prima.

Vlotte service snelle levering

Keurig net bedrijf met voldoende kennis van zaken Prijzen zijn goed en de levering nog beter.

Geweldig.

Mooie aanbieding en snelle levering.

Snelle en correcte levering!

Kwalitatief goede materialen en een snelle / correcte levering.

Perfect geholpen zeer degelijk materiaal voor een goede prijs

Gewoon goed

uitstekende producten en service, wij hadden onze bestelling binnen 2 dagen in huis!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

correcte afhandeling na levering met transportschade

De geleverde pomp had transportschade. Doos beschadigd en elektromotor ook, maar zou waarschijnlijk nog wel werken. Na 1 telefoontje werd hij zonder enige discussie netjes (en snel) omgewisseld. Zo hoort het.

Vragenom een beoordeling terwijl mijn bestelling nog steeds niet geleverd is.

Je kan beter om beoordelingen vragen als de bestelling geleverd is. Tot op heden nog steeds niets ontvangen, wel betaald natuurlijk.

Beste Marcel, Allereerst onze excuses voor de lange levertijd. De uitvoering van het product dat u bij ons besteld heeft, hadden wij niet standaard op voorraad en moest daarom besteld worden. Dit duurde langer dan wij van onze leverancier gewend zijn en wij hebben dan ook contact met u gehad over de vertraging hiervan. Gisteren is dit product bij ons binnen gekomen en hebben wij direct naar u opgestuurd. Review-uitnodigingen worden automatisch verstuurd en deze is daardoor voor de levering van de bestelling bij u gekomen. Wij hopen dat u het cijfer zou willen her-overwegen omdat deze vertraging buiten onze macht lag en wij ons best gedaan hebben om hier in de communicatie duidelijkheid over te verschaffen. Alvast bedankt, Engeldot Zuidwolde

Lange levertijd

De bestelling is nog niet geleverd!

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas komt het een enkele keer voor dat een artikel een langere levertijd heeft dan verwacht. Hier hebben wij contact met u over gehad. De bestelling is inmiddels compleet en wordt vandaag naar u opgestuurd. U kunt er dan ook op rekenen dat deze morgen bij u bezorgd wordt.

Heel heel goed , meiden en jongens ga zo door

Zoals boven beschreven , jullie doen het heel goed , ben zeer tevreden, Ga zo door en jullie zullen biefstuk eten groetjes Jan Petter

Snel

De bestelling werd snel en goed afgeleverd

Uitmuntende service

Goede afhandeling,snelle bezorging

Prima bedrijf!

Goede website, uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, vlotte levering. Niets op aan te merken.

heb nog niets ontvangen

heb nog niks ontvangen

Wij hebben contact opgenomen met het verzendbedrijf en er bleek iets misgegaan te zijn in het sorteercentrum. Wij waren hier helaas niet van op de hoogte gesteld. Inmiddels is de zending teruggevonden en afgeleverd. Voor vragen over een bestelling zijn wij altijd per mail of telefoon te bereiken, dan kunnen wij kijken wat er aan de hand is!

Heel fijne leverancier

vriendelijk , denken mee , komen afspraken altijd na