correcte afhandeling en snelle levering

correcte afhandeling en snelle levering

Fijn geholpen.

In goed overleg producten samengesteld!

Prima afhandeling en communicatie over bestelde producten.

De naam voering zou nog beter kunnen. We worden aangesproken als: Beste Mvb. De Telegraaf ipv Beste E.R. Dijkstra.

Beste E.R. Dijkstra, Bedankt voor de positieve recensie! In uw Engeldot account stond Mvb. De Telegraaf ingesteld als voor en achternaam. Dit hebben wij meteen even voor u aangepast. Bij de eerstvolgende servicemail zal de tenaamstelling weer kloppen. Met vriendelijke groet, Engeldot Technische Groothandel

Hele goede service en goede aftersales

Had een verkeerd artikelnummer ingevuld waardoor ik niet kreeg het artikel dat ik wilde ,Mijn fout dus. E.e.a. werd heel vlot gecorrigeerd en het goede artikel werd razendsnel opgestuurd. Chapeau

Altijd goed, prima bedrijf

Altijd goed, bestel hier regelmatig, ook goed advies/plan gehad op locatie.

Snelle en goede service

Goede service en direct overleg als er een bestelling niet compleet aanwezig is om uit te leveren.

snel besteld, snel en correct geleverd.

snel besteld op de site, snel en correct geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding

1 item beschadigd

oke

goede site en mooie spullen snelle levering

Zeer goed kwaliteit dank er voor Servies goed en snel

Top bedrijf!

Engeldot geeft ons altijd goed advies en heeft een uitgebreid sortiment aan producten voor ons als hovenier.

Bestelde buis snel geleverd. Iets was niet op voorraad daar hebben ze een vervangend product voor geleverd. Uiteraard na overleg.

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Fijn bedrijf om mee samen te werken, zorgen altijd dat het bestelde materiaal netjes klaar staat

vlotte correcte levering

goede service

Vlotte leveringen

Goede service en vlotte leveringen

snel en netjes afgeleverd

goede prijs / kwaliteit verhouding

Groot assortiment, snel afgehandeld

Als particulier moet je wel je bestelling afhalen

Bijna perfect

Helaas was de levering (lamp armatuur) niet compleet. In de doos ontbreekt het aan vier (2x2) klemmen voor de beschermkap. Maar verder was de levering snel en ook de bezorging correct (tot aan voordeur 2e etage).

Beste Rien, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Wel vervelend dat de klemmen ontbraken. Deze worden normaliter in de fabriek al bij de armaturen ingepakt. In dit geval is dat niet helemaal goed gegaan. Eén van onze medewerkers zal contact met jou en de fabrikant opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Engeldot Technische Groothandel

Snelle afhandeling, met een verwarrende levering.

Donderdag bestelling gedaan en zou vrijdag geleverd worden tussen 12.30 en 15.30 uur. Prima lekker snel! Kreeg via TransMission bericht dat het paket om 17.50 was afgehandeld, echter kon het paket nergens vinden. Deze gegevens via WhatsApp doorgestuurd naar Engeldot, maar geen reactie. Maandag bericht van TransMission dat het paket om 10.15 geleverd zou worden, wat ook is gebeurd. Al met al dus wat rommelig.

Helaas is hier wat mis gegaan bij het transportbedrijf Transmission waar wij geen invloed op hadden maar uiteraard had dit niet mogen gebeuren. De gegevens bleken naar ons oude What's App nummer gestuurd te zijn waardoor wij niets ontvangen hadden. Ons nieuwe What's App nummer is 06-82305272 en is terug te vinden op onze website.

Altijd goed

Snelle reactie en deskundig advies

Alles netjes geleverd

Alles netjes en snel geleverd

top advies en snelle levering

Kan het beter? Jan de Wijhe kwam persoonlijk langs voor advies en had zelfs tijd om mijn pompinstellingen telefonisch te checken op juistheid na installatie, Ondanks dat ik Mijn beregening installatie zelf heb aangelegd!. Ik voelde me als een koning.

prima club

leveren snel

Precies wat ik besteld heb komt goed bezorgd.

Dat ik niet van huis hoeft tegen betaalbare prijs.

Industrieweg 36

7921 JP Zuidwolde