Klantvriendelijk

Snelle afhandeling, goede site, afspraken worden nagekomen

Elke keer weer een verassing, wat voor leukesokken er uit het zakje komen

Prima levering en prima sokken

Kwam sokken tegen die ik heel graag wilde hebben. Besteld, snel geleverd, en sokken precies zoals verwacht..

goede service

Ik krijg keurig op tijd elke maand mijn sokken. Een leuk kadootje in de brievenbus. Wel jammer dat de laatste 2 paar voornamelijk zwart waren. Ik hou ook van vrolijke lichte kleuren. Misschien toch onderscheid tussen mannen en vrouwen maken.

Hele leuke sokken!

Vind het erg leuk om elke keer weer nieuwe hapoysocks te mogen ontvangen! Ben er erg tevreden mee, ook omdat het elke keer weer een verassing is welke je krijgt.

Fijne sokken

Fijne sokken, met plezier aan. Blijven ook mooi na meerdere keren wassen.

Goed de eerste keer

Ik vind het raar dat de zoeken worden afgeschreven begin van de maand ingeleverd worden rond de 24 of 26ste van de maand.Na een goede uitleg en een snel antwoordt ben ik tevreden met de sokkenbaas.

Matig assortiment

Ik heb een sokkenabonnement dat is handig. Wel heb ik het idee dat ik altijd wat verouderde modellen krijg. Verder zou het leuk zijn als je een of 2 kleuren aan kunt geven waar je echt niet van houdt. Bezorging is correct en altijd weer een klein leuk momentje

Iedere maand weer op tijd een nieuw pasr sokken.

Fleurige sokken

Fleurig sokken maar ik vind ze niet aansluiten bij de tijd van het jaar!!

Hoi Nellie, Dankjewel, dit is feedback waar we wat mee kunnen. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de tijd van het jaar, zo krijg je in de zomer wat vrolijkere kleuren dan in de winter, verzonden we deze herfst modellen met eikenblad en met kerst (dat verklappen we vast) een speciale kerst editie! Mocht je het een keer niet eens zijn met de ontvangen sokken, neem dan contact met ons op, ruilen is nooit een probleem! Hartelijke groet, Marcel Stuivenberg

Super service en elke maand een paar sokken!

Leuke sokken elke maand een paar.

Zoals het hoort

Goede kwaliteit, duidelijke website en snel geleverd!

Mooie sokken

Mooie Sokken goede kwalitijd

Zeer tevreden over de prints en kwalteid alleen bij de laatste zending met de gebakken eitjes scheurde 1 sok bij de 1e keer aantrekken. Verder geen klachten....na deze klacht direct antwoord gehad via mail en na het sturen van de foto direct een paar nieuwe sokken gehad ik kan niets anders zeggen dan wat een GEWELDIGGE TOP SERVICE !!!

Beste Eric, Dat is niet de bedoeling, als je ons een foto zou willen sturen van de kapotte sokken zorg ik dat je nieuwe krijgt, je hebt gewoon garantie en recht op een deugdelijk product! Neem even contact met ons op middels info@desokkenbaas.nl dan maken we dat in orde voor je. Hartelijke groet, Marcel - DeSokkenBaas.nl

Mooie kwaliteit sokken!

Netjes verpakt in de brievenbus gekregen.

Hele fijne service

Tot nog toe geen problemen gehad levering is netjes optijd en als er iets niet goed verloopt word je snel te woord gestaan en geholpen

Mooie sokken, goede service

Goed bedrijf, mooie sokken. Iedere keer weer een verassing. Altijd keurig op tijd de sokken binnen, helemaal top.

Ik vond dat het pakket heel snel is verstuurd mijn complimenten daarvoor had het eergister besteld

Prima ervaring

Prima! Goed contact Reageert netjes vriendelijk en adequaat

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Leuke sokken

Echt leuke en mooie sokken

mooie sokken

snelle levering sokken zij geweldig

Fijn bedrijf

Goede communicatie Snelle levering, goede service

Goede service en leuke sokken

Ben zeer te vreden over de kwaliteid van de sokken