Elke maan unieke sokken op de deurmat

Elke maand leuke sokken om te dragen, voor maar 10 euro per maand inclusief verzenden dat is toch geen geld!!

Geweldige sokken

Snel bezorgd, leuke envelop, en een te gek paar Queen sokken. Top.

TOP

ruime keuze, goede prijs, snel geleverd

Levering via bol.com was snel

Ze zitten lekker

goede service

zitten lekker en vond het niet duur ga meer sokken bestellen bij hun

Leuke eerste kennismaking

Een paar sokken ontvangen... leuk motief en goede pasvorm. Vind het op de site lastig om te vinden waar ik mijn abonnement kan aanpassen maar de kwaliteit van het product was prima.

leuk!

eerste paar sokken binnen.. fraai en makkelijk!

Bestellen ging makkelijk en levering een dag later.

Leuk

Ik vind het echt een leuk idee een sokken abonnement! Ben nu alweer benieuwd wat er volgende keer in zit . Klein minpuntje, ik kreeg sokken met ski’s in het voorjaar!

super, snel en easy

heel makkelijk proces en de sokken zitten heerlijk, op naar de volgende levering

slechte service

Ik heb een paar sokken 1 dag aangehad en er zat al direct een gat in. Ik vind het van slechte kwaliteit als het na 1 dag al kapot is op de naad. Misschien was het niet goed gestikt of een andere reden, maar ik kreeg de opmerking; het lijkt wel alsof je er een berg mee beklommen hebt. Er is na mijn mening te snel geoordeeld en ik vond de medewerker onvriendelijk.

Beste Ilona, Vervelend dat de, in mijn ogen "grappig bedoelde" opmerking, je in het verkeerde keelgat is geschoten. We zien niet vaak sokken die in een korte tijd dusdanig zijn gebruikt. Happy Socks is een A-merk dat staat voor kwaliteit waardoor we eigenlijk niet tot nauwelijks dergelijke klachten krijgen. Helaas vergeet je bij deze recensie te melden dat we je het volledige bedrag terug hebben betaald. ;-) Hartelijke groet, Marcel

leuke mooie sokken gewoon in de brievenbus.

Enige minpunt is de PostNL er wat lang over doet, maar daar kunnen jullie niks aan doen.

Leuke verrassing met het sokkenabbonement

Geweldige sokken !!

Snelle levering !! en het zijn geweldige sokken van goede kwaliteit !

Niets ontvangen

Wel betaald maar geen sokken ontvangen

uit stekend

bestellen ging goed bestelling vlug in huis, fleurige sokken.

Snelle levering.

Snelle levering .

Heel leuk telkens verrassing in de bus

Ik had mijn voorkeur opgegeven voor mijn sokken abonnement En mijn 1 st paar waren al super mooi. Hopelijk de volgende ook, zie er al naar uit.

Goede snelle service

Fijne snelle levering van de sokken

Grote lach !

Ik heb vorige maand een sokken abonnement afgesloten bij sokkenbaas.nl. Het was voor mij als sokkenliefhebber een verassing dat er überhaupt hiervan abonnementen beschikbaar waren (verassing!) Uiteraard had ik nog wel een vraagje mbt het opzeggen,.. je weet maar nooit natuurlijk. Ik had hierop via de chat een supersnelle reactie dat als ik weer wilde opzeggen dit geen probleem was. Hierop heb ik een abonnement afgesloten. Mijn eerste sokken kwamen de volgende dag al binnen. Hele mooie paarse met eendjes erop! Wat was het "spannend" om erachter te komen welke sokken er in dat zakje zaten,.. Uiteraard heb ik ze direct de volgende dag naar mijn werk in de zorg aangetrokken. Collega´s checken regelmatig wat voor sokken je draagt. Het is een soort code, leuke sokken blije collega, saaie sokken slecht humeur. Patiënten merken ze ook vaak op, dit vind ik persoonlijk heel leuk omdat het toch weer een luchtig gesprekje oplevert. Vervolgens na een maandje het 2de paar ontvangen. Dit was eveneens een spannend momentje, want ja,.. wat zit er in dat zakje !!?? Dit keer waren het mooie blauwe met hartjes. Als echter sokkenliefhebber maakte ik mij ineens wel zorgen,.. immers had ik al een voorraadje actuele blije sokken in mijn sokkenmand. Straks krijg ik dezelfde!!!?? en wat dan!!?? Hierop zocht ik weer contact met de chat. Uiteraard weer gelijk reactie op mijn vraag. Zij gaven aan alleen sokken uit de allernieuwste collectie te verzenden, dus geen "ouwe" blije sokken. Hierdoor voelde ik mij gerust gesteld, en de persoon aan de andere kant van de chat bracht echt een lach op mijn gezicht. Ik ben normaal niet van die slijmerige recensies, mensen uit mijn directe omgeving zullen dit gelijk erkennen. Echter deze keer maak ik een uitzondering want deze site mag zich met recht "sokkenbaas" noemen. Ontzettend bedankt voor de mooie sokken, en ik blijf zeker nog klant.

Komen hun afspraak na

Zeer goede ervaring

Netjes en snel geleverd

Netjes verpakt in een doosje en snel geleverd.

Leuke sokken!

Ik heb een sokken abonnement afgesloten. Eerste paar sokken lag al snel in de brievenbus, super leuk!

Snelle levering en super leuke sokken!