Erg fijn

Mijn man is er erg blij mee.

Bestelling te laat afgeleverd door de fietskoerier en sokken verkreukeld

24 december kreeg ik december kreeg ik de melding via de mail dat ze waren bezorgd om 16.05 uur. Waren helemaal niet bezorgd, contact gehad met hun klantenservice, konden niets voor me doen. Jammer van de Kerst kadootjes, uiteindelijk werden ze maandagavond rond 20.30 bezorgd. Vreemd allemaal.,

Ik heb de sokken niet

Ik heb de sokken nooit ontvangen. De post nl zei dat ze in mijn brievenbus zaten maar ik heb ze niet gezien.

Goed geregeld

Wekt vertrouwen

Een goede eerste ervaring

Mijn bestelling is binnen de toegezegde tijd en in goed ingepakt aangekomen. Misschien kan een volgende keer een bubbeltjes enveloppe gebruikt worden i.p.v. een doosje, dat kan best.

Ben gelijk benaderd door de klantenservice met een vriendelijk bericht over de vertraging van mijn pakket. Mooie oplossing werd gelijk geboden! Pakket zou op 3 dec bezorgd worden, uiteindelijk werd het 7 dec en dus te laat voor Sinterklaas. Zonder een verdere mededeling over de vertraging.

Snelle en nette levering.

Verkeerde sokken geleverd andere print

Andere print dan dat ik had besteld en een dag later geleverd hier had ik geen probleem me Het is allemaal netjes opgelost

Prima verlopen

(Natuurlijk) leuke sokken besteld, kreeg netjes een mail dat helaas de voorraad daarvan op was en gelijk keuze uit 3 gelijkwaardige soorten sokken. Met de keus bestelling afmelden. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Keus zat. Volgende dag in huis.

Goede service en netjes verpakt!

Ik ontving de happy socks snel en netjes verpakt, ik ben happy!

hele snelle levering, vandaag besteld ,volgende dag al in huis

Sokken waren bij Happy Socks zelf al uitverkocht, maar de Sokken Baas had ze nog! En de volgende dag in de bus. Top!

Snel geleverd, helemaal top

Heel veel vertraging

Heel Lang moeten wachten

Snel geleverd en ziet er goed uit

Ruime abonnement mogelijkheden. Duidelijk. Ben verrast door snelle levering na afsluiten van mijn eerste abonnement.

Leuke sokken, snel bezorgd

Prima ervaring, sokken waren goed verpakt en snel geleverd. Mogelijkheid om een sokken-abonnement te nemen

Snel bezorgd en ruime keus

Snel bezorgd en ruime keus voor een goede prijs

1 keer gekregen daarna nooit meer

Heb 1 keer de sokken gekregen en Nu al twee keer afgeschreven en een paar mailtjes verder en nog steeds geen sokken....echt blij word ik hier niet van

SuperSok

Mijn ervaring omschrijf ik alsvolgt: Unibuka sokken bestelt. Het is mijn 2x keer dat ik dit merk koop. Bevalt mij uitstekend. Gezellige kleuren, leuke printjes, goede stof, blijft top in de was en de maat zit als gegoten.

Mijn bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt.

Leuk om naar mensen te sturen

Eens wat anders door de brievenbus

Leuke sokken!

Sokken zitten fijn, mooie kleuren. Snelle levering!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ruim assortiment toffe sokken

Goede ervaringen met De Sokkenbaas!

Vlotte bezorging, sokken worden prima verpakt en ruime keuze!