Leuke sokken, snel bezorgd

Prima ervaring, sokken waren goed verpakt en snel geleverd. Mogelijkheid om een sokken-abonnement te nemen

Snel bezorgd en ruime keus

Snel bezorgd en ruime keus voor een goede prijs

1 keer gekregen daarna nooit meer

Heb 1 keer de sokken gekregen en Nu al twee keer afgeschreven en een paar mailtjes verder en nog steeds geen sokken....echt blij word ik hier niet van

SuperSok

Mijn ervaring omschrijf ik alsvolgt: Unibuka sokken bestelt. Het is mijn 2x keer dat ik dit merk koop. Bevalt mij uitstekend. Gezellige kleuren, leuke printjes, goede stof, blijft top in de was en de maat zit als gegoten.

Mijn bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt.

Leuk om naar mensen te sturen

Eens wat anders door de brievenbus

Leuke sokken!

Sokken zitten fijn, mooie kleuren. Snelle levering!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ruim assortiment toffe sokken

Goede ervaringen met De Sokkenbaas!

Vlotte bezorging, sokken worden prima verpakt en ruime keuze!

Perfect de sokken en goede service

Zeer tevreden over het bedrijf sokken snel geleverd

Zulke leuke sokken!

Gezellige sokken en een prima service

alles klopte zowel de prijs kwaliteit mail verkeer en bezorging. warm aanbevolen.

Leuke sokken

Leuke sokken en snel geleverd

super service

Even verbaasd met het pakketje toen begreep ik waar het vandaan kwam meteen opgemaakt en wat een super leuke sokken ben er erg blij mee. Hou van leuke grappige sokken dus deze zijn perfect

Geweldige klantenservice

Na een vergissing in het adres is alles heel erg snel opgelost en bij mij bezorgd! Echt super! Ook de kwaliteit van de sokken is fijn, ben er heel erg blij mee!

Heel erg tevrede

Goede service. Prima bedrijf zijn prima sokken.

goede kwaliteit snelle levertijd

Gemakkelijk besteld, goede kwaliteit en zoals gezegd snel geleverd (helemaal in coronatijd)

Happy socks gekocht. Voor 16.00uur besteld en toevallig de volgende dag vóór 10.00uur al in huis. Mooie sokken, goede kwaliteit.

Goede service snelle levering

Veel keuze. Duidelijke site

super

Snelle levering en mooi product

Helemaal top!

Ik had laatst mijn abonnement afgesloten en binnen 3 dagen was mijn eerste paar sokken al binnen. Goede service, kan niet wachten op het volgende paar!

Leuke sokken!

Sokken werden goed verpakt geleverd.

Nog steeds geen sokken ontvangen na 4 weken

Hoi Angelique, Stuur ons even een email met je gegevens, dan lossen we dat netjes voor je op. Heb je morgen alsnog nieuwe sokken in huis :-)

Op tijd ontvangen, goede communicatie, leuk product