Komen hun afspraak na

Zeer goede ervaring

Netjes en snel geleverd

Netjes verpakt in een doosje en snel geleverd.

Leuke sokken!

Ik heb een sokken abonnement afgesloten. Eerste paar sokken lag al snel in de brievenbus, super leuk!

Snelle levering en super leuke sokken!

Goed snel leuk mooi en kwaliteit

Geweldig! Leuke sokken

Leuke sokken, snel geleverd en een goede prijs

Happy sokkenbaas!

Supersnelle levering! 3 paar Happy Socks en meteen het 1e paar van het sokkenabonnement in hetzelfde doosje! Heerlijk efficiënt, super.

Prima servixe

Prima. Een van de sokken was uitverkocht. Ik werd gebeld en samen een alternatief gekozen.

Leuke sokken

Maar helaas zijn ze te groot, een abonnement met de kinderen sokken zou top zijn

Geweldig en snelle levering!

Goede kwaliteit sokken. Via de chat me laten informeren over het product. Daar werd ik super geholpen door de klantenservice! Ik bestel hier vaker!

Heel goed!

:-)

duidelijke website

eerste sokken gehad maar zakken wel wat af

goed en leuke sokken

Warme voeten

Leuk bedacht

Positief

Na 1 paar sokken positief... Ook al waren de eendjes ff schrikken 😂 maar daarom zijn 't ook Happy socks zeker? 🤣🤣

super snelle service

En direct reactie op mijn vraag, toppp

Geweldige sokken

Mooie sokken, alleen jammer dat de brief van abonnement erbij in zat. Abonnement betaal ik voor een ander persoon op hetzelfde adres.

Leuke sokken!

Gewoon. Leuk. Dat kan echt! En super service.

Toppie sokken !

Leuke sokken en snel geleverd . Vind ze geinig !

Professioneel

Instructies zijn duidelijk, de producten worden op tijd geleverd.

Geweldige service!!!

Ik kwam met een vraag er daar is zo goed op geantwoord en in 1 woord geweldig!!

Ga zo door!

Zeer klantvriendelijk, reageren snel en......de sokken voldoen aan mijn verwachting.

Dankjewel Judith, we doen ons best ;-)

Snel geleverd en leuk assortiment.

De sokken werden de volgende dag al geleverd, in een leuke verpakking. Leuk assortiment aan sokken.

In basis goed, in de afwerking klein steekje laten vallen

Leuke site en leuk produkt: abonnement voor bepaalde periode. Jammer dat de ontvanger een verkeerde brief kreeg waar ook o.a. De kosten stonden, terwijl het een cadeau is....... Contact gezocht en bedrijf heeft het wel goed opgelost 👍 Daarom wel aanbevolen !!