Wij kregen nog niks

Nog niks van ontvangst

Hoi Vanessa, Wat vervelend! Mail ons even op [email protected] met je gegevens, dan sturen we het na. Tijdens de feestdagendrukte komt het helaas voor dat er bij PostNL een pakketje kwijtraakt, dat lossen we graag voor je op!

Geweldige sokken en goede service

Geweldige sokken die netjes elke maand worden bezorgd! Laatst contact gehad over een kapotte sok bij levering, snelle reactie en afhandeling en binnen 3 dagen een nieuw paar sokken ontvangen.

Slecht

Zit nog steeds te wachten

Beste Shirley, De levering is altijd rond de 25e van de maand. Helaas is december vertraagd door PostNL, we hebben het de 18e al verzonden maar de piekdrukte net voor de kerst heeft helaas gezorgd dat PostNL de leverbelofte niet heeft gehaald. Overmacht, we hebben het tijdig verzonden en gaan er dan ook vanuit dat je morgen of overmorgen alsnog je sokken op de mat krijgt :)

Niks ontvangen

Ik heb deze maand niks ontvangen

Hoi Angelique, Dat klopt hoor, de levering is altijd op de 25e van de maand.

Teleurgesteld

Happy stocks is mij vooral bekend om de zotte en kleurrijke figuren. Heb nu 2x op rij gewoon saaie sokken met ruiten ontvangen, lijkt of ze van deze in de winkels niet afraken en via deze weg toch kwijtraken. Ik kijk het nog even uit. Hopelijk volgen snel de sokken waar ik eigenlijk voor inschreef

Hoi Petra, Stuur ons even een email met je voorkeuren en eventueel wat voorbeelden, dan gaan we daar rekening mee houden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je "Happy" bent met je Happy Socks!

Goeie service, leuke sokken

Tt

Recent een klacht neergelegd, die prima wordt opgelost.

Leuke verrassingen

Heel leuk om verrassende sokken te krijgen. Super!

Comfortabel

Ik heb een goeie maar financiƫle gezien moet je echt rijk zijn ik beveel mensen het aan als ze het kunnen missen maar mensen die het niet kunnen missen beveel ik het niet aan

Beste Joshua, Dat staat los van onze fantastische service en klantvriendelijkheid toch? ;-)

Precies wat ik nodig had

Ik zocht al vaak naar happy socks. Zo kan ik ze eindelijk sparen. Ik hoop dat er ook rond de feestdagen sokken bij komen en die bij erbij passen. Maar helemaal top. Nog geen dubbelen niks. Zeker een aanrader

Elke keer opnieuw aangenaam verrast door de mooie sokken

Lekkerzittendesokken

De stof is fijn, het is zacht en glijd makkelijk over je voet. Kwaliteit is goed. Na het wassen had ik verwacht dat die flink ging vervagen maar gelukkig WAS dit niet het geval ;p

Super leuk

Heel leuk abonnement

TOP!

Ik had de verkeerde sokken ontvangen. Binnen 1 dag waren de goede alweer opgestuurd! :) super tevreden mee!

ze zitten verschrikkelijk lekker

niets aan te veranderen, gewoon top

Had leukere exemplaren verwacht

Levering was voldoende. Variatie teleurstellend.

Hi Gerwin, Wat jammer dat je niet hebt ontvangen wat je had verwacht. Mail ons even wat voorbeelden en je voorkeuren, dan houden we daar rekening mee.

Snelle verzending en fijne klantenservice.

Prima gerelgeld

De Sokkenbaas komt na wat is belooft.

Kwaliteit is tot nu toe goed en de motieven tot nu toe zijn niet zo leuk.

Kwaliteit goed maar de motieven zijn niet zo leuk.

Hoi Monique, Wat jammer dat je niet hebt ontvangen wat je had verwacht. Mail ons even wat voorbeelden en je voorkeuren, dan houden we daar rekening mee.

Super snel geleverd en erg leuk

Eerste x gehad super snel en super leuk ga er graag mee door

Super !

Heel fijn, ik krijg eens per twee maanden ee paar sokken thuisgestuurd. Leuke sokken met goede kwaliteit !

Helemaal happy

Was een beetje laat bezorgd maar komt wss door de feestdagen. Hele leuke sokken ben benieuwd naar de rest.

Hi Charlene, Helaas liepen de leveringen tijdens de feestdagen een extreme vertraging op bij PostNL. Mochten ze nog niet binnen zijn gekomen, mail ons dan even, gaan we dat voor je oplossen.

erg leuk

heel goed