Snelle levering!

Netjes verpakt, snelle levering, leuke sokken!

Redelijk product

De service vanuit sokkenbaas is opzich prima. Ik heb gevraagd om geen “meisjes” sokken te sturen, dit gaat niet altijd goed. De kwaliteit van HappySocks vind ik matig. Sommige zitten heel strak, na een aantal keer dragen, vallen er gaten in. Maar ze zijn wel leuk!

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering

Er zijn leukere happy socks

Er zijn leukere happy socks, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Naar mojn idee ontvang ik niet iedere maand een paar sokken

Beste Kurt, Stuur ons even een email met je voorkeuren en eventueel wat voorbeelden, dan gaan we daar rekening mee houden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je "Happy" bent met je Happy Socks!

Goeie snelle service zelfs in de drukke kersttijd

Goede ervaring

Netjes en snel geleverd

Snel geleverd, goede service na een foutje

Ik bestelde een sokken giftbox om cadeau te doen. Helaas kwamen de sokken per stuk verpakt in een envelop aan. Minder leuk om als cadeau op te sturen.. na contact met de sokkenbaas wel een heel leuk berichtje met een aangeboden tegemoetkoming, was niet de bedoeling geweest dat ze zonder giftbox geleverd zouden worden! Super service dus! Verder was de levering heel vlot, wat dat betreft zeker een aanrader dus.

Hoi Lisa, Wat vervelend, het is niet gebruikelijk dat we de verpakking niet meesturen. Neem even contact met ons op per e-mail zodat we dit voor je kunnen oplossen door OF een deel terug te betalen OF alsnog een giftbox naar je toe te zenden.

Mooier en kwaliteitsvolle kousen in leuke prints . Super tevreden . Brengt kleur in mijn leven .

Duidelijke site en snelle levering.

Wat leuk, zoveel verschillende soorten sokken. Ik was op zoek naar grappige geitensokken voor 3 mannen, die zichzelf "team geit" noemen. En hoefde niet lang na te denken om deze sokken te bestellen.

Snelle levering!

De bestelde sokken werden snel geleverd. Fijn en betrouwbaar!

Zou leuker vinden als er nog speciale inzitten. Maar zitten heerlijk!!

Prima sokken, zien er leuk uit en zitten goed

Snel en tof

Was een cadeautje voor een gekke sokken fan, die heel veel van zn sokken zou zien, gezien die (op 15 jarige leeftijd) een nieuwe heup moest ivm onherstelbare breuk.. hij kreeg er in elk geval weer even een lach op zn gezicht van.

Fijne sokken

Fijne sokken die elke maand netjes op de mat liggen. Helemaal top

Goed naar onze zin, prima!

Elke maand leuke sokken voor mijn dochter als kado. Ze vond het helemaal geweldig en telkens optijd.

Inmiddels contact met sokkenbaas gehad

En stom natuurlijk want de post doet idd niet wat ze zou moeten doen..sokken zijn verzonden dus komt goed. Degene die met kerst het eerste paar ontving was reuze blij met de verrassing van een sokkenabonnement.

Hoi Natasha, De levering is altijd rond de 25e van de maand. Helaas is december vertraagd door PostNL, we hebben het de 18e al verzonden maar de piekdrukte net voor de kerst heeft helaas gezorgd dat PostNL de leverbelofte niet heeft gehaald. Overmacht, we hebben het tijdig verzonden en gaan er dan ook vanuit dat je morgen of overmorgen alsnog je sokken op de mat krijgt :)

Prima sokken

Prima sokken iedere maand. Alleen wel relatief standaard. Mag van mij best wat meer "Happy socks" zijn

Hoi Jochem, Stuur ons even een email met je voorkeuren en eventueel wat voorbeelden, dan gaan we daar rekening mee houden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je "Happy" bent met je Happy Socks!

Gewoon ideaal, leuk, spannend en top service

Ik vind het een top idee, draag zowat iedere dag op het werk deze toffe sokken. Super kwaliteit, altijd spannend wat er binnen gaat komen en hoe het zal zijn!

Leuk om af en toe creatieve kousen te ontvangen in de bus

Prima, veel keuze

Goede snelle service, leuke sokken in het assortiment

Voor herhaling vatbaar.

Slechte ervaring want bestelling as al 4 dagen te laat en nog niet binnen

bericht ontvangen dat bestelling maandag 14-12 geleverd zou worden maar is de 17e nog steeds niet binnen

Beste Eddy, Zoals beloofd verzenden we alles dezelfde dag. PostNL kon door de lockdown icm feestdagen de druk niet aan waardoor heel Nederland last heeft gehad van vertraging op de post. Ook wij betreuren dit maar kunnen hier helaas niets aan veranderen. Wellicht dat deze uitleg je mening doet veranderen, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen, echter is dit overmacht.

Prima levering

Ik had de bekende internet grootgrutters afgezocht naar herensokken in een kleine maat. Het verbaasde mij een beetje dat het web assortiment niets anders was dan een spiegeling van het winkelassortiment. En dan geldt de grootste gemene deler van de klanten. Dus geen bijzonder maten of uitvoeringen. Dit is natuurlijk geen toegevoegde waarde voor een webwinkel .De sokkenbaas heeft dit goed begrepen en heeft wel alle maten en soorten. Ze zijn op voorraad en worden snel geleverd. Zo hoort het te zijn.

Keurig antwoord gehad

Na mijn klacht is mijn klacht netjes naar tevrevenheid antwoord gehad en mijn pakketje ontvangen Dank daarvoor

Snel geregeld, snel bezorgd. Sokken zitten kei lekker.