Zitten erg lekker

Zitten erg lekker! Alleen vraag ik me af of ze ook sneaker sokken hebben met abonnement. Die draag ik vaker dan lange sokken...

Prima sokken!

De bezorging in dec verliep niet vlekkeloos, maar ligt buiten de invloedsfeer. De sokken zijn erg fijn.

Beste Nicole, Zoals beloofd verzenden we alles dezelfde dag. PostNL kon door de lockdown icm feestdagen de druk niet aan waardoor heel Nederland last heeft gehad van vertraging op de post. Ook wij betreuren dit maar kunnen hier helaas niets aan veranderen. Wellicht dat deze uitleg je mening doet veranderen, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen, echter is dit overmacht.

Heel leuk kousen

Toffe kousen

Enkele dagen nadat ik mijn sokkenabonnement afsloot, lag het eerste paar al in de brievenbus. Duidelijke info erbij, snelle levering en opvolging. top.

Gave eerste paar sokken ontvangen

Tot nu toe heel erg tevreden

Post was traag. Maar daar kan de sokkenbaas niets aan doen

Alles prima. Post was traag. Maar daar kan de verzender niets aan doen

Snelle service!

Mooie sokken, snelle service!

Snelle levering, mooi product met goede kwaliteit!

Snel geleverd en een gezellig paar sokken!

Goede levering, maar veel te kleine Happy Socks

Happy Socks Maat 41-46 voor mijn man. besteld. Levering was prima, maar de sokken zijn erg smal en klein. Hij krijgt ze niet eens aan. Jammer!!! 5 sterren voor de levering. 0 voor de sokken.

Ik probeer Marcel langs deze weg te berijken

Blijkbaar berust het niet leveren op een misverstand. Na een verhelderende mail hoop ik dat nu alles in orde komt.

Snel, correct.

Snel, correct.

De sokken werden razend snel geleverd en zijn ook nog een van een goede kwaliteit. TOP

ik had 2 paar sokken besteld echter kwamen deze niet op de zelfde dag binnen

Beste Rien, Wat vervelend! Helaas kan PostNL door het corona virus niet altijd binnen 24u leveren, de sokken zijn wel tijdig verzonden en we hopen dan ook dat u alsnog tevreden bent met het product en onze service.

Snel!

Supersnel

Snelle levering.

Geweldig en snel

Leuk

Onduidelijk!

Bestelling via bol.com. Vrij snel van bol.com een mail ontvangen dat de bestelling geannuleerd is en dat mijn betaling terug gestort zou worden. Van sokkenbaas kreeg ik echter een mail dat de bestelling verzonden was. Helaas nooit ontvangen. Het geld gelukkig wel.

Beste Anne, Voor verzenden gaan alle producten door een kwaliteitscontrole heen, daaruit bleek dat uw sokken een gaatje hadden bij de hiel waardoor we besloten de order te annuleren en u uw geld terug te geven. Helaas is er door het automatische systeem toch een e-mail verzonden dat de sokken zijn verzonden, deze diende als niet verzonden te worden beschouwd. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en heeft u uw geld terug gekregen :-)

Snelle levering!

De sokken waren goed en super snel geleverd.

Elke maan unieke sokken op de deurmat

Elke maand leuke sokken om te dragen, voor maar 10 euro per maand inclusief verzenden dat is toch geen geld!!

Geweldige sokken

Snel bezorgd, leuke envelop, en een te gek paar Queen sokken. Top.

TOP

ruime keuze, goede prijs, snel geleverd

Levering via bol.com was snel

Ze zitten lekker

goede service