Top geregeld.

Prettige afstemming in offertefase. Goed advies. Prima monteurs en mooi opgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijke service en vakkundig!

We hebben bij uwkachel een cv Haard gekocht. De Walltherm Königsspitze, we zijn goed geholpen in de winkel en de eigenaar is zelfs bij ons op huisbezoek geweest om alle maten op te meten. De kachel hebben we in combinatie met een buffervat gekocht, de kachel in combinatie met het buffervat is bovendien aangesloten op vloerverwarming. In de winter geen koude voeten meer! We zijn blij :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke medewerkers en goed advies

Wij hebben hier een buitenkachel gekocht afgelopen week. We zijn goed geholpen door de medewerkers en het advies was erg goed. De kachel was niet direct op voorraad, maar werdt een aantal dagen naar ons huis verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service en vriendelijk personeel. Moest wel een aantal dagen wachten op de kachel, was niet direct leverbaar. Maar ben daar goed van op de hoogte gehouden!

Goed geholpen!

We zijn erg blij met onze nieuwe Bellfires gaskachel. Goed geholpen, mooie prijs en snel geplaatst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte en goede afwerking met prettige en deskundige monteurs.

Prijs naar beneden bijstellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afspraak gemaakt in de showroom op afspraak, al mijn vragen zijn beantwoord. Tevreden over de installatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel advies Ruim assortiment Veel haarden brandend opgesteld in de showroom

Tip: Organiseer een stookavond of zet video's online hoe ik mijn kachel kan stoken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies van de verkoper van de kachel en mee denkend. Bij de uitvoering goede voorwerker en ook in de communicatie goed.

Persoonlijk vond ik dat er te veel getelefoneerd werd onder het werk bij de uitvoering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Uwkachel.nl B.V.

Filter op Taal