Best wel jammer

Al bij het eerste gesprek over de levering in de offerte een fout gemaakt in de totaalprijs, redelijk opgelost van de kant van UwKachel. Al vrij snel na installatie problemen met het spontaan aangaan van de MCZ Tray pellet kachel. Hier geen oplossing voor gevonden. Uiteindelijk opnieuw contact gezocht. Daarvoor moest een extern service bedrijf langs komen. Pas nadat dit bedrijf was langs geweest bleek dat daar kosten aan verbonden waren (ook al was er niets aan de klacht gedaan!) Dit is vooraf niet aangegeven vanuit UwKachel en dat is op zijn minst zeer slordig. Na telefonisch contact met UwKachel kom ik niet verder dan ...meer kan ik niet voor u doen.... Heel jammer maar ik weet nu wel waar ik niet meer naartoe ga.

Uitstekend personeel en product.

Na een bezoek was de koop snel beslist. Er volgde een bevestiging met alle gegevens. We kregen onze Dimplex kachel op tijd geleverd, De klantgericht en service is uitstekend. Een compliment aan Leonie en aan Jasper. Een zeer tevreden klant uit Almelo.

goed advies en goede levering

we hebben nu 1,5 jaar geleden een Spartherm CV inbouwhaard met buffervat in gebruik. Het advies was om voor een goede haard te gaan en wat zijn we daar blij mee. Een fantastische kachel en we stoken het hele huis er warm mee. Nog maar nauwelijks gas meer nodig in onze woonboerderij. We hebben de installatie zelf gedaan en de materialen welke we over hadden konden we probleemloos retour doen met uiteraard het aankoopbedrag retour. Echt goed dus.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij te horen dat deze mooie Spartherm haard nog steeds bevalt! Met vriendelijke groet, Frank Uwkachel.nl

Flexibel en klantgericht

Prima service en goede flexibiliteit. Vriendelijk en vakkundig personeel. Dat dakbedekking er bij zo’n prijs niet bij in zat, was toch wel minpuntje en vervelende verrassing achteraf...

Top geregeld.

Prettige afstemming in offertefase. Goed advies. Prima monteurs en mooi opgeleverd.

Persoonlijke service en vakkundig!

We hebben bij uwkachel een cv Haard gekocht. De Walltherm Königsspitze, we zijn goed geholpen in de winkel en de eigenaar is zelfs bij ons op huisbezoek geweest om alle maten op te meten. De kachel hebben we in combinatie met een buffervat gekocht, de kachel in combinatie met het buffervat is bovendien aangesloten op vloerverwarming. In de winter geen koude voeten meer! We zijn blij :)

Vriendelijke medewerkers en goed advies

Wij hebben hier een buitenkachel gekocht afgelopen week. We zijn goed geholpen door de medewerkers en het advies was erg goed. De kachel was niet direct op voorraad, maar werdt een aantal dagen naar ons huis verzonden.

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service en vriendelijk personeel. Moest wel een aantal dagen wachten op de kachel, was niet direct leverbaar. Maar ben daar goed van op de hoogte gehouden!

Goed geholpen!

We zijn erg blij met onze nieuwe Bellfires gaskachel. Goed geholpen, mooie prijs en snel geplaatst.

Pluspunten

Vlotte en goede afwerking met prettige en deskundige monteurs.

Prijs naar beneden bijstellen

Pluspunten

Afspraak gemaakt in de showroom op afspraak, al mijn vragen zijn beantwoord. Tevreden over de installatie

Pluspunten

Professioneel advies Ruim assortiment Veel haarden brandend opgesteld in de showroom

Tip: Organiseer een stookavond of zet video's online hoe ik mijn kachel kan stoken.

Pluspunten

Goed advies van de verkoper van de kachel en mee denkend. Bij de uitvoering goede voorwerker en ook in de communicatie goed.

Persoonlijk vond ik dat er te veel getelefoneerd werd onder het werk bij de uitvoering.

Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij heel blij mee! Wij zullen ons personeel aanspreken op uw aandachtspunt. Veel plezier nog met uw haard! Namens het team van Uwkachel.nl Frank

Pluspunten

goed personeel

Bedankt voor uw beoordeling! Hierzijn wij heel blij mee! Wij wensen u nog veel plezier met uw haard! Namens het team van Uwkachel.nl, Frank