Nooit meer

Na week nog niets binnen gekregen , dan bel ik krijg ik een vrouw aan de telefoon met slechte zin . Ik moet maar geduld hebben ze heeft hier geen tijd voor want ze heeft het druk . Levering was afspraak 2 dagen nu 8 dagen verder en nog niets . Nu ga ik verdere stappen onder nemen .

Al jaren genieten van de warmte van de Jacobus maar sinds de upgrade van de deur nog meer

Superfijne, zuinige kachel

Misleidend

Voor de verkoop kun je hier goed zijn, maar voor het totaalpakket met de afhandeling en service niet. Daardoor hebben we helaas een slechte ervaring en zullen dan ook geen aanbeveling geven. Inmiddels is het dossier gesloten maar het heeft behoorlijk wat tranen en frustratie geleverd. Bedenk dus goed waar je voor kiest wanneer je kwaliteit en service belangrijk vindt. Zo is de kachel bij ons in eerste instantie op de verkeerde plek geplaatst en zijn er werkzaamheden niet volledig afgemaakt terwijl dit in één dag zou worden afgerond. Om deze werkzaamheden afgerond te krijgen, worden er andere kosten gerekend dan afgesproken. Wanneer er nog wat nageleverd moet worden omdat de monteur zijn spullen niet op orde had op de dag van plaatsing (ventilatieroosters en het onderhousklepje), worden er rustig uren voor deze monteur gerekend en voorrijkosten die jij dan moet betalen. We vinden het heel jammer dat het zo is gelopen, aangezien wij bewust gekozen hadden voor iemand uit de buurt. Maar als wij vooraf hadden geweten dat de afwikkeling zo moeilijk zou zijn om de werkzaamheden te voltooien, dan hadden wij verder gezocht. Tip: omdat het toch om grotere bedragen gaat, is het misschien handig om vooraf te schouwen en de situatie goed te bespreken zodat je niet voor verrassingen komt te staan. - vooraf vermelden dat er extra kosten worden berekend die de klant moet betalen waneer er iets niet goed geplaatst of geleverd is.

Na een grote teleurstelling nu helemaal tevreden

Onlangs heb ik een review geplaatst over uw kachel.nl waarbij ik mij heel zwaar teleurgesteld voelde over de communicatie en offerte afhandeling van de door ons aangeschafte kachel. Na bij andere kachel installateurs opgedane second opinion bleek dat de monteurs van uw kachel.nl ons toch wel degelijk van de enige en juiste informatie hebben voorzien en wij hier met onze leken kennis toch een welgemeend excuus moesten maken aan uw kachel.nl. De kachel is perfect geïnstalleerd met een nieuw en deugdelijk rookkanaal. Wij zijn nu verzekerd van een goed rookkanaal en van een fantastisch fijne kachel, waar wij heel blij mee zijn. Dank jullie wel!

zware tegenvaller

Wat in eerste instantie een uitermate vriendelijk en meedenkend bedrijf leek, blijkt achteraf toch een behoorlijke tegenvaller. Een Houtkachel gekocht en vol enthousiasme een afspraak voor het installeren van de kachel op het bestaand (en prima functionerende ) rookkanaal gemaakt. De installatie bleek niet mogelijk volgens de standaard van Uw Kachel.nl. Niets mis mee zou je zo denken, echter het advies was om een geheel nieuw rookkanaal aan te leggen omdat er volgens de installateurs een ondeugdelijk kanaal was. Dit was een behoorlijke tegenvallen van een dikke 1800 euro exclusief de ca 2 x 5 uur á 55 euro aan manuren (dus exclusief een dikke 600 euro). In de veronderstelling dat dit de nieuwe offerte was bleek deze bovenop de eerste offerte te komen van 1670 euro. Voor de snelle rekenaar zou ik dus uitkomen rond de 4000 euro voor het installeren van de houtkachel. Op beide offertes zijn de installatiekosten berekend, grapje zeker. Dit vind ik echt te gek voor woorden, bij navraag bij andere installateurs konden deze zich niet vinden in de totaal prijs voor de aanleg van de kachel. Ik blijf hier toch met vragen zitten en een behoorlijke kater, het kanaal is prima aangelegd, dubbelwandig geisoleerd, recente dak doorvoer, vrijhangend en heeft altijd gefunctioneerd als rookkaneel en is jaarlijks onderhouden door een erkende schoorsteenveger. Waarom deze starre houding? Waarom deze hoge installatie kosten? Waarom zo slordig met je offertes omgaan, nee ik begrijp dat een bedrijf winst wil maken en dat je volgens de installatiebranche en certificering wilt werken. maar zorg dan wel dat je geloofwaardig blijft en klantvriendelijk blijft meedenken.

Uwkachel.nl laat je er warmpjes bijzitten!

Wij zijn super blij met de service en de kwaliteit die Uwkachel.nl heeft geleverd. We hebben gekozen voor de Bellfires Unica 70 gashaard, prijs is erg gunstig en de kwaliteit boven verwachting! De levering en installatie heeft volgens afspraak plaats gevonden, dat zie je natuurlijk niet bij elke aanbieder. Bedankt jongens, ga zo door!

Fijn en leuk geholpen

Kachel is netjes geplaatst Aardige monteur Wij genieten van de warmte van de kachel Zeker een aanrader

Goede service en perfect advies

Goede service en perfect advies!

Goed in hun vak!

Jasper en Marten hebben bij ons een rookkanaal gerealiseerd en een kachel geïnstalleerd. Zeer tevreden, goed overleg en plaatsing verliep netjes. Daarnaast een mini stookcursus gekregen en we genieten nu volop van de sfeervolle houtkachel van Dovre.

Service kan beter

Na plaatsing kachel bleek afsluitkoord aan deurtje los te hangen. Kregen een gebruikte tube lijm opgestuurd waar de lijm aan alle kanten uitkwam. Na 1,5 jaar en dus 1 stookwinter ,2 stenen gescheurd, als enige reactie krijg je te horen dat we wel verkeerd zullen stoken. Hebben al 20 jaar een kachel gehad en nog nooit een kapotte steen.

Vriendelijk, goede en prettige service

De installatie van de haard (incl. rookkanaal aanleg in huis) ging erg professioneel. Jasper weet goed wat hij aan het doen is en werkt netjes en precies. PS: de verkoper was zeer vermakelijk en is ook zeer kundig. Hij weet ook goed hoe hij jouw euro in zijn broekzak kan praten. ;-)

Uitstekende professionele montage

De plaatsing verliep zoals gehoopt; vlot, professioneel, vriendelijk en meedenkend. Helemaal prima!

Fijn bedrijf ,alles goed uitgevoerd volgens de planning!

Zeer tevreden over alles, van de eerste contacten via mail en telefoon tot en met het plaatsen van een nieuw rookkanaal en het leveren en plaatsen van een Oxford Nova inbouw kachel! Super gezellig dat we deze winter weer lekker kunnen stoken! Bedankt!

Een van de weinige installateurs die een totaal advies geeft en dat ook nog weet te realiseren

Als onderdeel van een renovatie van onze woonboerderij hebben wij gekozen om gasloos te gaan verwarmen. Met een Luuma Luvano houtvergasser, buffervat en heatpipes is een totaal oplossing gecreeerd. De installatie functioneert nu 1 jaar en naar volle tevredenheid. Opvallend goed is de betrokkenheid van Uwkachel en Holland Installatietechniek. Alle medewerkers zijn zeer gedreven en gericht op duurzame oplossingen.

Vriendelijk en uitstekend.

Jasper heeft bij ons een nieuwe schoorsteen geplaatst. Hij is bekwaam en behulpzaam. Legt alles rustig en duidelijk uit. Is daarnaast oplossingsgericht. Al met al een prettige ervaring. Natuurlijk was de schoorsteen brand niet zo prettig, maar was wel de aanleiding om het bedrijf UwKachel B.V te benaderen voor de oplossing om ons probleem te repareren, en dat is ruimschoots gelukt.

Afspraken correct nagekomen en probleem opgelost

Advies hoe een probleem kan worden voorkomen werd bij de reparatie ook besproken

Hallo, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij dat het probleem is opgelost en de haard weer naar behoren werkt! Warme groet, Het team van Uwkachel.nl!

Top werk opgeleverd

Uwkachel denkt mee. Vriendelijke contact kwam tot snelle afspraak. Een zee competente en vriendelijke monteur heeft onze kachel keurig geïnstalleerd. Alles schoon en netjes achtergelaten.

Dag Matthias, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn ook blij dat alles snel en soepel verlopen is. Veel plezier met uw haard! Met warme groet, Het team van Uwkachel.nl!

Mooie collectie en vakkundig personeel. Zijn zeer tevreden.

Prima en vakkundig bedrij

Verstand van zaken en een prima prijs kwaliteit verhouding, zekers een aanrader

Goede service van vakkundig personeel

Erg tevreden over het resultaat en de werklui die we het geplaatst hebben. Zeker een aanrader.

TOP service

nette afhandeling en contact, goede service en vlotte werkwijze.

Prima nette en service gerichte monteur.

Nette monteur, die de regels goed in acht heeft genomen gezien de coronaregel. Verder werkte hij zeer netjes en zorgvuldig. Gaf een duidelijke uitleg en voor mij de nodige tips die ik zeker in de toekomst kan gebruiken.

Dag Tony! Bedankt voor je mooie review :) Hier zijn wij heel blij mee! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Wat een geweldig service. Keuze was snel gemaakt. Twijfel geen seconde. Installatie zeer vakkundig verlopen en alle tijd. Geen hindernis of tegenslag laat men liggen. Op zeer professionele en vakkundige wijze oude gashaard gedemonteerd en een nieuwe hout openhaard ingebouwd. Afwerking ten top en men geeft zeer goed advies tijdens proefdraaien.

Dag Roger! Hier worden we blij van! Wat goed om te horen dat alles precies naar wens is verlopen en u kunt genieten van de Barbas houthaard! Veel stook plezier! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Jasper bedankt dat je het schitteren van de pijp zo netjes hebt opgelost! De buren kwamen gelijk al bedanken. Verder zijn we heel tevreden over UwKachel alleen jammer dat er nooit een oplossing is gevonden voor de trek van de kachel.

Dag Tiny, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het probleem is opgelost. En helemaal mooi om ook te horen dat de buren het ook direct opviel! We hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw haard. We denken nog na over het probleem met de trek en hopen hier samen met u nog een oplossing voor te vinden! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Vriendelijk en deskundig personeel. Erg goed geholpen door Jasper. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Dag Monika, Bedankt voor je leuke beoordeling! We zijn blij dat onze monteur u goed geholpen heeft! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl