Flexibel en klantgericht

Prima service en goede flexibiliteit. Vriendelijk en vakkundig personeel. Dat dakbedekking er bij zo’n prijs niet bij in zat, was toch wel minpuntje en vervelende verrassing achteraf...

Top geregeld.

Prettige afstemming in offertefase. Goed advies. Prima monteurs en mooi opgeleverd.

Persoonlijke service en vakkundig!

We hebben bij uwkachel een cv Haard gekocht. De Walltherm Königsspitze, we zijn goed geholpen in de winkel en de eigenaar is zelfs bij ons op huisbezoek geweest om alle maten op te meten. De kachel hebben we in combinatie met een buffervat gekocht, de kachel in combinatie met het buffervat is bovendien aangesloten op vloerverwarming. In de winter geen koude voeten meer! We zijn blij :)

Vriendelijke medewerkers en goed advies

Wij hebben hier een buitenkachel gekocht afgelopen week. We zijn goed geholpen door de medewerkers en het advies was erg goed. De kachel was niet direct op voorraad, maar werdt een aantal dagen naar ons huis verzonden.

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service en vriendelijk personeel. Moest wel een aantal dagen wachten op de kachel, was niet direct leverbaar. Maar ben daar goed van op de hoogte gehouden!

Goed geholpen!

We zijn erg blij met onze nieuwe Bellfires gaskachel. Goed geholpen, mooie prijs en snel geplaatst.

Pluspunten

Vlotte en goede afwerking met prettige en deskundige monteurs.

Prijs naar beneden bijstellen

Pluspunten

Afspraak gemaakt in de showroom op afspraak, al mijn vragen zijn beantwoord. Tevreden over de installatie

Pluspunten

Professioneel advies Ruim assortiment Veel haarden brandend opgesteld in de showroom

Tip: Organiseer een stookavond of zet video's online hoe ik mijn kachel kan stoken.

Pluspunten

Goed advies van de verkoper van de kachel en mee denkend. Bij de uitvoering goede voorwerker en ook in de communicatie goed.

Persoonlijk vond ik dat er te veel getelefoneerd werd onder het werk bij de uitvoering.

Bedankt voor uw beoordeling! Hier zijn wij heel blij mee! Wij zullen ons personeel aanspreken op uw aandachtspunt. Veel plezier nog met uw haard! Namens het team van Uwkachel.nl Frank

Pluspunten

goed personeel

Bedankt voor uw beoordeling! Hierzijn wij heel blij mee! Wij wensen u nog veel plezier met uw haard! Namens het team van Uwkachel.nl, Frank