Top werk opgeleverd

Uwkachel denkt mee. Vriendelijke contact kwam tot snelle afspraak. Een zee competente en vriendelijke monteur heeft onze kachel keurig geïnstalleerd. Alles schoon en netjes achtergelaten.

Dag Matthias, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn ook blij dat alles snel en soepel verlopen is. Veel plezier met uw haard! Met warme groet, Het team van Uwkachel.nl!

Mooie collectie en vakkundig personeel. Zijn zeer tevreden.

Prima en vakkundig bedrij

Verstand van zaken en een prima prijs kwaliteit verhouding, zekers een aanrader

Goede service van vakkundig personeel

Erg tevreden over het resultaat en de werklui die we het geplaatst hebben. Zeker een aanrader.

TOP service

nette afhandeling en contact, goede service en vlotte werkwijze.

Prima nette en service gerichte monteur.

Nette monteur, die de regels goed in acht heeft genomen gezien de coronaregel. Verder werkte hij zeer netjes en zorgvuldig. Gaf een duidelijke uitleg en voor mij de nodige tips die ik zeker in de toekomst kan gebruiken.

Dag Tony! Bedankt voor je mooie review :) Hier zijn wij heel blij mee! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Wat een geweldig service. Keuze was snel gemaakt. Twijfel geen seconde. Installatie zeer vakkundig verlopen en alle tijd. Geen hindernis of tegenslag laat men liggen. Op zeer professionele en vakkundige wijze oude gashaard gedemonteerd en een nieuwe hout openhaard ingebouwd. Afwerking ten top en men geeft zeer goed advies tijdens proefdraaien.

Dag Roger! Hier worden we blij van! Wat goed om te horen dat alles precies naar wens is verlopen en u kunt genieten van de Barbas houthaard! Veel stook plezier! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Jasper bedankt dat je het schitteren van de pijp zo netjes hebt opgelost! De buren kwamen gelijk al bedanken. Verder zijn we heel tevreden over UwKachel alleen jammer dat er nooit een oplossing is gevonden voor de trek van de kachel.

Dag Tiny, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het probleem is opgelost. En helemaal mooi om ook te horen dat de buren het ook direct opviel! We hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw haard. We denken nog na over het probleem met de trek en hopen hier samen met u nog een oplossing voor te vinden! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Vriendelijk en deskundig personeel. Erg goed geholpen door Jasper. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Dag Monika, Bedankt voor je leuke beoordeling! We zijn blij dat onze monteur u goed geholpen heeft! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Vriendelijk geholpen door een ervaren verkoper. De installatie is gedaan door(Jasper} een ervaren iemand die ook met je meedenkt als er een bouwtechnisch probleempje is, jaren dertig woning.

Dag Henk, Bedankt voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles na wens is verlopen en dat u kunt genieten van uw mooie houthaard! Met vriendelijke groet, Het team van Uwkachel.nl

Goede prijs en vriendelijke mensen

De kachel wordt redelijk snel geleverd en voor een eerlijke prijs.

Vakkundig professioneel en snel

Supergedelegeerden ervaring met dit bedrijf, een echte aanrader

Best wel jammer

Al bij het eerste gesprek over de levering in de offerte een fout gemaakt in de totaalprijs, redelijk opgelost van de kant van UwKachel. Al vrij snel na installatie problemen met het spontaan aangaan van de MCZ Tray pellet kachel. Hier geen oplossing voor gevonden. Uiteindelijk opnieuw contact gezocht. Daarvoor moest een extern service bedrijf langs komen. Pas nadat dit bedrijf was langs geweest bleek dat daar kosten aan verbonden waren (ook al was er niets aan de klacht gedaan!) Dit is vooraf niet aangegeven vanuit UwKachel en dat is op zijn minst zeer slordig. Na telefonisch contact met UwKachel kom ik niet verder dan ...meer kan ik niet voor u doen.... Heel jammer maar ik weet nu wel waar ik niet meer naartoe ga.

Uitstekend personeel en product.

Na een bezoek was de koop snel beslist. Er volgde een bevestiging met alle gegevens. We kregen onze Dimplex kachel op tijd geleverd, De klantgericht en service is uitstekend. Een compliment aan Leonie en aan Jasper. Een zeer tevreden klant uit Almelo.

goed advies en goede levering

we hebben nu 1,5 jaar geleden een Spartherm CV inbouwhaard met buffervat in gebruik. Het advies was om voor een goede haard te gaan en wat zijn we daar blij mee. Een fantastische kachel en we stoken het hele huis er warm mee. Nog maar nauwelijks gas meer nodig in onze woonboerderij. We hebben de installatie zelf gedaan en de materialen welke we over hadden konden we probleemloos retour doen met uiteraard het aankoopbedrag retour. Echt goed dus.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn blij te horen dat deze mooie Spartherm haard nog steeds bevalt! Met vriendelijke groet, Frank Uwkachel.nl

Flexibel en klantgericht

Prima service en goede flexibiliteit. Vriendelijk en vakkundig personeel. Dat dakbedekking er bij zo’n prijs niet bij in zat, was toch wel minpuntje en vervelende verrassing achteraf...

Top geregeld.

Prettige afstemming in offertefase. Goed advies. Prima monteurs en mooi opgeleverd.

Persoonlijke service en vakkundig!

We hebben bij uwkachel een cv Haard gekocht. De Walltherm Königsspitze, we zijn goed geholpen in de winkel en de eigenaar is zelfs bij ons op huisbezoek geweest om alle maten op te meten. De kachel hebben we in combinatie met een buffervat gekocht, de kachel in combinatie met het buffervat is bovendien aangesloten op vloerverwarming. In de winter geen koude voeten meer! We zijn blij :)

Vriendelijke medewerkers en goed advies

Wij hebben hier een buitenkachel gekocht afgelopen week. We zijn goed geholpen door de medewerkers en het advies was erg goed. De kachel was niet direct op voorraad, maar werdt een aantal dagen naar ons huis verzonden.

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service en vriendelijk personeel. Moest wel een aantal dagen wachten op de kachel, was niet direct leverbaar. Maar ben daar goed van op de hoogte gehouden!

Goed geholpen!

We zijn erg blij met onze nieuwe Bellfires gaskachel. Goed geholpen, mooie prijs en snel geplaatst.

Pluspunten

Vlotte en goede afwerking met prettige en deskundige monteurs.

Prijs naar beneden bijstellen

Pluspunten

Afspraak gemaakt in de showroom op afspraak, al mijn vragen zijn beantwoord. Tevreden over de installatie

Pluspunten

Professioneel advies Ruim assortiment Veel haarden brandend opgesteld in de showroom

Tip: Organiseer een stookavond of zet video's online hoe ik mijn kachel kan stoken.