Topboeken

Was meteen enthousiast. Alle drie de boeken, die via de website van henzelf heb gekocht met een hoge korting; zulke leuke en goeie recepten. Allemaal makkelij te maken, ook voor de niet zo kookkundige; en lekker!! Complimenten!!! Ik werd hier heel blij van (en ik kan koken heheheh) een toevoeging aan je koken. Dank jullie wel voor de leuke kookboeken en de absolute megadeal waar jullie het voor aanbieden! Hartelijke groeten, Francesca

Keurig geregeld

Ik vind het geheel van verwerking en bezorgen TOP.

Weing te vertellen want niet ontvangen

Waaromniet geleverd op aangeduide adres? Nog geen bericht wanneer dan geleverd in infopunt en waar ligt dat?

Vandaag vesteld , morgen in huis . Hoe waar is dat ! Goede Produkten . Kookboeken voor de aifryer , En onderdelen voor de Inventum airfryer besteld .

Mooie boeken

Duidelijke taal en lekkere gerechten.

Niet goed

Slecht, bestelling en levering beschadigd doos was stuk en met zeer lichte plakband dicht geplakt daar waar het kon, slecht gedaan. Had heel den boel moeten terugzenden maar wegens moeilijk winkel te bereiken niet gedaan, gevolg zit ermede. Zal vermoedelijk niets meer bestellen via Airfryertotaal Beste groeten

Nog niet opgelost.

Heb vorige week verkeerde boek gekregen,volgens de gegevens weer terug gestuurd maar nog steeds niet het goede boek ontvangen.

Airfryer is gewoon heel leuk.

Hello, Kookboeken, accessoires, recepten..... altijd to the point, makkelijk te vatten en vlot om toe te passen. Bravo Frans Felix

Zoals beloofd

Bestelling goed verlopen, degelijk materiaal.

Toppers

Elke bestelling is prima afgehandeld. Ben erg tevreden en wanneer ik iets nodig blijk te hebben voor mijn airfryer kom ik zeker terug bij Airfryertotaal

Goede

Zeer snel ontvangen. Materiaal is van prima kwaliteit.

levering boek goed gegaan, maar?

ik had gelezen dat er een gratis boekje werd bijgeleverd, dat zat er niet bij

leuke/mooie kookboeken

heerlijke kookrecepten, makkelijk en snel te maken.

super

Heel fijne webwinkel. De bestelde producten zijn van goede kwaliteit. De levering is dik in orde. Een aanrader!!!

Door mijn fout ging er iets mis.

Ik had 2 silicone mandjes besteld. Die werden als brievenbus pakket verstuurd door vertraging bij Postnl kwamen die lateraal verwacht. Maar omdat ik even niet oplette was mijn adres onjuist opgegeven. Postnl gaf in de app aan bezorgt. Maar stuurde het pakket retour afzender. Omdat ik contact zocht werd ik een paar dagen later geïnformeerd door de afzender dat mijn pakket was terug ontvangen. Na een correctie werd zonder extra kosten het bestelde opnieuw verzonden. Wel weer met vertraging bij Postnl alsnog ontvangen. Ik bood nog aan de verzendkosten te betalen maar dat hoefde niet. Ik ben erg tevreden over de afhandeling door de verzender. En kom vast nog wel een keer terug bij hen.

Alles op het gebied van airfryers

Ruim assortiment tegen een redelijke prijs. Ook een schat aan recepten boor de airfryer!

Werkt naar behoren.

Snel en prima geregeld.

prima product

paste precies waarvoor ik die nodig heb.

Ze doen en leveren overeenkomstig wat op de site staat. En het gebeurt snel.

Makkelijk

Snelle levering, product voldoet aan de omschrijving.

Prachtige boeken

Ik vind het mooie boeken en mis deel 2

Minder dan wat ik voor die prijs verwachtte

Het mandje voor in de airfryer was kleiner dan ik dacht en te duur voor wat het is. Ontdekte dat ik bij Blokker een groter mandje kon kopen voor de helft van de prijs. Het boekje idem dito; klein boekje voor die prijs. Waren cadeautjes maar durfde ze niet te geven. Zonde van mijn geld.

Molenmakershoek 64

7328JK Apeldoorn

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.