Leeg doosje

Ik heb mijn bestelling gekregen in de vorm van een leeg doosje, gelukkig woon ik dichtbij voor het geval ik niks krijg :-(

Teleurgesteld

Elke dag kijk ik naar de Post, en het verandert altijd. Post.nl heeft het pakket nog niet ontvangen. Verwacht: morgen tussen 14:30 en 17:00 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt 3SMYPA948775127-

Uiteindelijk bestelling gekregen

3juni besteld, track en trace code gehad. Blijft op de postnl site op hetzelfde staan. Niet ontvangen of verwerkt. Heel raar er wordt ook niet gereageerd op email en fb. Hoop dat dit snel opgelost wordt anders genoodzaakt om andere stappen te nemen. Uiteindelijk de bestelling gekregen waren privé omstandigheden in bedrijf. Had netjes geweest om de mensen in te lichten wiens bestelling onderweg was. Verder voldoet het product zoals omschreven

nemen geen verantwoording voor hun leveringen!

Mijn bestelling is nooit aangekomen. Vragen hierover leiden tot moeten invullen van allerlei formulieren van de vervoerder en zo; dit is niet de bedoeling airfryertotaal is mijn leverancier niemand anders!! Dus moeten zij ook met hun vervoerders etc. de zken regelen NIET IK. Ik hoop dat dit alleen mijn ervaring is maar ik vrees dat dit niet zo is. Jammer want ze hebben mooie producten maar op deze manier bestel ik nooit meer iets bij hun.

Goed product

Had heel veel negatieve berichten gelezen over deze site. Mijn ervaring is het tegenovergestelde gewoon goede en onbeschadigd product ontvangen.

Geen ervaring

Mijn pakket is zoek, dus over het artikel kan ik nog niets zeggen. Snel contact met de afzender via de mail. Na een aantal keer mailen en enigszins langs elkaar heen praten, werkt de afzender goed mee om op zoek te gaan bij Postnl naar het pakket.

Mijn bestelling

Bedankt voor de snelle levering, 's anderdaags had ik het pakketje al gekregen, alles in goede staat. Misschien een klein minpuntje wat misschien wel te verhelpen is. Het etiketje op het mini maatbekertje het plaksel ervan krijg je er moeilijk vanaf er blijft een waas achter. Misschien een ander plakmiddel gebruiken. Maar het is wel een handig maatbekertje voor kleine hoeveelheden af te meten. Super.

Wij zijn ook belazerd!

Alles onbeschadigd en netjes terug gedaan in de doos en retour gezonden. Foto van bakplaatje ontvangen met allemaal putjes erin! Rara hoe kan dat? Uit de reacties van andere klanten maak ik op dat dit bedrijf hiervan een verdienmodel heeft gemaakt. Mijn advies is daarom; koop niet meer bij dit bedrijf!!

Beste Assurantien Helaas kan ik geen foto's toevoegen bij dit bericht. De klant is er verantwoordelijk voor dat de producten onbeschadigd retour komen, en dat was bij u niet het geval. Als een artikel beschadigd is dan kunnen wij er ook niks mee en dan word het inderdaad verrekend. En wij hebben zeer tevreden klanten dus uw bericht is wel heel erg onterecht! Fijne dag Groetjes Yvette

Ze hebben mij belazerd!

Ik heb airfryer bakblikken en een kookboek besteld en natuurlijk ook betaald. Omdat het niet was wat ik dacht dat ik had besteld, heb ik het teruggestuurd. Ik heb niet al mijn geld retour gekregen omdat Airfryer totaal beweerde dat de artikelen waren beschadigd. Het enige wat ik heb gedaan is de artikelen bekeken en weer teruggestopt in de doos. Dus; koop geen artikelen bij dit bedrijf, je krijgt bij een retourzending niet je aankoopbedrag terug.

Beste, "Wij controlen altijd wat retour komt en helaas waren uw spullen erg beschadigd, en dat nemen wij niet terug. Wij kunnen dit niet meer verkopen aan een klant en kunnen het weggooien.

Teleurgesteld

Kocht voor 64,80 aan spullen, alleen de spat deksel is goed. De bakvorm raakt de teflon laag beschadigd als je met een plastic spatel de aardappelen los maak van de bodem, ja het plakt aan de teflon!!! Bak roest aan buitenkant en binnenkant en toch zeggen ze bij airfryertotaal dat ik erin heb geschraapt met een metalen spatel, alsof ik zo dom ben!! Je kunt beter de echte kopen als van deze bedrijf.

Goede informatie, snelle levering

Valt tegen

Het pakket kwam keurig op tijd, maar ik vond de accessoires nogal tegenvallen, ze zijn namelijk nogal klein. Achteraf zie ik veel betere en uitgebreidere aanbiedingen voor minder/hetzelfde geld! Jammer!

Nog geen ervaring

Ik kreeg voor de 2de keer een email om mijn ervaring te delen. Maar helaas ik kan niks delen. Waarom? Omdat Post.nl zegt dat vorige week donderdag mijn pakket is afgeleverd. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Dus waar is mijn airfryer kookboek Geen idee?! Dus dat is mijn enige ervaring. Pakket zoek. En helaas geen kerstkadootje.

Beste Petra Uw bestelling is bezorgd 17 dec. 2020 15:14 Uur Zending in brievenbus 15 dec. 2020 20:01 Uur Zending is gesorteerd 15 dec. 2020 19:56 Uur Zending is bij PostNL 15 dec. 2020 14:08 Uur Zending is gesorteerd 15 dec. 2020 14:07 Uur Zending is bij PostNL 12 dec. 2020 22:36 Uur Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

Gewelfig

Keirig op tijd

Snel geleverd en van goede kwaliteit

Goed gedaan

Goed geregeld

Kwalitatief goede artikelen

Teleurgesteld bij navraag een ruiling te kunnen doen van een bakvorm die achteraf te klein is. Bij terug sturen voor omruilen juiste maat retourkosten, bakvorm bijna dubbele prijs en dan nog verzendkosten erbij gerekend helemaal niet meer aantrekkelijk dit te doen....dus teleurstelling van een na niet tot tevreden zijn over artikel. Twijfel ooit nog bestellingen in toekomst te doen bij Ayerfrayer

Makkelijk

Goede communicatie en snelle afhandeling

Bestelling kwam snel en goede communicatie.

fijne webshop

Valt tegen

Erg klein. Heb het retour gedaan

Goede kwaliteit en snel geleverd.

De geleverde spatdeksel ziet er goed uit Philips kon deze niet leveren dus slim gedaan. De levering was zeer snel en goed verpakt. Alles bij elkaar “TOP” Dank u wel Henk

Prima bakset 6 delig

Zeer mooie bakset 6 delig voor de airfryer, werkt perfect en geeft goed bak resultaat. Hoe het zich houd is nog niet te beoordelen want is net in het bezit. Snelle levering van airfryer totaal en goede communicatie.

Uitgebreid en snelle service

De bestelling voldoet aan de verwachtingen en werd super snel geleverd.

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.