Prima airfryer

Prima airfryer, hij voldoet aan de verwachtingen, ik kan hem iedereen aanbevelen. Alles is lekker knapperig en blijft sappig niets droogt uit. Zou niet meer terugwillen naar de frituurpan.

Goed geregeld

Airfrayer heeft fijne en goede spullen voor airefrayer. Niet te duur en fijn in gebruik.

Gevonden wat ik zocht

Zelfs met internet is het soms een hele klus om te vinden wat je nodig hebt. En dan kun je uiteindelijk uitkomen bij één bedrijf dat je kan bedienen. En als je product dan ook nog snel en netjes geleverd wordt dan onthoud je dat bedrijf. Airfryer totaal dus.

Geweldig!!

Zeer snelle aflevering naar Frankrijk! Fantastische service en zeer klantvriendelijk!

Goede passende producten

Bezorgkosten wat hoog Zou graag vierkante passende producten wensen zodat de ruimte van de Airfryer beter benut wordt

wat gaat er mis

Artikel op 30 Dec besteld en op 6 jan nog niet binnen

Details van zending 3SMYPA833287999 Bij PostNL gemeld Bij PostNL gesorteerd In distributie Afgeleverd Zending Aanmaakdatum 30 dec. 2021 Type Brievenbuspakje NL Gewicht Gewicht ontbreekt Gekozen bezorgdatum 31 dec. 2021 Ontvanger G. Hofstee Rijnseweg 12 3984 NG ODIJK Nederland g.m.hofstee@ziggo.nl 0306567475 Track & Trace ! Vertraagd 3SMYPA833287999 Bekijk op PostNL 6 jan. 2022 20:43 Uur Geherrouteerd, niet aangetroffen 5 jan. 2022 09:25 Uur Zending gesorteerd in sorteercentrum 5 jan. 2022 09:24 Uur Zending gesorteerd in sorteercentrum 5 jan. 2022 09:24 Uur Zending is ontvangen door PostNL 4 jan. 2022 16:41 Uur Geherrouteerd, niet aangetroffen 3 jan. 2022 10:58 Uur Zending gesorteerd in sorteercentrum 30 dec. 2021 17:20 Uur De zending is aangemeld en wordt volgbaar

Héél goed

De airfryer werkt heel goed, ik gebruik hem bijna iedere dag, vooral nadat ik wat accessoires erbij had gekocht. De website werkt gemakkelijk.

Slecht

Heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen post nl stelt elke dag uit om het te bezorgen.

Waardeloos

Doekjes besteld. Ze zijn niet groter dan je handpalm en flinterdun. Troep dus. Ik bestel nooit meer wat.

Snelle levering van een goed product

Heerlijk een bakmatje in het mandje van de airfyer. Alles blijft schoner.

fijn kookboek

Ik zou ook nog een boek krijgen met hartige hapjes uit airfryer. Deze is niet meegeleverd. Jammer. Het kookboek heeft veel fijne recepten

Prima product, goede service

Snel geleverd, maar in eerste instantie incompleet. Na melding daarvan direct en zonder moeilijk doen al de volgende dag de nalevering. Top-service!

Mooi wel wat klein

Prima apparaat als je alleen voor jezelf kookt. Want vrij klein en ook de accessoires zoals een springvorm zijn echt voor alleengebruik of hoogstens twee personen. Eet je met meer? Dan zou ik een xl of xl bestellen. Maar, een superfijn apparaat om te bakken en snel iets op te warmen zonder vet.

mooie spullen

vlotte levering. op mails wordt snel gereageerd

Alles naar wens verlopen

Uitstekende service!

Vlotte service en scherpe prijzen

Snel en netjes

Netjes en snel. Duidelijk.

Werkt echt

Magische doekjes werken goed

Niet volledig

Jammer dat je niet geïnformeerd wordt dat je alle assesoires moet kopen,anders kun je er weinig mee.

Het betreft Magische doekjes™ (2 + 2 GRATIS) 1 €9.95

Het doekje maakt goed schoon, maar na een wasbeurt liet de zoom al los.

Snelle verzending, goed product

Alle producten tot nu top!

Ik heb intussen diverse kookboeken en wat accessoires aangeschaft en ben er helemaal blij mee. Het maakt het gebruik van de Airfryer nog aantrekkelijker en uitdagend!

Snelle, goede service.

Snelle, goede service

Goed ontvangen werkt perfect

Verlicht mijn manier van koken , en veel makkelijker te berijden

Erg blij met de bestelde artikelen

Snelle levering producten zijn zoals op de webshop erg blij mee.

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.