Geen aanmerking te verzinnen!

Zowel het artikel als de verzending helemaal in orde. Prima apparaat gekocht!

Prima product

Schitterend apparaat, staat heel mooi op het aanrechtblad. Wat een gemak om mee te werken.

Ik ben zeer tevreden met de air fryer accessoires

De accessoires passen prima in mijn air fryer en het functioneert perfect.

Heel interessant

Maakt het schoonmaken eenvoudiger

Het verwarmingselement wordt niet meer vies, dat scheelt een hoop werk

Super makkelijke recepten. Simpel te maken en lekkerrrrr.

snel

n.v.t

Top producten

Kwaliteits spullen. Snelle levering

Werkt perfect

Snijdt uien en eieren zo fijn als je wil en ging heel soepel. Mooi compact apparaatje

Super netjes en snel geleverd

Super mooi boek. En snel geleverd. Top

Product voldoet niet

Ik heb voor de airfryer een bakblik gekocht die na 1 gebruik al scheef is getrokken en niet meer te gebruiken.

Beste Babs Als u een klacht heeft dan horen wij dat graag en dan lossen wij dat op. Wij hebben geen enkele mail ontvangen van u dus kunnen u dan ook niet helpen.

5 dagen voor ontvangst

Telefoonnummers bestaan niet, communicatie via de mail , ook niet je van het. Maar de spullen goed ontvangen. Meer info verstrekken bij vertraging van versturen zou netjes zijn. Dus geen mooie verhalen op de site , maar daden,

Beste Nel, U heeft de bestelling zondag 5 juni besteld, maandag 6 juni was pinksteren en dan wij gesloten. Uw pakket is dinsdag netjes opgehaald op ons kantoor maar helaas kan postnl niet allen pakketten scannen naar een pinksterweekend. En is er helaas wat vertraging waar wij als webshop niets aan kunnen doen. Groetjes Yvette

Niet tevreden

Veel geld verloren als je het iets wilt terugsturen dat totaal niet voldoet aan de gewenste kwaliteit

uitstekend

er werd goed gecommuniceerd. snelle levering

Top, supersnel geleverd

Top, supersnel geleverd

Afslanken met airfreyer en matje

Mooi goed boek, lekkere recepten. Het matje voor de airfreyer is handig voor in gebruik.

nu niet zo goed

Ik heb nu niet zo'n goede ervaring. Heb een bakplaat besteld en zou dar een ebook bij krijgen van beschonken desserts. na enkele mailtjes nog steeds niet ontvangen.

Beste Anneke, Het e-book heeft u ontvangen in uw bevestingsmailtje!

Gedaan wat ze beloven qua levering

Geen idee

Ik zou niet weten wat te schrijven voor de ontvangst van 2 boeken.

Fijn

Fijne doekjes, maar eerlijk gezegd zie en voel ik geen verschil met dezelfde doekjes van de action, die veel en veel goedkoper zijn. Of zit hier wel een verschil in?

Het past in onze kleine airfryer en hij werkt perfect!

Het past in onze kleine airfryer en hij werkt perfect!

Dik tevrede .. alles naar wens ...geen minpuntje

Mijn bestellingen zijn op tijd geleverd ...ken ik iets vinden .. een telefoontje en je word netjes geholpen ...topper

Snel geleverd en goede kwaliteit. Boeken zijn duidelijk en makkelijk te volgen.

de service is geweldig en word altijd netjes verpakt

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.