Alles wat ik gevraagd heb, heb ik gekregen.

Alles wat ik gevraagd heb, heb ik gekregen.

Correct levevering

Wat een fantastisch apparaat Het is eve wennen vele malen beter dan een oven (hetelucht, Wij zijn grote eters vo

boeken

de boeken aan gekregen en zijn zeer mooi en super handig zal er nog wel wat kopen denk ik zeer goed uit gelegt

Bestelling is netjes op tijd geleverd

Te duur voor weinig

Er sta weinig in de boeken wat je kunt eten tijdens een maaltijd er staan alleen kleine borrelgerechtjes in. Het bakblik is veel te laag

Spatdeksel: Mooi materiaal maar slecht afgewerkt en past niet in Philips XL airfryer

Ziet er prachtig uit. Heel mooi roestvrij staal. Helaas past het net niet in mijn nieuwe XL HD9270. Omdat dit de enige spatdeksel is die er degelijk uitziet voor een airfryer XL heb ik de vijl gepakt en de deksel pas gemaakt. Daarna alle bramen en scherpe randen er af geschuurd. Nu ziet het er goed uit. Ga het binnenkort proberen. Wat me tegenvalt is dat er geen siliconen voetje onder zit voor dit geld. Misschien een idee voor verbetering?

Bevalt prima

Ik vind ze prachtig fijne recepte heb er al veel uitprobeert

Snel en keurig geleverd

Boekjes zien er goed uit. Snel geleverd

Duidelijk om een artikel te bestellen

Mooie boeken

Mooie boeken lekkere en makkelijke recepten

Leuke gerechten

...

Mooie website

Fijne website om voor een kleine prijs artikelen te kopen voor een relatieve kleine prijs Liever zou ik iets meer betalen als het materiaal waarvan bv de bakplaat meer krasbestendig zou zijn.

Prachtige bakvormen

Bakken uitstekend en past mooi in de airfryer, ben zeer tevreden en het was ook heel goed verpakt

Heb de bestelde producten snel geleverd gekregen

Zijn leuke recepten

Ik heb nog geen recept gebruikt maar ziet er goed uit

Mooi kookboek, fijne recepten

Hele fijne en geweldige recepten, hier heb je echt wat aan,vooral als beginnend met airfryer. Veel keuze

tot op heden ben ik tevreden met de boeken

tot op heden ben ik tevreden met de boeken

Makkelijk in onderhoud en gebruik

met een spatdeksel veel minder onderhoud

Heel duidelijk boekje

Heel fijn en duidelijk boekje vooral de tijd en de temperatuur staan er duidelijk in en verschillende dingen om klaar te maken

Hele goeie service

Ik heb alle 3 de delen bestellen en dat kwam allemaal goes binnen, volgens mijn zelfs nog eerder dan dat de pakket dienst eerst aangaf

Supergeweldig

De kookboeken zijn perfect, ik ben zeer tevreden

Molenmakershoek 64

7328JK Apeldoorn

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.