Teleurgesteld

Kocht voor 64,80 aan spullen, alleen de spat deksel is goed. De bakvorm raakt de teflon laag beschadigd als je met een plastic spatel de aardappelen los maak van de bodem, ja het plakt aan de teflon!!! Bak roest aan buitenkant en binnenkant en toch zeggen ze bij airfryertotaal dat ik erin heb geschraapt met een metalen spatel, alsof ik zo dom ben!! Je kunt beter de echte kopen als van deze bedrijf.

Goede informatie, snelle levering

Valt tegen

Het pakket kwam keurig op tijd, maar ik vond de accessoires nogal tegenvallen, ze zijn namelijk nogal klein. Achteraf zie ik veel betere en uitgebreidere aanbiedingen voor minder/hetzelfde geld! Jammer!

Nog geen ervaring

Ik kreeg voor de 2de keer een email om mijn ervaring te delen. Maar helaas ik kan niks delen. Waarom? Omdat Post.nl zegt dat vorige week donderdag mijn pakket is afgeleverd. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Dus waar is mijn airfryer kookboek Geen idee?! Dus dat is mijn enige ervaring. Pakket zoek. En helaas geen kerstkadootje.

Beste Petra Uw bestelling is bezorgd 17 dec. 2020 15:14 Uur Zending in brievenbus 15 dec. 2020 20:01 Uur Zending is gesorteerd 15 dec. 2020 19:56 Uur Zending is bij PostNL 15 dec. 2020 14:08 Uur Zending is gesorteerd 15 dec. 2020 14:07 Uur Zending is bij PostNL 12 dec. 2020 22:36 Uur Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

Gewelfig

Keirig op tijd

Snel geleverd en van goede kwaliteit

Goed gedaan

Goed geregeld

Kwalitatief goede artikelen

Teleurgesteld bij navraag een ruiling te kunnen doen van een bakvorm die achteraf te klein is. Bij terug sturen voor omruilen juiste maat retourkosten, bakvorm bijna dubbele prijs en dan nog verzendkosten erbij gerekend helemaal niet meer aantrekkelijk dit te doen....dus teleurstelling van een na niet tot tevreden zijn over artikel. Twijfel ooit nog bestellingen in toekomst te doen bij Ayerfrayer

Makkelijk

Goede communicatie en snelle afhandeling

Bestelling kwam snel en goede communicatie.

fijne webshop

Valt tegen

Erg klein. Heb het retour gedaan

Goede kwaliteit en snel geleverd.

De geleverde spatdeksel ziet er goed uit Philips kon deze niet leveren dus slim gedaan. De levering was zeer snel en goed verpakt. Alles bij elkaar “TOP” Dank u wel Henk

Prima bakset 6 delig

Zeer mooie bakset 6 delig voor de airfryer, werkt perfect en geeft goed bak resultaat. Hoe het zich houd is nog niet te beoordelen want is net in het bezit. Snelle levering van airfryer totaal en goede communicatie.

Uitgebreid en snelle service

De bestelling voldoet aan de verwachtingen en werd super snel geleverd.

beschuldigd van ontvangen producten

Lege doos ontvangen, na herhaald e-mail contact ,telefoon ging niet, bericht u hebt product ontvangen dit gebeurd vaker?? Zeer geschrokken had €44,- al betaald. 3 dagen in onzekerheid gezeten wist me geen raad. Kom ik thuis s avonds staat er in de hal van ons appartement gebouw bij de entree(ik woon op de 2e etage ) er staat er een doorzichtige plastic zak dicht geknoopt met 2 kookboekjes 1 springvorm en een bakbord zonder afzender zonder afzender zonder pakbon? Niets meer gehoord, en dan komt deze e-mail op je af???? Waar zijn jullie mee bezig?? E-mails bewaard schandalig waren die ontvangen E-Mails.

Beste Antoon, Wij hebben het pakket gewoon correct naar u verzonden. Op onze camera check staat dat alle producten er gewoon in zitten. Ook hebben wij contact opgenomen met de Bruna waar u pakket is afgegeven en die vertelden ons dat het pakket gewoon goed is aangekomen en dat het pakket goed dicht zat. Ze konden het pakket nog herrinerren door het logo op de box. U heeft het pakket opgehaald bij de Bruna en die was opeens leeg volgens u. En dan een paar dagen later ligt er miraculeus een plastic zak met uw spullen in uw gang. Dat is toch erg vreemd te noemen? Wij streven ernaar om elke klant tevreden te houden maar wij hebben bewijs dat het gewoon prima bij de Bruna is afgegeven en ook hebben wij camera bewijs dat alles correct is ingepakt. Wij vinden het jammer dat u ons een slechte recensie geeft die zeer onterecht is.

Mooie stevige tulband vorm.

Past uitstekend in het airfryermandje. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, ben er blij mee.

PRIMA

mooi boek blij mee

Geweldig snel geleverd.

Echt fijne atributen voor de Airfryer besteld heb er al veel plezier van.

Het was precies wat ik nodig had

Vlugge levering. En er was iets fout gegaan maar meteen goed opgelost. Als ik weer iets nodig heb voor de airfryer dan koop ik het zeker weer bij airfryer totaal. Bedankt voor de service

Topboeken !!!

Topgerechten met duidelijke uitleg !!!

Snelle levering netjes verpakt.

Helaas niet mogelijk om telefonisch contact te hebben over de bestelling. Vandaar alles retour gestuurd

werkt naar behoren

alles is snel en super verzorgd

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.