Tot nu toe geweldig.

Ik vind het een geweldig apparaat. Maar ben nog steeds aan het uitproberen. Ik heb tosti’s gemaakt maar werden steeds wat bol. Heb het opgelost door het scheidingsrekje er op te leggen.

Heel prettig

Mandje met hengel is werkelijk het ei van Columbus. Ik was al lang ernaar op zoek!

Prima levering

Goed online bedrijf

Ik maak graag vanalles klaar in de airfryer, en nu kan ik deze geweldige recepten allemaal uitproberen. Geweldig

snelle en goede levering

Heel goed en fijn

Heerlijk droog zonder vet , gemakkelijk en snel klaar met vele mogelijkheden , geen vette lucht meer in huis .

Via reclame bij de website uitgekomen, in eerste instantie voor de kookboeken, nadien accessoires voor de airfryer. Gedaan met zoeken in winkels of accessoires al dan niet gepast zijn. Op de website vind je gewoon alle extra's voor je airfryer aan schappelijke prijzen. En toen ik ontdekte dat er zelfs gerechten op vermeld staan........ Voor mij top.

Werkt niet

Ik had deze gekocht om mijn airfryer wat schoner te houden. Maar je kan hem er pas indoen als het voedsel erin gaat anders plakt hij aan de bovenkant. En door de gaatjes valt toch nog bakvuil erdoor heen. Wij gaan hem niet gebruiken.

Goed gedaan!

Prettige site en snelle levering

Lekkere (snack-)recepten maar ik mis meer maaltijdrecepten zoals ovenschotels, die staan er maar summier in.

Mooi en duidelijk

Het zijn mooie en duidelijk boeken staan lekkere dingen in die wij zeker gaan proberen. In deel 1 zitten wat pagina's op zijn kop vanaf pagina 25 tot 35 dat kan foutje is menselijk

Heerlijke boeken

Snelle levering en mooie duidelijke boeken met lekkere recepten

Doet wat hij moet doen

Er vliegt niks meer door m'n airfryer. Hij past goed.

Makkelijk te bedienen

De airfryer is prima, overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Het enige wat ik mis is het inzetbaar frituurmandje, staat bij productomschrijving vermeld dat het er wel bij zat. Ik zou hem alsnog graag ontvangen.

Boeken zien er aantrekkelijk uit.

Ik heb pas het eerste boek kunnen doorbladeren. Leuke recepten. Alleen las ik dat je frietjes moest snijden en dan in de airfryer. Stond niet bij dat de de frietjes eerst een half uur in het water moeten. Hoeft dat echt niet met een aifryer? Kan over de andere boeken nog geen beoordeling geven.

prima materiaal

Kookboekjes zijn duidelijk en helder . De accessoires zijn handig en passen precies. Levering is snel.

Was snel binnen en ben er blij mee

Staan leuke bruikbare recepten in het 3de boek

Gemeakkelijk

Ik ben nog in de ontdekkingsfase en moet nog veel experimenteren, nu ik de recepten boekjes heb ben ik enthousiast om eraan te beginnen. Hetgeen ik al uitgeprobeerd heb, daar ben ik heel tevreden over.

Een zinvolle, nieuwe aanvulling bij mijn kookboeken!

Dagdagelijkse gerechten, benodigdheden in de keukenvoorraadkast.. Duidelijke uitleg. Aankoop boeken, goeie service , betaalbaar. Ik maakte al zo veel reclame in onze seniorenclub, dat er al een bijkomende bestelling bij u volgde. Kortom een aanrader, dank jullie wel. Met vriendelijke groet, Ria Peeters,

Snelle levering, super fijne klantenservice. En goede producten.

Kort en bondige uitleg

In 2 werkdagen heb ik mijn bestelling ontvangen ben heel tevreden

fijne boekjes

Al er iets uit gemaakt, makkelijk ,lekker en duidelijk.

Lekkere recepten

Makkelijk te maken goede uitleg mooie foto s

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.