Het werkt goed

Is goed voor de gezondheid

Mooie producten

De producten zijn mooi ,fijne kookboekjes...MAAR de bezorging is waardeloos....de boekjes kreeg ik pas een week later binnen en waar mijn bak vormen blijven,geen idee...post.nl geeft aan nog niks ontvangen te hebben terwijl airfryertotaal bericht ...' het is onderweg' .

Lekkere recepten.

Duidelijke omschrijving van vele leuke en lekkere recepten.

Ziet er fantastisch uit

Ik heb enkel nog maar tijd gehad om eens vluchtig te bladeren, maar k zal er zeker gebruik van maken want heb al enkele dingen gezien die k zeker wil proberen. Dank alvast Groetjes Hilde

Top kwaliteit

Geschikt voor vlees brochetten hapjes enz… Gemakkelijk in onderhoud

Airfryer en service gewoon perfect.

Ik had veel eerder ‘n airfryer moeten aanschaffen. Geen goedoe met vullen olie of vet, geen goedoe met daarna schoonmaken en olie/vet wegbrengen milieupunt. Nu gewoon product erin en schoonmaken daarna is: ‘n kind kan de was doen of piece of cake ( fluitje van ‘n cent ). Ook een missend onderdeeltje ( mocht dit voorkomen ) doet men niet moeilijk over, gewoon melden en wordt stante pede uitgevoerd. Ik ben super tevreden.

Prima verzorgd en snelle levering

Zag het boek bij een vriendin Besteld en snel in huis.

Gewoon fantastisch

Snelle levering en super heerlijke gerechten en als bonus 1 boek + e-boek gratis

Leuke boekjes

Er staan erg leuke gerechten en hapjes in de boekjes. Ben er blij mee

In een woord geweldig .leuke boekjes .

doen wat ze beloven

Levering voldeed aan de verwachting. Op tijd en verzorgd.

tevreden

ik ben heel tevreden met mijn bestelling van de kookboeken voor Airfryer en ook bij de levering ging alles volgens wat er afgesproken was

Heel vlotte/snelle levering

Mijn eerste aankoop, wat terughoudend maar dat was totaal niet nodig. Bestelling van kookboeken geplaatst en de volgende dag kon ik ze al inkijken op zoek naar heerlijke recepten. Super vlotte en snelle levering. Top

leuke recepten

had niet verwacht dat er zoveel recepten voor de airfryer waren

Gewoon Goed

Duidelijke recepten en mooie foto’s. Ik zal er veel van gebruiken en verder veel inspiratie van krijgen.

Makkelijke en lekkere gerechtjes.

Heel gemakkelijke gerechtjes. Snel klaar en goed uitgelegd. Top!

Sneller levering

Goede recepten

Heb nu alle boekjes vind ze heel goed . Lekker , goed omschreven hoe t je t moet maken ook .

Airfryer matje

Makkelijk te bestellen, grote keus aan diverse accessoires. Superhandig. Nu plakt niks meer aan het netje.

Bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Heb al meerdere keren contact met ze gehad maar ze blijven aangeven dat ik moet wachten. Nu ongeveer 2 weken verder en nog niks ontvangen. Het was bedoeld als een verjaardagscadeau maar dat is inmiddels al lang voorbij. Heel erg slechte service dit. Jammer

Handig en super goed

Goed materiaal en maat ook goed voor de Airfryer xxl van Philips. Werkt makkelijk .Super.

toffe recepten

voor elk wat Wills maar nog niet aan toe gekomen , maar ga ze zeker mee nemen op verlof !!

Snel en goede infomatie

Snel geleverd en geeft goede informatie over hun aanbod.

Tot nu toe geweldig.

Ik vind het een geweldig apparaat. Maar ben nog steeds aan het uitproberen. Ik heb tosti’s gemaakt maar werden steeds wat bol. Heb het opgelost door het scheidingsrekje er op te leggen.

64 Molenmakershoek Apeldoorn 7328JK

Über Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.

Kiyoh Bewertungen