Top producten

Kwaliteits spullen. Snelle levering

Werkt perfect

Snijdt uien en eieren zo fijn als je wil en ging heel soepel. Mooi compact apparaatje

Super netjes en snel geleverd

Super mooi boek. En snel geleverd. Top

Product voldoet niet

Ik heb voor de airfryer een bakblik gekocht die na 1 gebruik al scheef is getrokken en niet meer te gebruiken.

Beste Babs Als u een klacht heeft dan horen wij dat graag en dan lossen wij dat op. Wij hebben geen enkele mail ontvangen van u dus kunnen u dan ook niet helpen.

5 dagen voor ontvangst

Telefoonnummers bestaan niet, communicatie via de mail , ook niet je van het. Maar de spullen goed ontvangen. Meer info verstrekken bij vertraging van versturen zou netjes zijn. Dus geen mooie verhalen op de site , maar daden,

Beste Nel, U heeft de bestelling zondag 5 juni besteld, maandag 6 juni was pinksteren en dan wij gesloten. Uw pakket is dinsdag netjes opgehaald op ons kantoor maar helaas kan postnl niet allen pakketten scannen naar een pinksterweekend. En is er helaas wat vertraging waar wij als webshop niets aan kunnen doen. Groetjes Yvette

Niet tevreden

Veel geld verloren als je het iets wilt terugsturen dat totaal niet voldoet aan de gewenste kwaliteit

uitstekend

er werd goed gecommuniceerd. snelle levering

Top, supersnel geleverd

Top, supersnel geleverd

Afslanken met airfreyer en matje

Mooi goed boek, lekkere recepten. Het matje voor de airfreyer is handig voor in gebruik.

nu niet zo goed

Ik heb nu niet zo'n goede ervaring. Heb een bakplaat besteld en zou dar een ebook bij krijgen van beschonken desserts. na enkele mailtjes nog steeds niet ontvangen.

Beste Anneke, Het e-book heeft u ontvangen in uw bevestingsmailtje!

Gedaan wat ze beloven qua levering

Geen idee

Ik zou niet weten wat te schrijven voor de ontvangst van 2 boeken.

Fijn

Fijne doekjes, maar eerlijk gezegd zie en voel ik geen verschil met dezelfde doekjes van de action, die veel en veel goedkoper zijn. Of zit hier wel een verschil in?

Het past in onze kleine airfryer en hij werkt perfect!

Het past in onze kleine airfryer en hij werkt perfect!

Dik tevrede .. alles naar wens ...geen minpuntje

Mijn bestellingen zijn op tijd geleverd ...ken ik iets vinden .. een telefoontje en je word netjes geholpen ...topper

Snel geleverd en goede kwaliteit. Boeken zijn duidelijk en makkelijk te volgen.

de service is geweldig en word altijd netjes verpakt

Kreeg niet wat ik verwachtte

Site heet airfryer.nl dus toen ik kookboek verrukkelijke recepten bestelde verwachtte ik een kook boek met airfryer recepten Nee dus .... Erg teleurstellend Ik heb kookboeken genoeg maar wilde graag iets leren over de airfryer Voel me toch wel misleid Groetjes Sonja

Vlotte service en reactie

2 items besteld en betaald. Helaas bleek 1 item uitverkocht. Kreeg dezelfde dag een mail hierover en geld terug. Dus zeer tevreden daarover

Zeer goede service en snel geleverd

Snelle levering en leuke boeken

Hele goede ervaring en ik ga hier vaker iets bestellen

Ik bestel alles voor mijn airfryer bij airfryer totaal!

Top spullen , uitgebreid assortiment, en snel in huis!!! Zeer tevreden zo ook over de bak resultaten.

Een aanvulling op een airfryer

Fijn om dat boekje te hebben. Ik ga meerdere recepten daaruit uitproberen. Het eerst broodbakken; daar heb ik het in eerste instantie voor gekocht. Mijn broodbakmachine ging kapot, eens kijken of ik in de airfryer net zo goed brood kan bakken. Ik heb wel een Tefal airfryer en het boekje gaat over een Philips, maar het zou toch hetzelfde resultaat moeten hebben.

snelle verzending

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.