De bestelling voldoet aan de verwachtingen en werd super snel geleverd.

beschuldigd van ontvangen producten

Lege doos ontvangen, na herhaald e-mail contact ,telefoon ging niet, bericht u hebt product ontvangen dit gebeurd vaker?? Zeer geschrokken had €44,- al betaald. 3 dagen in onzekerheid gezeten wist me geen raad. Kom ik thuis s avonds staat er in de hal van ons appartement gebouw bij de entree(ik woon op de 2e etage ) er staat er een doorzichtige plastic zak dicht geknoopt met 2 kookboekjes 1 springvorm en een bakbord zonder afzender zonder afzender zonder pakbon? Niets meer gehoord, en dan komt deze e-mail op je af???? Waar zijn jullie mee bezig?? E-mails bewaard schandalig waren die ontvangen E-Mails.

Beste Antoon, Wij hebben het pakket gewoon correct naar u verzonden. Op onze camera check staat dat alle producten er gewoon in zitten. Ook hebben wij contact opgenomen met de Bruna waar u pakket is afgegeven en die vertelden ons dat het pakket gewoon goed is aangekomen en dat het pakket goed dicht zat. Ze konden het pakket nog herrinerren door het logo op de box. U heeft het pakket opgehaald bij de Bruna en die was opeens leeg volgens u. En dan een paar dagen later ligt er miraculeus een plastic zak met uw spullen in uw gang. Dat is toch erg vreemd te noemen? Wij streven ernaar om elke klant tevreden te houden maar wij hebben bewijs dat het gewoon prima bij de Bruna is afgegeven en ook hebben wij camera bewijs dat alles correct is ingepakt. Wij vinden het jammer dat u ons een slechte recensie geeft die zeer onterecht is.

Mooie stevige tulband vorm.

Past uitstekend in het airfryermandje. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, ben er blij mee.

PRIMA

mooi boek blij mee

Geweldig snel geleverd.

Echt fijne atributen voor de Airfryer besteld heb er al veel plezier van.

Het was precies wat ik nodig had

Vlugge levering. En er was iets fout gegaan maar meteen goed opgelost. Als ik weer iets nodig heb voor de airfryer dan koop ik het zeker weer bij airfryer totaal. Bedankt voor de service

Topboeken !!!

Topgerechten met duidelijke uitleg !!!

Snelle levering netjes verpakt.

Helaas niet mogelijk om telefonisch contact te hebben over de bestelling. Vandaar alles retour gestuurd

werkt naar behoren

alles is snel en super verzorgd

Fijne website, snelle levering

Goede kwaliteit en service

Snelle levering van de winkel en ik ben zeer tevreden zak jullie ook aanraden om te gaan gebruiken.

erg blij met airfryertotaal website en onderdelen

Onderdelen snel thuis bezorgd. Past in mijn princess xxl. Op de website staan vele recepten. Een aantal geprobeerd. Makkelijk, lekker en thuis zijn ze er gek op. Bedankt!!

Goed product, vlot geleverd

Vlotte levering ondanks de drukte. Rooster voldoet aan de verwachting en is kwalitatief goed

erg teleurgesteld

bij het recept van Gamba's pil pil, stond een link naar het boek Heerlijke Hartige Hapjes. Ik heb het boek besteld omdat ik er van uit ging dat het recept daar in zou staan. Het staat er dus NIET in, zodat ik met een boek zit, dat ik normaal niet besteld zou hebben en ik dus nog steeds ZONDER het recept van de Gamba's zit.

Alles vlot en naar wens

Mooi boekjes met leuke lekkere recepten

Snelle bezorging van je bestelling

Na aller tevredenheid snel bezorgd

Mijn eerste bestelling was er de volgende dag al

Supersnel bezorgt Nu gaan we nog uitproberen

Vlotte uitstekende afhandeling

Vlotte uitstekende afhandeling

Alles volledig naar wens gegaan.

Was mijn eerste bestelling bij airfryertotaal. Heel tevreden!

Redelijk

Alles netjes geleverd alleen belofte van een boekje zat er niet bij. Binnen 5 minuten verzoek om score aan te passen. Meteen bijgesteld. Naar beneden dat wel.

Beste Björn Jammer dat wij maar een 3 van u krijgen. Het boekje wat u er gratis bij krijgt is een e-book. En die krijgt elke klant in de bevestingsmail met een linkje die heeft u ook netjes gekregen. Groetjes Yvette

De airfryer rookt niet meer.

Het werkt echt

Prima komen na wat ze beloven

Mijn bestelling ontvangen maar moest het terug sturen daar ik de verkeerde maat had besteld. Maar na contact te hebben gehad gelijk een verzend. Bewijs ontvangen bestel na de nieuwjaar het kleine maat

super

de producten die ik heb gekocht zijn gewoon super en een welkome aanvulling voor mijn airfryer

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.