Snelle levering, super fijne klantenservice. En goede producten.

Kort en bondige uitleg

In 2 werkdagen heb ik mijn bestelling ontvangen ben heel tevreden

fijne boekjes

Al er iets uit gemaakt, makkelijk ,lekker en duidelijk.

Lekkere recepten

Makkelijk te maken goede uitleg mooie foto s

Als cadeau gekocht

Mijn kleinzoon wil experimenteren met eten koken. Het leren omgaan met de airfryer leek me een goed begin.

Snelle reactie en levering was ook top

Zeer duidelijke receptenboeken en ook leuke gerechten om te bereiden in de airfryer

Mooie boeken,met heerlijke recepten.

Leuke receptenboeken voor de airfryer.

Past niet in mijn XL airfryer van Philips

Ik heb mijn spatdeksel retour gestuurd omdat het niet paste in mijn airfryer XL van Philips. Heel erg jammer want er stond geschreven dat het in een XL en een XXL zou passen.

Op tijd en snel geleverd

Een schone Airfryertotaal.

Wat is het fijn, om zo’n inzetbak te hebben. Dat is veel gemakkelijker schoonmaken. Het werd ook heel snel geleverd en paste door de brievenbus. Het is een fijne aankoop.

Zeer correct en snelle levering maken hun slogan echt waar en alles netjes verpakt

Het komt goed

Nog niet gebruikt door omstandigheden maar het komt goed

De coating van de bakschaal laat zelfs met houten spatel los

Snelle levering, maar de coating van de bakschaal laat zelfs met houten spatel los. Schaal is m.i. niet geschikt voor airfryer. Helaas niet tevreden.

We hebben meer dan 5000 van deze kleine bakplaten verkocht en hebben deze klacht nog nooit eerder gehoord. Na een grondig onderzoek hebben we vastgesteld dat er een grote kans bestaat dat de coating loslaat wanneer de bakplaat in de vaatwasser wordt geplaatst. Het spijt ons ten zeerste voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We willen benadrukken dat onze kleine bakplaten zijn ontworpen om met de hand te worden gewassen om de duurzaamheid van de coating te behouden en langdurig gebruik te garanderen. Om ervoor te zorgen dat u optimaal van uw bakplaat kunt blijven genieten, raden we aan om deze met de hand te wassen met een zachte spons en mild afwasmiddel. Hierdoor blijft de coating intact en kunt u de bakplaat blijven gebruiken voor al uw kookbehoeften.

Teleurstellend

Ik heb veel besteld bij jullie en mijn laatste bestelling was 90 euro, goed geleverd maar dan krijg ik als ik betaald heb een mail, gratis doeken bij 20 euro !!! Zou mooi zijn als jullie dat als service er al bij hadden gedaan ,als ik geweten had had ik beter in 4 keer kunnen bestellen, heb hierover een mail gestuurd ,reactie NUL. Doe u er voordeel mee !!!

Mijn ervaring is prima.Snelle levering en het gene wat ik had besteld is goed in gebruik

Echt een meerwaarde om voeding met airfryer te bereiden.

Is iets dat iedereen wil gebruiken.

verhelderend

ik heb wat tips die ik ga gebruiken

leuke actie.

alles staat mooi uitgelegt in de boeken.dank daar voor.

Snel en correct ervaren

pakket kookboeken 1+2+3 (3 gratis boek)

oef ! pakket werd door PostNL niet bij mij afgeleverd maar in de buurtgemeente wat totaal een andere postcode en naam heeft, maar ook zelfde straat, mijn naam is natuurlijk ook niet dezelfde PostNL heeft het pakket voor die mensen voor de deur neer gezet terwijl het goed aan het regenen was en de lieve mevrouw heeft de doos nadien kletsnat binnen genomen, wanneer ik pakket gaan afhalen ben was de doos al opgedroogd en tot mijn grootste jolijt was er maar een beetje rimpelschade aan 1 boek, de andere 2 waren nog in prima staat, een geluk dat deze in een kartonnen box worden verstuurd en niet in een papieren omslag bedankt hiervoor

Zeer goed product

Het enige minpuntje. Bij sommige recepten staat niet of het voorgekookte aardappelen moeten zijn.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.