Als je spek

Heel snelle verzending

Een heel goede ervaring

Heb de doekjes al gebruikt. Werk goed.

prima levering

vlot goed en tsja alles prima

Beste aankoop

Makkelijke bediening, licht van gewicht. Accessoires apart erbij gekocht. Neemt weinig plaats in. Voedsel makkelijk te bereiden door middel van bijgeleverde beschrijving. Jammer dat meegeleverde receptenboekje in het Engels is.

Ben zeer tevreden over de airfryer xlhad hier voor de large ook goed maar na zes jaar vervangen voor xl

De boeken zijn ideaal.

Lekkere recepten al veel van gemaakt en makkelijk.

Mooie boeken

Mooie boeken en snel geleverd Communicatie slecht, telefoon wordt niet opgenomen en contactformulier wordt niet beantwoord vandaar maar 3 sterren.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product.

aanrader

werkt prima, geen vet meer op de bodem van de air fryer opvangschaaltje. Makkelijk schoon te maken. Super tevreden.

Duidelijke site,goede kwaliteit! E snelle bezorging.

Goed past in mijn airfryer

Heb al een cakeje gemaakt erg lekker en makkelijk te doen ook een kleine pizza maken geen probleem ben erg blij mee

Heerlijk

Goed voor de lijn

Het verkeerde boek nu heb ik twee boeken nummer twee.

Het boek nr. 2 is heel prettig en duidelijk.

Geen antwoord op email

Heb enige tijd geleden de magische doekjes besteld. Deze zijn erg fijn en heb er onlangs weer besteld. Tot mijn verbazing zijn de doekjes nu een stuk kleiner en minder handzaam. Niet fijn dus. De prijs is hetzelfde. Ik voel me opgelicht. Heb een email gestuurd, maar krijg geen antwoord. Ik bestel hier niets meer......

Matig

Ik had een set van 5 boekjes besteld. Ik ontving er echter maar 5. Geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice. Helaas werkt het genoemde telefoonnummer niet. Contact per mail is wel mogelijk. Het laatste boekje uiteindelijk ontvangen maar pas na een week.

Beste Rineke, Jammer dat u niet tevreden bent over uw bestelling. U heeft combo 5 ontvangen terwijl u combo 6 ontvangen heeft. Wij hebben u netjes het boek afvallen gestuurd en u mocht de bakplaat ook netjes van ons houden, dus netjes opgelost!

Zeer slecht

Bij de laatste bestelling was een pootje van een verdeler voor de airfreyer defect. Het telefoonnummer opgezocht en proberen te bellen. Het is een verkeerd telefoonnummer (06-30851164). Een dag later opnieuw geprobeerd, helaas zonder succes. Via de mail op de website mijn probleem aangegeven. Geen enkele reactie. Deze bijdrage zal ook wel voor de Bühne zijn. Teus van Capelleveen 06-51790713

Beste Teus, Helaas hebben wij geen enkele mail van u ontvangen. Als u ons een mailtje had gestuurd dan hadden wij dit netjes opgelsot natuurlijk.

Prachtig mooie boeken, met foto's bij ieder recept, een aanrader voor iemand als ik die nog nooit met een airfryer gewerkt heeft.

Op tijd

Op tijd

Helemaal tevreden

4 bakaccessoires die perfect in mijn kleine airfryer (kleinste model) passen. Zij bieden de mogelijkheid om uitgebreid te bakken (dus meer dan patat of broodjes afbakken). Goede kwaliteit producten. Ideaal voor kleine porties.

makkelijk tegebruiken

ik vind het fijn in gebruik .

Ik ben teleurgesteld in de service.

Wat jammer, de bezorging van mijn pakket daar was wat mis mee gegaan. Blijkbaar had ik de verkeerde postcode ingevuld en is mijn bestelling retour gegaan en beland bij de buren van airfryertotaal. Ik heb twee keer een mail gestuurd met de vraag of zij het pakketje willen ophalen bij de buren en het nogmaals naar me toe willen sturen maar ik krijg nul reactie. Hoe snel ze zijn met versturen dat is dus top, hoe langzaam ze zijn in het antwoorden van de mail. Ik hoop dat ze het alsnog in orde voor me willen maken.

Nog niet overtuigd

Allereerst, ik ben tevreden met de aankoop die ik heb gedaan. Ik heb de wonderdoekjes gekocht en bevallen prima. Maar de manier waarop ik ze kon kopen ging erg moeizaam. Ik kreeg een nieuwsbrief waarin werd gezegd dat de doekjes weer op voorraad waren, dus ik ben gelijk via de link naar de doekjes gegaan en wilde ze bestellen. Maar wat ik ook probeerde, de doekjes wilden niet in de winkelmand gaan liggen. Paar keer geprobeerd, zelf een paar dagen geprobeerd. Uiteindelijk via de website een mailtje verstuurd naar de klantenservice. Geen reactie mogen ontvangen. Na veel speurwerk op de site het telefoonnummer gevonden. Gebeld, maar blijkbaar geen goed telefoonnummer want ik kreeg te horen dat dit nummer niet in gebruik is. Vorige week toch maar weer eens proberen of ik die doekjes in de winkelmand kon leggen en JA! het lukte eindelijk. Gelijk besteld en wat ik zei die bevallen prima. Maar of ik weer wat bestel??? Geen idee….

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.