Ondanks een fout van mij zijde werd de bestelling snel geleverd. Ik had telefonisch contact willen hebben.

Snelle levering Zeer tevreden

Prima assortiment, supersnel verzonden, prijs-kwaliteit uitstekend, prima service

Artikelen werden super snel geleverd!

Werkt perfect

Gehoord van een vriendin en gelijk een bakschaaltje besteld en het werkt prima nu een schone Airfryer bodem. Thanks

Goed.

Direct na bestellen, de factuur en verzendlijst + gegevens PostNL. Binnen zeer korte tijd (2 dagen)alles keurig verpakt in huis. Super!!!

kwaliteit valt tegen.

er zitten na 1 keer gebruikt te hebben al beschadigingen in de anti aanbaklaag.

Verkeerd gebruik van keukengerei: Mogelijk heb je bij het verwijderen van voedsel uit de airfryer keukengerei gebruikt dat de antiaanbaklaag heeft beschadigd, zoals metalen tangen of spatels. Probeer bij het hanteren van voedsel in de airfryer altijd siliconen, houten of kunststof keukengerei te gebruiken om krassen te voorkomen.

Goed en snel!

Snel geleverd, netjes verpakt.

Zeer tevreden over mijn aankoop

Vragen snel beantwoord, behulpzaam om een bestelling te kunnen afronden bij beperkte voorraad. Fijne eerste ervaring.

Wat een geweldige hulp,!! Ik doe het zoals het ,,opengebroken, en op gevoel. Maar als beginneling, had ik graag een receptenboekje, erbij gezien van de ,,dagelijkse kost. Maar ben ,,superblij ermee,!!

Goed product, snelle levering

Doet wat het moet doen..

Prima levering en op dag dat werd vermeld

Al meerdere bestellingen prima geregeld

teleurgesteld

Ik heb een bestelling gedaan, waarvan een deel nageleverd zou worden. Zover was ik akkoord. Mijn artikelen zouden de dag nadien geleverd worden. 3 dagen later nam ik contact op met de vraag hoe het kwam dat mijn artikelen nog niet toegekomen waren ( volgens de mail waren mijn artikelen verzonden bij airfryertotaal maar waren ze bij postnl niet toegekomen). Toen bleek dat ze nog niets verstuurd hadden . Ze zeiden dat alles samen ging verstuurd worden en dat dat zo beschreven was. Volgens mij als er staat dat deel 2 en 3 nageleverd zouden worden, dat dat dan niet geldt voor het ganse pakket. ik ben zeer teleurgesteld. Ik kan dus geen review geven over de producten, want ik heb ze nog steeds niet ontvangen.

Was er snel

Goed product

Leuk om in te kijken

Nog niet uit gekookt

snelle service

alles is goed gegaan

Zeer onvriendelijke afhandeling bij een klacht

Mijn klacht was dat ik 2 boeken had besteld en maar 1 geleverd kreeg, ik heb contact opgenomen met Airfyertolaal ze hebben in geen enkele zin mijn klacht echt goed bekeken en behandeld, ik moest de pakbon sturen, heb ik gedaan ( eerlijk gezegt had ik die niet bekeken, wel had ik gezien dat er maar 1 boek op stond, maar de pakbon opgestuurd, bleek de naam niet te kloppen, ik gekeken en ja de naam klopte niet, dus ik terug geschreven dat het meisschien verwisseld was, toen kreeg ik als andwoord stuur een foto van het boek, want ze weten om welk boek het ging, nou ja zeg hallo als je het niet ontvangen heb kun je er ook geen foto van maken, kortom ik ben niet erg blij met de afhandeling, en zal nooit meer iets meer bestellen, en zal zeker ook al mijn familie, en vrienden jullie afraden, en doe vooral YVETTE NIET DE GROETEN.

Beste Hennie, Wanneer er een fout in de levering wordt geconstateerd, controleren we dit aan de hand van een pakbon of een foto van de bestelling. U meldt eerst dat u deel 1 mist, maar later zegt u dat u hartige hapjes mist. Dit veroorzaakt verwarring, en daarom vragen wij om een foto, zodat wij het kunnen verifiëren aan onze kant. Indien u een foto had gestuurd, zou het probleem meteen zijn opgelost en zou u het ontbrekende boek hebben ontvangen!

Praktisch silicone mandje

Silicone inzet mandje is erg fijn. Je hoeft niet de hele airfryer schoon te maken.

Supersnel en betaalbaar!

Was ff zoeken op het internet maar voor de compacte airfryer hier bij AirfryerTotaal meteen geslaagd! Voortaan meteen hier kijken dus !!

Bestellen, Betalen, Ontvangen zoals verwacht

Bestellen, Betalen en Ontvangen. Gewoon doen wat er verwacht wordt.

Snelle service ook via mail een fijne ervaring, en echt snelle service, mooie boeken en super recepten die heel makkelijk gepresenteerd worden en goede uitleg, op naar meer boeken .

Uitstekend.

Wij hebben een airfryer. Om aan accessoires te komen hebben we jullie als enige kunnen vinden die kon leveren voor de kleinste airfryer van Philips. Dit maakte jullie bedrijf heel bijzonder voor ons. Hartstikke bedankt.

Experiment moet nog gebeuren.

Ik heb het artikel nog niet gebruikt, dus kan nog geen oordeel geven.

Over Airfryertotaal

Airfryertotaal.nl is DE online Airfryer specialist. Ruim aanbod in Airfryer kookboeken, accessoires en recepten.