Zeer goede communicatie en perfecte aftersales. Ga zo door : )

Goed product, slechte bezorger!

DPD is slecht.

Mooie kwaliteit

Goede service, goed bereikbaar per e-mail en een mooie prijs

Meerdere sets besteld om te kijken welke soort en kleur onze voorkeur had. Was geen enkel probleem voor bestekshop.nl. Cassettes uit het plastic halen ook geen probleem. Bij de uiteindelijke bestelling nog een mooie korting gekregen. Per e-mail goed bereikbaar en prima service.

Goede prijs snelle correcte levering

Snel, betrouwbaar en produkt is precies zoals verwacht

Snel, betrouwbaar en produkt is precies zoals verwacht

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke foto’s op de website van het bestek en de prijs is erg goed ten opzichte van andere. Snel verstuurd en bezorgd

Zorgvuldige en snelle levering

Het zou een negen kunnen zijn als ik zou zijn geïnformeerd over dag en tijd van verzending. Verder alles zeker naar wens en dus mijn dank .

Response from the business owner

Dag Liezet, Bedankt voor jouw bericht. Wij versturen alles met DPD en dan hoor je meerdere mails te ontvangen over de status van de verzending. Ik heb het nog even nagekeken en jouw mailadres is wel goed doorgekomen, is het niet in een spam box terecht gekomen? Gelukkig is het pakket verder wel juist bezorgd, veel plezier met jouw aankoop. Bestekshop.nl

Prettig gesprek gehad en goed advies ontvangen. Ruime keuze in de showroom.

Dramatisch, koop hier niet!

Ik heb een duur bestekset gekocht, na 1 keer in de vaatwasser verkleuringen op het metaal van de messen. Deze schade gemeld, en tot op heden van het kastje naar de muur gestuurd! Dit bedrijf neemt totaal geen verantwoording. Koop hier niet!

CHAPEAU

Prijs en kwaliteitverhouding top!

Super service!

Uitstekende kwaliteit!! Snelle levering!! Hartelijk dank!!!

In één woord …uitstekende kwaliteit.

Meerdere artikelen gekocht en als cadeau ontvangen van het merk Villeroy en Boch. Uitstekende kwaliteit en prachtige uitstraling. Snelle levering.

Goede site en duidelijk

Tevreden over levering en kwaliteit

Redelijk

Snelle levering, mooi product. Maar zeer duidelijk zichtbaar een productverpakking die al eerder was geopend. Dus blijkbaar al eerder verstuurd. Niet leuk als het om een cadeau voor iemand anders gaat. Aanbevelen: ja. Maar graag wat meer respect voor de klant en dus geen tevoren geopende spullen sturen

Response from the business owner

Beste Rene, Ik heb vandaag een en ander uitgezocht maar het was in ieder geval niet eerder verstuurd door ons. Deze bestekserie wordt helaas niet in plastic geseald door de fabrikant wat bij nagenoeg de meeste series wel gebeurd. Verpakkingen lopen daardoor sneller beschadigingen op. Als de beschadigingen niet acceptabel zijn dan moet het pakket omgeruild worden. Excuses voor het ongemak. Bestekshop.nl

Snelle bestelling, foto was jammer genoeg onduidelijk

Perfecte bestelling, snel en efficiënt. Echter werd ik verbaast om te zien dat de mes er anders uitzag dan ik had verwacht. Ik heb Hollands glad besteld en dacht dat ik ook een mes met een glade steel zou krijgen en dat blijkt niet zo te zijn. De foto was onduidelijk. Killing voor een webshop.

Response from the business owner

Beste Estelle, Bedankt voor jouw bericht. Messen zijn altijd iets afwijkend van de lepels en vorken. Meestal is het heft wat dikker. Een mes wordt anders vastgehouden en je maakt een andere beweging dan met de vork en lepel. Een heft met wat meer volume voelt dan ook beter in de hand. Voor foto's gebruiken wij altijd wat de fabrikant aanlevert maar ik ga informeren of er betere foto's te verkrijgen zijn. Groet, Bestekshop.nl

Bijna alle bestekdelen er in kunnen krijgen

Deskundig en grote keuze

Snelle levering en prachtig bestek voor mooie prijs

Ik ben heel blij met het mooie bestek. Hoe het er over 10 jaar uitziet.... daar kom ik vast positief op terug

Ik heb de bestelling gedaan en die is keurig verzorgd,dus ik ben positief gestemd

Snel en vriendelijk

Mooie producten en snel verstuurd.

Geweldige service !!!

Het betreft een 68-delige bestekset V&B Oscar. Na 1 telefoontje kon ik foto's maken van de iets beschadigde bestekdelen. Er werden nieuwe bestekdelen uitgezocht en naar mij verzonden. De iets beschadigde bestekdelen kon ik als reserve houden. En dit alles binnen een paar dagen! Dus de service was ook snel!

Just what I ordered. Arrived within a few days.

Prima. We konden vanwege de afspraak rustig alleen rondkijken en onze keuze maken.

Alleen een kleine min er stonden geen prijzen bij.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw review en bezoek aan onze showroom. Wij hebben geen prijzen bij de bestekken staan omdat er meerdere keren per week wijzigingen zijn. Er hangt natuurlijk wel een groot beeldscherm in de showroom waar up to date prijzen en product info te vinden is. Veel plezier met uw nieuwe bestek! Bestekshop.nl