besteld en volgende dag ontvangen

Geen bijzonderheden

Erg prettig geholpen

Prettige beleving. Op afspraak en in alle rust je bestek uitzoeken, heerlijk. Zo hoort het ook en niet een hijgende verkoper in je nek. We zijn perfect geslaagd. De keuze was reuze, genoeg merken aanwezig. Wij zijn dan voor de Villeroy & Boch Metro Chic gegaan, wat een mooi bestek. :)

Heel prettig geholpen

Duidelijke site , snelle levering, prima product.

Goede communicatie over de levering, goed produkt

Uitstekend!

Goede prijs, snelle verzending, goede verpakking.

Mooie kwaliteit.snelle levering.

Bedankt

vlotte afhandeling

Mijn bestelling werd vlot geleverd. ook was de zending goed traceerbaar.

Betrouwbaar, snelle service, mooie producten.

Ik heb prachtig service gekocht! En wat een ruime Assortiment. En ook nog korting. Ik ga er vaker bestellen!

Incomplete levering maar wordt nageleverd

Heb een incomplete bestekset gekregen zonder koffielepels (Cortina 30-delig goud). Koffielepels worden nageleverd.

Super snel

Super snel!

Fantastisch!

Binnen 2 dagen werd het bestek bezorgd. Keurig verpakt. Kan Bestekshop van harte aanbevelen!

Vlotte service

Alles zorgvuldig verpakt

Op voorraad wat ik snel nodig had…

Levering mooi op tijd binnen!

Efficiënt en toegankelijk

We konden heel gemakkelijk op de overzichtelijke site onze keus maken en her bestek werd snel bezorgd.

Bedankt voor de flexibiliteit!

Onaangekondigd langs kunnen gaan bij de showroom... Gelukkig had de eigenaar tijd. Rustig rond gekeken en advies gekregen. Uiteindelijk een mooi servies online gekocht bij bestekshop.nl. Bedankt voor de service en we zijn zeer blij met het servies!

Zeer reactief

Zeer goede communicatie en perfecte aftersales. Ga zo door : )

Goed product, slechte bezorger!

DPD is slecht.

Mooie kwaliteit

Goede service, goed bereikbaar per e-mail en een mooie prijs

Meerdere sets besteld om te kijken welke soort en kleur onze voorkeur had. Was geen enkel probleem voor bestekshop.nl. Cassettes uit het plastic halen ook geen probleem. Bij de uiteindelijke bestelling nog een mooie korting gekregen. Per e-mail goed bereikbaar en prima service.

Goede prijs snelle correcte levering

Snel, betrouwbaar en produkt is precies zoals verwacht

Snel, betrouwbaar en produkt is precies zoals verwacht

Goede prijs en snelle levering

Duidelijke foto’s op de website van het bestek en de prijs is erg goed ten opzichte van andere. Snel verstuurd en bezorgd

138 Slotlaan

Zeist 3701GS