Fantastische service

Per ongeluk was mij het verkeerde artikel doorgestuurd. Er werd direct op mijn schriftelijke klacht gereageerd: ik mocht het artikel gratis houden en de volgende dag had ik al het juiste artikel al in de brievenbus. Wat een service!

Super tevreden en goede service!

Hele goede service en goede/snelle communicatie en levering.

Goede service en snelle levering

Deskundig aan telefoon geholpen mbt welk bestek ik naar op zoek was. Duidelijke website, besteld en snel geleverd. Echt dikke 10! Nogmaals dank.

Swift and flexible!

Five star service.

Mooi afgewerkte producten

Supermooie afgewerkte producten, kwaliteit super. Ligt handig in de hand en zekers stevig. Zeer snelle levering.

Snelle levering, mooi product

zeer correcte levering

zeer tevreden met aangekocht artikel, de snelheid en service!

Order kwijt maar super opgelost.

Eerste keer bestelling bij Bestekshop.nl en helaas is mijn order kwijt geraakt. Kan gebeuren natuurlijk. Gelukkig heeft Bart snel gereageerd en ons geholpen. Service op en top! Gaan snel bij de showroom langs voor het uitzoeken van onze bestekset.

alles oke

De levering, de verpakking en het product waren allemaal perfect in orde.

Snel geleverd en super goede prijs

Ze hadden hier een prima deal voor een mooie Villeroy & Boch bestekset, van €600+ euro naar €170,-. Bestelling was er binnen 1 dag.

degelijke kwaliteit en tijdig geleverd

degelijke kwaliteit en tijdig geleverd

Zeer goede ervaring.

Keurig op tijd geleverd.

Mooie kwaliteit

Goede ervaring, mooie kwaliteit. Precies wat ik in gedachten had.

Betrouwbaar, veel keus, vriendelijk

Super mooie showroom, waar wij goed geholpen zijn! Aan iedereen aan te raden!!

Besteld en alles op tijd geleverd.

Kwaliteit prima.

Uitsteekbaar

Met persoonlijk advies in de showroom rustig een goede keus kunnen maken. We zijn zeer tevreden. Jammer dat je dit niet zo vaak in je leven doet.

Correcte bestelling en perfecte levering.

Het weekend is een obstakel.

Ondanks de onbekendheid voor ons - super = kwaliteit & professioneel

Handige website, degelijke kwaliteit, snel geleverd, verpakking verzorgd - gewoon een aanrader !

Snelle bezorging en super klantenservice

Goede ervaring bij dit bedrijf. Snelle levering en klantenservice reageert snel en denkt met je mee.

Voldoet aan de verwachtingen

Mooi bestek en snel geleverd

Het artikel was snel bezorgd, goed verpakt en glanzend

Behulpzaam bedrijf en een zeer tevreden klant.

Ik had een Villeroy en Boch bestekset gekocht, voor een betere prijs dan op de Villeroy en Boch website (zelfs na 10% nieuwsbrief korting). Binnen enkele werkdagen thuis ontvangen in uiteraard goede verpakking en een mooie bestekcassette, maar ik zag dat er op de achterzijden van sommige lepels het geslepen patroon iets was weggepolijst, wat jammer is. Dit aangegeven bij de klantenservice en foto’s doorgestuurd, waarna ik snel geholpen werd met vervangende lepels. Erg goed afgehandeld!

supersnel bezorgd

Supersnelle bezorging en goede prijzen

Blij met mijn bestelling.

Het bestek is van een goede kwaliteit en er was een snelle levering.

Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering. Alessi bestek in perfecte staat toegekomen.

138 Slotlaan

Zeist 3701GS