De bezorger bracht het helemaal naar de voordeur (3 hoog). Trust me andere bezorgers dumpen je pakketten bij de portiek. Dankjewel XXLPakket!

Gewoon goed

Goed te volgen duidelijkheid over bezorgmoment, vriendelijke bezorger

Correcte levering

Correcte levering door een sympathieke chauffeur

Service top

Netjes op tijd, behulpzaam.

Beste Jan, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Aardige bezorger. Erg vriendelijk. De levering ging netjes. Super bedankt.

Beste Eveline, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Supersnelle levering

Vriendelijke meneer... Super snelle levering...netjes afgehandeld.... complimenten voor de chauffeur

Beste Marie- Louise, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Chauffeur was heel vriendelijk en behulpzaam om het pakket op de juiste plaats naar te zetten. Andere keer mag hij weer bij ons leveren.

Beste Mario, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

exellent

alles is ok dan u wel

Beste Mario, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Gewoon prima!

Snel, op tijd, aardige vent

Beste Martin, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Super aardige bezorger en product 100 % naar wens geleverd

Zeer snelle en punctuele levering. Ook de bezorger was een zeer vriendelijk persoon. Nog even geduld voor ik het matras kan uitproberen ( vanwege de vacuum levering.) Maar het matras ziet er top uit. Vriendelijke groeten Dennis Landsman

Beste Dennis, Heel erg bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent :) Met vriendelijke groet, XXLPakket

Perfecte afhandeling !!!

Beste Vincent, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Super snelle levering

zoals op de webshop vermeld staat, voor drieën bestellen, de volgende dag in huis.

Beste Cora, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Op de afgesproken tijd geleverd

Jammer dat de bezorger geen steekwagen of opzet karretje bij heeft, is toch een XX pakket, dus je verwacht wel een levering tot binnen en dus niet midden in de hall achterlaten.

vriendelijk

Op tijd en zeer vriendelijk. Ben tevreden :))

Beste barbara, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Op tijd en op de juiste plaats

Zoals van te voren gecommuniceerd netjes op tijd afgeleverd

Beste Ajay, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Vandaag is mijn pakket geleverd. Vooraf duidelijke afspraak gemaakt en die is nagekomen. Vriendelijke chauffeur Arthur kwam het pakket boven brengen!

Beste Marcel, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Netjes op tijd. Goeie communicatie. Echt super blij met de service

Beste Joanne, Heel erg bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, XXLPakket

Vriendelijke bezorger

Vriendelijke bezorger

Beste Grendel, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Keurig op tijd als vooraf gemeld.

Op tijd en goed afgeleverd

Het pakket kwam precies in het aangegeven tijdslot en de bezorger tilde mijn pakket tot binnen via de achterdeur.

Goede bezorging, vriendelijke bezorger

Pakket werd netjes afgeleverd binnen het aangegeven tijdvak. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam.

Correcte afhandeling

Werd 5 min van te voren gebeld. Bezorger leverde vlot en correct af.

Goede traceer info

Traceren info was prima. Echter chauffeur heeft niet geholpen met product binnen te zetten. Terwijl het een zware doos was. Ook niet gevraagd kan ik u helpen. Verder geen klachten.

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.