Laden reviews...
Laden reviews...
1.612 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen een sterke reeks van tijdige leveringen en behulpzame service. Klanten noemen herhaaldelijk vriendelijke chauffeurs en betrouwbare tracking. Een beperkt aantal reviews wijst op af en toe problemen met het hanteren van kwetsbare spullen of communicatie, maar over het geheel genomen is de tevredenheid hoog. De dienst lijkt betrouwbaar en consistent in prestaties.
Correct
Beveelt aan
25 June 2026
Harm
Balk
vriendelijke en behulpzame chauffeur
Beveelt aan
25 June 2026
Theo Renting
Westzaan
Glaasje water voor de lieve Oegandese chauffeur
Beveelt aan
25 June 2026
Ron Habiecht
Ursem
Alleen maar positief: Netjes, tijdig, vriendelijk en vakkundig verpakt en afgeleverd
Beveelt aan
24 June 2026
Hoeper
Brabant
Zou zaterdag 20 juni worden afgeleverd. Chauffeur was (door Meubelbaas) op pad gestuurd met een nota voor het volledige bedrag, terwijl de helft al was betaald. In plaats van e.e.a. kort te sluiten met Meubelbaas, zei de chauffeur overleg te gaan voeren met zijn baas in Amsterdam en terug te zullen komen. Niet dus... hij heeft de meubels gewoon teruggebracht naar het magazijn van Meubelbaas. Na contact met Meubelbaas kregen wij de garantie dat het op dinsdag 23 juni zou worden geleverd. Na veel "updates" voor de levertijd kwam laat op de avond het bericht dat het een dag later zou worden. Vandaag, de 24ste, wederom na de nodige "updates" het bericht dat de zending "succesvol" is afgeleverd. Wederom bij magazijn Meubelbaas!!!
Beveelt niet aan
24 June 2026
Wim
Ede
Prima jongens. Prima track and trace.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Paul Barends
Hengelo
Snelle levering
Beveelt aan
22 June 2026
Mady
Assen
het pakket is perfect en correct geleverd waarvoor dank
Beveelt aan
21 June 2026
Johan
Roeselare
Er werd netjes 15 minuten van tevoren gebeld dat ze er bijna zouden zijn. Wel Engels sprekend. Er werd aangebeld en ik wilde even een tussendeur dichtdoen. Toen riep hij al gelijk of ik wel wist dat ik moest betalen. De doos werd neergezet met het tafelblad maar de doos vd poot was overal kapot. Mijn man zei dat hij eerst even wilde checken of alles goed was. De bezorger maakte zelf een foto hoe alles er uitzag en zei dat als er iets mis was we een foto moesten maken en dan zou alles geregeld worden. Na betaling waren ze gelijk weer weg. Alles was snel snel en weer door.
Beveelt niet aan
21 June 2026
Ellen
VORDEN
Prima
Beveelt aan
21 June 2026
Anita Hilberts
Schoonebeek
De hele avond gewacht. Niet komen opdagen En aangeven dat we niet thuis zijn Dit is onacceptabel Zal dan ook contact opnemen met meubelbaas We hadden een levering tijd van 2 maanden , en nu dit
Beveelt niet aan
21 June 2026
Appie
Dieren
Heel nette Relaxfauteuil. Goed verpakt in doos,wel even een half uurtje tijd nodig gehad on 3 delen in elkaar te zetten.
Beveelt aan
20 June 2026
Rob
Amsterdam
Werd om 8 uur gebeld dat ze eraan kwamen . Alleen de naam op mob was FIT BY AYYOUB . Ik zei alleen hallo omdat deze naam niet bekend voor kwam. Maar onduidelijk te horen dat het pakket van XXL eraan kwam . Dit is het enigste min puntje. De rest was uitstekend ze waren op tijd . werd netjes tot aan de deur gebracht.
Beveelt aan
20 June 2026
MARION
Maarheeze
Tot nu toe geen problemen ondervonden.
Beveelt aan
20 June 2026
Danny
Schin op Geul
Super fijn om te kunnen volgen waar de bezorger is zodat je weet wanneer je het pakket kan verwachten.
Beveelt aan
19 June 2026
Jan-Peter
Voorburg
Via de Track & Trace continue te volgen tot geschatte tijdstip van afleveren. Vriendelijke chauffeur bovendien. Prima couriersbedrijf.
Beveelt aan
19 June 2026
Ron
Vlissingen
Goed. Ik wist hoe laat het pakket zou komen door de track and trace. Bezorger was aardig
Beveelt aan
18 June 2026
Twan
Emmeloord
Korte wachttijd.vriendelike chauffeur.goede verpakking.
Beveelt aan
18 June 2026
Marie-rose
8490 Varsenare
Pakket is netjes geleverd geen verpakkingsschade oid. Bezorgers waren goed te volgen via de track en trace zo wist ik precies hoeveel leveringen voor mij waren en wat de geschatte tijd betrof. Erg fijn
Beveelt aan
18 June 2026
Chantal Slingerland
Boskoop
Door een keurige aardige bezorger mooi op tijd bezorgd
Beveelt aan
18 June 2026
Hielke
Apeldoorn
Vriendelijk, maar klein minpuntje. Airco’s Vervoer je het best rechtop . Wist de chauffeur Niet . Nu moet ik hem een dag laten staan voordat ik hem kan gebruiken
Beveelt aan
18 June 2026
Frank
Zundert
Gisteren product beschafigd grleverd volgende dag nieuwe geleverd maar beschadigde wordt niet retour genomen?!?!?!?
Beveelt niet aan
18 June 2026
Lucien Aartsen
Son en breugel
Goed geïnformeerd met een foutje van de levering. Maar alles prima verzorgd, blij ermee.
Beveelt aan
18 June 2026
Hannie
Barendrecht
Zo als het moet.
Beveelt aan
18 June 2026
Peter
Geel
Waarom zou je dit niet in een doos verzenden??? Waarom kies je voor een zak???
Beveelt niet aan
17 June 2026
Oscar
Den haag
XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren.
Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice.
Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.
schipholweg 993
2143CG Boesingheliede
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops