Perfect!!

super snelle levering! Komen al hun beloften na......zeer aan te bevelen!!

Zonder reden bestelling last-minute geannuleerd

Bezorger heeft de bezorging geannuleerd omdat hij het adres niet kon vinden. In plaats van telefonisch contact op te nemen om de route te vragen zomaar de bezorging geannuleerd.

Prima bezorgd

Prima keurig binnen gezet.

Zeer tevreden over de aangekochte Airco, direkt geporobeerd werkt perfect.

Op het bedrijf voor levering van mijn. airco valt niets op aan te merken, de vrachtvervoerder wel, ik kreeg op vrijdag een sms-je dat mijn bestelling op zaterdag tussen 07.30 uur en 10.45 uur geleverd zou worden, echter om 11.00 uur was er niets geleverd na een telefoontje mijnerzijds werd gezegd dat zij stukken hadden met de vrachtwagen, dat kan , maar dat hadden zij mij ook eerder kunnen laten weten. Korte tijd later ontvang ik wel een mailtje. Zondagavond kreeg ik opnieuw een sms-je dat de order maandag tussen 06.30 - 09.30 uur geleverd zou worden, daar maakte ik me toch wel even boos over, Dat is toch geen tijd om een order af te leveren bij een particulier, bellen kun je niet, bedrijf is op zondag gesloten. uiteindelijk werd er om 08.30 uur geleverd maar je bent al wel vroeg wakker. Ik vind dit een min punt.

Keurig aan de tijd gehouden, pakket netjes aan de deur geleverd.

Uitstekende service.

A recommander !

Commande arrivée en temps et en heure et en excellent état : que demander de plus...

Slechte planning

Plots savonds sms morgen om bepaalde tijd afleveren hele middag gewacht pas om 15:55 bericht dat er niet afgeleverd word die avond om 23 uur sms dat ze volgende dag komen zijn ook mensen die werken om nog iets te regelen

Beste Raymond, Het is jammer dat u onze communicatie niet goed hebt ervaren. Dat u een avond voor levering een email met track and trace en een sms met een tijdindicatie krijgt is de normale gang van zaken. Alle onze leveranciers kunnen tot 18:00 uur bij ons een zending aanmelden, daarna kan pas de planning van de volgende dag gemaakt worden, zodra de planning klaar is ontvangt u een sms en een email. U heeft op 8 juni om 21:38 een sms en een tracking mail ontvangen voor de levering van 9 juni. Alleen helaas op 9 juni in de loop van de rit heeft de chauffeur pech gehad in Leeuwarden wat puur overmacht is, toen de wegenwacht kwam hebben wij te horen gekregen dat de bakwagen niet verder kon en wij hebben eerst alles geprobeerd om nog een vervanger te vinden, maar dat is ons helaas niet gelukt. Op dat moment heb ik alle klanten een bericht gestuurd dat de zendingen naar de volgende dag zullen doorgepland worden en dat als dat niet goed uitkomt dat zij nog tot 20:30 met onze klantenservice konden bellen en een andere dag afspreken. Die avond had u inderdaad om 22:58 sms met tijdindicatie voor de volgende dag ontvangen, maar dat is nog steeds binnen de normen van logistiek vervoer en de service die wij met onze leveranciers hebben afgesproken. Onze excuses dat het anders is verloopt dan gepland is, wij streven altijd om onze diensten te verbeteren en daarom nemen wij uw klacht serieus in behandeling en zullen voor de toekomstige gevallen wat betere manier van aanpak gaan bedenken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sam Xxlpakket.nl

de bezorger is heel slecht te verstaan

De bezorger spreekt heel slecht nederlands. Verder prima

Helemaal super. Informatie was accuraat en tapijt werd op het aangegeven tijdstip geleverd !

Zie hierboven

Vlugge service

Ik moet zeggen dat het een heel vlotte service was, dank je wel

goed en optijd

?

Netjes bezorgd

Mooi op tijd volgens afspraak bezorgd

Netjes van tevoren e-mail en sms ontvangen over bezorgtijden. Bezorger was prima op tijd

Perfect bezorgd

Perfekt

Tag und Uhrzeit perfekt eingehalten. Eine Verpackung war stark beschädigt, Ware war allerdings Unordnung.

Correct

Zeer attent en vriendelijk top

Ik kreeg de avond van te voren om 21.30 een berichtje dat mijn tafel de volgende ochtend tussen 7 en 10 geleverd zou worden. Er was mij verteld dat de datum voor de levering in overleg plaats zou vinden. Dit was dus niet helemaal handig gecommuniceerd. Verder was de levering prima.

Behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzame meneer

Snel en goed zonder beschadiging

Super snelle en nette levering zonder beschadigingen en de chauffeur heeft ook nog geholpen met dragen van de plinten naar de garage toe. Helemaal perfect

Bezorger schoof het pakket van 55 kilo voor mij naar binnen. Had de buurman gevraagd te helpen met tillen omdat ik 39 weken zwanger ben maar dat was niet nodig. Bezorger was zo vriendelijk het naar binnen te brengen.

heel goed

Leuke bezorgers netjes en vakkundig geleverd.

Correcte aflevering en vooral goede communicatie ?

Fijn als je vooraf nog even een telefoontje krijgt dat over x minuten de bestelling wordt afgeleverd.

Een mail en een SMS op de vooravond van de levering met een verwacht tijdvenster. Een telefoontje 10 minuten voor levering, een heel vriendelijke en behulpzame chauffeur. Zelden zo’n goede service meegemaakt.

Precies op tijd heel tevreden

Hulpzame bezorger en vriendelijk

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is gespecialiseerd in het versturen van grote en zware pakketten binnen Nederland en België. Dit doen wij voornamelijk voor de B2C markt en daar zijn onze systemen ook op ingericht. Wij leveren alles standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wij zijn een jong dynamisch bedrijf met al ruim 10 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Wilt u meer informatie?, neem dan contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.