Doen wat ze beloven!

Hoge waardering voor snelheid, stiptheid en vriendelijkheid... uiterst professionele afhandeling van mijn pakket waarvoor dank!

Helemaal meegeholpen naar de 2e etage. Arthur heette hij!

Beste Nils, Bedankt voor uw review! Fijn Dat Arthur mee heeft gelopen :) Met vriendelijke groet, XXLPakket

Pakket goed afgeleverd

Zie boven

Beste Bert, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Correct en klantvriendelijk

Tijdig van te voren werd ik gebeld door de koerier. Hij wilde ook behulpzaam met het transport van de box spring de lift vanaf begane grond naar 9e verdieping. Ik gaf aan dat zelf te kunnen, maar zijn aan een of was correct. Top service dus. Gr MartinE

Beste Martine, Bedankt voor uw review en het mooie commentaar! We zijn blij om te horen dat u onze dienst positief heeft ervaren :) Met vriendelijke groet, XXLPakket

Hele vriendelijke bezorger die mij graag heeft geholpen met tillen. Kreeg een belletje voor zijn aankomst. Fijne levering

Beste Saskia, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Bestelling beschadigd

Product is beschadigd tijdens transport ondanks dat het bestelde product is voorzien van dik karton en het een van de eerste leveringen van de dag was. Verpakking op andere plekken ook flink beschadigd wat duidt op onzorgvuldigheid. Bezorger haalt schouders op en geeft aan contact op te nemen met leverancier. Zonde van tijd en energie.

Snel en op tijd!

Beste Tiffany, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Invloed op aankomstdata

Aangezien de 2 pakketten niet beide tegelijk bij distributie waren werd de datum van levering gewijzigd, netjes via mail. Later kon ik heel snel de datum zelf weer wijzigen met 1 kort e-mailberichtje. De aankomsttijd was goed ingeschat en kon hem goed volgen met als klant nummer 6 en waar hij op moment van kijken was in Nederland. Netjes over drempel afgeleverd.

Beste Suzanna, Bedankt voor uw review en het mooie commentaar! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Netjes

Keurig op tijd. Duidelijke communicatie en meneer zette mijn pakket netjes op de mat.

Beste Dorette, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Valerie

The delivery guy was extremely nice and helped to lift the mattress upstairs! Such a professional service, very impressed!

Dear, Thank you for your review! Kind regards, XXLPakket

Perfect geregeld. Netjes bezorgd.

Keurig bezorgd en beleefde en nette bezorger.

Beste Wenda, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Beste Vincent, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Prima en netjes

Prima en netjes

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Goede track &trace netjes afgeleverd op de dag die ik aangegeven had

Beste Hendrikje, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Duidelijk met aflevertijden

Beste martin, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Top bezorger en exact op tijd zoals was aangegeven

Duidelijke communicatie, vriendelijke bezorger en netjes afgeleverd!

Beste Huub, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Keurig afgeleverd

Over een aflevering is niet veel anders te vertellen dan dat dit netjes verliep. Het was een groot zwaar pakket, dus de bezorger vroeg mij keurig even mee te helpen met tillen.

Beste André, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Levering op de opgegeven periode, twee heel vriendelijke chauffeurs.

Beste Martine, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Zeer uitstekend en professioneel. Zo als het hoort

Beste Kevin, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Netjes

Mooie tijd geleverd pakket netjes binnen gezet.

Beste Petra, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Goed, snel en vriendelijk

Bezorger zette de pakketten zorgvuldig neer, was snel en vriendelijk

Beste R, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Helemaal top, op tijd geleverd en aardige en behulpzame bezorgers!

Helemaal top, op tijd geleverd en aardige en behulpzame bezorgers! Ze hebben de tafel van de voordeur naar de tuin gebracht, dat had niet gehoeven. Fijn!

Beste Evelien, Bedankt voor uw review en het mooie commentaar! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Top levering! Volgens afspraak!

Ik had de heren gevraagd de tafel in achtertuin te zetten bij afwezigheid. Deze trof daar heel netjes aan en kreeg zelf een heel vriendelijk appje met een foto van de chauffeur en bijrijder.

Beste Nick, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te zien dat u tevreden bent :) Met vriendelijke groet, XXLPakket

subliem, service , vriendelijkheid , tijden, in een woord geweldig

subliem, service , vriendelijkheid , tijden, in een woord geweldig

Beste Robin, Heel erg bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent :) Met vriendelijke groet, XXLPakket

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.