Goede ervaring en snelle levering

snelle levering en goed contact: super.

heel snel geleverd en dat vind ik fijn. Communicatie via mail en telefoon ook goed.

tevreee

Prima gast die leverde,

Goed en snel verzorgd

Goed en snel verzorgd

Netjes en beleefd afgeleverd het werd zelfs in de gang neer gezet. Het product was zeer goed verpakt Vr.Gr van Beek

geweldig

snelheid van de levering is super. Beleefd en zorgvuldig.

Vriendelijk en netjes

Netjes gebeld voor aankomst keurig geleverd erg vriendelijke jonge heer.

Netjes bezorgd zonder beschadiging.

Erg tevreden

Heel goed, kwartier van tevoren nog laten weten dat hij aankomt ,binnen gedragen en netjes de oude vaatwasser mee.

Prima afgeleverd en geinformeerd

Vanaf de aanmelding ben ik netjes op de hoogte gehouden over de aflevering. Nette chauffeur en zeer correct in de omgang.

Precies op tijd . Vriendelijke chauffeur , goed werkende track and trace.

Snel en efficiënt vriendelijke medewerker

Topbezorging

Mooi op tijd, en behulpzaam

Goed geholpen om een keuze te maken

Mijn pakket was beschadigd bij levering. Hoop dat de inhoud van mijn pakket niet beschadigd is.

Werken netjes

Belt van te voren. En haalt netjes oude machine op. Wel is de gescheiden ophalen en brengen v nieuwe een beetje omslachtig

Prima communicatie, op tijd geleverd

Prima communicatie, op tijd geleverd

Zeer snelle levering

De levering van het pakket zou op maandag 5 december zijn. Uiterst verbaasd dat de chauffeur een kwartier van tevoren telefonisch doorgaf dat hij eraan kwam, dat heb ik niet eerder meegemaakt. Prima service!

Volgens planning afgeleverd

Keurig afgeleverd volgens de planning

Duidel8jk te bolgen via track and trace. Keurig binnen de tijd

Aardige chauffeur en netjes afgeleverd

Super vriendelijk

Super vriendelijk

Geweldig. Fantastisch service

Werd netjes in de gang gezet. Zeer blij met de service. Bedankt.

Heel goed!

Netjes, beleefd en op tijd.

In goede staat afgeleverd

Verder géén vermelding

Goede bezorging op tijd

Aardige bezorger die me kwam helpen met het naar boven tillen

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.