Slechte niet kloppende informatie

Je krijgt een nette mail met bezorgtijdsblok en datum. Alleen heeft dat tijdsblok verder niet met de bezorging van je pakket te maken. Eerste dag wordt er niets geleverd en staat er in de beschrijving van de chauffeur een leugen (namelijk dat er niemand aanwezig was, terwijl er continue iemand thuis was). Volgende levermoment weer doorgekregen via de mail. Alleen in het genoemde tijdsblok verschijnt geen pakket. Inmiddels werkt de track en trace code ook niet meer. Kortom, zeer slechte informatievoorziening, komen afspraken niet na.

Zeer vriendelijke bezorger, prima bezorging

Aflevering was gewoon prima en correct. Heel aardige, vlotte, vriendelijke bezorger! Wel heel vreemd van de werkgever om zware pakketten (met onhandig formaat) door 1 bezorger te laten bezorgen. Uiteraard even aangeboden om te helpen sjouwen. Wees zuinig op je werknemers zou ik zeggen! Dat we dan meer moeten betalen voor een pakket boven x kg vind ik niet meer dan normaal.

Goede levering en product

Goede service en snelle levering

Uitstekend, op tijd bezorgd!

Mijn bestelling werd op tijd bezorgd !

Supersnel en goede track en trace,en goede feedback v.d. schaufeur

Verkeerde product geleverd

Verkeerd product werd geleverd. Gelukkig was ik zelf alert om te checken. Kreeg een salontafel ipv eettafel. Verder hele aardige en vriendelijke bezorgers.

Slecht

Geen pinapparaat, niet willen betalen voor parkeren. Kan amper Nederlands.

Alles dik in orde

Op tijd en vriendelijk

Keurig volgens afspraak

Op tijd bezorgd. Keurig in onbeschadigde verpakking. Kortom: gewoon goed.

Top en goed en duidelijk contact over de levering.

Ik ben goed op de hoogte gehouden over de levering. Heel netjes en volgens afspraak, daar kan menig koeriersbedrijf en bezorger een voorbeeld aan nemen.

Nette, vriendelijke heren. Jammer dat ze alleen maar Spaans praten.

Nette bezorging, vriendelijke heren.

Binnen het voorziene tijdsblok geleverd.

Op tijd, vriendelijk en snel.

De levering was binnen de aangegeven tijdsruimte en ze hielpen om een ​​zeer zwaar glazen tafelblad naar binnen te brengen.

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling! Wij streven altijd naar de beste service en deze mocht u dan ook ontvangen van onze chauffeur :) Met vriendelijke groet, XXL pakket

Alles naar wens verlopen, zeer tevreden ..

Prima communicatie met de chauffeur, snelle en correcte levering, keurig op het aangegeven tijdstip afgeleverd.

Beste ontvanger , Bedankt voor uw beoordeling en wat goed om te horen dat alles goed is verlopen! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Vriendelijke bezorger

Mooi op tijd bezorgt vriendelijke bezorger

Beste ontvanger, Bedankt voor uw beoordeling en wat goed om te horen dat alles goed is verlopen! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Mooi op tijd

Op tijd geleverd. Vriendelijke bezorger.

Keurige aflevering

De chauffeur was alleen, maar heeft het grote pakket, ondanks wat nauwe doorgangen, keurig afgeleverd. Zeer vriendelijk ook.

Beste ontvanger, Bedankt voor uw beoordeling! Wij streven altijd naar de beste service en deze mocht u dan ook ontvangen van onze chauffeur :) Met vriendelijke groet, XXL pakket

Keurige bezorger/bezorging, prima communicatie

Gewoon zoals het hoort, uitstekend

top! strak op tijd en aardige chauffeur die erg behulpzaam was!

top! strak op tijd en aardige chauffeur die erg behulpzaam was!

very comfortable mattress. great quality for the price.

very comfortable mattress. great quality for the price.

Mooie track & trace!

Zwaar en breekbaar pakket veilig afgeleverd.

Duidelijke informatie, mooi op tijd zoals aangegeven

Duidelijke informatie per mail ontvangen over de leverdatum en tijden. Track trace werkte ook goed. Bezorger was ruim op tijd en heeft het netjes bij mij binnen gezet.

Mijn tafel werd keurig bezorgd. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Erg tevreden.

Op tijd maar doos wel redelijk beschadigd

Product intact snel en punctueel bezorgd.

Slechte service

Ik woon op 2 hoog. De bezorger belt voor aankomst of er iemand thuis is om te helpen met de tafel. Eenmaal aangekomen laat hij de tafel op de stoep achter en gaat er vandoor. Wilde niet helpen of kon ook niks betekenen. Stond ik daar met een zware tafel.

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.