Goed op de hoogte gehouden van de levering

Jullie kwamen een dagje later maar ik werd netjes op de hoogte gehouden

Snelle levering, goed contact met klantenservice, houden rekening met mijn wens voor levering op een bepaald dagdeel, dus super ervaring

Binnen afgesproken tijd

Geen problemen

Snel en goed geleverd

Zeer tevreden is snel bezorgd en netjes afgeleverd

Heel fijn om niet de hele dag thuis te hoeven blijven ,maar goed kan volgen wanneer de bestelling komt!

Uitstekend.

Zeer vriendelijke bezorger.

prima logeerbed tegen betaalbare prijs

Keurig op tijd afgeleverd

De bezorger bracht het tot op de drempel. Gaf het me goed aan. Belde 5 minuten van te voren dat hij er aan kwam. Ik ben tevreden

Was niet thuis. En netjes voor de deur gezet na mijn vraag omdat te doen

Zorgvuldig gelost

Keurige en beleefde chauffeur

Vriendelijke bezorger

Ik had het bericht van levering gemist, zat in de spam. Snel geholpen en de dag erna waren de spullen er... Top!

zeer goede service

correcte opvolging, heel vriendelijke bezorger

Toppie

Konden goed volgen in de track en trace. Vriendelijke en behulpzame chauffeur en bijrijder..

Gemakkelijk te bestellen Snelle levering Prima product

Top! Goede informatie en aardige bezorger.

Per e-mail op de hoogte gehouden en op tijd bezorgd.

Snel en vriendelijk

Vriendelijke chauffeur en vlot geleverd.

Goede aflevering van bestelling.

Heeft langer geduurd dan aangegeven. Maar uiteindelijk is de aflevering correct gedaan.

Niet op de afgesproken plek neer gelegd

Het pakket zou in de achtertuin gelegd worden maar is bij aankomst in de voortuin neergezet.

Doen wat ze zeggen

Goede communicatie en nette en snelle levering. Kon via een bericht mijn voorkeuren aangeven aan de chauffeur.

Prima,eerst gebeld worden werkt goed

Geweldige service! Super correct en professioneel.

Ik krijg iedere week pakjes- bestellingen van bedrijven. Dit maak je niet vaak mee, ik heb een berichtje gestuurd naar de chauffeur met en hij doet het ook, precies wat ik vroeg. Dit is now echt een uitstekend service. Top! Gaan jullie zo door!

Super goed geholpen en zeer snel bezorgd

Prima en snel

Snelle levering. Vriendelijke personeel

Een opmerking: kreeg pas gisterenavond rond 21.00 uur een mail die ik niet meer heb gelezen. Vanmorgen vroeg belde de chauffeur netjes voor de weg omdat wij een nieuwe wijk zijn. Vind de melding van bezorgen vrij laat.

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.