Mooie track & trace!

Zwaar en breekbaar pakket veilig afgeleverd.

Duidelijke informatie, mooi op tijd zoals aangegeven

Duidelijke informatie per mail ontvangen over de leverdatum en tijden. Track trace werkte ook goed. Bezorger was ruim op tijd en heeft het netjes bij mij binnen gezet.

Mijn tafel werd keurig bezorgd. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Erg tevreden.

Op tijd maar doos wel redelijk beschadigd

Product intact snel en punctueel bezorgd.

Slechte service

Ik woon op 2 hoog. De bezorger belt voor aankomst of er iemand thuis is om te helpen met de tafel. Eenmaal aangekomen laat hij de tafel op de stoep achter en gaat er vandoor. Wilde niet helpen of kon ook niks betekenen. Stond ik daar met een zware tafel.

Top bezorgers en klantenservice

Wij bleken niet de juiste eettafel te hebben ontvangen. De bezorgers/ monteurs dachten mee hoe dit met de leverancier op te nemen. Bij de volgende levering troffen we dezelfde bezorgers/ monteurs. Harde werkers zijn het! Heel vriendelijk en accuraat ook. De dame die we troffen hij de klantenservice/ planning was ook erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen.

Top! Goede service !

Heel goed! Vriendelijk en op de tijdstip die aangegeven was.

Uitstekend!!!

Chauffeur heeft mij zelfs geholpen met tillem van de tafel maar eerste etage. Ben hem erg dankbaar..helemaal top!!

Perfecte aflevering Pakket

Inlevende en vriendelijke man die het tamelijk grote en zware pakket (salontafel) netjes met de tweewieler naar binnen loodste en op de gewenste plaats neerzette. Met vriendelijke groet nam hij afscheid.

Zeer vriendelijke chauffeur!

Op tijd en vriendelijk geleverd!

vijzen werden niet geleverd

Levering prima, behalve dat de vijzen niet geleverd werden

Zeer slecht

Bedrijf is in geen mogelijk heid te berijken op de dag van levering hoor je niks van ze en verplaatsen ze de bestelling op een andere dag onder tussen al 2 keer mijn zending niet binnen gekomen

De bezorging was top. Via website kon ik de route / tijd in de gaten houden. En het pakket werd heel netjes 2 hoog afgeleverd. Enige gekke was dat het karton een sterke onprettig geur had. Maar gelukkig was de tafel die erin zat helemaal prima

Hi Sam, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, XXL pakket

Zeer slecht, schade en niet bereikbaar

Niet te bereiken,bezorgafspraken ineens dagwn verplaatsen. Schade aan zending bij aflevering Kortom geen aanrader!

Hi Nico, Dit is spijtig om te horen. Wij gaan dit probleem oppakken zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Met vriendelijke groet, XXL pakket

Mijn tafel is kapot en beschadigd geleverd!!

Dit kan echt niet. De stukken hout van de tafel vielen uot de doos. De tafel is van boven en aan de onderkant op allelei plekke kapot en beschadigd. Ik kan niemand telefonisch bereiken om het te bespreken. Op mijn 2 gestuurde emails met foto's, krijg ik ook geen reactie.

Beste Jelke, Wat vervelend om te horen dat uw product beschadigd is! Helaas kunnen wij geen emails terug vinden, graag verzoeken wij u dit te mailen naar contact@xxlpakket.nl. Zodat wij het nodige hiervoor kunnen doen. Met vriendelijke groet, XXLPakket

Bezorgen niet tot aan de deur

Er werd aangebeld via de intercom, maar hoorde de bezorger niets zeggen. Na een tijdje boven wachten kwam er maar niemand, waarna ik zelf maar beneden ben gaan kijken waar mijn pakket bleef. Toen bleek deze beneden in de hal neergezet te zijn. Ik heb in mijn eentje twee flinke dozen met de lift naar boven moeten brengen. Van een bezorgdienst mag je wel een bezorging tot aan de deur verwachten.

Hi Samantha, Wat vervelend om te horen. Wij gaan dit probleem oppakken en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Met vriendelijke groet, XXL pakket

Non

Le a fait tomber le colis (un radiateur lourd). Je n'ai pas pu verifier s'il était endommagé vu le poids de 88 kg. Je verrai lors de l'installation.

Slecht afgehandeld

Vorige week met jullie gebeld om te vragen of ik bezorgmoment aan kan passen. Kon dag van tevoren. Kon dus niet op juiste wijze. Kon wel opmerking toevoegen. Er is niks meegedaan, maar product is open en bloot tegen garagedeur gezet. Echt heel slecht!!

Hi Arjan, Dat is spijtig om te horen. Helaas kunnen wij aan het bezorgmoment zelf niets doen i.v.m. de planning van de route wel kunt u uiteraard bij ons altijd aangeven dat u om een bepaalde tijd niet bereikbaar bent of niet aanwezig wij kunnen dit dan bij de chauffeur vermelden. Met vriendelijke groet, XXL pakket

zeer slecht bereikbaar en communicatie

Ik kreeg door dat de levering op zaterdag tussen 08.00-18.00 uur is. Vervolgens krijg ik de avond er voor een bericht tussen 19.00-22.00 uur en dit werd daarna verschoven naar 20.00-23.00 uur. Er stond een telefoon nummer wat ik kon bellen, maar deze was onbereikbaar. 2uur lang proberen te bellen, maar ik bleef maar in de wacht staan of de verbinding werd verbroken. Heel slecht!! De bezorger zelf was overigens heel vriendelijk, deze man kon hier ook niks aan doen, die deed gewoon zijn werk. Maar alles er omheen zeer slecht

Hi Mel, Wat vervelend om te horen. Gelukkig is het eind goed al goed toch nog allemaal goed gekomen en heeft u een vriendelijke bezorger getroffen. Wij pakken dit probleem op en zullen er aan gaan werken. Met vriendelijke groet, XXL pakket

Erg onpersoonlijk

Jammer dat het pakket niet in de lift mocht worden gezet. Bij het beantwoorden van de intercom bleek de chauffeur alweer terug te zijn gegaan naar de auto, tetwijl ik toch snel reageerde. Erg haastig .

Hi C schoon-meinen, Dit is jammer om te horen. Wij hebben dit probleem opgepakt en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, XXL pakket

Te laat en niet vriendelijk

Ik kreeg een tijdslot van 6.15 tot 8.50. Ze kwamen pas om 11.20. Het ging om een grote kast. Ik vroeg of ze hem naar binnen wilde brengen. Het antwoord was tot aan de deur. De 1 was wat welwillender en zette hem op zijn plek. Vervolgens werden er ongevraagd foto’s gemaakt… Waar ik niks van snapte! Niet blij mee dus

Hi Kim, Dat is vreemd want wij hebben een tijdsslot van 08:00 t/m 21.00uur, wij zullen dit gaan uitzoeken. Wij maken foto's als bewijs van aflevering en dat de producten schade vrij zijn afgeleverd dit is voor ons en voor de leverancier. Het had misschien wel zo prettig geweest om dit even te vermelden aan u zodat u hiervoor akkoord kon geven en er begrip voor had. Met vriendelijke groet, XXL pakket

Correcte aanlevering

Beste A. Vullings, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Nette bezorging

Correct bezorger, behulpzaam en vriendelijk.

Beste Willo, Bedankt voor uw review! Met vriedelijke groet, XXLPakket

goed, erg vriendelijk en behulpzaam.

goed, erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Leenders, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.