Goede ervaring

Levering was op tijd, chauffeur was vriendelijk

vriendelijke bezorger topper

top bezorger

Prima gegaan, was groot pakket

Keurig op tijd, zoals afgesproken

verkeerd geleverd

2 stoelen te weinig en mijn tv meubel is ni6

Erg goed

Ondanks de drempelbezorging waar ik niets van af wist heeft de bezorger geholpen de tafel 3 trappen omhoog te brengen.

Snel en correct volgens afspraak

Dankjewel

Netjes afgeleverd volgens afspraak

Netjes geleverd, en met zorg behandeld.

Goed goed goed!!!

Afspraak netjes en vriendelijk conform afspraak

Snelle en nette levering

De bezorgers waren heel goed

Leuke bezorgers hebben gevraagd of ze het in de gang wilde zetten deden ze meteen was geen probleem

Prima, een heel behulpzame chauffeur!

Op tijd geleverd

Beste Nel, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Wij zijn jullie allen graag tot dienst op het beste mogelijke manier ! Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Volgens afspraak op tijd op de juiste locatie geleverd

Beste Alex, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Wij zijn jullie allen graag tot dienst op het beste mogelijke manier ! Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Goede bezorging

Heldere communicatie en snelle bezorging

Beste Ruben, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Wij zijn jullie allen graag tot dienst op het beste mogelijke manier ! Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Snelle levering, top chauffeurs

Goed contact over de snelle levering. Chauffeurs waren keurig op tijd en zeer vriendelijk. Hier kan de gemiddelde pakket dienst nog iets van leren

Beste Leander, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Wij zijn jullie alleen graag tot dienst op het beste manier mogelijk! Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Uitstekende levering.

Snelle levering, mooi verpakt geleverd, goede service, en vriendelijke chauffeur. Product zoals verwacht. Mooie kwaliteit hout en gemakkelijk in elkaar te zetten...zo gebeurd. Ben er heel blij mee. Ik zou dit zeker aanbevelen.

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

supersnel geleverd!

geweldig! alleen had ik ook woodpolish voor de meubels besteld maar die zat niet bij!! hoop hem alsnog te krijgen.

Beste A.J.M, Hartelijk dank voor u beoordeling en uw positieve feedback. Indien uw zending nog in ons depot ligt zullen wij kosteloos naleveren. Het is ook mogelijk dat uw leverancier deze is vergeten te voegen aan uw zending. Belt u ons even dan kunnen wij dit samen uitzoeken. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Vooraf bellen voor aflevertijd maar vervolgens niet aanbellen

Netjes werd ik ca 20 minuten van tevoren gebeld dat chauffeur eraan zou komen. Echter na 50 minuten nog steeds niets gezien. Bellen naar hem leverde ook niets op. Ging vervolgens buiten kijken of het wellicht bij buren was afgeleverd. Vervolgens zag ik pakket gewoon buiten voor de deur liggen. Waarom dan niet aanbellen voor afgifte goederen?

Beste Onno, Wat spijtig dat ons service bij u niet ging zoals het had gemoeten. Wij staan uiteraard niet in voor zo een slechte service! Zojuist nadat ik u gesproken te hebben heb ik deze zaak overhandigd aan ons manager en zal de chauffeur de benodigde waarschuwing krijgen. Hartelijk dank voor uw feedback, dankzij uw melding kunnen wij ons services verbeteren tot succes! Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Erg op tijd.

Vriendelijke mensen. Behulpzaam. Komen afspraken goed na.

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Vriendelijke bezorger

Beste Rina, Hartelijk dank voor u beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Alles goed en snel bezorgd

Beste R, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Goed bezorgd alleen had ik liever gehad dat hij Nederlands in plaats van Engels had gepraat. Maar is is gelukt.

Beste Helma, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Super het is nog mooier dan ik had verwacht

En de schaufeur was mooi op tijd en heeft ook netjes geholpen om het naar binnen te brengen en hij was ook zeer vriendelijk

Beste Willie, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Perfect !

Perfect ! Behulpzamen mensen !

Beste Jan, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Goed verzorgd

Mijn ervaring is dat alles netjes is aangekomen zonder schade wat ik van andere niet kan zeggen

Beste Ton, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Bedrijfsgegevens

schipholweg 993

2143CG Boesingheliede

[email protected]

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.