Keurig

Alles is netjes en zonder brokken overgekomen.

Correcte communicatie en levering

Levering door nette bezorger. Heel prettig de precieze track en Trace waardoor je goed kunt zien wanneer het pakket aankomt.

Toegankelijk en overzichtelijk

Super hoe de track and trace in elkaar zit. Je kunt de chauffeur online volgen en hem /haar zelfs een berichtje sturen. Heel fijn!

Kast keurig netjes afgeleverd.

Zeer tevreden over de manier van afleveren, keurig op tijd. Ook erg fijn en prettig dat je kunt meekijken wanneer chauffeur bij je thuis komt.

Boven verwachting!

Ze waren fijn aan de vroege kant. Alles ging supervlot, vriendelijk en super behulpzaam. Echt ze hebben het grandioos gedaan !

Duidelijke info over tijdstip etc., vriendelijke chauffeur

Beste Mirjam, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Goede matras slechte kwaliteit boxspring

De boxspring is slecht. De pootjes zijn hol van binnen, en de boxsprind zijn planken waar stof op vast genagelt zit. Nog niet een mooi rond om dicht genaaid. Echt heb ik daar 300 euro aan besteed? Alleen blij met het matras.

Op tijd en netjes afgeleverd.

Beste S, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

De bezorgtijd een dag van tevoren aangemeld.

De fantastische Track & Tracé met landkaartje van de route en bezorgnummer, top !! Een zeer vriendelijke bezorger !!

Beste Heleen, Bedankt voor uw review en het mooie commentaar! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Gewoon goed

Vriendelijk en snel.

Beste Daniel, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Geen moeilijkheden en optijd bezorgd

de bezorger was vriendelijk en het pakket werd goed bezorgd.

Beste Miyase, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Netjes te volgen

De pakketdienst is via track&trace prima te volgen. Je weet waar ze zijn en hoeveel adressen er nog voor je zijn. Er handig.

Beste Xavier, Bedankt voor uw review en het mooie commentaar! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Keurig op tijd geleverd

Matras is keurig op tijd geleverd. Ook de track and Tracé app geeft goede informatie van de levering.

Beste Bertik, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Pakket beschadigd

Mooi op tijd geleverd maar Mijn pakket is Jammer genoeg beschadigd geleverd

Uitmuntend !

Levering is binnen de aangegeven tijd venster gedaan. Vriendelijk en behulpzame man ! Ga zo door !

Beste El Hajjaji, Bedankt voor uw review! We zijn als team blij om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, XXLPakket

Keurig en op tijd geleverd.

Keurig en op tijd geleverd.

Beste Fred, Bedankt voor uw Review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Fijn om via track & trace pakket te kunnen volgen. Zwaar pakket is binnen gezet. Top!

Beste Maria, Bedankt voor uw review en het mooie commentaar! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Goede tracking en keurig geleverd

Alles prima verlopen

Beste Ramon, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Snel

Snelle levering en vriendelijke chauffeurs

Beste Sonja, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

netjes

Beste Natasja, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Prima geregeld

Volgens afspraak. Alles keurig geregeld.

Beste Joke, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Netjes geleverd

Beste Manuela, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriedelijke groet, XXLPakket

Nog net op tijd 19:50

vriendelijke mannen. Keurig naar binnen getild. Het matras neergelegd zodat de rol niet om zo vallen

Beste Nicole, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, XXLPakket

Very good

Very good Thank you

Dear Kristina, Thank you for your review! Sincerely, XXLPakket

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via info@xxlpakket.nl of 0850-407 407.