Filters

9

Snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

top

het pakket is perfect en correct geleverd waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel afleveren en weer weg

Er werd netjes 15 minuten van tevoren gebeld dat ze er bijna zouden zijn. Wel Engels sprekend. Er werd aangebeld en ik wilde even een tussendeur dichtdoen. Toen riep hij al gelijk of ik wel wist dat ik moest betalen. De doos werd neergezet met het tafelblad maar de doos vd poot was overal kapot. Mijn man zei dat hij eerst even wilde checken of alles goed was. De bezorger maakte zelf een foto hoe alles er uitzag en zei dat als er iets mis was we een foto moesten maken en dan zou alles geregeld worden. Na betaling waren ze gelijk weer weg. Alles was snel snel en weer door.

  • Aanbevelen? Nee
9

Juiste tijd en zeer vriendelijk

Prima

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

De hele avond gewacht. Niet komen opdagen En aangeven dat we niet thuis zijn Dit is onacceptabel Zal dan ook contact opnemen met meubelbaas We hadden een levering tijd van 2 maanden , en nu dit

  • Aanbevelen? Nee
9

Dateline Relaxstoel

Heel nette Relaxfauteuil. Goed verpakt in doos,wel even een half uurtje tijd nodig gehad on 3 delen in elkaar te zetten.

  • Aanbevelen? Ja
9

GRANDIOOS

Werd om 8 uur gebeld dat ze eraan kwamen . Alleen de naam op mob was FIT BY AYYOUB . Ik zei alleen hallo omdat deze naam niet bekend voor kwam. Maar onduidelijk te horen dat het pakket van XXL eraan kwam . Dit is het enigste min puntje. De rest was uitstekend ze waren op tijd . werd netjes tot aan de deur gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Tot nu toe geen problemen ondervonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Geweldig app

Super fijn om te kunnen volgen waar de bezorger is zodat je weet wanneer je het pakket kan verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk te volgen tot aflevertijdstip.

Via de Track & Trace continue te volgen tot geschatte tijdstip van afleveren. Vriendelijke chauffeur bovendien. Prima couriersbedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed en tijd zoals staat aangegeven

Goed. Ik wist hoe laat het pakket zou komen door de track and trace. Bezorger was aardig

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Korte wachttijd.vriendelike chauffeur.goede verpakking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede bezorgers

Pakket is netjes geleverd geen verpakkingsschade oid. Bezorgers waren goed te volgen via de track en trace zo wist ik precies hoeveel leveringen voor mij waren en wat de geschatte tijd betrof. Erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig op tijd bezorgd

Door een keurige aardige bezorger mooi op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
6

Op zich netjes

Vriendelijk, maar klein minpuntje. Airco’s Vervoer je het best rechtop . Wist de chauffeur Niet . Nu moet ik hem een dag laten staan voordat ik hem kan gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen correcte vetwerking

Gisteren product beschafigd grleverd volgende dag nieuwe geleverd maar beschadigde wordt niet retour genomen?!?!?!?

  • Aanbevelen? Nee
10

Na een foutje, nu mooi op tijd keurig afgeleverd

Goed geïnformeerd met een foutje van de levering. Maar alles prima verzorgd, blij ermee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles ok

Zo als het moet.

  • Aanbevelen? Ja
1

De dozen zijn volledig geplet en de inhoud lag eruit

Waarom zou je dit niet in een doos verzenden??? Waarom kies je voor een zak???

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Super afgeleverd en zeer fijn dat ze je bellen of je thuis bent super en zeggen dat ze er dan bijna zijn top

  • Aanbevelen? Ja
8

Op tijd geleverd

Goed verpakt geen beschadigingen Super nu kan ik de regenpijp afmaken bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke levertijd

Mijn bestelling bij HWA is de zelfde dag opgehaald en bezorgd, met de track en trace is mooi aangegeven hoeveel bezorgingen er nog resteren voor ze bij mij mijn pakket afleveren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal correct

Helemaal correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik kon mijn telefoon nummer doorgeven aan de chauffeur en ik werd 15 min van te voren netjes gebeld met de mededeling dat hij er over 15 min zou zijn. De spullen werden netjes bezorgd op een steekwagen, vriendelijke nette chauffeur. Ik ben zeer tevreden het was echt heel netjes verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Snelle levering, goede opvolging. Dat je via de Track & Trace website de vrachtwagen kan volgen is een absoluut pluspunt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

schipholweg 993

2143CG Boesingheliede

850407407

[email protected]

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.