Prina

Mooi op tijd in korte tijdsspanne

Goed geholpen, keurig afgeleverd.

Uitstekende bezorging

Super duidelijk te volgen en uitstekende bezorger.

Beste Joey, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Via XXLPAKKET.nl werd een matras omgewisseld dat bij mij in de verkeerde maat geleverd was. De lvering was goed aangekondigd, mooi op tijd en werd vakkundig uitgevoerd.

Beste Tjerk, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Erg netjes

Bezorger belde netjes een halfuurtje vantevoren zoals afgesproken. Kwam daarna optijd aan. Netjes geholpen met alles binnen zetten. Goede service

Beste Oos, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Keurig op tijd

Moet nog uitgepakt worden. Benieuwd .

Beste Riet, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Helemaal tevreden

Snelle levering en goed bezorgd

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Super enthousiaste bezorger

Super enthousiaste bezorger!

Beste G, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Prettige levering, aardige en behulpzame chauffeur

Zeker aan te raden om van deze kanjers een pakket te mogen ontvangen. Onze chauffeur was erg aardig, spontaan en behulpzaam. Denken met je mee (zwaar transport) en zijn enthousiast.

Beste Andra, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Beste Dirk, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Het was allemaal perfect geregeld . De mensen die het brachten zetten gelijk alles voor mij in de slaapkamer Dus daar was ik erg blij mee.

Beste Cornelis, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Lekker snel

Was precies tussen de tijdslimiet geleverd

Beste Gteet, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

tout a été parfait 10

le service de livraison était parfait - livreur a été très correct - merci

Beste Duree, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Goede bezorging

Vriendelijke bezorger en goed geholpen

Beste Miranda, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Het pakket kwam volgen afspraak

prima alleen geen paklijst hoop dat die in de doos zit.

Beste Wim, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Als het goed is zal uw pakbon in uw doos wezen. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Heel verrast door de transparantie en gedetailleerde beschrijving van waar het pakket zich bevind en wanneer het geleverd word. Stipte levering en alles met zorg afgeleverd. Ook zelden zo een vriendelijke chauffeur gehad! Niets negatiefs op aan te merken.

Beste Dominique, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Superleuke vriendelijke hulpzame levering

Super ervaring , heel vriendelijk en snelle levering

Beste Bieke, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Hele goede en vriendelijke bezorger

Hele goede en vriendelijke bezorger.

Beste Erwin, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Snel goed geleverd

Aardige bezorgers

Beste Jaa, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Snelle levering, goede service

Snel geleverd en half uur van te voren belt de bezorger. Top!!

Beste Kees, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Prima ervaring

Netjes gebeld van te voren, zoals ik gevraagd had.

Beste Joris, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Het ging allemaal heel netjes

De levering netjes in huis neergezet en vriendelijk te woord gestaan.

Beste Richard, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Volgens afspraak

Geheel volgens afspraak en netjes binnen de aangegeven tijd. Pakket keurig afgeleverd.

Beste Theo, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Zeer vlotte levering

Desondanks we in een smalle straat met 2 bochten van 90° wonen heeft de chauffeur hier niet moeilijk over gedaan (wat vaak wel het geval is). Vlotte levering en zeer vriendelijke chauffeur.

Beste Dean, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

Keurig op tijdgeleverd

Beste Rinus, Hartelijk dank voor u geweldige beoordeling en uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, XXL PAKKET

schipholweg 993

2143CG Boesingheliede

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.