Goede mail contact. Duidelijk wanneer de levering ging plaatsvinden

Was aardige chauffeur en beleefd. Ben heel tevreden

Besteld product niet bij zich

Het bestelde product was niet te traceren bij u,dus niets afgeleverd

cijfer 6

ik vind het jammer dat de meubel nog in elkaar gezet moest worden, wij hadden een dressoir gekocht van hetzelfde merk en die werd compleet in elkaar afgeleverd we hoefden alleen de doos te verwijderen aangezien mijn man invalide is was dat best een beetje moeilijk

Gewoon goed

Was een leuke chauffeur en uitermate vriendelijk.Alles keurig afgeleverd

Snelle en voortreffelijke service! Zeer professioneel!

Goede en tijdige levering

Levering was mooi op tijd en goed traceerbaar!!

Vlotjes

Het verliep zoals hèt hoort. Had alleen wel het gevoel dat de werkdruk wel hoog ligt. Niet dat de meneer geklaagd heeft.

Prima bezorging, vriendelijke bezorger

Prima bezorging, vriendelijke bezorger

Topservice!

Wij wonen in een autoluwe straat, maar we zijn keurig en zeer klantvriendelijk geholpen door jullie collega. Dankjewel!

Vriendelijke krachtpatsers

2x bij me langsgekomen voor dezelfde loeizware 2 meter lange eettafel, waarvan er 1 retour is gegaan. De mannen zitten hoog in de serviceverlenende houding, staan open voor een chitchat, en zijn met een knipoog weer op pad. Super professionele houding die ik al lang niet meer heb gezien, en een voorbeeld is voor velen. Aan te bevelen!!

Netjes afgeleverd

Netjes en correct afgeleverd

Top service.

Netjes op tijd, en goede kontakt!

Beter kan gwn niet

Ik ben netjes 15min van tevoren gebeld, complimenten aan de bezorger voor het netjes afleveren van mij tafel

Goed bezig

Mooi op tijd

Goede en nette service

Binnen 2 dagen geleverd en netjes op de hoogte gehouden wanneer de tafel kwam. Chauffeur was zo aardig om het binnen te zetten

Pakketten zijn keurig afgeleverd op afgesproken tijdstip

Pakket keurig en op tijd afgeleverd

Zoals het hoort.

Snel verzonden, goed verpakt, bezorgd binnen het aangegeven tijdslot. Verpakking niet beschadigd. Keurig!

Klantvriendelijk

De levering was sneller als voorzien !

een nette chauffeur bij de aflevering

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf snelke levering

goede levering met vriendelijke leverancier

netjes afgeleverd door vriendelijke leverancier.

Goed op de hoogte gehouden

Fijn dat er word gezegd welk tijdstip ongeveer op een dag. Tijdslot van 2 uur. Top

Deze lieve man heeft het zelfs even in mijn woonkamer gezet, het waren zware dozen namelijk! Super vriendelijk en super service

schipholweg 993 2143CG Boesingheliede

Over XXLPAKKET.nl

XXL Pakket is een dynamisch bedrijf met al ruim 13 jaar ervaring in de consumentendistributie. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren van 1 en 2-mans distributie in het stukgoed segment. Dit zijn voornamelijk grote of lange pakketten, of pakketten met een gewicht wat hoger is dan de traditionele pakketvervoerders accepteren. Dit doen wij voornamelijk voor (Web)winkels in de B2C markt. Onze systemen zijn daar ook naadloos op ingericht, waardoor wij het verlengstuk van de (web)winkel zijn. Wij leveren standaard binnen 24 uur en beschikken over een eigen klantenservice. Wilt u meer informatie?, Neem een kijkje op www.xxlpakket.nl of neem contact op via [email protected] of 0850-407 407.